abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 februari 2015 @ 10:52:52 #176
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_149351339
Nogmaals (dit is mijn mening, mag gewoon blijven staan Re :) ) dit is gewoon weer een van de zoveelste geestezieken die aandacht nodig hebben. COnstant verhalen verzinnen om zich beter te voelen ofzo? zoek gewoon eens mensen buiten internet om op joh, stuk meer voldoening haal je daar uit.
Suffe verzonnen verhalen :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 4 februari 2015 @ 10:55:23 #177
262 Re
Kiss & Swallow
pi_149351409
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
Nogmaals (dit is mijn mening, mag gewoon blijven staan Re :) ) dit is gewoon weer een van de zoveelste geestezieken die aandacht nodig hebben. COnstant verhalen verzinnen om zich beter te voelen ofzo? zoek gewoon eens mensen buiten internet om op joh, stuk meer voldoening haal je daar uit.
Suffe verzonnen verhalen :')
grensgevalletje }:|
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 4 februari 2015 @ 10:57:27 #178
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_149351463
quote:
3s.gif Op woensdag 4 februari 2015 10:55 schreef Re het volgende:

[..]

grensgevalletje }:|
Prima, maar hoef je niet gelijk mensen de mond te snoeren.
Ontopic weer.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 4 februari 2015 @ 11:02:09 #179
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_149351587
Way to go om voor je geloofbaarheid, TS. :') Zal overigens wel lachen als je een vierling krijgt of zo. _O-
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_149352366
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 10:49 schreef loveli het volgende:

[..]

[..]

*gaap*

doei
ze is daar elk weekend dacht ik gelezen te hebben, misschien kan je dat in een optimistische bui interpreteren als half-samenwonen
pi_149352474
Nou sorry hoor, zoals de meesten hier heb ik bepaalde dingen een beetje aangepast om herkenbaarheid te voorkomen. Als ik niet anoniem kan blijven op dit forum had ik dit topic hier niet geplaatst, kan ik net zo goed van de daken schreeuwen. Ik kan het resultaat van de test hier posten, maar ja ik hoef me niet te bewijzen en geloof je het niet dan hoef je niet mee te lezen of reageren.

Ik ben in ieder geval 20+, vriend 30+. Hij is gescheiden en heeft twee kinderen. Ik weet sinds maandag dat ik ongepland zwanger ben. De rest van het verhaal kan je in het topic lezen.

Ik snap niet wat mijn exacte leeftijd en studie er verder mee te maken hebben.
pi_149352505
Tevens logeer ik in het weekend en in sommige vakanties bij mijn vriend en dat is gedeeltelijk samenwonen voor mij.

Ik kan trouwens het resultaat ook wel naar de mod sturen als ik per se iets moet verifiëren.
pi_149352511
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 11:36 schreef Wondertjex het volgende:
Nou sorry hoor, zoals de meesten hier heb ik bepaalde dingen een beetje aangepast om herkenbaarheid te voorkomen. Als ik niet anoniem kan blijven op dit forum had ik dit topic hier niet geplaatst, kan ik net zo goed van de daken schreeuwen. Ik kan het resultaat van de test hier posten, maar ja ik hoef me niet te bewijzen en geloof je het niet dan hoef je niet mee te lezen of reageren.

Ik ben in ieder geval 20+, vriend 30+. Hij is gescheiden en heeft twee kinderen. Ik weet sinds maandag dat ik ongepland zwanger ben. De rest van het verhaal kan je in het topic lezen.

Het heeft er in zo verre mee te maken dat je dus niet echt op je woord te geloven bent en de neiging hebt dingen in het voordeel van je verhaal aan te passen dus dat we dat gemiep over 'zware studie, niet af te maken' en 'ik word gedwongen' al met een korrel zout namen maar nu met een schep
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_149352523
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 11:38 schreef Wondertjex het volgende:
Tevens logeer ik in het weekend en in sommige vakanties bij mijn vriend en dat is gedeeltelijk samenwonen voor mij.

Ik kan trouwens het resultaat ook wel naar de mod sturen als ik per se iets moet verifiëren.
Nee dat is het niet
Als je zo naief bent zou ik dat kind maar niet laten komen. Een keer oppassen is ook niet te vergelijken met een baby hebben
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149352569
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 11:38 schreef Wondertjex het volgende:

Dat is logeren, niet samenwonen, zoals je zelf al zegt :P
Tap tap tap
  woensdag 4 februari 2015 @ 11:46:02 #186
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_149352713
Ik denk trouwens dat God wel een oogje dichtknijpt in dit specifieke wonderlijke geval. Zo kwaadaardig kan ie nou ook weer niet zijn.
pi_149352923
Als ik wist dat ik een makkelijke vriend en makkelijke ouders had wat betreft dit onderwerp, had ik niet eens behoefte gehad om zo'n persoonlijk topic hier te openen en maar te lezen wat anderen zeggen. Leeftijd klopt niet helemaal, maar voor de rest is dit het verhaal.

Logeren of gedeeltelijk samenwonen, maakt niet uit hoe je het noemt, maar ik ben in ieder geval elk weekend daar en kan irritaties hebben ja over zijn thuisgedrag (wat ik in een andere topic had aangegeven).
pi_149352930
quote:
17s.gif Op woensdag 4 februari 2015 11:46 schreef Lastpost het volgende:
Ik denk trouwens dat God wel een oogje dichtknijpt in dit specifieke wonderlijke geval. Zo kwaadaardig kan ie nou ook weer niet zijn.
Stephen Fry over God
Tap tap tap
  Vis een optie? woensdag 4 februari 2015 @ 11:54:43 #189
70532 loveli
N
pi_149352932
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 11:36 schreef Wondertjex het volgende:
Een consistent verhaal doet wonderen voor je geloofwaardigheid.

Nogmaals, ik denk dat je vooral om aandacht verlegen zit (ook gezien je postgeschiedenis). Maar als je echt zwanger bent en je relatie echt is zoals je die hebt beschreven, zou ik niet (in ieder geval niet te snel en niet vanwege een zwangerschap) trouwen.

Succes bij de huisarts. Maak vandaag een afspraak.

Wat mijn overgrootvader tegen zijn dochters zei: wees niet zo stom om ongewenst zwanger te worden. Maar als je dan toch zwanger bent, wees dan niet nog stommer door het niet te vertellen.

Je ouders zouden je kunnen verrassen. Ze weten best hoe het gaat als je verliefd bent.
crap in = crap out
pi_149352965
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 11:54 schreef Wondertjex het volgende:
Als ik wist dat ik een makkelijke vriend en makkelijke ouders had wat betreft dit onderwerp, had ik niet eens behoefte gehad om zo'n persoonlijk topic hier te openen en maar te lezen wat anderen zeggen. Leeftijd klopt niet helemaal, maar voor de rest is dit het verhaal.

Logeren of gedeeltelijk samenwonen, maakt niet uit hoe je het noemt, maar ik ben in ieder geval elk weekend daar en kan irritaties hebben ja over zijn thuisgedrag (wat ik in een andere topic had aangegeven).
Maar het is gewoon niet het zelfde... En als je dit soort dingen serieus zegt gaan mensen wel twijfelen aan je inschattingsvermogen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 4 februari 2015 @ 11:56:51 #191
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149352995
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 11:54 schreef Wondertjex het volgende:

Als je nu al irritaties hebt, hoe moet dat dan dadelijk als je echt samen woont?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_149353090
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 11:56 schreef snakelady het volgende:

[..]

Als je nu al irritaties hebt, hoe moet dat dan dadelijk als je echt samen woont?
Met een kind.
Tap tap tap
pi_149353148
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 11:56 schreef snakelady het volgende:

[..]

Het zijn kleine irritaties wat in elk huishouden wel voorkomen, zoals de afwas opstapelen en blikjes en zakjes niet weggooien. Geen dingen waardoor een relatie stuk zouden gaan.
pi_149353151
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 11:59 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Met een kind.
En een groot verschil in waarden en normen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149353167
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:01 schreef Wondertjex het volgende:

[..]

Het zijn kleine irritaties wat in elk huishouden wel voorkomen, zoals de afwas opstapelen en blikjes en zakjes niet weggooien. Geen dingen waardoor een relatie stuk zouden gaan.
Menig relatie sneuvelt hier op hoor :D Juist omdat mensen zich verkijken op samen wonen en wat er nodig is om een relatie te laten slagen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149353176
Jezus je bent echt erg naïef....
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149353282
Hoewel ik ook graag hard en onaardig zou willen zijn, zal ik even proberen om een serieuze inhoudelijke reactie te geven. Na het topic gelezen te hebben zijn er al zovelen die mij voor zijn gegaan, maar goed. Lekker yolo.

Luister TS, schattepetat, lieverd, honey, je bent in de 20. Nou, in principe kan je dus zwanger worden, in principe kan je er dus klaar voor zijn, in principe is het allemaal mogelijk. Maar.....

Je geeft aan dat je familie + gezin het niet leuk vindt als je abortus laat plegen, vanwege geloofsredenen. Maar familie + gezin mag nooit de dienst uitmaken voor jouw lichaam. Het is jouw lichaam en jouw leven. Zometeen als je dit doorzet, ga jij die zwangerschap door, ga jij die bevalling door. Probeer je even voor te stellen hoe dat is, 9 maanden lang en dan dat kind er nog uit wippen ook.

Je geeft aan dat je student bent. Dat je eigenlijk door wilt studeren en dat je het niet ziet zitten op die manier. Goed, dat denk je nu sowieso al. Hoe denk je dat het over 5/10/15 jaar is. Als je het kind wel hebt en je opleiding niet afgemaakt hebt? Je hebt geen toekomst als je man je verlaat en je zit met een kind. Je hebt geen diploma, geen werk, je bent afhankelijk. Is dat hoe God het wilt? En als God het al zo wilt. Wil jij dit dan wel?

Laat staan dat dit kind al met een achterstand op de wereld komt. Overduidelijk grensgevalletje; ja ik ben er omdat het moest van God? Ik ben er omdat het per ongeluk was? Wat ga je je kind later vertellen? Wat als de relatie stuk loopt, wat ga je je kind vertellen over de vader? Hoe ga je het kind opvoeden, waar haal je het geld vandaan?

Ik kan nog duizend argumenten geven, vanuit maatschappelijk oogpunt zou ik het kind niet houden. Vanuit persoonlijk oogpunt ook niet, want je bent er niet klaar voor geef je hier eigenlijk heel duidelijk aan.

Maar de keuze is aan jou TS. Ik kan je niet vertellen welke plezieren een kind geeft. Ik heb zelf geen kind, studeer ook nog, woon wel samen, maar dat doet er allemaal niet toe. Een kind ontneemt jou je eigen leven. Ontneemt jou kansen. Als jij dat wilt, prima. Maar denk aub na over de langere termijn. En dan de langere termijn alsin 10-20-30 jaar.....
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 4 februari 2015 @ 12:06:06 #198
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149353288
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:01 schreef Wondertjex het volgende:

[..]

Als het kleine irritaties zijn, waarom dan benoemen in een topic?
Ik bedoel iedereen ergert zich wel eens aan de ander, dat is normaal. Maar die zijn dan vaak zo klein dat ze het benoemen niet waard zijn.
Ik heb steeds met het idee dat jullie misschien toch niet zo goed bij elkaar passen.
het is jouw leven natuurlijk maar zorg er voor dat je je niet vastlegt voor je echt zeker bent van je relatie.
Hij is niet de enige man in de wereld en om zo'n stap te zetten moet je toch wel head over heels zijn en niet genoegen nemen met.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Vis een optie? woensdag 4 februari 2015 @ 12:06:30 #199
70532 loveli
N
pi_149353300
Als je op je vrije dag niks beters te doen hebt ga je een PoHi crosschecken...
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 13:25 schreef Wondertjex het volgende:
Wij zijn nu drie jaar samen, zij vier jaar uit elkaar. Tijd dat ze dus mag opdonderen met haar liefdesverklaringen aan hem.
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 01:23 schreef Wondertjex het volgende:
4 jaar terug werkte ik ook achter de kassa en werd vaak versierd en werd er naar mijn nummer gevraagd, nummers achtergelaten enzo.. alleen bij 1 persoon ben ik erin meegegaan en ben met hem gaan daten, maar hij deed dan ook echt zijn best en bleef proberen. Die jongen is nu nog steeds mijn vriend O+
Koop een goede kalender.
crap in = crap out
  roze woensdag 4 februari 2015 @ 12:06:59 #200
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149353316
quote:
10s.gif Op woensdag 4 februari 2015 10:34 schreef Lastpost het volgende:

[..]

[..]

Jaren gaan snel bij TS. :D
_O-