quote:Speeldata Europa League
19 Februari, 19.00uur: AS Roma - Feyenoord
26 Februari, 21.05 uur: Feyenoord - AS Roma
Wereldgoal van Henk Vos toch? Waarom ik dat soort dingen nog weetquote:Op maandag 2 februari 2015 23:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zit dat filmpje tegen Rosenborg even te kijken, ook die suggestie van Feijenoord - FC. Jazz. Godskolere, we hebben toch ook tegen een aantal kneuzenteams gespeeld zeg in Europa (en te vaak zelfs nog het onderspit gedolven).
quote:Op maandag 2 februari 2015 23:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Wereldgoal van Henk Vos toch? Waarom ik dat soort dingen nog weet
Aros speelde de UEFA Cup finale.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:43 schreef 426451 het volgende:
Ter navolging van vorige topic :p
alhoewel ik toen nog jong was, dus geen idee of t een redelijk speler was?
Maar zeggen jullie de naam Tininho nog wat?
Geen idee waarom, maar kan nog zijn doelpunt tegen Heerenveen nog herinneren.
En dr was ook nog Mauricio Aros geloof ik :p
Bastosquote:Op maandag 2 februari 2015 23:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit heeft elke club wel, alleen er was bij ons een periode dat er echt alleen maar miskleunen waren en geen één voltreffer. Lazovic was bijvoorbeeld in retrospectief een prima aankoop, maar kwam er pas later uit en niet bij ons.![]()
Het meest aparte bij Bastos is dat hij echt pas jaren later eens opgepikt werd door Lillequote:Op dinsdag 3 februari 2015 02:26 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Bastos
Werd best een aardige back in Frankrijk
Wel typisch Henk Vos ook die rode kaart.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Na ong 0:30, geweldige kool zeg![]()
Eruit vliegen tegen Teplice FK
Tegen Newcastlequote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kan me Acuna en Pardo nog wel herinneren. Die eerste was een tijdje redelijke populair nog bij ons als opvolger van Bosvelt maar hij was ook zo wee verdwenen. Pardo had nog een belangrijk Europees doelpunt voor ons gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |