Geen enkele vrouw?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn ideale programmering:
6-10 Timur & Ramon
10-12 Paul
12-14 Michiel
14-16 Sander H
16-19 Rob
19-22 Domien
22-01 Mark
Nee.quote:
Kan mij daar volledig in vindenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
6-10 Timur & Ramon
10-12 Paul
12-14 Michiel
14-16 Sander H
16-19 Rob
19-22 Domien
22-01 Mark
ik ben mijn programmering nog aan het uitwerkenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
6-10 Timur & Ramon
10-12 Paul
12-14 Michiel
14-16 Sander H
16-19 Rob
19-22 Domien
22-01 Mark
Hoop dat ze dat heroverwegen en gewoon eerderquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:55 schreef alwaysonhold het volgende:
Goed, ik blijf het dus wonderlijk vinden. Ik vind het net zo wonderlijk dat de heren nog even vrolijk zeven maanden door mogen gaan op 3FM. Dat is nu dus gewoon een reclamespotje van een halfjaar voor een ander station.
haha jaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
Op non-actief en gewoon Timur + Ramon meteen erin knallen
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
haha ja
Gewoon het merk coen en sander 7 maanden laten verdwijnen
Dan doet 538 wel
Gratis geld voor Coen en Sanderquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
Op non-actief en gewoon Timur + Ramon meteen erin knallen
De winnaars vinden de aandacht juist top.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:23 schreef wolfrolf het volgende:
Zouden ze het houten reclameblok ook bij 538 doen?
Dat vinden de adverteerders vast een topshowwwww
Mwah... zal wel meevallen denk ik....quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Alles wat C&S show was, verdwijnt bij 538.
wel de jingles van Eric Corton.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Alles wat C&S show was, verdwijnt bij 538.
Ik heb het ff bijgelezen ja. Ik kan niet echt zeggen dat ik er rouwig om benquote:
Daar begint de commerciële tour alquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:42 schreef borisz het volgende:
C&S zitten bij RTLLN vanavond over hun overstap.
Verdomme.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon Ekstra tussen 4 en 7 elke dag
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
1x in de week is wel weer voldoende muisje.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Wil je iedereen wegjagen ofzo?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
die is hier niet zo vaak meerquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:40 schreef minthy het volgende:
Prodigy![]()
Inb4 een zekere eend die "live gezien" gaat roeptoeteren.
teveel van het goedequote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is er mis met Gerard en Michiel als duo elke werkdag tussen 4 en 7?
Dat de uitgekauwde grappen nóg vaker langskomen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat programma is klaar. Lekker laten rusten en als goede herinnering houden. Als ze zo'n show nu weer gaan doen, krijg je binnen de kortste keren dezelfde klachten als nu bij ome Geer.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had jou hoger ingeschat.quote:
Met dito gaystem.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat je het intro hoort en je denkt: lekker gitaardeuntje. Dat je na 10 seconde realiseert dat het Dotan is
Ik luister niet naar Veronica, juist vanwege die frequentie.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:34 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik had jou hoger ingeschat.
Mama kan je dagelijks op Veronica horen. WoD hoor je daarentegen zelden.
LB1 zonder enige twijfelquote:Lunchbox 1
Diamonds - Boxer Rebellion
Sultans Of Swing - Dire Straits
Lunchbox 2
Stay High - Tove Lo & Hippie Sabotage
Good Kisser - Usher
Er gaat elke dag wel iets fout!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:58 schreef Muto het volgende:
Ik word altijd zo moe van Gerard Ekdom. 0,0 vernieuwing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Zeer zeker.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:08 schreef ChatGirl het volgende:
De lunchboxen van morgen
[..]
LB1 zonder enige twijfel
Jezus nou.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:08 schreef ChatGirl het volgende:
De lunchboxen van morgen
[..]
LB1 zonder enige twijfel
en ledare aubquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:17 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga nog wat Gnarp's en Billy's verkopen.
Zag ik nou goed dat ze geen Benno's meer hebben? Mijn hart huilt.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:17 schreef ChatGirl het volgende:
Billy'squote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:17 schreef ChatGirl het volgende:
Wij hebben het niet over dezelfde eend.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
die is hier niet zo vaak meer
Vreemd genoeg zag ik hem in VBL
Zat ik ook aan te denken idd...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:21 schreef rubbereend het volgende:
Misschien is het een idee om Timur en Ramon de ochtend te geven en Giel door te schuiven naar de middag. Dan vernieuw je weer eens wat en wordt Giel ook weer een beetje gestimuleerd om eens wat anders te doen.
vroeger beginnenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken idd...
Alleen die flauwe humor van Timur en Ramon doet het bij mij beter in de middag na een dag werken
wat een slecht optreden was dat zegquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:40 schreef minthy het volgende:
Prodigy![]()
Inb4 een zekere eend die "live gezien" gaat roeptoeteren.
oh die eend met zijn rubber xDquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Wij hebben het niet over dezelfde eend.
Hier zit hem volgens mij gewoon de crux, bij 3FM was het einde in zicht voor de formule. Na een overstap kan je toch wel weer jaren vooruit. Ze gaan gewoon voor de formule op 3FM definitief is uitgewerkt. Dat vind ik wel een geldig excuus.quote:Van de 12 jaar bij 3FM maak ik nu bijna 9 jaar de Coen & Sander show. We zouden dat natuurlijk heel goed nog een jaar of twee kunnen blijven doen, maar daarna zou het tijd worden voor iets anders. Voor ons persoonlijk, maar ook voor de zender.
Ik denk dat dit goed is voor alle partijen. Behalve Ruud dan.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hier zit hem volgens mij gewoon de crux, bij 3FM was het einde in zicht voor de formule. Na een overstap kan je toch wel weer jaren vooruit. Ze gaan gewoon voor de formule op 3FM definitief is uitgewerkt. Dat vind ik wel een geldig excuus.
Dit.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hier zit hem volgens mij gewoon de crux, bij 3FM was het einde in zicht voor de formule. Na een overstap kan je toch wel weer jaren vooruit. Ze gaan gewoon voor de formule op 3FM definitief is uitgewerkt. Dat vind ik wel een geldig excuus.
Ruud was ook wel een beetje over zijn hoogtepunt heen voor mijn gevoel.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik denk dat dit goed is voor alle partijen. Behalve Ruud dan.
Laat Domien maar zitten waar hij zit. Hij zit daar prima....quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit.
Ik was eerlijk gezegd al twee jaar uitgekeken op Coen en Sander. In het begin een hele leuke show, maar begon de laatste jaren echt op m'n zenuwen te werken.
Geef ze eens ongelijk. Ze gaan naar een andere zender, nieuwe omgeving, nieuwe luisteraars en een zak geld erbij. Daarnaast kunnen ze hun ding blijven doen zoals ze nu ook doen.
Ben benieuwd wie 3FM op de middag gaat zetten. Gaan ze opnieuw schuiven met Domien?
De DJ die ik nu hoor is ook al een tijdje uitgewerkt. Ik kan dit programma inclusief alle items en flauwe grappen dromen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ruud moet lekker naar 10Gold gaan.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ruud was ook wel een beetje over zijn hoogtepunt heen voor mijn gevoel.
Ik heb Ruud nooit veel aan gevonden.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Skyradio is nog beter voor hemquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ruud moet lekker naar 10Gold gaan.
Domien heeft voor mijn gevoel wel zijn draai gevonden op de avond. Zit daar wel goedquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Laat Domien maar zitten waar hij zit. Hij zit daar prima....
Doe mij maar Ramon en Timur
Insert hondengeluid.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De DJ die ik nu hoor is ook al een tijdje uitgewerkt. Ik kan dit programma inclusief alle items en flauwe grappen dromen.
Dinsdag lubdag
met die charmante fleur wallenburg
naamgrapje met de eerste beller
goedemiddaaaaaaaaaaaaag
enz enz enz
luchtgitaar
paul rabberinggg
Toen hij de 1e keer van 3FM naar 538 ging, was er zonder Jeroen KidV al geen zak meer aan.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is de algemene menig hier ook wel. Ekdom verzand heel snel in routine. Als hij eruit wordt gehaald en in een andere setting komt dan merk je altijd dat hij een goede DJ is.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De DJ die ik nu hoor is ook al een tijdje uitgewerkt. Ik kan dit programma inclusief alle items en flauwe grappen dromen.
Dinsdag lubdag
met die charmante fleur wallenburg
naamgrapje met de eerste beller
goedemiddaaaaaaaaaaaaag
enz enz enz
luchtgitaar
paul rabberinggg
jaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:40 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Is de vrouw van Sander niet de radiobaas van BNN?
Doe mij maar Gerard zonder eigen programma en dan als vaste invaller van de dagprogrammering.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is de algemene menig hier ook wel. Ekdom verzand heel snel in routine. Als hij eruit wordt gehaald en in een andere setting komt dan merk je altijd dat hij een goede DJ is.
Sander heeft er ... eeehhh ... flink van langs gekregenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jadat zal een raar gesprek zijn geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |