Ooh ok, hier heb ik geen informatie over gehad. Maar ik zit ook nog niet op dag 12, dus met bedenktijd erbij komt het nu op hetzelfde neer.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eeh, nee?
http://www.casaklinieken.(...)/overtijdbehandeling
Nee.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:11 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo ver dat het een overtijdbehandeling wordt. Dat is dacht ik pas na 8 of 12 weken.
Bij mij wordt het de abortuspil of curettage, afhankelijk van wat ik wil.
Pilcyclus, dus niet uitgaan van eerste dag laatste menstruatie. Ga naar de verloskundige/huisarts en kom erachter hoe ver je bent.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:16 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Nog niet door een prof. Ik ga uit van de eerste dag van mijn laatste menstruatie.
Buikgriep/overgeven was ongeveer twee/drie weken terug, dus waarschijnlijk raakte ik toen zwanger.
Zwangerschapsdementie? Hoe oud ben je echt? Andere topic had ik al eerder gelezen en als dat klopt, heb je in mijn ogen geen goede relatie.quote:
Daarom is er geen bedenktijd voor een overtijdbehandeling...quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:21 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Ooh ok, hier heb ik geen informatie over gehad. Maar ik zit ook nog niet op dag 12, dus met bedenktijd erbij komt het nu op hetzelfde neer.
Ditquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee.
Ga naar je huisarts, want ondanks je leeftijd en het feit dat je studeert begrijp je duidelijk niet wat het verschil is tussen een abortus en een overtijdbehandeling.
De keuze voor een curettage of abortuspil is afhankelijk van je zwangerschapsduur, niet van wat jij wilt.
En geloof me, je wilt niet zolang wachten dat een pil geen optie meer is en het sowieso een curettage wordt.
Inderdaad, ik heb er de ballen verstand van, maar die link die ik gaf was de eerste hit op google. Sowieso kun je op de naam al afgaan dat een overtijdbehandeling vrij rap moet gebeuren.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:31 schreef Leandra het volgende:
Ik geloof er eigenlijk al niet zoveel meer van, je strooit met termen en termijnen waar je niet mee zou strooien als je werkelijk al contact met een arts of kliniek had gehad, of zelfs maar even serieus gegoogled had.
Je voelt er niet veel van, het idee is alleen niet prettig.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n curettage lijkt me zo ontzettend onprettig
Beslis. Gewoon. Iets.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:56 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Ik vond dit wel een hele goede tip. Ik houd de opties nog open, dus het kan inderdaad niet kwaad extra vitamines/ voedingsstoffen in te nemen voor het geval dat..
Ik ga er vandaag achteraan, gisteren en eergisteren had ik geen puf om iets te doen en uit huis te komen.
De reden dat ik hem niet eerder kan zien, is overigens omdat hij op dit moment in het buitenland is voor zijn werk. Heeft verder niks met prioriteiten te maken.
Dat dus.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:31 schreef Leandra het volgende:
Ik geloof er eigenlijk al niet zoveel meer van, je strooit met termen en termijnen waar je niet mee zou strooien als je werkelijk al contact met een arts of kliniek had gehad, of zelfs maar even serieus gegoogled had.
Ik heb het gehad vanwege een miskraam die maar niet vanzelf en met pillen op gang wilde komen, en dat viel wel mee, maar ik wist dat ik een dood kindje liet weghalen, en ik denk dat het verplegend personeel daar iets anders mee omgaat dan met een abortus omdat je er geen zin in hebt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n curettage lijkt me zo ontzettend onprettig
Ze is zelfs 2 jaar jonger in een week, kloppen die spotjes op TV toch. Snel zo'n potje halen voor m'n verloofde.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu komt het gebruikelijke 'om herkenbaarheid te voorkomen' smoesje.
Slakkenslijm?quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:36 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ze is zelfs 2 jaar jonger in een week, kloppen die spotjes op TV toch. Snel zo'n potje halen voor m'n verloofde.
Ik ook niet meer eigenlijk. Straks is het weer een excuus om niet meer herkend te wordenquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:31 schreef Leandra het volgende:
Een goede vriendin van me had precies hetzelfde en haar verhaal klonk toch vrij onprettigquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb het gehad vanwege een miskraam die maar niet vanzelf en met pillen op gang wilde komen, en dat viel wel mee, maar ik wist dat ik een dood kindje liet weghalen, en ik denk dat het verplegend personeel daar iets anders mee omgaat dan met een abortus omdat je er geen zin in hebt.
Maar goed, in een kliniek doen ze niet anders.
Ja omiegiedquote:
Ik denk dat het heel persoonlijk is, als je je kan ontspannen is dat al het halve werk.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een goede vriendin van me had precies hetzelfde en haar verhaal klonk toch vrij onprettig
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:04 schreef Wondertjex het volgende:
Verder is de relatie goed, we wonen niet samen, maar hij heeft een huis en goed werk waar we samen kunnen wonen.
*gaap*quote:Op zondag 1 februari 2015 22:19 schreef Wondertjex het volgende:
maar ja gedeeltelijk samenwonen met je vriend kan ook irritaties opleveren (wat ik nu ervaar)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |