Geen enkele vrouw?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn ideale programmering:
6-10 Timur & Ramon
10-12 Paul
12-14 Michiel
14-16 Sander H
16-19 Rob
19-22 Domien
22-01 Mark
Nee.quote:
Kan mij daar volledig in vindenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
6-10 Timur & Ramon
10-12 Paul
12-14 Michiel
14-16 Sander H
16-19 Rob
19-22 Domien
22-01 Mark
ik ben mijn programmering nog aan het uitwerkenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
6-10 Timur & Ramon
10-12 Paul
12-14 Michiel
14-16 Sander H
16-19 Rob
19-22 Domien
22-01 Mark
Hoop dat ze dat heroverwegen en gewoon eerderquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:55 schreef alwaysonhold het volgende:
Goed, ik blijf het dus wonderlijk vinden. Ik vind het net zo wonderlijk dat de heren nog even vrolijk zeven maanden door mogen gaan op 3FM. Dat is nu dus gewoon een reclamespotje van een halfjaar voor een ander station.
haha jaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
Op non-actief en gewoon Timur + Ramon meteen erin knallen
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
haha ja
Gewoon het merk coen en sander 7 maanden laten verdwijnen
Dan doet 538 wel
Gratis geld voor Coen en Sanderquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
Op non-actief en gewoon Timur + Ramon meteen erin knallen
De winnaars vinden de aandacht juist top.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:23 schreef wolfrolf het volgende:
Zouden ze het houten reclameblok ook bij 538 doen?
Dat vinden de adverteerders vast een topshowwwww
Mwah... zal wel meevallen denk ik....quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Alles wat C&S show was, verdwijnt bij 538.
wel de jingles van Eric Corton.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Alles wat C&S show was, verdwijnt bij 538.
Ik heb het ff bijgelezen ja. Ik kan niet echt zeggen dat ik er rouwig om benquote:
Daar begint de commerciële tour alquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:42 schreef borisz het volgende:
C&S zitten bij RTLLN vanavond over hun overstap.
Verdomme.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon Ekstra tussen 4 en 7 elke dag
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
1x in de week is wel weer voldoende muisje.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Wil je iedereen wegjagen ofzo?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
die is hier niet zo vaak meerquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:40 schreef minthy het volgende:
Prodigy![]()
Inb4 een zekere eend die "live gezien" gaat roeptoeteren.
teveel van het goedequote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is er mis met Gerard en Michiel als duo elke werkdag tussen 4 en 7?
Dat de uitgekauwde grappen nóg vaker langskomen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat programma is klaar. Lekker laten rusten en als goede herinnering houden. Als ze zo'n show nu weer gaan doen, krijg je binnen de kortste keren dezelfde klachten als nu bij ome Geer.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had jou hoger ingeschat.quote:
Met dito gaystem.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat je het intro hoort en je denkt: lekker gitaardeuntje. Dat je na 10 seconde realiseert dat het Dotan is
Ik luister niet naar Veronica, juist vanwege die frequentie.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:34 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik had jou hoger ingeschat.
Mama kan je dagelijks op Veronica horen. WoD hoor je daarentegen zelden.
LB1 zonder enige twijfelquote:Lunchbox 1
Diamonds - Boxer Rebellion
Sultans Of Swing - Dire Straits
Lunchbox 2
Stay High - Tove Lo & Hippie Sabotage
Good Kisser - Usher
Er gaat elke dag wel iets fout!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:58 schreef Muto het volgende:
Ik word altijd zo moe van Gerard Ekdom. 0,0 vernieuwing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Zeer zeker.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:08 schreef ChatGirl het volgende:
De lunchboxen van morgen
[..]
LB1 zonder enige twijfel
Jezus nou.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:08 schreef ChatGirl het volgende:
De lunchboxen van morgen
[..]
LB1 zonder enige twijfel
en ledare aubquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:17 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga nog wat Gnarp's en Billy's verkopen.
Zag ik nou goed dat ze geen Benno's meer hebben? Mijn hart huilt.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:17 schreef ChatGirl het volgende:
Billy'squote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:17 schreef ChatGirl het volgende:
Wij hebben het niet over dezelfde eend.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
die is hier niet zo vaak meer
Vreemd genoeg zag ik hem in VBL
Zat ik ook aan te denken idd...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:21 schreef rubbereend het volgende:
Misschien is het een idee om Timur en Ramon de ochtend te geven en Giel door te schuiven naar de middag. Dan vernieuw je weer eens wat en wordt Giel ook weer een beetje gestimuleerd om eens wat anders te doen.
vroeger beginnenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken idd...
Alleen die flauwe humor van Timur en Ramon doet het bij mij beter in de middag na een dag werken
wat een slecht optreden was dat zegquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:40 schreef minthy het volgende:
Prodigy![]()
Inb4 een zekere eend die "live gezien" gaat roeptoeteren.
oh die eend met zijn rubber xDquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Wij hebben het niet over dezelfde eend.
Hier zit hem volgens mij gewoon de crux, bij 3FM was het einde in zicht voor de formule. Na een overstap kan je toch wel weer jaren vooruit. Ze gaan gewoon voor de formule op 3FM definitief is uitgewerkt. Dat vind ik wel een geldig excuus.quote:Van de 12 jaar bij 3FM maak ik nu bijna 9 jaar de Coen & Sander show. We zouden dat natuurlijk heel goed nog een jaar of twee kunnen blijven doen, maar daarna zou het tijd worden voor iets anders. Voor ons persoonlijk, maar ook voor de zender.
Ik denk dat dit goed is voor alle partijen. Behalve Ruud dan.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hier zit hem volgens mij gewoon de crux, bij 3FM was het einde in zicht voor de formule. Na een overstap kan je toch wel weer jaren vooruit. Ze gaan gewoon voor de formule op 3FM definitief is uitgewerkt. Dat vind ik wel een geldig excuus.
Dit.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hier zit hem volgens mij gewoon de crux, bij 3FM was het einde in zicht voor de formule. Na een overstap kan je toch wel weer jaren vooruit. Ze gaan gewoon voor de formule op 3FM definitief is uitgewerkt. Dat vind ik wel een geldig excuus.
Ruud was ook wel een beetje over zijn hoogtepunt heen voor mijn gevoel.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik denk dat dit goed is voor alle partijen. Behalve Ruud dan.
Laat Domien maar zitten waar hij zit. Hij zit daar prima....quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit.
Ik was eerlijk gezegd al twee jaar uitgekeken op Coen en Sander. In het begin een hele leuke show, maar begon de laatste jaren echt op m'n zenuwen te werken.
Geef ze eens ongelijk. Ze gaan naar een andere zender, nieuwe omgeving, nieuwe luisteraars en een zak geld erbij. Daarnaast kunnen ze hun ding blijven doen zoals ze nu ook doen.
Ben benieuwd wie 3FM op de middag gaat zetten. Gaan ze opnieuw schuiven met Domien?
De DJ die ik nu hoor is ook al een tijdje uitgewerkt. Ik kan dit programma inclusief alle items en flauwe grappen dromen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ruud moet lekker naar 10Gold gaan.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ruud was ook wel een beetje over zijn hoogtepunt heen voor mijn gevoel.
Ik heb Ruud nooit veel aan gevonden.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Skyradio is nog beter voor hemquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ruud moet lekker naar 10Gold gaan.
Domien heeft voor mijn gevoel wel zijn draai gevonden op de avond. Zit daar wel goedquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Laat Domien maar zitten waar hij zit. Hij zit daar prima....
Doe mij maar Ramon en Timur
Insert hondengeluid.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De DJ die ik nu hoor is ook al een tijdje uitgewerkt. Ik kan dit programma inclusief alle items en flauwe grappen dromen.
Dinsdag lubdag
met die charmante fleur wallenburg
naamgrapje met de eerste beller
goedemiddaaaaaaaaaaaaag
enz enz enz
luchtgitaar
paul rabberinggg
Toen hij de 1e keer van 3FM naar 538 ging, was er zonder Jeroen KidV al geen zak meer aan.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is de algemene menig hier ook wel. Ekdom verzand heel snel in routine. Als hij eruit wordt gehaald en in een andere setting komt dan merk je altijd dat hij een goede DJ is.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De DJ die ik nu hoor is ook al een tijdje uitgewerkt. Ik kan dit programma inclusief alle items en flauwe grappen dromen.
Dinsdag lubdag
met die charmante fleur wallenburg
naamgrapje met de eerste beller
goedemiddaaaaaaaaaaaaag
enz enz enz
luchtgitaar
paul rabberinggg
jaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:40 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Is de vrouw van Sander niet de radiobaas van BNN?
Doe mij maar Gerard zonder eigen programma en dan als vaste invaller van de dagprogrammering.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is de algemene menig hier ook wel. Ekdom verzand heel snel in routine. Als hij eruit wordt gehaald en in een andere setting komt dan merk je altijd dat hij een goede DJ is.
Sander heeft er ... eeehhh ... flink van langs gekregenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jadat zal een raar gesprek zijn geweest
Klopt. Maar dan zal hij bij Powned wegmoeten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Sowieso vind ik dat Stenders meer zendtijd moet krijgen.
Aantal luisteraars? 538 nog altijd grootste marktaandeel.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Maar serieus, welk voordeel heeft een overstap van 3FM naar 538? Ja, allee het geld zou je kunnen zeggen. Maar bij BNN waren ze beide al de grootverdieners met meer dan 2 ton!
Voor muziek(vrijheid) doe je het ook niet. Voor de luistercijfers ook niet, de C&S Show is de best beluisterde middagshow op de Nederlandse radio. En de uitdaging? Wat wil je gaan doen wat op 3FM niet kan? In alle opzichten, muv geld, is 538 gewoon minder dan 3FM.
Rob moet zo langzamerhand een avondprogramma op 2 krijgen. Lijkt me goud.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan zal hij bij Powned wegmoeten.
En denk niet dat Stenders voor 3Fm hip genoeg is om nog dagelijks een programma te vullen. Jammer genoeg....
En toch denk ik niet dat het programma op 538 inhoudelijk veel zal verschillen van wat ze nu op 3FM doen...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vind overigens dat Radio 2 echt goede presentatoren heeft gekregen de laatste jaren. Vond het eerder echt een ouwe lullen zender, maar zijn er positief op vooruit gegaan.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Rob moet zo langzamerhand een avondprogramma op 2 krijgen. Lijkt me goud.
Eens.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vind overigens dat Radio 2 echt goede presentatoren heeft gekregen de laatste jaren. Vond het eerder echt een ouwe lullen zender, maar zijn er positief op vooruit gegaan.
Gijs Staverman vind ik een goede "klassieke" DJ. Wout is ook meer dan prima.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vind overigens dat Radio 2 echt goede presentatoren heeft gekregen de laatste jaren. Vond het eerder echt een ouwe lullen zender, maar zijn er positief op vooruit gegaan.
Ik moest lachen.twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 11:06:47@coen3fm les 1: een hashtag met alleen cijfers werkt niet. reageer retweet
Mooie disquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik moest lachen.twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 11:06:47@coen3fm les 1: een hashtag met alleen cijfers werkt niet. reageer retweet
voor het geld en om het nog 6 jaar te kunnen doen. Dat had er bij 3FM niet meer ingezetenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Maar serieus, welk voordeel heeft een overstap van 3FM naar 538? Ja, allee het geld zou je kunnen zeggen. Maar bij BNN waren ze beide al de grootverdieners met meer dan 2 ton!
Voor muziek(vrijheid) doe je het ook niet. Voor de luistercijfers ook niet, de C&S Show is de best beluisterde middagshow op de Nederlandse radio. En de uitdaging? Wat wil je gaan doen wat op 3FM niet kan? In alle opzichten, muv geld, is 538 gewoon minder dan 3FM.
1 ton?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aantal luisteraars? 538 nog altijd grootste marktaandeel.
Maar jij zou dus niet gaan voor een ton per jaar extra?
sowieso qua muziek en daarbij de gasten. Er zal geen BNN'er meer langskomenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En toch denk ik niet dat het programma op 538 inhoudelijk veel zal verschillen van wat ze nu op 3FM doen...
Ze zijn opgeschoven qua doelgroep en zo te horen val jij er dus inquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nah.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ze zijn opgeschoven qua doelgroep en zo te horen val jij er dus in
echt wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Van 2 naar 6 ton per jaar ? Nah.
100 miljoen miljard wellicht !!!!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
echt wel.
Evers zit makkelijk aan de 2 miljoen per jaar.
Mijn post was serieus bedoeld.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
100 miljoen miljard wellicht !!!!
Coen niet, maar Sander wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:56 schreef CPS2000 het volgende:
C&S gaan voor het geld en een beetje voor de uitdaging een nieuw publiek voor zich te winnen. Want hoewel het programma grotendeels 1 op 1 over zal gaan zullen veel luisteraars wel bij 3fm blijven hangen. Misschien wilden ze wel eerder maar deed 3fm moeilijker of kregen ze nog iets meer van BNN. Nu cashen lijkt me voor hun ook een goede stap want de salarissen bij de publieke omroep komen alleen maar verder onder druk. En echte muziekbeesten zijn het niet dus iets minder vrijheid in de playlist zal ze worst zijn.
1,5 miljoen per jaar geloof ik. Maar dat is ook het belangrijkste tijdslotquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
echt wel.
Evers zit makkelijk aan de 2 miljoen per jaar.
Oke, maar 5 ton gaan knut en sandra ECHT wel vangen hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
1,5 miljoen per jaar geloof ik. Maar dat is ook het belangrijkste tijdslot
Radio tuinpad zoekt nog djsquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmmm mss toch maar in de radio business gaan zitten.
Ja Sander heeft nog wel iets meer zijn eigen smaak maar hoort zichzelf ook net zo graag praten dus die centen vergoeden dat ruimschoots. Qua humor ook hetzelfde straatje als Ruud de Wild dus wat dat betreft ook prima vervangers.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Coen niet, maar Sander wel.
Lekker ding hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:01 schreef rubbereend het volgende:
Kristel van Eijk trouwensopenlijk solliciteren en zichzelf wel goed genoeg vinden
Wat een ramp is zij op de radio
Mijn reactie daarop was een combinatie van eenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:01 schreef rubbereend het volgende:
Kristel van Eijk trouwensopenlijk solliciteren en zichzelf wel goed genoeg vinden
brrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lekker ding hoor
Lekker kort en pittig kapsel
Nou idd...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:01 schreef rubbereend het volgende:
nee, niet kort, daar hebben we duidelijke afspraken overquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag Mint haar haar niet knippen?
Terecht, voor je het weet loop je met zoiets naast je arm:quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, niet kort, daar hebben we duidelijke afspraken over
Ik heb zojuist een alien gezien.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Terecht, voor je het weet loop je met zoiets naast je arm:
[ afbeelding ]
Godverdomme, ik zou m'n hond er nog vanaf trappen
logisch ookquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:11 schreef themauster het volgende:
http://www.mediacourant.n(...)niet-welkom-bij-3fm/
Arme Ruud
Als je dat hoofd weg scrolt, ziet het er nog best appetijtelijk uit.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#viesdikquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
Waarin krijg ik weer reclame voor fatsige singles?
[ afbeelding ]
Ik zou daar nog best overheen kunnenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft iedergeval geen kort pittig kapsel.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zou daar nog best overheen kunnen
uh neen....quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:13 schreef Bronson het volgende:
[..]
Als je dat hoofd weg scrolt, ziet het er nog best appetijtelijk uit.
Dat is natuurlijk een compleet andere discussie Wolfjequote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zou daar nog best overheen kunnen
Misschien wel van onderen XDquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:14 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ze heeft iedergeval geen kort pittig kapsel.
Die kaaklijn is breed genoeg voor 2.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Huh luister ik nu naar de ene helft van de Avondploeg? Ik had toch 3FM aan staan?
zal wel aan de porno liggen die je bekijkt. Google weet allesquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
er zitten nog kleren omheenquote:
Te fors/grof/groot/zwaarquote:
quote:
Hey!quote:
ooooooooooooooooooooooohquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:34 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik had het over degene met het pittige kapsel.
je zegt zelf al wat er mis isquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:34 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik had het over degene met het pittige kapsel.
Die krijg ik zo ongeveer bij elke klant er standaard bij jaquote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:13 schreef Bronson het volgende:
[..]
Als je dat hoofd weg scrolt, ziet het er nog best appetijtelijk uit.
Correct.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
oooooooooooooooooooooooh
ja ok, als je daar idd alleen het lichaam ziet is het prima
quote:
Ja? kreeg je zo'n hard dobbertje dat'ie tegen je scherm aan klapte?quote:
en dan deze foto:quote:Ik was op een avond aan het chatten met een date, maar daar kwam al snel een eind aan. En toen kwam mijn huidige date ineens "ingestapt". Zegt ze hallo: hier ben ik, en toen is het balletje gaan rollen. We zijn, na onze eerste ontmoeting die er al na 10 dagen was, al verschillende malen op tal van plaatsen geweest. Het voelde zo vertrouwd en zeker dat we binnenkort een paar dagen weg gaan. En dan maar kijken of we ook samen nog terug komen. Maar daar heb ik alle vertrouwen in. Ik kan met haar over serieuze dingen praten en we kunnen ook veel lachen en plezier met elkaar hebben. Dat ze dan uitgerekend hemelsbreed nog geen 20 km bij mij vandaan woont, is mooi meegenomen. Binnenkort is ze jarig en ik moet nog een leuk cadeau voor haar vinden en dat gaat mij zeker lukken. Ik ben erg blij met haar en dat is wederzijds. Dankzij de site heb ik een ander leven!
John & Annemie
hij trekt zich terugquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja? kreeg je zo'n hard dobbertje dat'ie tegen je scherm aan klapte?
Nee joh. Da's gewoon een vrouw met 2 kinders met of een eigen kapperzaak/thuiskapper of nagelstudio, die zo af en toe 'gek' gaat doen met haar vriendinnen in de stad. Owja en ze rijdt natuurlijk met een scooter en ergens in het huis loopt zo'n kleine keffer rond.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:48 schreef Pandaplint het volgende:
Die eerste is wel een lekkeretegengas powervrouw
Jij hebt zeker zo'n saai langhaar kapsel.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee joh. Da's gewoon een vrouw met 2 kinders met of een eigen kapperzaak/thuiskapper of nagelstudio, die zo af en toe 'gek' gaat doen met haar vriendinnen in de stad. Owja en ze rijdt natuurlijk met een scooter en ergens in het huis loopt zo'n kleine keffer rond.
Volgens sommigen kan ik mij zo aansluiten bij de zwarte kousen kerk.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jij hebt zeker zo'n saai langhaar kapsel.
Die doen niet gek in de stad, die gaan met z'n allen naar de Toppers!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee joh. Da's gewoon een vrouw met 2 kinders met of een eigen kapperzaak/thuiskapper of nagelstudio, die zo af en toe 'gek' gaat doen met haar vriendinnen in de stad. Owja en ze rijdt natuurlijk met een scooter en ergens in het huis loopt zo'n kleine keffer rond.
"Lekker een dagje lekker gek doen met de meisjes!"quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die doen niet gek in de stad, die gaan met z'n allen naar de Toppers!
Dat is voor mijn vriendinnengroep een dag wandelen in het bos met de honden.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:57 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
"Lekker een dagje lekker gek doen met de meisjes!"
hondenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is voor mijn vriendinnengroep een dag wandelen in het bos met de honden.
Hoi koortsquote:
spotten met mij chronische ziektequote:
Je mag wel grapjes maken over mijn rosacea hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
spotten met mij chronische ziekte
Zo'n drama is het toch ook niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dit gaat zo tegenvallen he. Even 3 minuten erover praten en dan tot september het doodzwijgen.![]()
Lekker net doen alsof er niets gaat gebeuren.
who cares, reallyquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dit gaat zo tegenvallen he. Even 3 minuten erover praten en dan tot september het doodzwijgen.![]()
Hoeft verder toch ook niet, daarnaast denk ik dat C&S wel eerder weg zijn dan September ivm zomervakantie etc.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik denk dat het idd is omdat het op 3FM op sterven na dood is en ze bij 538 wellicht nog weer ff door kunnen gaan.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:12 schreef Odaiba het volgende:
Ik kan geen goede reden verzinnen voor hun vertrek.
Of ze doen eht voor een beter salaris.
Of ze doen het omdat ze denken dat hun show het niet nog een paar jaar volhoudt op 3fm, dus gaan ze maar verder op 538 in de hoop dat luisteraars ze volgen.
Blijf het sneu vinden voor Ruud de Wild xD
Op sterven na dood? Luistercijfers zijn prima en vrij stabiel volgens mijquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat het idd is omdat het op 3FM op sterven na dood is en ze bij 538 wellicht nog weer ff door kunnen gaan.
quote:Volgens Mutsaers zullen de opvolgers van Coen en Sander niet van buitenaf komen. "We zijn een jongerenstation en hebben veel geïnvesteerd in nieuwe talenten als Sander Hoogendoorn, Frank van der Lende en Barend & Wijnand. Ik heb vertrouwen dat we de opvolgers zelf in huis hebben."
'Erg vers'
De opvolgers zullen volgens Mutsaers binnen een half jaar bekend worden. "Ik heb daar nu drie of vier scenario's voor in mijn hoofd, maar het is nu nog erg vers."
nieuw salaris jaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Omdat we toe zijn aan wat nieuws".
Uhuh.
twitter:ruuddewild twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 16:25:05Gefeliciteerd @coenensander. Wellicht vraag je je nu af wat ik ga doen. Dat is nog ff geheim. Kom ik op gepaste wijze op terug. #radio538 reageer retweet
Joh, elke voetballer die vanuit de Eredivisie richting het buitenland trekt houdt ook altijd een lulverhaal over nieuwe uitdagingen. Lekker boeiend wat ze er over zeggen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Omdat we toe zijn aan wat nieuws".
Uhuh.
Coen is te saai en Sander te chaotisch. 1+1 is meer dan 2 bij hun.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:26 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom gaan ze niet gewoon iets los van elkaar doen als ze iets nieuws willen?
Sander en Ramon was mooie radio. Coen is inderdaad saai.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Joh, elke voetballer die vanuit de Eredivisie richting het buitenland trekt houdt ook altijd een lulverhaal over nieuwe uitdagingen. Lekker boeiend wat ze er over zeggen.
[..]
Coen is te saai en Sander te chaotisch. 1+1 is meer dan 2 bij hun.
Het begint een beetje sneu te worden, Roel.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Elf jaar voor dezelfde baas? Wilbert zit er pas sinds 2009...
Het was wel mooie radio ja, maar die 2 samen gaat echt niet goed. Dat is zo'n chaotisch programma danquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sander en Ramon was mooie radio. Coen is inderdaad saai.
Een beetje wijde broek en een gat in m'n broekzak werkt ook prima hoor.quote:
Dat vraag ik mij dan ook af. Ik was Coen & Sander trouwens al heel lang zat, dus luisterde bijna nooit meer. Eerst Somertijd op Veronica en daarna Ruud de Wild op 538....quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:25 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ruuddewild twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 16:25:05Gefeliciteerd @coenensander. Wellicht vraag je je nu af wat ik ga doen. Dat is nog ff geheim. Kom ik op gepaste wijze op terug. #radio538 reageer retweet
BNN is hun echte baas he.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Elf jaar voor dezelfde baas? Wilbert zit er pas sinds 2009...
even aan ruud een voorstel getweet wat hij zou kunnen doenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:25 schreef Pino112 het volgende:
Pallets sorteren?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
even aan ruud een voorstel getweet wat hij zou kunnen doen
*brandt.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
even aan ruud een voorstel getweet wat hij zou kunnen doen
Sorryquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het begint een beetje sneu te worden, Roel.
Die zit al in de middag.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:09 schreef Evertjan het volgende:
wel jammer dat 538 het blijkbaar niet aan durfde om Frank Dane in de middag te zetten
Vanavond zitten ze bij RTL late nightquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Problemen hebben met schijten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:15 schreef wolfrolf het volgende:
Een thuiskakker zijn
Ik schijt OVERAL.
Tot zover deze informatieve post.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vanavond zitten ze bij RTL late night
Of prakken door het doucheputjequote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:16 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Problemen hebben met schijten.
Als ik moet dan doe ik het desnoods in een urinoir.
ziet er wel strak uit die nieuwe studio bij 538 stukken groter qua opzet dan Studio 1 bij 3FMquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:18 schreef wolfrolf het volgende:
Zit op de webcam ruud de wild te kijken
Ik vind die studio maar raar
Ruud zit daar echt een soort van eenzaam aan de kop van de tafel
[ afbeelding ]
Die Paul McCartney zou wel eens een grote kunnen worden.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ziet er wel strak uit die nieuwe studio bij 538 stukken groter qua opzet dan Studio 1 bij 3FM
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die Paul McCartney zou wel eens een grote kunnen worden.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vanavond zitten ze bij RTL late night
en klik maar eens op de luistercijfers waar 538 zich echt op richt... Daar loopt 3FM gewoon voor. C&S scoren goed bij een jonger publiekquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op sterven na dood? Luistercijfers zijn prima en vrij stabiel volgens mij
http://www.radiofreak.nl/(...)5D=6&station%5B%5D=5
twitter:KarinSchra twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 17:20:00Nog steeds een gemis dat #claudiadebreij weg is #3fm reageer retweet
20-49?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en klik maar eens op de luistercijfers waar 538 zich echt op richt... Daar loopt 3FM gewoon voor. C&S scoren goed bij een jonger publiek
Daarnaast loopt er meer dan genoeg talent rond bij 3FM dat al jaren zit te wachten op zo'n kans, en nu komt er eindelijk weer eens wat beweging in de vastgeroeste dagprogrammering. Meest voor de hand liggende keus zou zijn om Timur en Ramon van het weekend naar doordeweeks te halen, maar wellicht gaat 't wel een hele andere kant op. Afwachten...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:45 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie de stap van Coen & Sander vooral als een poging van 538 om de concurrentie te verzwakken. Op deze manier heeft 538 er een bekend duo bij, terwijl 3FM maar moet zien hoe ze het gat in de middag opvullen.
Maar goed, dat lukt vast wel. Het is destijds na het vertrek van Ruud de Wild ook gelukt.
Kristel van Eijk samen met Claudia de Breij in de middagquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daarnaast loopt er meer dan genoeg talent rond bij 3FM dat al jaren zit te wachten op zo'n kans, en nu komt er eindelijk weer eens wat beweging in de vastgeroeste dagprogrammering. Meest voor de hand liggende keus zou zijn om Timur en Ramon van het weekend naar doordeweeks te halen, maar wellicht gaat 't wel een hele andere kant op. Afwachten...
Brrrr... bespaar me alsjeblieft die Claudia de Breij.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kristel van Eijk samen met Claudia de Breij in de middag
Ik weet de perfecte programmanaamquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Brrrr... bespaar me alsjeblieft die Claudia de Breij.
Ik weet nog een veel beter idee: 2 uur non-stop muziek.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik weet de perfecte programmanaam
DE OP ELK POTJE PAST EEN DEKSELTJESHOW
en tussen 18 en 19 uur? XDquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet nog een veel beter idee: 2 uur non-stop muziek.
Geen idee. Als ze erg omhoog zitten, kunnen ze mij bellen. Dan vul ik dagelijks wel een uurtje met fijne, nieuwe muziek.quote:
Jij weet toevallig ook nog niet iets?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daarnaast loopt er meer dan genoeg talent rond bij 3FM dat al jaren zit te wachten op zo'n kans, en nu komt er eindelijk weer eens wat beweging in de vastgeroeste dagprogrammering. Meest voor de hand liggende keus zou zijn om Timur en Ramon van het weekend naar doordeweeks te halen, maar wellicht gaat 't wel een hele andere kant op. Afwachten...
twitter:roosmarijn twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 00:25:39Als het is wat het is dan is dat wat het is. #3fm reageer retweet
twitter:roosmarijn twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 20:33:28Als het is wat het is dan is dat wat het is. #3fm reageer retweet
Waar slaan die tweets op danquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:37 schreef Pino112 het volgende:
twitter:roosmarijn twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 00:25:39Als het is wat het is dan is dat wat het is. #3fm reageer retweet
twitter:roosmarijn twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 20:33:28Als het is wat het is dan is dat wat het is. #3fm reageer retweet
![]()
Misschien gaat ie tijdslots van de omroepen verplaatsen ?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:03 schreef Evertjan het volgende:
wat mij opvalt is dat ik als de berichten mag geloven dat Wilbert dus bepaald wie de opvolgers worden van Coen en Sander. Het is BNN/VARA zendtijd zouden die dat niet moeten beslissen?
Jett Rebel Radio.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:03 schreef Evertjan het volgende:
wat mij opvalt is dat ik als de berichten mag geloven dat Wilbert dus bepaald wie de opvolgers worden van Coen en Sander. Het is BNN/VARA zendtijd zouden die dat niet moeten beslissen?
Denk dat het nieuws nog te vers is...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij weet toevallig ook nog niet iets?
Denk dat hij het hier wel allemaal zal vertellenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik moest vanochtend uit de media vernemen dat C&S écht weg gaan, mij wordt niets verteld.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit vind ik een hele mooie omschrijving.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Jett Rebel Radio.
Verder wens ik C&S veel plezier op 538. Misschien dat ik er wel eens op afstem maar dat hangt er vanaf wat er op 3fm tussen 4 en 7 gaat gebeuren. Overigens vanochtend nog even geprobeerd om een kwartiertje naar Evers staat Op te luisteren. 't Is toch ook gewoon de VI Oranje van de radio zeg.Niet om aan te horen dat gebulder.
Ik vrees voor Sander's sanity, die gaat snel spijt krijgen denk ik.
quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]ik moest ook lachen
Sanderik ga wel afstemmen op 538 dinsdag (??) 1 september om 16:00 uur
Ik snap het nietquote:
Tegen die tijd denk ik niet eens meer aan zequote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]ik moest ook lachen
Sanderik ga wel afstemmen op 538 dinsdag (??) 1 september om 16:00 uur
Ik vind 😍 lijken op Nathan van South Park. Eigenlijk moet je daarvoor bewegende beelden zien terwijl hij "MIMSYYYYY!!!" roept.quote:
Coen en Sander-fest.quote:Op woensdag 4 februari 2015 06:31 schreef sneakydesert het volgende:
Jammer dat ik geen betere kwaliteit heb, maar zoals je al een klein beetje kan zien is de kin van Sander uitgelopen met het photoshoppen.
[ afbeelding ]
Bij 538 wordt dat het Van Dobben Croquet Coen und Sander fest uiteraard.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bij 538 wordt dat het Van Dobben Croquet Coen und Sander fest uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |