Wat heb je gedaan dan? Als in,welke ingrediënten, welke volgorde en welke kruiden?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:04 schreef Geerd het volgende:
Nou was niet te vreten, misschien heb je echt een wok nodig voor wok reepjes en wok groenten![]()
![]()
Achja ik heb weer wat geprobeerd snel naar thuisbezorgd.nl
Wel zonde van de ingrediënten![]()
Anthonyquote:
Ik hou van die manquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Anthony![]()
Ik zat net The Taste te kijken waar hij jurylid van is. Zo tof hoe hij over eten praat. Lekker controversieel
Van mij wel, ik weet niet hoe dat allemaal moet.quote:
Runderwok reepjes had ik zakje aardappelschijfjes erbij. En wok groenten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan? Als in,welke ingrediënten, welke volgorde en welke kruiden?
Gelukkig is er een thuisbezorgd
gewoon je openingspost editen en een andere foto plaatsenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Van mij wel, ik weet niet hoe dat allemaal moet.
Vast wel een modje hier.
Hmm daar is ie me toch net iets te oud en grijs voor maar ik begrijp je welquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hou van die man
En om in Fok terminologie te blijven, ik zou 'm nog raken ook![]()
Ik ben zelf ook oud en grijsquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hmm daar is ie me toch net iets te oud en grijs voor maar ik begrijp je wel
Ohw niet eens gezien dat dat konquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gewoon je openingspost editen en een andere foto plaatsen
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw niet eens gezien dat dat konTopic naam kun je zelf niet wijzigen
Volgende keer eerst in hete olie je vlees bakken, dan eruit scheppen. Olie weer heet laten worden, groenten erin, bakken en dan weer eruit. Eventueel olie wat bijvullen in pan, temperatuur lager en dan aardappeltjes bakken tot gaar/zacht en bruin.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Runderwok reepjes had ik zakje aardappelschijfjes erbij. En wok groenten.
Ik dacht vlees en die aardappeltjes goed heet aanbakken 5 min en dan die groenten erbij klaar!!
! grote tering bende![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hou van oud en grijs. Mijn eerste 'crush' was 30 jaar ouder ofzoquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Daarom begrijp ik je ook haha
Als je toen 4 was kan ik me dit enigszins voorstellenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hou van oud en grijs. Mijn eerste 'crush' was 30 jaar ouder ofzo
Ja daar zat ik ook al aan te denken dacht kak eigenlijk moet ik ff een koekenpan er bi hebbenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Volgende keer eerst in hete olie je vlees bakken, dan eruit scheppen. Olie weer heet laten worden, groenten erin, bakken en dan weer eruit. Eventueel olie wat bijvullen in pan, temperatuur lager en dan aardappeltjes bakken tot gaar/zacht en bruin.
Kruiden erbij, alles mengen en door warmen voor zover nodig en klaar
16 ofzoquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Als je toen 4 was kan ik me dit enigszins voorstellen
Is echt lekkerder en het wordt niet zo zompig. Vlees wordt vaak zo droog en/of taai en aardappels niet lekker bruin andersquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook al aan te denken dacht kak eigenlijk moet ik ff een koekenpan er bi hebben
Klopt die dingen waren niet te vretenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Is echt lekkerder en het wordt niet zo zompig. Vlees wordt vaak zo droog en/of taai en aardappels niet lekker bruin anders
Noodles ofzo erbij is makkelijker en sneller, voor een volgende keerquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Klopt die dingen waren niet te vreten
Volgende keer 2 hamburgers van de slager met zo een voor gesneden bakje groenten denk ik hahahaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Noodles ofzo erbij is makkelijker en sneller, voor een volgende keer
Maak dan gehaktballetjes ofzo, die kant en klare hamburgers zijn altijd zo vies zout vind ikquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgende keer 2 hamburgers van de slager met zo een voor gesneden bakje groenten denk ik hahaha
Van de slager? Ik geloof niet dat ze er hier kruiden en shit bij doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Maak dan gehaktballetjes ofzo, die kant en klare hamburgers zijn altijd zo vies zout vind ik
Mijn slager heeft niet eens een eigen website geloof ikquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Van de slager? Ik geloof niet dat ze er hier kruiden en shit bij doen.
http://www.slagerijhaverkort.nl/
Een ongekruide hamburger is toch gewoon een plak gehakt dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Van de slager? Ik geloof niet dat ze er hier kruiden en shit bij doen.
http://www.slagerijhaverkort.nl/
Je maakt je hamburgers altijd zelf?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Een ongekruide hamburger is toch gewoon een plak gehakt dan?
Denk dat er wel kruiden en zout (vaak teveel zout vind ik) in zitten
Maar dat is toch ook een hamburger? Wanneer de slager er zout etc in zou doen moet er een etiket op staan denk ik?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Een ongekruide hamburger is toch gewoon een plak gehakt dan?
Denk dat er wel kruiden en zout (vaak teveel zout vind ik) in zitten
Yep, kan vaak niet tegen iets wat er in die kruidenmengels zit van de slager/winkel en ik vind ze altijd te zout.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je maakt je hamburgers altijd zelf?
Kan, maar meestal (vrijwel altijd) is het gekruid gehakt.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook een hamburger? Wanneer de slager er zout etc in zou doen moet er een etiket op staan denk ik?
Een hamburger is een gekruide gehaktschijf. Zou t dat niet zijn had je een behoorlijk smaakloos geval. Zelfs een tartaartje is gekruid, anders had je een schoenzool.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook een hamburger? Wanneer de slager er zout etc in zou doen moet er een etiket op staan denk ik?
OKe, zal is vragen wanneer ik er weer kom!!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan, maar meestal (vrijwel altijd) is het gekruid gehakt.
Nope, dat hoeft niet.
Ligt er ook aan wat het dier gegeten heeft toch, alleen persvoer of brokken?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Een hamburger is een gekruide gehaktschijf. Zou t dat niet zijn had je een behoorlijk smaakloos geval. Zelfs een tartaartje is gekruid, anders had je een schoenzool.
Een hamburger maakt een slager niet blij dat is een vakman, als je een goede slager hebt tis gewoon gekruid gehakt, daar kan vanalles in zitten meestal restvleesquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
OKe, zal is vragen wanneer ik er weer kom!!
Tartaar bij de slager is niet gekruid toch?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Een hamburger is een gekruide gehaktschijf. Zou t dat niet zijn had je een behoorlijk smaakloos geval. Zelfs een tartaartje is gekruid, anders had je een schoenzool.
Hou jij van boerenkool, Geerd?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
OKe, zal is vragen wanneer ik er weer kom!!
Dan zal de hamburger bij "mijn' slager wel een tartaar zijn danquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Tartaar bij de slager is niet gekruid toch?
schoenzool zonder kruiden is het niet, wel flauw en smakeloos
Bijna alles breng je op smaak met zout en peper.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat het dier gegeten heeft toch, alleen persvoer of brokken?
Is een verkapte 'wil je neuken' vraagquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nu komt het zeker?
Ja tuurlijk wie niet?
Beetje bi is niet bah toch?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Is een verkapte 'wil je neuken' vraag
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Is een verkapte 'wil je neuken' vraag
We kunnen wel samen proeven?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
Nu durf ik aan niemand meer te vragen of ze boerenkool lusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |