grensgevalletjequote:Op woensdag 4 februari 2015 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
Nogmaals (dit is mijn mening, mag gewoon blijven staan Re) dit is gewoon weer een van de zoveelste geestezieken die aandacht nodig hebben. COnstant verhalen verzinnen om zich beter te voelen ofzo? zoek gewoon eens mensen buiten internet om op joh, stuk meer voldoening haal je daar uit.
Suffe verzonnen verhalen
Prima, maar hoef je niet gelijk mensen de mond te snoeren.quote:
ze is daar elk weekend dacht ik gelezen te hebben, misschien kan je dat in een optimistische bui interpreteren als half-samenwonenquote:
Het heeft er in zo verre mee te maken dat je dus niet echt op je woord te geloven bent en de neiging hebt dingen in het voordeel van je verhaal aan te passen dus dat we dat gemiep over 'zware studie, niet af te maken' en 'ik word gedwongen' al met een korrel zout namen maar nu met een schepquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:36 schreef Wondertjex het volgende:
Nou sorry hoor, zoals de meesten hier heb ik bepaalde dingen een beetje aangepast om herkenbaarheid te voorkomen. Als ik niet anoniem kan blijven op dit forum had ik dit topic hier niet geplaatst, kan ik net zo goed van de daken schreeuwen. Ik kan het resultaat van de test hier posten, maar ja ik hoef me niet te bewijzen en geloof je het niet dan hoef je niet mee te lezen of reageren.
Ik ben in ieder geval 20+, vriend 30+. Hij is gescheiden en heeft twee kinderen. Ik weet sinds maandag dat ik ongepland zwanger ben. De rest van het verhaal kan je in het topic lezen.
Ik snap niet wat mijn exacte leeftijd en studie er verder mee te maken hebben.
Nee dat is het nietquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:38 schreef Wondertjex het volgende:
Tevens logeer ik in het weekend en in sommige vakanties bij mijn vriend en dat is gedeeltelijk samenwonen voor mij.
Ik kan trouwens het resultaat ook wel naar de mod sturen als ik per se iets moet verifiëren.
Dat is logeren, niet samenwonen, zoals je zelf al zegtquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:38 schreef Wondertjex het volgende:
Tevens logeer ik in het weekend en in sommige vakanties bij mijn vriend en dat is gedeeltelijk samenwonen voor mij.
Ik kan trouwens het resultaat ook wel naar de mod sturen als ik per se iets moet verifiëren.
Stephen Fry over Godquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:46 schreef Lastpost het volgende:
Ik denk trouwens dat God wel een oogje dichtknijpt in dit specifieke wonderlijke geval. Zo kwaadaardig kan ie nou ook weer niet zijn.
Een consistent verhaal doet wonderen voor je geloofwaardigheid.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:36 schreef Wondertjex het volgende:
Ik snap niet wat mijn exacte leeftijd en studie er verder mee te maken hebben.
Maar het is gewoon niet het zelfde... En als je dit soort dingen serieus zegt gaan mensen wel twijfelen aan je inschattingsvermogenquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:54 schreef Wondertjex het volgende:
Als ik wist dat ik een makkelijke vriend en makkelijke ouders had wat betreft dit onderwerp, had ik niet eens behoefte gehad om zo'n persoonlijk topic hier te openen en maar te lezen wat anderen zeggen. Leeftijd klopt niet helemaal, maar voor de rest is dit het verhaal.
Logeren of gedeeltelijk samenwonen, maakt niet uit hoe je het noemt, maar ik ben in ieder geval elk weekend daar en kan irritaties hebben ja over zijn thuisgedrag (wat ik in een andere topic had aangegeven).
Als je nu al irritaties hebt, hoe moet dat dan dadelijk als je echt samen woont?quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:54 schreef Wondertjex het volgende:
Als ik wist dat ik een makkelijke vriend en makkelijke ouders had wat betreft dit onderwerp, had ik niet eens behoefte gehad om zo'n persoonlijk topic hier te openen en maar te lezen wat anderen zeggen. Leeftijd klopt niet helemaal, maar voor de rest is dit het verhaal.
Logeren of gedeeltelijk samenwonen, maakt niet uit hoe je het noemt, maar ik ben in ieder geval elk weekend daar en kan irritaties hebben ja over zijn thuisgedrag (wat ik in een andere topic had aangegeven).
Met een kind.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als je nu al irritaties hebt, hoe moet dat dan dadelijk als je echt samen woont?
Het zijn kleine irritaties wat in elk huishouden wel voorkomen, zoals de afwas opstapelen en blikjes en zakjes niet weggooien. Geen dingen waardoor een relatie stuk zouden gaan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als je nu al irritaties hebt, hoe moet dat dan dadelijk als je echt samen woont?
En een groot verschil in waarden en normenquote:
Menig relatie sneuvelt hier op hoorquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:01 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Het zijn kleine irritaties wat in elk huishouden wel voorkomen, zoals de afwas opstapelen en blikjes en zakjes niet weggooien. Geen dingen waardoor een relatie stuk zouden gaan.
Als het kleine irritaties zijn, waarom dan benoemen in een topic?quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:01 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Het zijn kleine irritaties wat in elk huishouden wel voorkomen, zoals de afwas opstapelen en blikjes en zakjes niet weggooien. Geen dingen waardoor een relatie stuk zouden gaan.
quote:Op maandag 19 januari 2015 13:25 schreef Wondertjex het volgende:
Wij zijn nu drie jaar samen, zij vier jaar uit elkaar. Tijd dat ze dus mag opdonderen met haar liefdesverklaringen aan hem.
Koop een goede kalender.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:23 schreef Wondertjex het volgende:
4 jaar terug werkte ik ook achter de kassa en werd vaak versierd en werd er naar mijn nummer gevraagd, nummers achtergelaten enzo.. alleen bij 1 persoon ben ik erin meegegaan en ben met hem gaan daten, maar hij deed dan ook echt zijn best en bleef proberen. Die jongen is nu nog steeds mijn vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |