Hèhè, eindelijk!quote:Op maandag 2 februari 2015 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Klamer junior komt eraan.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 februari 2015 19:38 schreef Martinello het volgende:
Nienke lijkt wel een zus van Claudia.
quote:Op maandag 2 februari 2015 19:38 schreef Pandaplint het volgende:
Zij moet nog even wennen aan haar beugel
Ja dus.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:39 schreef Martinello het volgende:
Zou Ellen weer in kleermakerszit zitten?
Oh is zij dat?quote:Op maandag 2 februari 2015 19:39 schreef Karina het volgende:
Is dit dat irritante wijf dat meedeed aan Slimste Mens? Die niet normaal kon zitten.
Ja.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:39 schreef Karina het volgende:
Is dit dat irritante wijf dat meedeed aan Slimste Mens? Die niet normaal kon zitten.
Lekker man. Niks meer aan doen.quote:
Iedereen heeft zo zijn voorkeuren alors, dat moet je respecteren.quote:
Iddquote:Op maandag 2 februari 2015 19:41 schreef Pandaplint het volgende:
Jezus, dat was gewoon een prima grap van Tom
ik dacht exact hetzelfdequote:
Geert zei nog veel minder geëmancipeerde dingen naast wat hij allemaal deed ook.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:43 schreef -0- het volgende:
Die vrouwen kunnen niet luisteren of wat?
Jan zei iets heel anders, Tom maakte gewoon een flauwe grap.
JOHAN!!! JOHAN!! JOHAN!!!quote:Op maandag 2 februari 2015 19:43 schreef Evertjan het volgende:
op het platteland moeten de vrouwen hun plaats weten en dat is in de keuken
Tineke Schouten is er groot mee gewordenquote:Op maandag 2 februari 2015 19:44 schreef Pandaplint het volgende:
Vrouwelijke cabaretiers moeten het altijd van slechte seksgrappen lijkt het wel
Geert met z'n harde steelquote:
Nee, haar beugel zit in de weg.quote:
Je hoort toch niet echt dat ze uit Twente komt.quote:
Je moest eens weten wat voor tweets iedereen tijdens BZV de wereld intweet. Je hele TL vol met die troep. Van de spam van Harm Edens tot Marc-Marie Huijbrechts.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:45 schreef Karina het volgende:
Mijn hemel men zit elkaar op twitter in de gaten te houden dus
Gewoon in de sloot gooien naast het weiland waar Nynke en Claudia grazen.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:46 schreef Falco het volgende:
Man man man... Slechtste aflevering ooit. Wanneer wordt Halina in een hakselmachine gestopt?
Die volg ik allemaal niet dus ik heb er gelukkig geen last van.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor tweets iedereen tijdens BZV de wereld intweet. Je hele TL vol met die troep. Van de spam van Harm Edens tot Marc-Marie Huijbrechts.
met de groeten van Hakquote:Op maandag 2 februari 2015 19:46 schreef Falco het volgende:
Man man man... Slechtste aflevering ooit. Wanneer wordt Halina in een hakselmachine gestopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |