Hèhè, eindelijk!quote:Op maandag 2 februari 2015 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Klamer junior komt eraan.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 februari 2015 19:38 schreef Martinello het volgende:
Nienke lijkt wel een zus van Claudia.
quote:Op maandag 2 februari 2015 19:38 schreef Pandaplint het volgende:
Zij moet nog even wennen aan haar beugel
Ja dus.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:39 schreef Martinello het volgende:
Zou Ellen weer in kleermakerszit zitten?
Oh is zij dat?quote:Op maandag 2 februari 2015 19:39 schreef Karina het volgende:
Is dit dat irritante wijf dat meedeed aan Slimste Mens? Die niet normaal kon zitten.
Ja.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:39 schreef Karina het volgende:
Is dit dat irritante wijf dat meedeed aan Slimste Mens? Die niet normaal kon zitten.
Lekker man. Niks meer aan doen.quote:
Iedereen heeft zo zijn voorkeuren alors, dat moet je respecteren.quote:
Iddquote:Op maandag 2 februari 2015 19:41 schreef Pandaplint het volgende:
Jezus, dat was gewoon een prima grap van Tom
ik dacht exact hetzelfdequote:
Geert zei nog veel minder geëmancipeerde dingen naast wat hij allemaal deed ook.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:43 schreef -0- het volgende:
Die vrouwen kunnen niet luisteren of wat?
Jan zei iets heel anders, Tom maakte gewoon een flauwe grap.
JOHAN!!! JOHAN!! JOHAN!!!quote:Op maandag 2 februari 2015 19:43 schreef Evertjan het volgende:
op het platteland moeten de vrouwen hun plaats weten en dat is in de keuken
Tineke Schouten is er groot mee gewordenquote:Op maandag 2 februari 2015 19:44 schreef Pandaplint het volgende:
Vrouwelijke cabaretiers moeten het altijd van slechte seksgrappen lijkt het wel
Geert met z'n harde steelquote:
Nee, haar beugel zit in de weg.quote:
Je hoort toch niet echt dat ze uit Twente komt.quote:
Je moest eens weten wat voor tweets iedereen tijdens BZV de wereld intweet. Je hele TL vol met die troep. Van de spam van Harm Edens tot Marc-Marie Huijbrechts.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:45 schreef Karina het volgende:
Mijn hemel men zit elkaar op twitter in de gaten te houden dus
Gewoon in de sloot gooien naast het weiland waar Nynke en Claudia grazen.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:46 schreef Falco het volgende:
Man man man... Slechtste aflevering ooit. Wanneer wordt Halina in een hakselmachine gestopt?
Die volg ik allemaal niet dus ik heb er gelukkig geen last van.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor tweets iedereen tijdens BZV de wereld intweet. Je hele TL vol met die troep. Van de spam van Harm Edens tot Marc-Marie Huijbrechts.
met de groeten van Hakquote:Op maandag 2 februari 2015 19:46 schreef Falco het volgende:
Man man man... Slechtste aflevering ooit. Wanneer wordt Halina in een hakselmachine gestopt?
En toch kijkenquote:Op maandag 2 februari 2015 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die hele tafel is smerig nep. Ik walg, kots, bah.
quote:Op maandag 2 februari 2015 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik drink nog liever zoutzuur dan een hele aflevering #BZV kijken.
ze acteren nog als ze groene thee drinkenquote:Op maandag 2 februari 2015 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die hele tafel is smerig nep. Ik walg, kots, bah.
Dat geloof ik niet.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik drink nog liever zoutzuur dan een hele aflevering #BZV kijken.
Tuurlijk, dan zap je naar journaal24quote:
dan heb je er niet veel gekeken. Ik herinner mij een Messi muscialquote:Op maandag 2 februari 2015 19:51 schreef densmee het volgende:
En nu het meerst droevige van dwdd all time
Niet naar Joost Prinsen kijkenquote:
Ik zou het bijna vergeten.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet naar Joost Prinsen kijken
twitter:lterveld twitterde op maandag 02-02-2015 om 19:52:42Sinds tijden weer eens een echt goede aflevering van #dwdd reageer retweet
Ik kijk wel even naar Nieuwsuur voor de ravage in Utregquote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is vast aan het feesten omdat Necid tot het einde van het seizoen bij PEC komt.
quote:Witteman ontdekt': Paul Witteman
Na acht seizoenen Pauw & Witteman vond Paul Witteman het mooi geweest. Sinds begin dit jaar is hij elke zondagmiddag te zien in de wekelijkse talkshow ‘Podium Witteman’ over zijn passie klassieke muziek. Vanaf 6 februari presenteert Paul Witteman nog een nieuw televisieprogramma: ‘Witteman ontdekt – Sleutelen aan de mens’. Hij onderzoekt in dit zesdelige wetenschappelijke programma de laatste ontwikkelingen op het gebied van de bionische mens. Vanavond bij ons te gast: Paul Witteman.
#Volle luier
#Tussen de middag slapen
#Na 20:00 Journaal op bed
#Regio taxi
‘Witteman ontdekt’ is vanaf 6 februari elke vrijdag om 21.25 uur op NPO 2 te zien.
Het Beste Duet: Ivan Peroti
Het duet. Niet weg te denken uit de geschiedenis van de popmuziek. Man en vrouw zingen een lied, niet zelden met een romantische ondertoon. Wij gingen op zoek naar de beste duetten, maar realiseerden ons dat heel veel prachtige samenzangen zijn gemaakt door artiesten die niet meer onder ons zijn. Maar de techniek bood gelukkig uitkomst en liet in DWDD Leona Philippo een duet zingen met niemand minder dan Marvin Gaye. Vanavond is de vierde editie van de rubriek, Ivan Peroti gaat het duet aan met een legendarische artiest. We zijn benieuwd!
Muziek: David Douglas
De Utrechtse electronica producer David Douglas maakt naast muziek ook videoclips. Zo regisseerde hij videoclips van onder andere Blaudzun, John Coffey en Daniel Beddingfield. Zijn debuutalbum 'Moon Observations' kreeg goede recensies op sites als Pitchfork, Vice, Electronic Beats en THUMP. Ook werd dit album met diepe dromerige house genomineerd voor een 3voor12 Award. In februari verscheen zijn single ‘Higher’, met vocalen van Lenka van de band Cheaters.
Beugel + Boer zoekt vrouw.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:25 schreef Jivis het volgende:
Wat deed Ellen raar gisteren. In De Slimste was ze veel leuker.
Zitten er nog leuke meides in de studio Mani?quote:
quote:
Die ontplofte afro naast Matthijs ziet er niet onaardig uit.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zitten er nog leuke meides in de studio Mani?
Uh, okequote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV gaat vanavond makkelijk winnen
Ben jij de anti Day-V?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV gaat vanavond makkelijk winnen
Matthijs wordt weer eens hard getrolled.quote:
Denken dat het een grap isquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:08 schreef Pandaplint het volgende:
Matthijs snapt de grap nog steeds niet
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:10 schreef marcodej het volgende:
Dit gaat over witte muziek. Het kapsel is stil.
Ze praat. Jouw theorie gaat niet op.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:10 schreef marcodej het volgende:
Dit gaat over witte muziek. Het kapsel is stil.
Bovendien nog een zinnige opmerking ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:13 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ze praat. Jouw theorie gaat niet op.
quote:
Jacques droeg ook superbrillen idd.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:20 schreef tong80 het volgende:
Martinello en die van Jacques d'Ancona.
Armand van Helden toch?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Say Say Say was toch ooit geremixt?
Hi_Tack volgens whosampled. Alias van Klubbheads meen ikquote:
Doe kunnen zo lekker zingen en dansen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:40 schreef Uccie het volgende:
Moet je neger zijn voor dit item?
Of Boris.
Jazeker, door een Nederlander zelfs.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Say Say Say was toch ooit geremixt?
Nou, hier ben ik niet zo heel van onder de indruk.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:45 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Doe kunnen zo lekker zingen en dansen.
Sven Hammond soul.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoe heet die band van deze kerel? Ga ik even opzoeken.
En nee ik bedoel niet Michael Jackson.
Bedoel je dan misschien deze meneer?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoe heet die band van deze kerel? Ga ik even opzoeken.
En nee ik bedoel niet Michael Jackson.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond hem ook leuk.quote:
Mogen er geen blanke mensen komen als het over een donkere artiest gaat?quote:Portret Jillert Anema: Mart Smeets
Het hoogtepunt in het schaatsseizoen: het WK afstanden. Van 12 t/m 15 februari 2015 zal Heerenveen op de grondvesten schudden door het internationale schaatsgeweld. Schaatscoach Jillert Anema brengt zijn pupil Jorrit Bergsma in stelling tegen de oppermachtige Sven Kramer op de 5 en 10 kilometer. Mart Smeets volgde de coach nauwgezet in de aanloop.
Aanstaande zondag is het portret over Jillert Anema bij de NOS te zien, om 13.10 op NPO 1.
Tentoonstelling ‘Late Rembrandt’
In het Rijksmuseum opent op 12 februari de tentoonstelling ‘Late Rembrandt’. Voor het eerst én eenmalig zijn meer dan 100 schilderijen, tekeningen en prenten die Rembrandt in de laatste periode van zijn leven maakte, te zien. Aan tafel bespreken we dit late werk van Rembrandt met: Taco Dibbits, directeur collecties van het Rijksmuseum, Wieteke van Zeil, kunstredacteur bij De Volkskrant en kunstenaar Jasper Krabbé.
Bob Marley 70: Shirma Rouse, Giovanca en Mitchell Brunings
Denk je aan reggae, dan denk je aan Bob Marley. Hij is de verpersoonlijking van het muziekgenre en liet de hele wereld kennismaken met de Rasta-beweging, het geloof dat meer is dan enkel de dreadlocks, marihuana en relaxte muziek. Morgen zou hij 70 zijn geworden en dat wordt wereldwijd gevierd. Van Jamaica tot Siberië, overal wordt stilgestaan bij de man, zijn muziek én zijn immer actuele boodschap van liefde en broederschap. Aan tafel Shirma Rouse, Giovanca en Mitchell Brunings. Jah Love!
Nico Dijkshoorn
Tafeldame: Roos Schlikker
Dan ga ik gewoon niet kijken ook, ik heb er geen zin in.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:57 schreef richolio het volgende:
Ik dacht eerst dat hij gewoon in de show zat, maar nee.. het is erger..![]()
![]()
Mag je dat zeggen? Ja dat mag je zeggen verdomme.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon niet kijken ook, ik heb er geen zin in.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:55 schreef OProg het volgende:
Mart doet dit uit het hoofd natuurlijk.
Voor en door.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:02 schreef OProg het volgende:
Deze truien zijn groot gemaakt door Mart.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:03 schreef richolio het volgende:
Hoe de fúck kunnen jullie Mart adoreren? Zijn jullie zijn trieste, arrogante acties vergeten soms?![]()
Snap er niets van.
Juist daarom, het is gewoon heerlijk om naar Mart te luisteren in al zijn arrogantie.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:03 schreef richolio het volgende:
Hoe de fúck kunnen jullie Mart adoreren? Zijn jullie zijn trieste, arrogante acties vergeten soms?![]()
Snap er niets van.
Het kan vermakelijk zijn, geef ik toe. Maar vaak word ik er een beetje misselijk van.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Juist daarom, het is gewoon heerlijk om naar Mart te luisteren in al zijn arrogantie.
nou ja iig beter dan mensen die iets over een boek gaan vertellenquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:17 schreef Uccie het volgende:
Dit item duurde bijna even lang als die special zelf.
Die boeken zijn idd kut, maar dit zou ik wel willen zien.quote:
Dat is Martijn.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:20 schreef Monolith het volgende:
Dit is wel de meest overbodige Krabbé volgens mij.
Hij klinkt wel net zo als Martijn.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is Martijn.
Met zijn halve gare ex.
Die presenteerde in mijn jeugd nog een game programma, dus die is al minder nutteloos dan deze.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is Martijn.
Met zijn halve gare ex.
Powerplay!!!quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die presenteerde in mijn jeugd nog een game programma, dus die is al minder nutteloos dan deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |