quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Cappuccino met slagroom en een cointreau ernaast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar koop je die?quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Chocoladeballetjes uit Duitsland.
Chocolaagje (vergelijkbaar met Maltesers chocola) met daarin een laagje kokos (a la Bounty), dan weer een dun chocolaagje en in het midden een vloeibare kokosvulling. Smaakt goed
Zo! Probeer dat maar eens zo snel mogelijk 30 x achter elkaar te zeggenquote:
Dichstbijzijnde is Duitsland helaas.quote:
is het ook! Heb t recept alleen niet precies gevolgd. Ik had er ook boerenkool door en ipv frituren heb ik t in een dun laagje kokosolie gebakkenquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo! Probeer dat maar eens zo snel mogelijk 30 x achter elkaar te zeggen![]()
Ziet er wel lekker uit!
Vooral dat laatste zal wel een verschil maken qua smaak.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:14 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
is het ook! Heb t recept alleen niet precies gevolgd. Ik had er ook boerenkool door en ipv frituren heb ik t in een dun laagje kokosolie gebakken
Hmm, tis van die goedkope kokosolie. Zit niet zo veel smaak aan vind ik. Ik heb t eigenlijk gebruikt omdat ik geen andere neutrale olie meer voorhanden had. En ik ben ook niet zo goed in het frituren van dit soort dingen, valt altijd uit elkaar in een drekkige bende.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Vooral dat laatste zal wel een verschil maken qua smaak.
Turkse spinazie (dikker en stugger) is misschien ook wel heel lekker erdoor
Echt? Ik vind frituren juist makkelijkerquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:20 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Hmm, tis van die goedkope kokosolie. Zit niet zo veel smaak aan vind ik. Ik heb t eigenlijk gebruikt omdat ik geen andere neutrale olie meer voorhanden had. En ik ben ook niet zo goed in het frituren van dit soort dingen, valt altijd uit elkaar in een drekkige bende.
ja dat begreep ikquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:55 schreef FutureFairytale het volgende:
waar koop je die?
Dichstbijzijnde is Duitsland helaas.
En nog een lekkere paffert ook. Het leven is toch héééééééééérlijk ofnie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |