quote:13:20 It is raining. Great news for Sauber facts. It's only a fine mist in the air, but it's seemingly enough to put anyone off of running.
Het is in ieder geval een mooi staaltje van Dazzle camouflagequote:Op maandag 2 februari 2015 12:38 schreef PatrickD het volgende:
[..]
Ben hel benieuwd wat die te verbergen hebben.....
Er zit dus iemand in het vliegtuig met een voorvleugelquote:
Misschien wel 2... als ze slim zijn (en de vleugels al klaar hebben natuurlijk, neem aan dat dat het probleem was dat ze maar 1 vleugel mee hadden)quote:Op maandag 2 februari 2015 14:28 schreef nils7 het volgende:
[..]
Er zit dus iemand in het vliegtuig met een voorvleugel
Porsche 919 LMP1 van vorig jaar was er ook eentje om koppijn van te krijgenquote:Op maandag 2 februari 2015 14:27 schreef flipsen het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een mooi staaltje van Dazzle camouflage
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:14:40 BEN ANDERSON reports that Maldonado stayed in the Lotus while it was being pushed back to the garage.
14:38 The Lotus is being pushed into the pits by marshals, who appear to have ditched it at the beginning of the pitlane for the mechanics to deal with.
14:36 We have our first red flag of the day. It looks like it's Maldonado stopped on track in the final sector
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op maandag 02-02-2015 om 15:47:33 That'll be us for today - investigations revealed a water leak from a failed part. The crew are now working hard to get the car... (1/2) #F1 reageer retweet
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op maandag 02-02-2015 om 15:47:47 ...ready for a return to action tomorrow @circuitodejerez. (2/2) #TestingTimes #BackToWork #F1 reageer retweet
Ik bedoelde meer of die veel beter is dan de rest.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:37 schreef Fir3fly het volgende:
Dat de Ferrari-motor veel beter is moge duidelijk zijn. Het gaat er vooral om hoeveel beter de andere motoren zijn geworden.
Ze schijnen 80pk meer te hebben in vergelijking met 2014. Dus het is in ieder geval een aardige verbetering ten opzichte van wat ze eerst hadden.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou de Ferrari-motor veel beter zijn of zou het schijn zijn?
Mercedes schijnt 50 pk meer te hebben dan in 2014. Maar het is natuurlijk nooit meer dan een gerucht, dus hoeveel waarde het heeft.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:29 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is flink wat meer, maar dat mocht ook wel, want de Ferrari-motor kwam afgelopen seizoen wel heel erg veel tekort.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Pos Driver Car Time Gap Laps 1 Sebastian Vettel Ferrari 1m20.984s - 89 2 Felipe Nasr Sauber/Ferrari 1m21.867s 0.883s 88 3 Valtteri Bottas Williams/Mercedes 1m22.319s 1.335s 61 4 Lewis Hamilton Mercedes 1m22.490s 1.506s 91 5 Max Verstappen Toro Rosso/Renault 1m24.167s 3.183s 73 6 Pastor Maldonado Lotus/Mercedes 1m25.802s 4.818s 41 7 Jenson Button McLaren/Honda 1m54.655s 33.671s 6 8 Daniil Kvyat Red Bull/Renault - - 18 |
Dat is inderdaad nog even afwachten. Al gaat het momenteel niet zo heel soepel met de Honda. Ferrari heeft in ieder geval nog tokens over, dus ze kunnen in ieder geval nog upgrades uitvoerden gedurende het seizoen.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:32 schreef Peterselieman het volgende:
ja, dat wist ik al. Ben benieuwd hoeveel Renault meer schijnt te hebben en waar Honda ongeveer op zit
Heb een paar minuten gekeken (niet alles) maar zit de Honda er in?quote:Op maandag 2 februari 2015 18:45 schreef Beach het volgende:
de motoren lijken beter te klinken dan vorig jaar
Rond 3:56.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:49 schreef nils7 het volgende:
[..]
Heb een paar minuten gekeken (niet alles) maar zit de Honda er in?
Ze te horen rijden ze nog steeds op vrij lage toeren... Geluid lijkt wel wat beter dan vorig jaar maar toch...quote:
Dit zegt nog niks. Wie zegt dat Vettel niet met een lege tank op zachte banden reed? En Verstappen met een halve volle tank en medium banden? Kortom in Melbourne kun je een oordeel hebben.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Zit nog niet echt veel snelheid in die knakenbak van Verstappen, hè?
Ze hoeven niet aan de wedstrijdspec te voldoenquote:Op maandag 2 februari 2015 21:35 schreef Pagan het volgende:
Moeten ze tijdens de tests aan de wedstrijdspecificaties voldoen, of mogen ze, bijvoorbeeld, met een grotere brandstofflow rijden? Pieken van >100ltr./uur?
Je hoeft schijnbaar niet eens een voorvleugel te monterenquote:Op maandag 2 februari 2015 21:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hoeven niet aan de wedstrijdspec te voldoen
Jep, Mercedes 50 pk meer, Ferrari blijkbaar 80 pk.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:31 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Mercedes schijnt 50 pk meer te hebben dan in 2014. Maar het is natuurlijk nooit meer dan een gerucht, dus hoeveel waarde het heeft.
Ze zeiden dat-ie de derde tijd had gereden, achter Vettel en Hamilton. En dat-ie 's middags de auto uitgebreid kon proberen in de regen.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:44 schreef nils7 het volgende:
Max zometeen op Nederland 1 bij Studio Sport
5e tijd.quote:Op maandag 2 februari 2015 21:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Ze zeiden dat-ie de derde tijd had gereden, achter Vettel en Hamilton. En dat-ie 's middags de auto uitgebreid kon proberen in de regen.
. Altijd leuk hoe jij er op vrijwel ieder onderwerp er compleet naast zit.quote:Op maandag 2 februari 2015 22:31 schreef twiFight het volgende:
Los van de prestaties van de Ferrari zou ik toch niet bij zo'n team willen werken hoor. Complete chaos, ze presteren niets ondanks dat ze goede mensen hebben en als je weggaat krijg je daarna nog even een trap na dat het allemaal jouw schuld was. Nee dank je.
's Ochtends derde. Daarna reed hij niet meer vanwege een probleem totdat hij in de regen naar buiten ging, dus kans om zijn tijd te verbeteren had hij niet.quote:
En vervolgens meldt Studio Sport dus doodleuk dat-ie vandaag de derde tijd had. Dat was mijn punt. Ze brengen 's avonds om half zeven 'nieuws' van een halve dag geleden.quote:Op maandag 2 februari 2015 23:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
's Ochtends derde. Daarna reed hij niet meer vanwege een probleem totdat hij in de regen naar buiten ging, dus kans om zijn tijd te verbeteren had hij niet.
daar komt ie weer, geheel volgens het verwachtingspatroon en over enkele weken weer te verwachten: NOS en F1 __!!!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:02 schreef k_man het volgende:
[..]
En vervolgens meldt Studio Sport dus doodleuk dat-ie vandaag de derde tijd had. Dat was mijn punt. Ze brengen 's avonds om half zeven 'nieuws' van een halve dag geleden.
quote:Here's the full driver line-up for today:
Mercedes - Nico Rosberg
Red Bull - Daniel Ricciardo
Williams - Felipe Massa
Ferrari - Kimi Raikkonen
McLaren - Fernando Alonso
Toro Rosso - Carlos Sainz Jr
Lotus - Pastor Maldonado
Sauber - Felipe Nasr
Waar haal je dit soort info vandaan?quote:Op maandag 2 februari 2015 21:48 schreef twiFight het volgende:
[..]
Jep, Mercedes 50 pk meer, Ferrari blijkbaar 80 pk.
Volgens Ferrari zelf kostte hun gebrek aan motorvermogen hun vorig jaar ongeveer 0,9 sec. per rondje. De rest zou dan door andere factoren komen (aero, etc.). Renault beweerde volgens mij 0,6-0,7 sec. per rondje te verliezen op motorvermogen. Wat tevens aantoont wat een bazenbak ze bij Mercedes gebouwd hadden, omdat hun race pace regelmatig 1,5+ sec sneller was.
Ik weet niet wat Renault bekend wil gaan maken, maar hun primaire team RBR staat er om bekend om elk jaar in de underdog positie te willen kruipen, de verwachtingen zo laag mogelijk te houden en te doen alsof ze mijlenver achterlopen. Om vervolgens toch wel te kunnen presteren. Ik verwacht dus dat zij Renault gevraagd hebben of niets bekend te maken, of om de getallen wat aan de lage kant te houden.
Eigenlijk uit vele losse nieuwtjes over de F1. Hier op het forum, F1 nieuwssites, en zelfs nog uit Ted's Notebooks van de afgelopen dagen. Wat betreft het tijdsverlies dat de Renault en Ferrari motoren brachten was het wel zo dat ze dat pas een flinke tijd na het einde van het 2014 seizoen bekend maakten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:27 schreef PatrickD het volgende:
[..]
Waar haal je dit soort info vandaan?
quote:Op maandag 2 februari 2015 21:35 schreef Pagan het volgende:
Moeten ze tijdens de tests aan de wedstrijdspecificaties voldoen, of mogen ze, bijvoorbeeld, met een grotere brandstofflow rijden? Pieken van >100ltr./uur?
Om hier even op terug te komen: de auto's moeten aan alle regels voldoen, maar er is wel ruimte om te spelen met het gewicht van de bolide en ook de brandstofflow mogen ze wel wat aan morrelen.quote:Op maandag 2 februari 2015 21:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hoeven niet aan de wedstrijdspec te voldoen
Ik vind het zo opvallend dat zowel Ferrari als Sauber ineens hard gaan. Maar eens zien wat daar in Melbourne van over is.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
[..]
Om hier even op terug te komen: de auto's moeten aan alle regels voldoen, maar er is wel ruimte om te spelen met het gewicht van de bolide en ook de brandstofflow mogen ze wel wat aan morrelen.
Red Bull moest gisteren bijvoorbeeld toestemming krijgen om te mogen rijden zonder voorvleugel
ik kan me het testen in 2000 nog wel herinneren. De Arrows destijds met het testen erg snel maar in het seizoen viel het met een paar wedstrijden na flink tegen. En bleken ze ook onder het minimum gewicht te zitten tijdens het testen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:11 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik vind het zo opvallend dat zowel Ferrari als Sauber ineens hard gaan. Maar eens zien wat daar in Melbourne van over is.
Ferrari heeft prestige nodig en Sauber sponsors, dan komen deze prestaties wel goed uit.
quote:13:00 @McLarenF1: "We've had a loss of cooling water pressure & have removed the power unit for inspection. That’s a long process, so it ends today's running."
13:01 @McLarenF1: "We can replace those components ahead of running tomorrow. The issue was promptly spotted by Fernando on an outlap - so quick to trace."
Dat was die bak toch waar een te kleine tank inzat?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:24 schreef WEST het volgende:
[..]
ik kan me het testen in 2000 nog wel herinneren. De Arrows destijds met het testen erg snel maar in het seizoen viel het met een paar wedstrijden na flink tegen. En bleken ze ook onder het minimum gewicht te zitten tijdens het testen.
Volgens mij was dat die van 2001. Dat kostte Verstappen punten in Maleisië door een extra pitstop meen ik mij te herinneren.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:44 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dat was die bak toch waar een te kleine tank inzat?
Ja, die ja. Dat was ook zo'n heldere ingeving van TW.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volgens mij was dat die van 2001. Dat kostte Verstappen punten in Maleisië door een extra pitstop meen ik mij te herinneren.
Elders werd de teambaas Moneysha Kaltenborn genoemd.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Sauber's paydriver in de HMS Ikea is momenteel de snelste.
Die bedoelde ik idd, ik kon er niet meer op komen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:24 schreef WEST het volgende:
[..]
ik kan me het testen in 2000 nog wel herinneren. De Arrows destijds met het testen erg snel maar in het seizoen viel het met een paar wedstrijden na flink tegen. En bleken ze ook onder het minimum gewicht te zitten tijdens het testen.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:44 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dat was die bak toch waar een te kleine tank inzat?
Dat was idd in 2001. In 2000 waren ze best snel. Maar niet zo snel als in de winter waar ze iedereen zoek reden met ronderecords in Barcelona.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volgens mij was dat die van 2001. Dat kostte Verstappen punten in Maleisië door een extra pitstop meen ik mij te herinneren.
1 2 3 4 5 6 7 8 | Felipe Nasr Sauber 1m21.545s Kimi Raikkonen Ferrari 1m21.750s +0.205 Nico Rosberg Mercedes 1m21.982s +0.437 Felipe Massa Williams 1m22.276s +0.731 Pastor Maldonado Lotus 1m22.713s +1.168 Carlos Sainz Jr Toro Rosso 1m23.187s +1.642 Daniel Ricciardo Red Bull 1m23.901s +2.356 Fernando Alonso McLaren 1m35.553s +14.008 |
1 2 3 4 5 6 7 8 | Nico Rosberg Mercedes 151 Carlos Sainz Jr Toro Rosso 136 Felipe Nasr Sauber 108 Pastor Maldonado Lotus 96 Kimi Raikkonen Ferrari 92 Felipe Massa Williams 71 Daniel Ricciardo Red Bull 48 Fernando Alonso McLaren 32 |
Wow... Als die Sauber deze tijd al haalt...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:03 schreef sasquatsch het volgende:
Tijden van vandaag:
[ code verwijderd ]
1:20.984 Vettel (Ferrari), 60+89quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:19 schreef sasquatsch het volgende:
En het aantal ronden van vandaag:
[ code verwijderd ]
Denk dat we dit vaker zullen zien:quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wow... Als die Sauber deze tijd al haalt...
Nog niet zolang geleden wist je niet eens wat Toro Rosso betekende en nu ben je de grootste fan.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:12 schreef Geralt het volgende:
Met de betrouwbaarheid van de TR lijkt het redelijk ok te zijn. Nog niet echte grote problemen gehad.
Hopelijk blijven die morgen ook uit en kan Max een snellere tijd noteren dan Sainz. Zegt niks natuurlijk, maar toch, je kan er maar beter meteen voor staan
Ik ben heul geen fan van TR; ik ben fan van Max. Het is mij om het even waar hij rijdt; zolang hij zn teamgenoot maar verslaat in zn eerste jaar in F1quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Nog niet zolang geleden wist je niet eens wat Toro Rosso betekende en nu ben je de grootste fan.
Over een jaar of twee De Vries bij McLaren... zal lastig worden om Alonso te verslaan.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ben heul geen fan van TR; ik ben fan van Max. Het is mij om het even waar hij rijdt; zolang hij zn teamgenoot maar verslaat in zn eerste jaar in F1
Ik heb een hogere pet van Max op dan van de Vries. Maargoed, nog een Nederlander in de F1 kan nooit kwaad. Jammer wel dat Frijns nergens een stoeltje heeft gevonden. Die heeft meer talent dan de Vries.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Over een jaar of twee De Vries bij McLaren... zal lastig worden om Alonso te verslaan.
Ik zie Stoffel eigenlijk nog wel een plekkie krijgen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Over een jaar of twee De Vries bij McLaren... zal lastig worden om Alonso te verslaan.
Ik denk dat Frijns al heel veel mazzel heeft als ie in de DTM of in een LMP2 terecht kan. Die lijkt echt klaar te zijn in de formulewereld.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb een hogere pet van Max op dan van de Vries. Maargoed, nog een Nederlander in de F1 kan nooit kwaad. Jammer wel dat Frijns nergens een stoeltje heeft gevonden. Die heeft meer talent dan de Vries.
McLaren heeft nogal wat opties.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:27 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik zie Stoffel eigenlijk nog wel een plekkie krijgen.
Om potentiële sponsors te overtuigen?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:24 schreef WEST het volgende:
[..]
ik kan me het testen in 2000 nog wel herinneren. De Arrows destijds met het testen erg snel maar in het seizoen viel het met een paar wedstrijden na flink tegen. En bleken ze ook onder het minimum gewicht te zitten tijdens het testen.
DTM zit vol meen ikquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:27 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik zie Stoffel eigenlijk nog wel een plekkie krijgen.
[..]
Ik denk dat Frijns al heel veel mazzel heeft als ie in de DTM of in een LMP2 terecht kan. Die lijkt echt klaar te zijn in de formulewereld.
Jup zo simpel is het, je weet maar nooit wat het oplevertquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Om potentiële sponsors te overtuigen?
Ik heb de indruk dat het ook wel gebeurd in lagere formule klassen om op die manier geïnteresseerde coureurs met voldoende geld te overtuigen om contract tekenen.
dan hoop ik dat De Vries zich sneller in de kijker gaat rijden in de FR3.5 dan in de FR2.0. Hij was dan wel goed op stoom afgelopen seizoen, maar zijn leercurve was niet heel indrukwekkend over de hele periode. Dat zal toch beter moeten wil hij McLaren overtuigen om hem het zitje voor de toekomst te geven ipv Vandoorne.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:45 schreef Nober het volgende:
[..]
McLaren heeft nogal wat opties.
Test en reserve:
Magnussen (22)
Vandoorne (22), GP2 (ART Grand Prix)
Turvey (27)
Young drivers programme:
De Vries (vrijdag 20), Formule Renault 3.5 (DAMS)
Barnicoat (18), Formule Renault 2.0 (Fortec Motorsports)
Valt wel mee vind ik zelf. Eerste seizoen bij een minder team en de afgelopen twee seizoen bij een topteam waar hij anderhalf jaar ook absolute top was.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dan hoop ik dat De Vries zich sneller in de kijker gaat rijden in de FR3.5 dan in de FR2.0. Hij was dan wel goed op stoom afgelopen seizoen, maar zijn leercurve was niet heel indrukwekkend over de hele periode. Dat zal toch beter moeten wil hij McLaren overtuigen om hem het zitje voor de toekomst te geven ipv Vandoorne.
zijn eerste jaar bij Koiranen was ie niet absolute top, anders had ie wel voor het kampioenschap kunnen gaan. Het duurde tot de laatste paar races voordat ie goed op stoom was. Die vorm heeft ie wel doorgetrokken naar 2014 ja, daar was ie wel de te kloppen man. Maar ik zeg niet dat ie niet goed is hè, enkel dat e wat eerder op stoom moeten komen wilt ie niet gepasseerd worden door zijn directe concurrenten in het YDP.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Valt wel mee vind ik zelf. Eerste seizoen bij een minder team en de afgelopen twee seizoen bij een topteam waar hij anderhalf jaar ook absolute top was.
Ik zeg ook 1,5 jaar, niet twee jaar. Van de 7 raceweekenden in 2013 was hij de laatste 3 weekenden top met bijna alleen maar podiumplaatsen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
zijn eerste jaar bij Koiranen was ie niet absolute top, anders had ie wel voor het kampioenschap kunnen gaan. Het duurde tot de laatste paar races voordat ie goed op stoom was. Die vorm heeft ie wel doorgetrokken naar 2014 ja, daar was ie wel de te kloppen man. Maar ik zeg niet dat ie niet goed is hè, enkel dat e wat eerder op stoom moeten komen wilt ie niet gepasseerd worden door zijn directe concurrenten in het YDP.
Ja en ik denk dat het nu ook met sauber gaat. En om de sponsors van Nasr en Erricson te laten zien dat ze het wel kunnen in hoop nog wat meer te betalen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Om potentiële sponsors te overtuigen?
Ik heb de indruk dat het ook wel gebeurd in lagere formule klassen om op die manier geïnteresseerde coureurs met voldoende geld te overtuigen om contract tekenen.
Jup, Prost Grand Prix had er in die periode ook een handje van.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Om potentiële sponsors te overtuigen?
Wat zal Alonso dan balen...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:12 schreef sasquatsch het volgende:
Gezien de tijden van Ferrari lijkt die motor wel een verbetering, dus als Sauber een goed chassis heeft gebouwd zouden de tijden wel eens realistisch kunnen zijn.
Dat ligt eraan hoe de McLaren-Honda het zal doen.quote:
Kom het alleen op geen enkele andere website tegen, dus ik weet niet hoe betrouwbaar dit is.quote:Ex-Sauber Pilot Van der GardeAcht Millionen Euro futsch?
Sauber hat letztes Jahr alle seine fünf Fahrer rausgeworfen. Die Stammpiloten Adrian Sutil (32) und Giedo van der Garde (29) sprachen öffentlich von einem Skandal, drohten mit Prozessen.
Jetzt behaupten holländische Reporter: «Van der Garde hat bereits zwei Prozesse gegen die Schweizer gewonnen.
Mit bezahlten acht Millionen Euro glaubten der letztjährige Sauber-Ersatzpilot (und sein sehr finanzkräftiges Familienumfeld) neben den Freitags-einsätzen auch das GP-Cockpit für 2015 bei Sauber gesichert zu haben.
Hij wilde (nog?) niet trouwen las ik...quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:14 schreef Meike26 het volgende:
Op Nu.nl las ik een ander nieuwtje, waar het F1 seizoen ook wel eens van spannender kan worden. Hamilton en anicole zijn definitief uit elkaar en zoals ik het nieuws gelezen heb, is het vooral de keuze geweest van Nicole, dus liefdesverdriet voor Hammie. Lullig voor hem, kan zeer doen, maar voor de sport kan het wel eens interessant worden.
Als we daar onze hoop op moeten vestigen voor een spannend seizoen, jammer want ik vond haar altijd wel lief meeleven.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:14 schreef Meike26 het volgende:
Op Nu.nl las ik een ander nieuwtje, waar het F1 seizoen ook wel eens van spannender kan worden. Hamilton en anicole zijn definitief uit elkaar en zoals ik het nieuws gelezen heb, is het vooral de keuze geweest van Nicole, dus liefdesverdriet voor Hammie. Lullig voor hem, kan zeer doen, maar voor de sport kan het wel eens interessant worden.
Dat soort dingen boeien me dus geen ene fuck he.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:14 schreef Meike26 het volgende:
Op Nu.nl las ik een ander nieuwtje, waar het F1 seizoen ook wel eens van spannender kan worden. Hamilton en anicole zijn definitief uit elkaar en zoals ik het nieuws gelezen heb, is het vooral de keuze geweest van Nicole, dus liefdesverdriet voor Hammie. Lullig voor hem, kan zeer doen, maar voor de sport kan het wel eens interessant worden.
Is het weer die tijd van het jaar?quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:14 schreef Meike26 het volgende:
Op Nu.nl las ik een ander nieuwtje, waar het F1 seizoen ook wel eens van spannender kan worden. Hamilton en anicole zijn definitief uit elkaar en zoals ik het nieuws gelezen heb, is het vooral de keuze geweest van Nicole, dus liefdesverdriet voor Hammie. Lullig voor hem, kan zeer doen, maar voor de sport kan het wel eens interessant worden.
nog niet. komt nog welquote:
En over 10 maanden zijn ze weer bij elkaar, want ze konden elkaar toch niet missen en zijn elkaars zielsverwanten en zulks.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:14 schreef Meike26 het volgende:
Op Nu.nl las ik een ander nieuwtje, waar het F1 seizoen ook wel eens van spannender kan worden. Hamilton en anicole zijn definitief uit elkaar en zoals ik het nieuws gelezen heb, is het vooral de keuze geweest van Nicole, dus liefdesverdriet voor Hammie. Lullig voor hem, kan zeer doen, maar voor de sport kan het wel eens interessant worden.
Denk je? Ik denk dat er voldoende aanmeldingen gaan komen zonder proefabbo.quote:
Dan maar hopen dat radio veronica nog een actie houd en anders neem ik sport1 go abbo.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:35 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Denk je? Ik denk dat er voldoende aanmeldingen gaan komen zonder proefabbo.
Sport 1 go is slechte kwaliteit.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:41 schreef WEST het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat radio veronica nog een actie houd en anders neem ik sport1 go abbo.
ik heb de laptop al aan de tv hangen. Moet alleen het geluid nog zien te fixen.
Ik vroeg mij gisteren nog af wie van de huidige coureurs eigenlijk vader zijn, kwam op niemand.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat soort dingen boeien me dus geen ene fuck he.
Al neukt ie elke dag een andere vent in z'n vrije tijd, het gaat om de actie op de baan.
Dat kun je per maand ook opzeggen. Ik heb er geen ervaring mee. En anders zijn er altijd nog leuke Skysports streamsquote:
Vettel sowiesoquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik vroeg mij gisteren nog af wie van de huidige coureurs eigenlijk vader zijn, kwam op niemand.
Raikkonen is pas vader geworden, heb ik ergens gelezen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik vroeg mij gisteren nog af wie van de huidige coureurs eigenlijk vader zijn, kwam op niemand.
De neuzen zijn idd een stuk beter dit jaar.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Met een naderend F1-seizoen ook maar weer eens vaker neuzen in dit topic
klopt. Hij bakt er helemaal niets van.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:33 schreef Dven het volgende:
Verstappen een seconde trager dan Sainz.
Gaat niets worden dit jaar.
Ieder geval ook geen grindbak. Om toch nog iets positiefs te vermelden. Maar wel gewoon gehypt. Gaat het gewoon niet worden.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Hij bakt er helemaal niets van.
Sky Sports F1 op acestream draaien en deze draadloos doorstreamen naar XBMCquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:41 schreef WEST het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat radio veronica nog een actie houd en anders neem ik sport1 go abbo.
ik heb de laptop al aan de tv hangen. Moet alleen het geluid nog zien te fixen.
kan Verstappen bakken dan? Een eitje zekerquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Hij bakt er helemaal niets van.
Hij is ook veel te jong, lekker naar de Formula Renault 2.0 met dat kind.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Hij bakt er helemaal niets van.
Hij komt nog maar net uit de luiers.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij is ook veel te jong, lekker naar de Formula Renault 2.0 met dat kind.
Nee, dat kan hij nog nietquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:46 schreef WEST het volgende:
[..]
kan Verstappen bakken dan? Een eitje zeker
correctie 1,5 dagquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:57 schreef Dven het volgende:
In 2 dagen nog geen enkel rondje 1.23 gereden
Ja, en de snelste van de dag is ook nog een seconde trager dan gisteren, dus wat zegt het allemaal?quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:03 schreef WEST het volgende:
[..]
correctie 1,5 dag
Hij is wel sneller op mediumbanden dan Sainz
Dat hoeft ook nietquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:57 schreef Dven het volgende:
In 2 dagen nog geen enkel rondje 1.23 gereden
quote:
Dat slaat hij gewoon overquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:57 schreef Dven het volgende:
In 2 dagen nog geen enkel rondje 1.23 gereden
Waar lees je dat? Zowel Autosport.com als Skysports.com maken geen melding van de type banden.quote:
De Nederlandse sites melden dat wel. GPupdatequote:Op woensdag 4 februari 2015 13:12 schreef Coelho het volgende:
[..]
Waar lees je dat? Zowel Autosport.com als Skysports.com maken geen melding van de type banden.
Dus toch kans dat Verstappen nog een penisneus op zijn auto krijgt...quote:12:46 Nose designs on Formula 1 cars have been a huge talking point over the past 12 months with different solutions to tighter regulations up and down the pitlane.
The Toro Rosso STR9 was heavily lampooned for its proboscis nose design in 2014, but has a more elegant solution on the new STR10.
Technical chief James Key says we can expect this to change again before the first race in Melbourne.
"You could race this [nose] tomorrow, but we want to start off with a car that runs because we didn’t get any mileage last year and we want to maximise it so this is a launch-spec car.
"We will have a race-spec car in test three that will look very different to this. Stuff at the front of the car will change. We are still in the windtunnel for Melbourne now so we are pushing the limits."
Als hij daardoor een beter presterende auto krijgt... primaquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:48 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dus toch kans dat Verstappen nog een penisneus op zijn auto krijgt...
Gevalletje wishful thinking van Skyquote:Button immediately lowers his benchmark time. A 1:27.8 is immediately followed by a 1:12.660.
Die tank zal wel goed leeg geweest zijn dan.quote:
Hoeft niet per sequote:Op woensdag 4 februari 2015 14:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Die tank zal wel goed leeg geweest zijn dan.
Nee, hoor. Was zijn eerste ronde uit een stint van 6/7/8 rondenquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Die tank zal wel goed leeg geweest zijn dan.
Volgens mij 6 tiende sneller maar goed...quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:33 schreef Dven het volgende:
Verstappen een seconde trager dan Sainz.
Gaat niets worden dit jaar.
Zal in Australie gewoon boven z'n teamgenote staan hoorquote:
Ik hoor het al, een eckte fanquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Zal in Australie gewoon boven z'n teamgenote staan hoor
Enige reden waarom ik momenteel F1 volg is de aanwezigheid van Verstappenquote:
En dat is dan direct te reden dat je over een teamgenote praat? Beetje minachtend, niet?quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Enige reden waarom ik momenteel F1 volg is de aanwezigheid van Verstappen
Er serieus op ingaanquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:03 schreef Coelho het volgende:
[..]
En dat is dan direct te reden dat je over een teamgenote praat? Beetje minachtend, niet?
Die staan wat verder, zand in ogen te strooien.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:05 schreef Nattekat het volgende:
Zeg... waar is Red Bull in dat lijstje?
Wel een toffe helmquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:04 schreef twiFight het volgende:
Meh, de Jerez test is alweer voorbij voor Grosjean. Zuur voor 'm
Die hebben het anker nog niet binnengehaald, want ze houden nog siësta.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:05 schreef Nattekat het volgende:
Zeg... waar is Red Bull in dat lijstje?
Zeker weer gigantische problemen?quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die hebben het anker nog niet binnengehaald, want ze houden nog siësta.
in dit geval bij Renault. Zal er straks even een stukje over tikkenquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeker weer gigantische problemen?
(Lees: wekker die niet is afgegaan)
ERS issues in de ochtend, inmiddels er ook gewoon 45 ronden opzitten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeker weer gigantische problemen?
(Lees: wekker die niet is afgegaan)
quote:'Schumi jr. in beeld bij Nederlands raceteam'
De zoon van racelegende Michael Schumacher maakt volgens de Duitse krant Bild dit jaar zijn debuut in de autosport. De 15-jarige Mick zou dat doen voor het Nederlandse team Van Amersfoort in de Formule 4.
Het raceteam wilde woensdag geen commentaar geven op het bericht. Van Amersfoort is erkend opleider van racetalenten. Vorig jaar debuteerde Max Verstappen, de zoon van voormalig Formule-1 piloot Jos, voor de renstal in de Formule 3. De 17-jarige Limburger debuteert dit jaar als jongste coureur ooit in de Formule 1.
Mick geldt ook als een groot talent. Hij maakte al naam in de kartsport. Zijn 46-jarige vader veroverde in zijn rijke carrière zeven keer de wereldtitel in de koningsklasse. 'Schumi' revalideert nog altijd in zijn huis in het Zwitserse Gland van zijn zware ski-ongeval op 29 december 2013. De recordkampioen liep ernstig hersenletsel op.
Bron Telegraaf/Bild
De tijden zullen vast niks zeggen, maar ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat Ferrari een heel redelijke auto heeft gebouwd.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:37 schreef Peterselieman het volgende:
Kimi noteert even de snelste tijd van de hele wintertest
En in 2.435 seconden sneller dan Magnussen's snelste tijd overall vorig jaar op Jerez.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:37 schreef Peterselieman het volgende:
Kimi noteert even de snelste tijd van de hele wintertest
Red Bull en Mercedes zullen wel verstoppertje spelen...quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:40 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De tijden zullen vast niks zeggen, maar ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat Ferrari een heel redelijke auto heeft gebouwd.
Ah, weer iemand voor mijn ignore-lijstje.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Er serieus op ingaan
Typisch PSV wel.
Bedankt voor de meldingquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ah, weer iemand voor mijn ignore-lijstje.
Die hele bak sowiesoquote:
Al wel weer een stuk sneller dan vorig jaar, dat biedt enige hoop.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:00 schreef Nober het volgende:
Lotus heeft minder moeite met de nieuwe Mercedes motor dan McLaren met de Honda motor. En Red Bull had/heeft ook ergens last van gezien het aantal gereden ronde's.
Verder vallen de rondetijden sowieso tegen, ik kan mij 1:17 herinneren.
Die helm van Alonso uit 2007, heeft hij die nog? Dat blauw-gele ziet er niet uit in die zilver-zwart-rode McLaren. Dat ziet hij zelf toch ook wel!?quote:
Lotus ook al weg na 53 ronde's en 190 in totaal.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:04 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Al wel weer een stuk sneller dan vorig jaar, dat biedt enige hoop.
Mclaren is trouwens klaar met testen, Brandstofpomp kapot die ze niet meer op tijd kunnen repareren
De snelste tijden op Jerez uit de afgelopen jaren:quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:00 schreef Nober het volgende:
Lotus heeft minder moeite met de nieuwe Mercedes motor dan McLaren met de Honda motor. En Red Bull had/heeft ook ergens last van gezien het aantal gereden ronde's.
Verder vallen de rondetijden sowieso tegen, ik kan mij 1:17 herinneren.
Er is nog een heel lange weg te gaan voor de F1 weer terug is op het niveau van tien jaar geleden. Best triest.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:12 schreef Peterselieman het volgende:
Snelste tijd ooit is de 1:15.561 die Pedro de la Rosa in 2005 met de McLaren liet noteren.
Bron: http://newsonf1.net/forum/viewtopic.php?t=24 en http://www.newsonf1.com/testing/jerezt.htm
Manor-Honda F1 Team?twitter:Jamesallenonf1 twitterde op woensdag 04-02-2015 om 16:36:16 @McLarenF1 denies any involvement in @Marussia_F1Team rescue package. http://t.co/g2gLDHhJ2y Focussed on making their own 2015 #F1 car work reageer retweet
Dat ze een tweede team zoeken voor volgend jaar is logisch, en Manor zou dan een logische keus zijn. Kunnen ze daar hun reserve coureurs stallen en hebben ze extra capaciteit om hun motor te testen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:41 schreef Nober het volgende:Manor-Honda F1 Team?twitter:Jamesallenonf1 twitterde op woensdag 04-02-2015 om 16:36:16 @McLarenF1 denies any involvement in @Marussia_F1Team rescue package. http://t.co/g2gLDHhJ2y Focussed on making their own 2015 #F1 car work reageer retweet
1 2 3 4 5 6 7 8 | Kimi Raikkonen Ferrari 1m20.841s Marcus Ericsson Sauber 1m22.019s +1.178 Lewis Hamilton Mercedes 1m22.172s +1.331 Max Verstappen Toro Rosso 1m22.553s +1.712 Felipe Massa Williams 1m23.116s +2.275 Romain Grosjean Lotus 1m23.802s +2.961 Daniil Kvyat Red Bull 1m23.975s +3.134 Jenson Button McLaren 1m27.660s +6.819 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | Kimi Raikkonen Ferrari 1m20.841s Sebastian Vettel Ferrari 1m20.984s Felipe Nasr Sauber 1m21.545s Nico Rosberg Mercedes 1m21.982s Marcus Ericsson Sauber 1m22.019s Lewis Hamilton Mercedes 1m22.172s Felipe Massa Williams 1m22.276s Valtteri Bottas Williams 1m22.319s Max Verstappen Toro Rosso 1m22.553s Pastor Maldonado Lotus 1m22.713s Carlos Sainz Jr Toro Rosso 1m23.187s Daniel Ricciardo Red Bull 1m23.338s Romain Grosjean Lotus 1m23.802s Daniil Kvyat Red Bull 1m23.975s Jenson Button McLaren 1m27.660s Fernando Alonso McLaren 1m35.553s |
Je ziet de auto's met dezelfde motoren keurig gegroepeerd. Ferrari gevolgd door Mercedes, Renault en Honda. Ligt er in deze fase vooral aan in wat voor modus ze de motoren hebben lijkt me dan. Ferrari (het team) is ook 'maar' driekwart seconde sneller dan Sauber.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:40 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De tijden zullen vast niks zeggen, maar ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat Ferrari een heel redelijke auto heeft gebouwd.
1 2 3 4 5 6 7 8 | Lewis Hamilton Mercedes 116 Marcus Ericsson Sauber 112 Kimi Raikkonen Ferrari 106 Max Verstappen Toro Rosso 97 Felipe Massa Williams 73 Daniil Kvyat Red Bull 63 Romain Grosjean Lotus 53 Jenson Button McLaren 35 |
1 2 3 4 5 6 7 8 | Mercedes 515 Sauber 382 Toro Rosso 352 Ferrari 346 Williams 278 Lotus 190 Red Bull 164 McLaren 79 |
Waarbij de Saubers wel flink wat op zacht hebben gereden.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:20 schreef wimderon het volgende:
Ferrari (het team) is ook 'maar' driekwart seconde sneller dan Sauber.
Was ook altijd in de vrije trainingen zo dat Ferrari aangedreven auto's ver voorin stonden. In Melbourne staat Mercedes gewoon weer met gemak op 1&2.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je ziet de auto's met dezelfde motoren keurig gegroepeerd. Ferrari gevolgd door Mercedes, Renault en Honda. Ligt er in deze fase vooral aan in wat voor modus ze de motoren hebben lijkt me dan. Ferrari (het team) is ook 'maar' driekwart seconde sneller dan Sauber.
Wat volstrekt logisch is natuurlijk, de Mercedes is een beproefde krachtbron. Voor de Honda is het echte circuit-werk net begonnen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:00 schreef Nober het volgende:
Lotus heeft minder moeite met de nieuwe Mercedes motor dan McLaren met de Honda motor.
Jordan King?quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:40 schreef sasquatsch het volgende:
Justin King, die niet zo lang geleden genoemd werd als opvolger van Ecclestone, zou achter de overname van Marussia/Manor zitten. Zijn zoon racet komend seizoen in de GP2, dus misschien is dit wel een manier om alvast een zitje voor hem te reserveren.
En daar ben je niet de enige inquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:25 schreef Geralt het volgende:
Ik geef bij deze ruiterlijk toe dat ik destijds van VJ ook dacht dat ie in een dergelijk rijtje thuis hoorde
Dat laatste lijkt mij het belangrijkste. Met geld koop je mensen die mensen op de juiste plaats zetten. Daar houdt Natteschnitzel zich niet dagelijks mee bezig; daar geloof ik niks van.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:00 schreef Peterselieman het volgende:
mja, dat is wel eentje die weet hoe het moet en die de juiste mensen op de juiste plaatsen kan krijgen. Ook ligt hij niet wakker van een miljoentje meer of minder
dat antwoord had ik wel verwacht en dat valt ook niet te ontkennen. Red Bull had sowieso al jaren ervaring met marketing in grote sporten, en voor hun F1 project hebben ze gewoon hun hele team laten opbouwen door mensen die al jaren ervaring hadden in de racerij. Dat moest en zou een succesvol project worden, en dan mag dat idd wel een miljoentje extra kosten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:00 schreef Peterselieman het volgende:
mja, dat is wel eentje die weet hoe het moet en die de juiste mensen op de juiste plaatsen kan krijgen. Ook ligt hij niet wakker van een miljoentje meer of minder
dat mag hoor solliciteren staat vrij!quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:15 schreef Nattekat het volgende:
Oja, dat is waar ook, ik overwoog om redactielid sport te worden voor F1
Eventjes doen in de komende dagenquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:27 schreef franklop het volgende:
[..]
dat mag hoor solliciteren staat vrij!
http://www.nu.nl/media/39(...)tator-formule-1.htmlquote:Rob Kamphues presenteert met ingang van het komende seizoen de formule 1-uitzendingen op Sport1. In de studio in Amsterdam ontvangt Kamphues ieder weekend gasten uit de autosportwereld met wie hij de race voor- en nabeschouwt.
Dat kondigde de sportzender donderdag aan.
Olav Mol blijft het commentaar vanaf locatie verzorgen tijdens de kwalificatietraining en de race en verzorgt de voorbeschouwing vanaf het circuit.
Kamphues over zijn nieuwe klus: "Al sinds mijn twaalfde volg ik de Formule 1 op de voet, pluis ik alle autosportblaadjes uit binnen- en buitenland uit en weet ik verjaardagen te verpesten door als ik de kans krijg, over niks anders te praten dan autosport."
"Vrienden vroegen jarenlang wat ik met die gekte hoopte te bereiken, maar nu kan ik dan eindelijk zeggen dat het allemaal niet voor niets is geweest. Er zijn mensen die beweren dat voetbal de belangrijkste bijzaak van het leven is, maar dat is voor mij toch echt autoracen."
Eerste race
De voormalige KRO-presentator versterkte afgelopen maand het presentatieteam van RTL 7 tijdens de Dakar Rally. Ook is Rob te zien in zijn eigen kookprogramma Wat de boer niet kent, voor het digitale kanaal 24Kitchen. Voor Net5 gaat Rob het datingprogramma Een man voor mijn moeder presenteren.
De eerste race van het nieuwe seizoen, de GP van Australië, met onder anderen Max Verstappen aan de start, is op zondag 15 maart. De eerste vrije training is twee dagen eerder op vrijdag 13 maart.
Erg goede vrindenquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:40 schreef SimtekF1 het volgende:
Hij en Jos Verstappen zijn ook erg goede vrienden.
Tja, ze blijven het proberen maar ik heb het liefst gewoon integraal de sky uitzending, desnoods met een kleine vertraging zodat je het kan ondertitelen voor de mensen die het Engels niet kunnen volgenquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Blijft erg jammer dat we in NL bij F1 niet met zelfde goed ingevoerde (tv)commentatoren kunnen werken zoals in Engeland of Duitsland. Kamphues, Van Dam, zullen best fans zijn maar als t er echt op aankomt hebben ze er de ballen verstand van.
Wees eerlijk hij is toch ook gewoon een bokkelul?quote:
Weet je waar ik zo van genoten heb?quote:
Daar heb je wel gelijk in, hij heeft wel passie voor racen, Schelvis vindt het zonde van de voetbalzendtijd, maar goed alles valt en staat met budgets, een goed programma maken los je niet op door de ene presentator met de andere te vervangen, het is allemaal wat te magertjes wat ze doen dus ik kijk het alleen als er geen alternatief is.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:28 schreef Meike26 het volgende:
Voor wat ze hebben/hadden, met die Emiel Schele vis vind ik het wel een hele verbetering. Geen schrijntje passie zit er in die vent en in Rob Kamphues zit dat wel. Of je hem nu mag of niet, je kan niet ontkennen dat zijn lach en zijn passie aanstekelijk zijn.
En Rob zelf zal er ook maling aan hebben, neemt zichzelf al amper serieus, dus de kritieken evenmin denk ik zo. Ik ben erg benieuwd hoe hij het gaat doen komend jaar.
Tsja hij heeft twee paspoorten, dus het klopt wel Al rijdt hij wel onder een NL licentie.quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:17 schreef IkWilbert het volgende:
Max Verstappen @MaxVerstappen3
@MaxVerstappen3 For under-18s the flags are based on the country where you go to school!
Kan niet, door de bezuinigingen op de zorg kunnen ze ze niet meer uit t bejaardentehuis halen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:51 schreef WEST het volgende:
Haal dan Ruud ter Weijde terug of Jur Raatjes
Zijn die belgen hun ego's ook eens gestreeld. Bij de races komt gewoon het rood wit blauw weer tevoorschijn. en over een paar jaar het wilhelmusquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Een Belg? Ik ga niet juichen voor een Belg
kan er niks geregeld worden met omroep max?quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:21 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Kan niet, door de bezuinigingen op de zorg kunnen ze ze niet meer uit t bejaardentehuis halen.
En terecht, dat is toch wel de slechtste presentator die ik ooit in een f1-programma heb gezienquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:45 schreef Meike26 het volgende:
Kom op zeg... Ruud ter Weijde was in die tijd ook steeds slachtoffer van allerlei gezeur en gemekker... Zo goed was hij ook weer niet. Het is alleen de nostalgie/herinnering die het nog zo leuk maakt van dat studio tijdperk. Meer niet. Als hij nu weer zou presenteren, zouden de meesten ook denken : Waarom in hemelsnaam wilde we deze vent terug op tv?
Ik denk werkelijk dat als Rob een beetje zichzelf blijft, maar ook weer niet te amicaal, dat het programma er heus wel wat meer kleur door krijgt. Die Emiel kon ik niet uitstaan met zijn 'wat-doe-ik-hier' houding en vreemde vooroordelende grapjes die alleen gewetenloze kunnen maken, bij Rob zal je dat al niet aantreffen, goed, het is nog wel even een dikke kater uit de boom kijken met hem, want ben dus wel ergens bang dat het 1 grote grappen & grollen show word. Een meer serieuze Kamphues lijkt me dan wel zo prettig.
Wil je Victor Brand dan liever?quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:57 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
En terecht, dat is toch wel de slechtste presentator die ik ooit in een f1-programma heb gezien
Zelfs victor inclusief zijn belspelvrouwtje trek ik beter dan ruudquote:
Misschien kan Manor dat opkopen, aangezien een groot gedeelte van hun inboedel ook al verkocht was Volgens mij missen ze wel wat hier en daarquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:40 schreef Fiorano het volgende:
Caterham definitief failliet. Boedel staat te koop
Als over een paar jaar Stoffel samen met Max gaat strijden voor de titel dan zal ik in tweestrijd zitten voor wie ik nu harder moet juichenquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Een Belg? Ik ga niet juichen voor een Belg
Vergeet niet dat Manor in 2010 vanuit de eigen fabriek kwam en daarna naar een nieuwe locatie ging.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Misschien kan Manor dat opkopen, aangezien een groot gedeelte van hun inboedel ook al verkocht was Volgens mij missen ze wel wat hier en daar
quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:40 schreef Fiorano het volgende:
Caterham definitief failliet. Boedel staat te koop
Bron: RTL GPquote:Het doek lijkt definitief te zijn gevallen voor het Formule 1-team van Caterham. De curatoren van de renstal hebben bekendgemaakt dat alle eigendommen van het team geveild zullen worden.
In een verklaring laten de curatoren van het team, die al sinds vorig jaar op zoek zijn naar nieuwe investeerders voor het team, weten dat alle eigendommen van het team te koop aangeboden zullen worden. De hoop op een eventuele terugkeer van het team op de F1-grid lijkt daarmee definitief vervlogen.
Alle eigendommen van het team zullen in een reeks online veilingen van de hand worden gedaan, waaronder de F1-bolides van 2014, machines, pitmaterieel, teamkleding en meubilair uit de fabriek. De eerste veiling zal op 11 maart plaatsvinden. Vier dagen voor de start van het nieuwe Formule 1-seizoen.
Financiële problemen
Het Formule 1-team van Caterham maakte in 2012 haar debuut in de koningsklasse van de autosport, nadat de renstal het in 2010 opgerichte F1-team van Lotus opvolgde. Afgelopen seizoen kwam de renstal in financiële problemen na onenigheid tussen teameigenaar Tony Fernandes en een groep investeerders onder aanvoering van Colin Kolles, die het team van de zakenman uit Maleisië wilde overnemen. De renstal miste de races in Amerika en Brazilië, maar maakte onder aanvoering van curator Finbarr O'connell een verrassende rentree tijdens de seizoensfinale in Abu Dhabi. Die race lijkt de laatste te zijn geworden voor Caterham F1.
Straks nog een stukje FI erbij en voilá.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:04 schreef Rossdale het volgende:
Kan Haas weer goedkoop zijn inboedel aanvullen. Die man heeft tot nu toe wel behoorlijk het geluk aan zijn kant zo
Over Ter Weijde werd inderdaad ook continue geklaagd.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:45 schreef Meike26 het volgende:
Kom op zeg... Ruud ter Weijde was in die tijd ook steeds slachtoffer van allerlei gezeur en gemekker... Zo goed was hij ook weer niet. Het is alleen de nostalgie/herinnering die het nog zo leuk maakt van dat studio tijdperk. Meer niet. Als hij nu weer zou presenteren, zouden de meesten ook denken : Waarom in hemelsnaam wilde we deze vent terug op tv?
Ik denk werkelijk dat als Rob een beetje zichzelf blijft, maar ook weer niet te amicaal, dat het programma er heus wel wat meer kleur door krijgt. Die Emiel kon ik niet uitstaan met zijn 'wat-doe-ik-hier' houding en vreemde vooroordelende grapjes die alleen gewetenloze kunnen maken, bij Rob zal je dat al niet aantreffen, goed, het is nog wel even een dikke kater uit de boom kijken met hem, want ben dus wel ergens bang dat het 1 grote grappen & grollen show word. Een meer serieuze Kamphues lijkt me dan wel zo prettig.
jepquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:50 schreef nils7 het volgende:
Sochi zometeen bij het NOS sportjournaal omdat het niks meer en verloedert is, ben benieuwd of ze aanhalen dat er nog wel een circuit ligt maar goed....
heel ff maar goed denk dat er zat olympische dorpen zijn waar niks meer is, gelukkig zijn er een paar omgetoverd tot F1 circuit (Barcelona vice versa toevallig (Monte Juic) en de olympische wielerbaan nu Circuit de Catalunya) waardoor er dus nog wel volk komt.quote:
Athene is enorm vervallen. Laatst nog geweest, denk niet dat ze daar nog evenementen organiserenquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:34 schreef DutchTrain het volgende:
In het Olympisch stadion van Montreal worden nu apocalyptische horrorfilms opgenomen. De roeibaan is onderdeel van F1 circuit geworden.
In Sevilla is geen tour meer, dat is pretpark geworden voor zover ik weet. Sochi wordt een soort Athene zo te zien; hek er omheen en alleen bij evenementen nog een dagje open.
Minimaxi!quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:07 schreef Geralt het volgende:
Kom net deze site tegen:
http://www.shapeways.com/shops/minif1drivers?s=0
Mini F1 Drivers. Er is ook een Max Verstappen poppetje.
Die ga ik denk ik wel kopen
Max had een tut moeten hebbenquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:15 schreef Geralt het volgende:
Ja ik vind ze leuk.Is een project van een Nederlander las ik
quote:The F1 Strategy Group has rejected Marussia’s request to use its 2014 chassis this season, sources have confirmed.
Changes to the regulations related to front chassis height for 2015 mean that most of last season’s chassis are illegal, including the Marussia. Given the financial problems that forced the team into administration the team’s only chance to carry on in its current form would be to utilise last year’s chassis, which used a Ferrari power unit and gearbox.
The Strategy Group includes Mercedes, Ferrari, Red Bull, McLaren and Williams on a permanent basis, as well as the best placed constructor, which this year is Force India.
By co-incidence the Caterham administrator announced today that the team’s cars and other assets were going to be auctioned, meaning that the attempt to keep the team running as a going concern had been abandoned.
Volgend jaar weer 20.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:12 schreef Geralt het volgende:
Wat hebben we dan over?
Mercedes
Red Bull
Williams
Ferrari
Sauber
Force India
Toro Rosso
McLaren
Lotus
Dat zijn slechts 18 auto's.
Carlos Slim wil vastwel een eigen F1 team met Pérez en Gutiérrez.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:49 schreef twiFight het volgende:
Als FI er dan nog is, ja. Ik zie ze niet zo snel die 50 miljoen dollar schuld inlossen.
Zit al met een hoop geld bij Ferrariquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Carlos Slim wil vastwel een eigen F1 team met Pérez en Gutiérrez.
oja er ligt ook nog een F1 circuit zeiden ze. Dat komt niet erg positief over.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:50 schreef nils7 het volgende:
Sochi zometeen bij het NOS sportjournaal omdat het niks meer en verloedert is, ben benieuwd of ze aanhalen dat er nog wel een circuit ligt maar goed....
Zag ook nog wel wat Mexicaanse sponsors op de Force India staan net als op de Ferrari.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:21 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Zit al met een hoop geld bij Ferrari
Ik weet niet wat de uitzendrechten kosten voor F1, GP2, FR3.5 maar dat hoeft toch niet allemaal op de publieke omroep? Er is toch geen nationaal belang, zelfs niet nu er weer eens een Nederlander gaat domineren...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:47 schreef twiFight het volgende:
Alsof auto-/motorsport ooit groot gaat worden op de publieke zenders. Die zenden liever 5 items over voetbal uit dan 4 over voetbal en 1 over autosport. In de kranten net zo. In de (wijlen) Spits was het altijd 3 pagina's over voetbal en soms ergens een kadertje over Vettel zijn overwinning weggepropt.
Als Max het cht gaat maken zal en chauvinisme wel naar boven komen. Kijk maar naar honkbal. Ze hebben het er nooit over, maar toen er een nederlander/antiliaan in de World Series zat met de Red Sox was het opeens nieuws.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Zag ook nog wel wat Mexicaanse sponsors op de Force India staan net als op de Ferrari.
Claro, Telcel, Telmex. Kennelijk nog niet genoeg om Gutiérrez te zien racen.
[..]
Ik weet niet wat de uitzendrechten kosten voor F1, GP2, FR3.5 maar dat hoeft toch niet allemaal op de publieke omroep? Er is toch geen nationaal belang, zelfs niet nu er weer eens een Nederlander gaat domineren...
Wees nou blij voor de NOS dat ze nog schaatsen en samenvattingen van de Eredivisie hebben, ze hebben het al zo moeilijk.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als Max het cht gaat maken zal en chauvinisme wel naar boven komen. Kijk maar naar honkbal. Ze hebben het er nooit over, maar toen er een nederlander/antiliaan in de World Series zat met de Red Sox was het opeens nieuws.
Gaan ze de punten ook weer verlagen dan? Zoals vroeger. 1-10 met punten met 18 autos.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Wees nou blij voor de NOS dat ze nog schaatsen en samenvattingen van de Eredivisie hebben, ze hebben het al zo moeilijk.
Kans is trouwens wel aanwezig dat Max punten gaat scoren met 18 auto's aan de start.
Ik vond het toen een rare uitzending. Zo ga je niet met je fans om. Daar kwam nog bij dat Rob een ritje heeft geregeld dat de fan mee mocht in de 2 zitters. Nadat Jos Rob tegen kwam was zijn auto zogenaamd ineens kapot. Na flink praten mocht hij toch mee in de 2 zitter. Alle 2 zijn ze arrogant.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wees eerlijk hij is toch ook gewoon een bokkelul?
quote:Volgens de BBC ging Force India niet akkoord met het voornemen van Marussia om met een oude auto te racen. "Het klopt dat we hier niet mee instemmen en de reden is vrij simpel", zegt Fernley tegen Sky Sports. "Marussia is verplicht om een voorstel in te dienen, waaruit blijkt dat ze in staat is om een wagen te bouwen voor 2015. Het team vraagt namelijk dispensatie aan om het seizoen te mogen starten met de auto van 2014 alvorens een nieuwe wagen te introduceren. Zij moet ons hierbij inzage geven van haar plannen. Dit heeft Marussia echter nagelaten. We hebben geen enkele vorm van documentatie ontvangen. Ook gebeurde het verzoek niet helemaal volgens de regels. De brief zou opgesteld moeten zijn door de curatoren, maar in plaats daarvan was deze afkomstig van een van de voormalige bazen van het team."
Minimaal 18, ivm aanpassing reglementen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:47 schreef Breaker.Faker het volgende:
en. Ik vraag mij nog steeds af is 17 jaar niet te vroeg voor Max??? De tijd zal het leren.
Maar geeft wel aan hoe makkelijk de formule1 is geworden als je zo jong kan instappen wat is de volgende leeftijd 16 jaar???
Geen enkele sport is nationaal van belang, maar ik had het over nieuwscoverage. Die is er op de publieke zenders gewoon niet of in zeldzame gevallen hooguit een mededeling van 1 minuut. De rest zit vol met nieuws, interviews, uitslagen van voetbal en soms een actuele sport (tennis grand slam, tour de france, etc.). Ik heb niet over het uitzenden van de races zelf.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Zag ook nog wel wat Mexicaanse sponsors op de Force India staan net als op de Ferrari.
Claro, Telcel, Telmex. Kennelijk nog niet genoeg om Gutiérrez te zien racen.
[..]
Ik weet niet wat de uitzendrechten kosten voor F1, GP2, FR3.5 maar dat hoeft toch niet allemaal op de publieke omroep? Er is toch geen nationaal belang, zelfs niet nu er weer eens een Nederlander gaat domineren...
Dat waren hele andere tijden, waarin coureurs soms nog debuteerden op 30+ jarige leeftijd. Er was amper begeleiding in tegenstelling tot wat je nu ziet.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:47 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Ik vond het toen een rare uitzending. Zo ga je niet met je fans om. Daar kwam nog bij dat Rob een ritje heeft geregeld dat de fan mee mocht in de 2 zitters. Nadat Jos Rob tegen kwam was zijn auto zogenaamd ineens kapot. Na flink praten mocht hij toch mee in de 2 zitter. Alle 2 zijn ze arrogant.
Ik had laats nog over Jos Verstappen met iemand. Wij waren over eens als Jos een andere manager had gehad had hij ver kunnen schoppen in de formule1. Hoe vaak ging de deal niet rond door dat er weer over geld ging. Hij is begonnen bij een top team en ging langzaam naar slechte team. Het is ook merkwaardig dat alle teams waar Jos in heeft gereden een andere naam hebben of failliet zijn gegaan .
Wat ik helemaal niet snap dat Jos in 1994 is ingestapt in de Benneton en iedereen riep en nu nog steeds dat hij te jong is ingestapt. En dat hij eerst ervaring moest op doen. Ik vraag mij nog steeds af is 17 jaar niet te vroeg voor Max??? De tijd zal het leren.
Maar geeft wel aan hoe makkelijk de formule1 is geworden als je zo jong kan instappen wat is de volgende leeftijd 16 jaar???
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Youngest Drivers' Champion Driver Age Season 1 Sebastian Vettel 23 years, 133 days 2010 2 Lewis Hamilton 23 years, 301 days 2008 3 Fernando Alonso 24 years, 58 days 2005 4 Emerson Fittipaldi 25 years, 273 days 1972 5 Michael Schumacher 25 years, 314 days 1994 6 Niki Lauda 26 years, 197 days 1975 7 Jacques Villeneuve 26 years, 200 days 1997 8 Jim Clark 27 years, 188 days 1963 9 Kimi Räikkönen 28 years, 4 days 2007 10 Jochen Rindt 28 years, 140 days 1970 (posthumously) |
Jos zou eerst een jaar testen met de Benetton, maar door het ongeluk van JJ Lehto werd hij eerder in het diepe gegooid. En hij heeft daardoor niet de tijd gekregen om te groeien, door bijvoorbeeld in 1995 ook bij Benetton te rijden. Herbert en Lehto waren toen in ieder geval niet beter.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:47 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Ik vond het toen een rare uitzending. Zo ga je niet met je fans om. Daar kwam nog bij dat Rob een ritje heeft geregeld dat de fan mee mocht in de 2 zitters. Nadat Jos Rob tegen kwam was zijn auto zogenaamd ineens kapot. Na flink praten mocht hij toch mee in de 2 zitter. Alle 2 zijn ze arrogant.
Ik had laats nog over Jos Verstappen met iemand. Wij waren over eens als Jos een andere manager had gehad had hij ver kunnen schoppen in de formule1. Hoe vaak ging de deal niet rond door dat er weer over geld ging. Hij is begonnen bij een top team en ging langzaam naar slechte team. Het is ook merkwaardig dat alle teams waar Jos in heeft gereden een andere naam hebben of failliet zijn gegaan .
Wat ik helemaal niet snap dat Jos in 1994 is ingestapt in de Benneton en iedereen riep en nu nog steeds dat hij te jong is ingestapt. En dat hij eerst ervaring moest op doen. Ik vraag mij nog steeds af is 17 jaar niet te vroeg voor Max??? De tijd zal het leren.
Maar geeft wel aan hoe makkelijk de formule1 is geworden als je zo jong kan instappen wat is de volgende leeftijd 16 jaar???
prachtig toen hij in de grindbak stilstond en fanboy Mol uit zijn plaat gingquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:36 schreef Peterselieman het volgende:
Als Hamilton niet zo onbesuisd was geweest was hij de jongste wereldkampioen ooit geweest.
Ook nog in de meest knullige grindbak, die bij de ingang van de pitsquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:27 schreef franklop het volgende:
[..]
prachtig toen hij in de grindbak stilstond en fanboy Mol uit zijn plaat ging
Die vent zouden ze als kanonnenvoer richting IS moeten sturen imo.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:32 schreef JohnB52 het volgende:
Nou doe dan maar Victor Brand terug dan, of niet?
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:32 schreef JohnB52 het volgende:
Nou doe dan maar Victor Brand terug dan, of niet?
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:32 schreef JohnB52 het volgende:
Nou doe dan maar Victor Brand terug dan, of niet?
Fixed. Geen dank.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Marussia/Manor meldt dat ze ondanks afwijzing verzoek om met de oude auto te mogen starten vrolijk verdergaan met de voorbereidingen en er dit jaar toch bij willen zijn. dit jaar toch die 30 miljoen willen incasseren.
Het kost ze meer om mee te doen dan dat het oplevert. Dus dit is onzin. Zeker omdat ze het hele seizoen moeten meedoen om al het geld te krijgen en ze ook hun schulden af moeten betalen.quote:
Stevens en Palmer bijvoorbeeld. Kandidaten genoeg. Er is geen kans op een zege of zoiets, dus je hebt niet per se een Hamilton of Vettel nodig. Capabel coureur die niet al te veel schade rijdt is ideaalquote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:13 schreef Beach het volgende:
Wie zou er dan moeten racen voor ze?
Bianci gaat niet om overduidelijke redenen en Chilton zit in de Indylights toch?
VdG en Rossi? (Alex, niet Valentino)
Als je zelfrespect hebt moet je dat ook niet willen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:54 schreef Funzel het volgende:
Denk niet dat Sutil zin heeft om in die Marussia te gaan karren.
Dat ding was vorig jaar al twee seconden te langzaam, en dat gaat dit jaar alleen maar meer worden,en zonder Caterham rijden ze helemaal hulpeloos achteraan.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:54 schreef Funzel het volgende:
Denk niet dat Sutil zin heeft om in die Marussia te gaan karren.
Die ze dan ongetest in gaan zetten? Zal niet veel verbetering zijn, omdat ze dan al een enorme achterstand hebben op de rest.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:10 schreef sasquatsch het volgende:
Zou alleen voor de eerste races gelden totdat de 2015 auto klaar is, waar ze al mee bezig zijn.
Ik hou het nog steeds op 20.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:23 schreef Fir3fly het volgende:
16 auto's op de grid dit jaar dus. Leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |