Als je voor niet vertellen en abortus gaat, dan inderdaad ook zeker bij hem weggaan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ze dat moet.
Als ik in haar situatie zat en ik zou het kind niet willen, zou ik er niets over zeggen tegen hem, abortus plegen en bij hem weggaan.
Tja het is hoe dan ook laf. Het veranderd niet dat het beter is voor haar.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:23 schreef probeer het volgende:
[..]
Als je voor niet vertellen en abortus gaat, dan inderdaad ook zeker bij hem weggaan.
Maar niet hem de rest van zijn leven voorliegen over zijn gezin, terwijl je lekker mooi weer speelt.
Dus jullie hebben vooraf nagedacht over eventuele gevolgen van julie samenzijn? Wat was de afspraak die jullie hadden en waarom denk je daar nu anders over?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:11 schreef Wondertjex het volgende:
Als ik het niet aangeef en stiekem doe, zal mijn schuldgevoel altijd aan me blijven knagen, want het was niet de afspraak die ik met mijn vriend had.
Als je abortus pleegt ben je ook je toekomst voor de komende periode kwijt, want dat is het einde van je relatie. Als je er eerlijk over bent is die meteen afgelopen, als je het verzwijgt leg je zelf een bom onder je relatie.quote:Als ik het kind houd, ben ik mijn toekomst voor de komende periode kwijt en zal ik halsoverkop allerlei dingen moeten regelen en doen waar ik nog niet aan toe ben.
Dat ze in deze situatie zit waarin ze hem dingen niet wil vertellen is al genoeg reden om bij hem weg te gaan, blijkbaar zit het niet zo goed met hun communicatie.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:23 schreef probeer het volgende:
[..]
Als je voor niet vertellen en abortus gaat, dan inderdaad ook zeker bij hem weggaan.
Maar niet hem de rest van zijn leven voorliegen over zijn gezin, terwijl je lekker mooi weer speelt.
Al denk ik dat TS voor dat laatste gaat. En ik denk ook dat ze dat nooit volhoudt.
Dat is een heel heel heel heel erg goed punt dat je daar maakt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ze in deze situatie zit waarin ze hem dingen niet wil vertellen is al genoeg reden om bij hem weg te gaan, blijkbaar zit het niet zo goed met hun communicatie.
Het gaat sowieso uitkomen ja. En dan zijn de gevolgen, terecht, niet te overzien.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:38 schreef Leandra het volgende:
Niet vertellen dat je zwanger bent kan alleen maar als je de relatie beëindigt....
Als je de relatie wilt laten voortbestaan is niet vertellen geen optie, want zo'n leugen is drijfzand, en daar wil je een relatie niet op bouwen.
Niet bepaald. Dat zij iets zo ervaart betekent niet dat het zo is. Terwijl het uitmaken van de relatie al wel veel invloed kan hebben op wat er gaat gebeuren met het kind. Wat dan weer niet eerlijk is voor haar vriend.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:26 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat is een heel heel heel heel erg goed punt dat je daar maakt.
hoi Requote:Op woensdag 4 februari 2015 14:38 schreef Re het volgende:
aan de andere kant (hoi loveless), het wonder van de conceptie is een gift van God, dat kun je Hem niet onthouden
Dat, of een list van de duivel. Wie weet het?quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:38 schreef Re het volgende:
aan de andere kant (hoi loveless), het wonder van de conceptie is een gift van God, dat kun je Hem niet onthouden
Dat vooral, want echt strenge Gristenen zouden ten eerste niet scheiden terwijl er kleine kinderen zijn, en ten tweede zouden ze zeker geen 3 jaar half om half verkering/part-time samenwonen met de volgende.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
hoi Re
En dit zijn flinke mix en match christenen, gewoon beetje kijken wat je uitkomt, ja toch
Iemand op z'n teentjes getrapt. Anyway het is niet eens christenenbash. Ze is gewoon heel hypocriet bezig. En ja iedereen doet het zelfs atheisten, moslims en noem het maar op.quote:
Haar verhaal is incoherent. Ze veranderd steeds dingen tussendoor. Ik denk dat de meesten daar vooral last van hebben.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:02 schreef Musil het volgende:
Ps: jongens, het is toch logisch dat ze met een vraagstuk als dit wat irrelevante feiten fingeert ivm herkenbaarheid?
Eerder omgekeerd. Volgens mij zegt er niemand een onvertogen woord over christenen, maar kom op, mensen die het zogezegd héél zwaar opnemen maar wel scheiden, semi-samenwonen, seksen voor het huwelijk en aan anti-conceptie deden?quote:
Tja zo zijn er genoeg mensen die hypocriet zijn. Zelfs onder de 'ongelovigen'. Het is gewoon iets wat mensen doen dat cherrypicken, omdat het lekker even goed uitkomt. Als je dus iets de schuld wilt geven, dan blame humans.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eerder omgekeerd. Volgens mij zegt er niemand een onvertogen woord over christenen, maar kom op, mensen die het zogezegd héél zwaar opnemen maar wel scheiden, semi-samenwonen, seksen voor het huwelijk en aan anti-conceptie deden?
zal best waar zijn Leandra, maar wat heeft TS aan die constatering?quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vooral, want echt strenge Gristenen zouden ten eerste niet scheiden terwijl er kleine kinderen zijn, en ten tweede zouden ze zeker geen 3 jaar half om half verkering/part-time samenwonen met de volgende.
Met andere woorden: TS doet toch al jaren wat God, haar ouders en haar overtuigingen verboden hebben.
Mjah is zeker waar, maar goed, het geloof wordt hier niet door anderen bijgesleept hé, TS komt ermee dat dat de reden is dat het zo'n onoverkoombaar issue voor die vriend gaat zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:10 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Tja zo zijn er genoeg mensen die hypocriet zijn. Zelfs onder de 'ongelovigen'. Het is gewoon iets wat mensen doen dat cherrypicken, omdat het lekker even goed uitkomt. Als je dus iets de schuld wilt geven, dan blame humans.
Geloof is ook bijna nooit in de schuld he. Het zijn mensen die het gewoon leuk vrij interpreteren voor hun gebruik. Gewoon lekker als een makkelijk excuus om zo dingen voor elkaar te krijgen. Tis hoe dan ook een beetje achter dingen schuilen. Begrijpelijk, maar triest.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah is zeker waar, maar goed, het geloof wordt hier niet door anderen bijgesleept hé, TS komt ermee dat dat de reden is dat het zo'n onoverkoombaar issue voor die vriend gaat zijn.
Jij weet al wat TS gaat doen? Vertel!quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso mooi van die mensen keihard iets afkeuren maar dan als ze zelf in een dergelijke situatie zitten dan is het in ene 180 graden omdraaien![]()
kan zulken sowieso niet echt serieus nemen. Grappig dom volk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |