Dat volg ik allemaal niet, Airquote:
Ja, zoiets dusquote:Op maandag 2 februari 2015 19:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zie dan Peggy Bundy voor me die Al aan het sodomizen is
Ook daar is Valentijntechnisch vast wel een leuk gedichtje mee te maken.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:13 schreef Dqod het volgende:
!
Er ontglipte mij een Ron Brandsteder-lachje
Chai? :$quote:Op maandag 2 februari 2015 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zie ik je liever gewoon een kopje thee drinken.
Plz hold mequote:Op maandag 2 februari 2015 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat volg ik allemaal niet, Air.
[..]
Ja, zoiets dus.
quote:
Ongetwijfeldquote:Op maandag 2 februari 2015 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook daar is Valentijntechnisch vast wel een leuk gedichtje mee te maken.
Voor wie? Peg of Al?quote:
Die treden toch best vaak op? ...quote:Op maandag 2 februari 2015 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie een facebook post van Omnia, dat ze naar Wasserberg komen.
Ik las Wassenaar en werd helemaal blij
Gvd.![]()
Nou, meer voor mijn ogen. Spontane oogaids ditdat allesquote:
I wish I didn't knowquote:Op maandag 2 februari 2015 19:18 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet eens wat peggen is, behalve dan dat het een term is voor schoenmakers.
Ze zitten de komende tijd in Duitsland.quote:
Waren niet lang geleden hier in de buurt.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zitten de komende tijd in Duitsland.
Ver uit mijn buurt iig.
peggen; je als man laten nemen door een vrouw met een voorbinddildo.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:18 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet eens wat peggen is, behalve dan dat het een term is voor schoenmakers.
Er is vast wel een leukere Peggy die kan peggenquote:Op maandag 2 februari 2015 19:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, meer voor mijn ogen. Spontane oogaids ditdat alles
Ik denk dat ik een beurtje oversla en rustig de deur van dit topic opendoe om naar buiten te gaanquote:Op maandag 2 februari 2015 19:20 schreef marc0871 het volgende:
[..]
peggen; je als man laten nemen door een vrouw met een voorbinddildo.
Ik wil ze eigenlijk ook wel een keer zien.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zitten de komende tijd in Duitsland.
Ver uit mijn buurt iig.
Oh, wat saaiquote:Op maandag 2 februari 2015 19:20 schreef marc0871 het volgende:
[..]
peggen; je als man laten nemen door een vrouw met een voorbinddildo.
Gewoon blijven, niet iedereen wordt gelijkt gepegged hierquote:Op maandag 2 februari 2015 19:21 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een beurtje oversla en rustig de deur van dit topic opendoe om naar buiten te gaan![]()
.
Zou jij dat doen? Een man nemen met een voorbinddildo?quote:
Als hij dat graag wil heb ik daar geen probleem mee, neequote:Op maandag 2 februari 2015 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou jij dat doen? Een man nemen met een voorbinddildo?
Wow.quote:85% Tinten grijs
Jouw leven is voor een goede 85% vergelijkbaar met de bestseller "Vijftig Tinten Grijs." Je bent een zeer gedreven persoon. Je onervarenheid en terughoudendheid in een nieuwe relatie maakt mannen gek. Het zit in je natuur om anderen te betoveren!
pussyquote:Op maandag 2 februari 2015 19:21 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een beurtje oversla en rustig de deur van dit topic opendoe om naar buiten te gaan![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |