abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149349035
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 23:42 schreef Myrr het volgende:

[..]

Dit.

Vind het wat laf en vraag me af wat voor relatie je hebt, als je dit niet direct (eigenlijk als eerste, meteen al) met je partner kunt bespreken (ongeacht principes).

Dit soort dingen pak je mijnziens met je relatie aan, niet met vreemden op het internet en vriendinnen. Daarnaast gaat het al helemaal ver dat het überhaupt in je op komt het weg te laten halen zonder zijn medeweten.
Het liefst wil ik het ook gewoon vertellen en dat ga ik waarschijnlijk ook doen, maar ik zie hem pas in het weekend en wil dit sowieso niet aan de telefoon vertellen en eerder afspreken kan ook niet.

Het probleem is dat ik dan al weet wat er gaat gebeuren, dat we het kind gewoon gaan houden aangezien dat de afspraak was en we beiden eens waren dat abortus gewoon niet als een optie gezien mocht worden.

Ik weet dat ik het ook hoor te vertellen, maar ja ik weet dan ook wat mij te wachten staat en daarom neem ik er tijd voor.

Overigens raden mijn vriendinnen mij aan, die mij en mijn vriend kennen en weten hoe alles zit, het niet te vertellen, omdat ik dan gewoon geen keus meer heb en omdat dit mijn lichaam is en ik de komende maanden/ jaren de meeste gevolgen ga onderzien. Hij gaat werken, komt in de avonden beetje spelen met zijn kind en verder zal ik de totale zorg hebben als moeder. Het is dus een beetje oneerlijk als ik het laat afhangen van zijn besluit.
pi_149349132
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 08:51 schreef Wondertjex het volgende:

[..]

Hij gaat werken, komt in de avonden beetje spelen met zijn kind en verder zal ik de totale zorg hebben als moeder. Het is dus een beetje oneerlijk als ik het laat afhangen van zijn besluit.
waarom ben je met hem? Ik zie aan je toon dat dit niet is wat je wil. Waarom dan met iemand zijn die zo is?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 4 februari 2015 @ 09:04:09 #128
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149349227
quote:

[..]

Overigens raden mijn vriendinnen mij aan, die mij en mijn vriend kennen en weten hoe alles zit, het niet te vertellen, omdat ik dan gewoon geen keus meer heb en omdat dit mijn lichaam is en ik de komende maanden/ jaren de meeste gevolgen ga onderzien. Hij gaat werken, komt in de avonden beetje spelen met zijn kind en verder zal ik de totale zorg hebben als moeder. Het is dus een beetje oneerlijk als ik het laat afhangen van zijn besluit.
Dan zeg je dat tegen hem, dat je best de baby wil houden op voorwaarde dat de verzorging toch echt 50/50 zal moeten zijn zodat jij je studie gewoon af kan maken.
Zo niet, dat je het dan weg wil laten halen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_149349268
Wat een bullshit, je bent gewoon pussy. Zelfs al vertel je het en is hij het er niet mee eens kan je het nog weg laten halen.

Maar lekker christelijk hoor, deze oplossing :')
  woensdag 4 februari 2015 @ 09:15:27 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_149349394
Gewoon nog langer niets doen zodat een overtijdbehandeling geen optie meer is...
Het met vriendinnen bespreken, er een topic over openen, maar niet naar de huisarts gaan.

Misschien wil je het eigenlijk toch wel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_149349395
Nou, of de baby er nou komt of niet, die relatie gaat niet lang mee :@
Tap tap tap
  woensdag 4 februari 2015 @ 09:21:31 #132
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_149349488
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Dit ja!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  woensdag 4 februari 2015 @ 09:33:58 #133
262 Re
Kiss & Swallow
pi_149349731
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:53 schreef Postbus100 het volgende:
Please, dit is niet de plek voor discussie moord/geen moord :')
dat, maak daar maar een ander topic voor, hier gaat het over 1 persoon die een beslissing moet nemen over de rest van d'r leven
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 4 februari 2015 @ 09:35:52 #134
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_149349753
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 09:07 schreef Loveless85 het volgende:
Gelovigen :N :N
Hoog tijd dat dat gewoon Europees afgeschaft wordt.

quote:
en eerder afspreken kan ook niet.
Je hebt je prioriteiten lekker op orde TS :')
Slik je nou ondertussen al foliumzuur? Of wil je bewust meer kans op een kind met open ruggetje?
censuur :O
  woensdag 4 februari 2015 @ 09:36:21 #135
262 Re
Kiss & Swallow
pi_149349768
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 09:07 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een bullshit, je bent gewoon pussy. Zelfs al vertel je het en is hij het er niet mee eens kan je het nog weg laten halen.

ik weet dat je dat er graag met de haren bijsleept, maar de mens is gewoon by default hypocriet, dat is een gegeven dus de ene regel volg je wel de andere niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_149349943
quote:
3s.gif Op woensdag 4 februari 2015 09:36 schreef Re het volgende:

[..]

ik weet dat je dat er graag met de haren bijsleept, maar de mens is gewoon by default hypocriet, dat is een gegeven dus de ene regel volg je wel de andere niet
Ik sleep het er niet graag bij hoor, ze komt zelf met dat dat DE reden is waardoor het niet aan haar omgeving vertelt kan worden.
pi_149349984
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 08:57 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

waarom ben je met hem? Ik zie aan je toon dat dit niet is wat je wil. Waarom dan met iemand zijn die zo is?
Daarmee wilde ik hem niet zwart maken, maar ik bedoel dat het wel zo gaat zijn. Hij heeft een goede functie, maar dat houdt in dat hij ook weg moet af en toe en dat hij er veel tijd in moet investeren. Ik heb nog niet eens een normale baan die past bij mijn studie, dus het meest logische zal zijn dat ik tijdelijk parttime huisvrouw en parttime studente word en hij de kostwinner.
pi_149350039
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 09:50 schreef Wondertjex het volgende:

[..]

Daarmee wilde ik hem niet zwart maken, maar ik bedoel dat het wel zo gaat zijn. Hij heeft een goede functie, maar dat houdt in dat hij ook weg moet af en toe en dat hij er veel tijd in moet investeren. Ik heb nog niet eens een normale baan die past bij mijn studie, dus het meest logische zal zijn dat ik tijdelijk parttime huisvrouw en parttime studente word en hij de kostwinner.
kun je nu zelf niet teruglezen Hoe je over je relatie en je partner praat? (Ik hoop dat hij het niet kan want dan is het vast zo over)
Dat hij kostwinner is is wel even wat anders dan dat gemekker van net

Is je relatie zo slecht/verschillen jullie zo erg of moet ik dit gewoon weer lezen in het rijtje van je excuses?
Ik gok het eerste gezien je eerdere topics

Wat studeer je eigenlijk dat zo onmogelijk te combineren is?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 4 februari 2015 @ 09:53:54 #139
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_149350061
quote:

[..]

Het liefst wil ik het ook gewoon vertellen en dat ga ik waarschijnlijk ook doen, maar ik zie hem pas in het weekend en wil dit sowieso niet aan de telefoon vertellen en eerder afspreken kan ook niet.

Het probleem is dat ik dan al weet wat er gaat gebeuren, dat we het kind gewoon gaan houden aangezien dat de afspraak was en we beiden eens waren dat abortus gewoon niet als een optie gezien mocht worden.

Ik weet dat ik het ook hoor te vertellen, maar ja ik weet dan ook wat mij te wachten staat en daarom neem ik er tijd voor.

Is het óóit in je opgekomen dat je niet móét luisteren naar hem :? Als jij abortus wil dan wil je dat en heeft hij daar geen beslissing in. Zeggen de reacties van de mensen je hier niet genoeg?

Je hebt echt geen keus meer dan? Word je mishandeld door hem? Dreigt hij met geweld?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_149350062
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 09:15 schreef Leandra het volgende:
Gewoon nog langer niets doen zodat een overtijdbehandeling geen optie meer is...
Het met vriendinnen bespreken, er een topic over openen, maar niet naar de huisarts gaan.

Misschien wil je het eigenlijk toch wel.
Er zijn al stappen genomen, ik heb een afspraak bij een kliniek, maar er geldt een wettelijke bedenktijd van een week. Voor mij overigens anderhalve week omdat ik extra bedenktijd nodig had.

Verder ga ik vandaag maar even kijken of ik extra vitamines kan krijgen om in te nemen, stel dat ik het kind toch besluit te houden, heeft het tenminste een goede basis qua voedingsstoffen, dat kan nooit kwaad zoals een forumgenoot dat zei.
pi_149350067
Ik weet nog dat er in het eerste jaar van m'n studie een jaargenootje zwanger raakte, zelfde situatie denk ik. Gelovig en alles, nog niet getrouwd. Die zijn getrouwd, kind gekregen, en ze was nog eerder afgestudeerd dan ik _O-
Tap tap tap
pi_149350124
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 09:35 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

[..]

Slik je nou ondertussen al foliumzuur? Of wil je bewust meer kans op een kind met open ruggetje?
Ik vond dit wel een hele goede tip. Ik houd de opties nog open, dus het kan inderdaad niet kwaad extra vitamines/ voedingsstoffen in te nemen voor het geval dat..

Ik ga er vandaag achteraan, gisteren en eergisteren had ik geen puf om iets te doen en uit huis te komen.

De reden dat ik hem niet eerder kan zien, is overigens omdat hij op dit moment in het buitenland is voor zijn werk. Heeft verder niks met prioriteiten te maken.

[ Bericht 6% gewijzigd door Wondertjex op 04-02-2015 10:09:11 ]
pi_149350293
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 09:35 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

[..]

Nou dit is niet een 'gelovigen' kwestie iedereen doet gewoon aan cherry picking als het hen goed uitkomt :'). Zelfs jij en ik. Het verandert het feit niet dat zij er nogal om heen draait ja.
pi_149350300
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Komt er wel op neer ja :D :@ .
  woensdag 4 februari 2015 @ 10:05:52 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_149350317
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 09:53 schreef Wondertjex het volgende:

[..]

Er zijn al stappen genomen, ik heb een afspraak bij een kliniek, maar er geldt een wettelijke bedenktijd van een week. Voor mij overigens anderhalve week omdat ik extra bedenktijd nodig had.

Verder ga ik vandaag maar even kijken of ik extra vitamines kan krijgen om in te nemen, stel dat ik het kind toch besluit te houden, heeft het tenminste een goede basis qua voedingsstoffen, dat kan nooit kwaad zoals een forumgenoot dat zei.
Die bedenktijd geldt niet voor een overtijdbehandeling...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_149350379
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 09:50 schreef Wondertjex het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk ook wel best weten wat jij dan studeert, waardoor dit zo onmogelijk wordt. Als je bijv. een studie geneeskunde doet waarbij je verplichte alle 60 studiepunten per jaar moet halen, dan snap ik dit, maar je laat wel heel veel in de donker liggen zo. Wij kunnen alleen maar gokken op basis van wat jij weggeeft.
pi_149350405
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 10:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die bedenktijd geldt niet voor een overtijdbehandeling...
Ik ben nog niet zo ver dat het een overtijdbehandeling wordt. Dat is dacht ik pas na 8 of 12 weken.

Bij mij wordt het de abortuspil of curettage, afhankelijk van wat ik wil.
pi_149350457
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 10:09 schreef qwerty789 het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk ook wel best weten wat jij dan studeert, waardoor dit zo onmogelijk wordt. Als je bijv. een studie geneeskunde doet waarbij je verplichte alle 60 studiepunten per jaar moet halen, dan snap ik dit, maar je laat wel heel veel in de donker liggen zo. Wij kunnen alleen maar gokken op basis van wat jij weggeeft.
Wegens herkenbaarheid wil ik dat liever niet vertellen. Ik kan alleen vertellen dat het valt onder de pittigere studies en dat ik na de zomervakantie eigenlijk intern moet solliciteren en daar gaat enorm veel tijd in zitten.
pi_149350510
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 10:11 schreef Wondertjex het volgende:
overtijdbehandeling
Eeh, nee?
http://www.casaklinieken.(...)/overtijdbehandeling
Tap tap tap
pi_149350557
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 10:13 schreef Wondertjex het volgende:

[..]

Wegens herkenbaarheid wil ik dat liever niet vertellen. Ik kan alleen vertellen dat het valt onder de pittigere studies en dat ik na de zomervakantie eigenlijk intern moet solliciteren en daar gaat enorm veel tijd in zitten.
Sorry hoor, maar er zijn genoeg mensen die jouw studie en die in jouw situatie zitten, dus dit is een beetje en slap excuus, maar goed ik laat het voor wat het is. Je wilt er duidelijk niets over kwijt en dat is je goed recht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')