quote:Speeldata Europa League
19 Februari, 19.00uur: AS Roma - Feyenoord
26 Februari, 21.05 uur: Feyenoord - AS Roma
Wereldgoal van Henk Vos toch? Waarom ik dat soort dingen nog weetquote:Op maandag 2 februari 2015 23:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zit dat filmpje tegen Rosenborg even te kijken, ook die suggestie van Feijenoord - FC. Jazz. Godskolere, we hebben toch ook tegen een aantal kneuzenteams gespeeld zeg in Europa (en te vaak zelfs nog het onderspit gedolven).
quote:Op maandag 2 februari 2015 23:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Wereldgoal van Henk Vos toch? Waarom ik dat soort dingen nog weet
Aros speelde de UEFA Cup finale.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:43 schreef 426451 het volgende:
Ter navolging van vorige topic :p
alhoewel ik toen nog jong was, dus geen idee of t een redelijk speler was?
Maar zeggen jullie de naam Tininho nog wat?
Geen idee waarom, maar kan nog zijn doelpunt tegen Heerenveen nog herinneren.
En dr was ook nog Mauricio Aros geloof ik :p
Bastosquote:Op maandag 2 februari 2015 23:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit heeft elke club wel, alleen er was bij ons een periode dat er echt alleen maar miskleunen waren en geen één voltreffer. Lazovic was bijvoorbeeld in retrospectief een prima aankoop, maar kwam er pas later uit en niet bij ons.![]()
Het meest aparte bij Bastos is dat hij echt pas jaren later eens opgepikt werd door Lillequote:Op dinsdag 3 februari 2015 02:26 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Bastos
Werd best een aardige back in Frankrijk
Wel typisch Henk Vos ook die rode kaart.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Na ong 0:30, geweldige kool zeg![]()
Eruit vliegen tegen Teplice FK
Tegen Newcastlequote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kan me Acuna en Pardo nog wel herinneren. Die eerste was een tijdje redelijke populair nog bij ons als opvolger van Bosvelt maar hij was ook zo wee verdwenen. Pardo had nog een belangrijk Europees doelpunt voor ons gemaakt.
Een wel aardige goal klinkt niet zo interessant op YouTube hčquote:
Aurelio Vidmar is vandaag jarig.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:43 schreef 426451 het volgende:
Ter navolging van vorige topic :p
alhoewel ik toen nog jong was, dus geen idee of t een redelijk speler was?
Maar zeggen jullie de naam Tininho nog wat?
Geen idee waarom, maar kan nog zijn doelpunt tegen Heerenveen nog herinneren.
En dr was ook nog Mauricio Aros geloof ik :p
quote:Ricky van Wolfswinkel zou graag terugkeren naar Nederland om zich te bewijzen bij een topclub in de eredivisie. De 25-jarige spits staat nu onder contract bij het Franse Saint-Etienne, dat hem huurt van Norwich City.
''Ik heb nog nooit voor een Nederlandse topclub gespeeld. Dat wil ik tijdens mijn carričre nog graag meemaken'', solliciteert de Nederlander in de nieuwste uitgave van Elf Voetbal Magazine. ''Ik ken het speltype en hou van het aanvallende voetbal in de Eredivisie.''
Van Wolfswinkel denkt dat hij een versterking kan zijn voor de vaderlandse top. ''Met mijn buitenlandse ervaring denk ik ook van toegevoegde waarde te kunnen zijn voor Feyenoord, PSV, Ajax en FC Twente. Want die club reken ik tot de top van Nederland'', besluit de aanvaller, die op de schaduwlijst van td Martin van Geel staat voor de spitspositie.
Saīdi, heeft die ooit een goede wedstrijd gespeeld voor Feyenoord? Was een van de aankopen van Gullit toch?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was pas een baas.
Geen idee eigenlijk, en klopt inderdaad. Is al tien jaar geleden joh, de tijd vliegtquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Saīdi, heeft die ooit een goede wedstrijd gespeeld voor Feyenoord? Was een van de aankopen van Gullit toch?
De man die 'de Afrikaanse tackle op de bal' wel goed onder de knie had?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Saīdi, heeft die ooit een goede wedstrijd gespeeld voor Feyenoord? Was een van de aankopen van Gullit toch?
Was sowieso een raar seizoen. De ene week met 7-0 winnen en de andere met een nulletje of vier naar huis gestuurd worden door een kutteamquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:59 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
De man die 'de Afrikaanse tackle op de bal' wel goed onder de knie had?
Mwoa, hij had positiespel niet zo goed door, dus een echt goede wedstrijd zal ie niet gespeeld hebben
We hadden toen wel scorend vermogen. Jammer dat het achterin een vergiet was.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Was sowieso een raar seizoen. De ene week met 7-0 winnen en de andere met een nulletje of vier naar huis gestuurd worden door een kutteam
Prima eerste jaar, we deden ook lang mee, alleen vanaf Den Bosch ging het goed foutquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij heeft toch maar wel mooi het songfestival gewonnen...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:22 schreef Muto het volgende:
In dat elftal kreeg Östlund toch altijd overal de schuld van, al vonden er veel dat hij wel hard werkte en veel strijd leverde.. Soort van Immers nu. Al is Immers 20x beter dan die Zweed.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twitter:JanDirkStouten twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 11:29:10Net Van Geel gesproken: Southampton wilde Vilhena huren en dat was voor #Feyenoord onbespreekbaar. Het bod dat ze daarna deden was te laag. reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 11:30:04Over @Dirk_18_Kuyt wil Van Geel opnieuw niets zeggen. 'Ik ga hier niet op in.' #Feyenoord reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 11:31:35Wigan wilde Te Vrede huren en dat qas voor #Feyenoord onbespreekbaar. Voor een transfer had de Engelse club niet genoeg geld. reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 11:32:42Van Geel benadrukt dat #Feyenoord 2 punten meer heeft dan vorig seizoen op dit moment. 'Het elftal ontwikkelt zich goed.' reageer retweet
Tja, als PSV gewoon naar hun kwaliteiten presteerde, was het nu een nek aan nek race tussen ons, Ajax en PSV.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:35 schreef Pascalus het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 11:29:10Net Van Geel gesproken: Southampton wilde Vilhena huren en dat was voor #Feyenoord onbespreekbaar. Het bod dat ze daarna deden was te laag. reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 11:30:04Over @Dirk_18_Kuyt wil Van Geel opnieuw niets zeggen. 'Ik ga hier niet op in.' #Feyenoord reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 11:31:35Wigan wilde Te Vrede huren en dat qas voor #Feyenoord onbespreekbaar. Voor een transfer had de Engelse club niet genoeg geld. reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 11:32:42Van Geel benadrukt dat #Feyenoord 2 punten meer heeft dan vorig seizoen op dit moment. 'Het elftal ontwikkelt zich goed.' reageer retweet
Zijn eerste seizoen was hij een van de beste verdedigers van de Eredivisie. Werd volgens mij ook 5e in het klassement ofzo. Daarna werd het een groot drama.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Östlund was mijn heldquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:22 schreef Muto het volgende:
In dat elftal kreeg Östlund toch altijd overal de schuld van, al vonden er veel dat hij wel hard werkte en veel strijd leverde.. Soort van Immers nu. Al is Immers 20x beter dan die Zweed.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:06 schreef PIETR het volgende:
Van Wolfswinkel zou graag terug willen keren naar Nederland. Indien mogelijk, direct halen!
Want Van Wolfswinkel > Kuijt.
Met zijn salaris?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:06 schreef PIETR het volgende:
Van Wolfswinkel zou graag terug willen keren naar Nederland. Indien mogelijk, direct halen!
Want Van Wolfswinkel > Kuijt.
Denk je dat De Jong hier weer in Nederland is komen spelen voor een VVV-bon?quote:
Even gegoogled, dat is drie ton minder dan El Ahmadi verdiend bij jullie (en die heeft dan niet eens restwaarde meer, in tegenstelling tot Van Wolfswinkel).quote:
Hoorde Derksen (quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |