Domnivoor | maandag 2 februari 2015 @ 09:14 |
"De NS adviseert Utrecht voorlopig te mijden." Kijk dat is een nuttig advies ![]() | |
HeatWave | maandag 2 februari 2015 @ 09:15 |
Ja, altijd toch, als de NS faalt hoeven mensen automatisch niet meer naar hun werk etc, das wel goed geregeld van ze. | |
Demon_from_heaven | maandag 2 februari 2015 @ 09:15 |
Dat doen we toch standaard. | |
#ANONIEM | maandag 2 februari 2015 @ 09:16 |
![]() | |
HulkHeld | maandag 2 februari 2015 @ 09:17 |
De NS kan beter vermelden waar ze wel rijden. | |
de_boswachter | maandag 2 februari 2015 @ 09:21 |
Niet veranderen in 'nooit' en het klopt. | |
#ANONIEM | maandag 2 februari 2015 @ 09:23 |
![]() | |
de_boswachter | maandag 2 februari 2015 @ 09:25 |
![]() | |
CherryOnTop | maandag 2 februari 2015 @ 09:25 |
![]() | |
HeatWave | maandag 2 februari 2015 @ 09:27 |
| |
RingBewoner | maandag 2 februari 2015 @ 09:27 |
Beste advies ooit. | |
Netsplitter | maandag 2 februari 2015 @ 09:29 |
Sinds wanneer is de NS verantwoordelijk voor de goede werking van wissels? Zo ver ik weet is Pro-rail dat. | |
Roces18 | maandag 2 februari 2015 @ 09:29 |
Dat gezeur op de NS Ga lekker lopen of met de bus (die rijdt tenminste 95% van de tijd) | |
HeatWave | maandag 2 februari 2015 @ 09:30 |
Ah, dat geweldige excuus weer ![]() Ik neem een dienst af bij de NS, dan zorgen die maar dat ik van a naar b kom, kansloos excuus dat je leverancier niet voldoet, dat pik je bij de AH ook niet. | |
very | maandag 2 februari 2015 @ 09:31 |
Utrecht....het Mekka voor stroom-/wisselstoringen ![]() | |
Netsplitter | maandag 2 februari 2015 @ 09:32 |
Dus klagen over diegene die er niks aan kan doen is wel ok? ![]() Als Coca-Cola niet meer levert aan de AH, ga je dan klagen over de AH of over Coca-Cola die niet meer wil leveren? | |
Dingflofbips | maandag 2 februari 2015 @ 09:33 |
Ns groupie aka treinrukker gespot. | |
Netsplitter | maandag 2 februari 2015 @ 09:34 |
Kut KLB'er gespot die niks zinnigs weet te produceren. ![]() | |
HeatWave | maandag 2 februari 2015 @ 09:35 |
Als het 1 keer is, klagen over Coca Cola, is het chronisch, dan regelt AH het maar. Het is allemaal niet zo moeilijk. | |
Netsplitter | maandag 2 februari 2015 @ 09:39 |
Dus ondanks dat de AH er niks aan doen ga je wel klagen bij hun? Omgedraaide wereld? | |
HeatWave | maandag 2 februari 2015 @ 09:40 |
Hoezo kan de AH er niets aan doen? En in dit geval de NS? Ze nemen een dienst af bij een leverancier, daar belasten ze mij weer voor, hun leverancier faalt, dus is het mijn probleem? Echt, mensen die het opnemen voor de NS, die hadden hun keuze in 1939 ook al snel gemaakt denk ik ![]() | |
Donnie-Brasco | maandag 2 februari 2015 @ 09:43 |
Moeten er een paar bij ProRail even goed kapot gaan aan gezwelletjes. Ik sta hier lekker te verkankeren op Utrecht centraal. | |
n0sferat2 | maandag 2 februari 2015 @ 09:51 |
Utrecht mijden... Reis uitstellen... Ja, we hoeven allemaal plots niet meer te werken of te studeren. ![]() | |
Rectum | maandag 2 februari 2015 @ 09:54 |
Met de trein reizen ![]() | |
Dingflofbips | maandag 2 februari 2015 @ 09:59 |
aha. bingo dus ![]() antiklacht: bingo | |
Eenskijken | maandag 2 februari 2015 @ 10:03 |
nee, zo werkt het. Als ik een product in de winkwl koop en het blijkt defect, dan ga ik terug naar de winkel. Zij regelen het maar met de leverancier. Ik heb alleen met de winkel van doen. | |
Sigaartje | maandag 2 februari 2015 @ 10:06 |
Ik ben ook gestrand. Die NS-mensen willen niet werken joh. Luie flikkers zijn het. Zodra er sneeuw ligt, ah joh, lekker koffie drinken. Ik heb totaal geen respect voor NS-personeel. Altijd hetzellfde. Deugt voor geen meter. Moet je naar de webcam kijken van de Katrijnetoren boven het station. Alleen maar stilstaande treinen. Seinstoring, my ass.... | |
Aberella | maandag 2 februari 2015 @ 10:10 |
Staan er nog FOK!kers op uutje? Ik zit bij SB in de hal. | |
n0sferat2 | maandag 2 februari 2015 @ 10:19 |
Eerst rijden vanaf 10.30 en niet is het weer onzeker wanneer er treinverkeer mogelijk is. ![]() | |
#ANONIEM | maandag 2 februari 2015 @ 10:24 |
![]() | |
#ANONIEM | maandag 2 februari 2015 @ 10:25 |
![]() | |
#ANONIEM | maandag 2 februari 2015 @ 10:28 |
Maar Utrecht mijden is ook zonder storingen een goed advies. | |
Sigaartje | maandag 2 februari 2015 @ 10:31 |
See you in Utrecht!! ![]() ![]() | |
Donnie-Brasco | maandag 2 februari 2015 @ 10:33 |
Dit, ook handig voor de tienduizenden mensen op de stations nu... Als het er niet meer zijn. Probeer nu maar weer naar huis te gaan, maar die kut bussen zitten godver de godver helemaal vol of rijden snel weg terwijl er bijna niemand in zit. | |
n0sferat2 | maandag 2 februari 2015 @ 10:35 |
Waar moet je heen? | |
Aberella | maandag 2 februari 2015 @ 10:36 |
Staan nu 5 volle bussen buiten te wachten tot de eerste weg is. Ik pas. Ga wel weer terug naar boven. ![]() | |
Sigaartje | maandag 2 februari 2015 @ 10:37 |
Ik vraag me af wat voor gevolgen dit heeft. Ik denk dat half Nederland nu thuis zit. Kantoren blijven leeg. Dat wordt nog lachen morgen. | |
the-eye | maandag 2 februari 2015 @ 11:00 |
Door die Groenlinks stemmende o.v. fanaten moet de rest nu twee keer zo hard werken. | |
Sigaartje | maandag 2 februari 2015 @ 11:01 |
Volgens mij rijden ze nu weer. Als ik mijn route intik op NS.NL krijg ik normale tijden. | |
Donnie-Brasco | maandag 2 februari 2015 @ 11:05 |
Dat is bedrog. Ook al 2x gehad, 1 minuut voordat ie zou gaan veranderd het naar rijdt niet. Blijken dus net twee treinen richting 020 zijn te vertrokken zonder enige aankondiging. | |
Dingflofbips | maandag 2 februari 2015 @ 11:08 |
Dat willen de conducteurs zo omdat ze anders niet fijn in de eerste klas kunnen gaan zitten. | |
Aberella | maandag 2 februari 2015 @ 11:09 |
Daar wil je nu echt niet in zitten. | |
roodborst | maandag 2 februari 2015 @ 11:19 |
Iedere winter is het hetzelfde gezeik met het treinverkeer. Bevroren wissels, bevroren bovenleidingen, seinstoringen, jaar in jaar uit. En de prijs van de treinkaartjes gaan alleen maar omhoog. | |
Donnie-Brasco | maandag 2 februari 2015 @ 11:21 |
Dat is niet zo gek, minder treinen die rijden, minder inkomsten, dus prijsjes maar omhoog. | |
Broder | maandag 2 februari 2015 @ 11:23 |
Niet de schuld van de NS dat mensen geen auto bezitten | |
twiFight | maandag 2 februari 2015 @ 11:24 |
![]() Bussenchaos bij U-CS. Ik telde op een moment zo'n 17 bussen tegelijk. Gelukkig is diezelfde weg deels afgezet, waardoor bussen de grootste moeite hebben om te kunnen keren. | |
Donnie-Brasco | maandag 2 februari 2015 @ 11:27 |
Heb jij wel eens op de Zuidas geparkeerd voor de hele dag? | |
quinoahipster | maandag 2 februari 2015 @ 11:28 |
![]() | |
n0sferat2 | maandag 2 februari 2015 @ 11:29 |
Van Den Bosch naar Utrecht rijden er bussen (die zijn betrouwbaar, schrijft de NS), maar hoe groot is de kans dat ik vanaf Utrecht door kan naar Amsterdam (Amstel)? ![]() | |
Aberella | maandag 2 februari 2015 @ 11:29 |
Ik heb een auto maar ironisch genoeg dacht ik dat ik met de trein sneller zou zijn. | |
Aberella | maandag 2 februari 2015 @ 11:30 |
Er zijn een paar treinen vertrokken naar Amsterdam maar er wordt nergens aangegeven wat wel rijdt en vanaf welk perron. | |
n0sferat2 | maandag 2 februari 2015 @ 11:32 |
Handig. Pareltjes daar. | |
roodborst | maandag 2 februari 2015 @ 11:39 |
NS. ![]() | |
ntm | maandag 2 februari 2015 @ 11:46 |
Ze maken er ook een zooitje van. Maar het boeit ze waarschijnlijk toch niet, want monopolie. | |
niels0 | maandag 2 februari 2015 @ 11:48 |
Reizigers is meervoud dus wordt het worden. Verstoring vind ik ook zo iets raars. Zeg dan gewoon vertraging of annulering. Het niveau is echt top bij de NS. Wees maar blij dat men überhaubt informatie geeft. Van de week nog BOAs gehad in de MRT. 'Goedemiddag', dus ik zeg ook 'Goedemiddag'. Bleef ze staan en gelijk van die collega's erbij die eigenlijk moeten shoppen voor een nek. Dus ik vraag dan; 'U wenst?' 'Ah, een kaartje. Natuurlijk geen probleem.' | |
eend112 | maandag 2 februari 2015 @ 11:48 |
Heel Nederland in paniek | |
Fushia2 | maandag 2 februari 2015 @ 11:51 |
Altijd gezeik met NS ![]() | |
trancethrust | maandag 2 februari 2015 @ 11:52 |
En zie hier de reden waarom privatisering van het spoor een idioot idee was. | |
quinoahipster | maandag 2 februari 2015 @ 11:53 |
Zeg dan niks ![]() ![]() De reizigers worden niet geadviseerd, (aan) de reizigers WORDT IETS geadviseerd. Dus De reizigers wordt geadviseerd (om) [vulmaarin] is helemaal correct ![]() | |
niels0 | maandag 2 februari 2015 @ 11:56 |
Niet. Reizigers worden ge-adviseerd. Ga anders eerst even naar school voor een nederlands lesje. | |
twiFight | maandag 2 februari 2015 @ 11:58 |
Reizigers is niet het onderwerp in deze zin. | |
niels0 | maandag 2 februari 2015 @ 11:59 |
Er stond geen de voor en dan is het gewoon meervoud. Reizigers is trouwens sowieso meervoud. Probeer maar te winnen van me. Allee zeg, reizigers worden ge-adviseerd en zus en zo... | |
niels0 | maandag 2 februari 2015 @ 12:04 |
En dan denken dat je het nog bij het rechte eind hebt ook. ![]() | |
quinoahipster | maandag 2 februari 2015 @ 12:08 |
niels0 wordt geadviseerd zich nog eens te verdiepen in begrippen als onderwerp, lijdend voorwerp, meewerkend voorwerp en zulks ![]() | |
niels0 | maandag 2 februari 2015 @ 12:10 |
Reizigers worden, niet wordt. Da's namelijk 3e persoon enkelvoud. Alsof ik achterlijk ben. ![]() | |
twiFight | maandag 2 februari 2015 @ 12:11 |
Staat hier inmiddels stampvol met taxies. Die branche boert er goed bij. Chaos is wel compleet aangezien veel mensen nu ook gestande reizigers op komen halen. | |
quinoahipster | maandag 2 februari 2015 @ 12:11 |
Godver waarom hapte ik, vieze troll ![]() | |
xzaz | maandag 2 februari 2015 @ 12:12 |
Wat heeft NS er nou weer mee te maken ![]() | |
niels0 | maandag 2 februari 2015 @ 12:12 |
Check 's-maandags even België met die estafette-stakingen. Blijf maar thuis. | |
niels0 | maandag 2 februari 2015 @ 12:13 |
Het zijn de NS. ![]() | |
niels0 | maandag 2 februari 2015 @ 12:16 |
Zo is het correct. | |
roodborst | maandag 2 februari 2015 @ 12:18 |
Ik neem als treinreiziger een product af bij de NS dus zij zijn mijn aanspreekpunt als ik klachten heb. | |
niels0 | maandag 2 februari 2015 @ 12:19 |
Bezuinigen op onderwijs wordt wel heel duidelijk. | |
niels0 | maandag 2 februari 2015 @ 12:20 |
Kommaatje graag na NS. Gr, Kommaneuker | |
xzaz | maandag 2 februari 2015 @ 12:21 |
Uhh nee: http://taaladvies.net/taa(...)ies_vn_heeft_hebben/ | |
niels0 | maandag 2 februari 2015 @ 12:23 |
Kewl. Als ik fout zit geef ik dat ook toe bij deze. Blijf toch bij m'n punt. Waarschijnlijk mag het allebei. Ben het wel vaker oneens met nieuwe spellingregels. Verloedering der taal noem ik dat. [ Bericht 2% gewijzigd door niels0 op 02-02-2015 12:33:29 ] | |
xzaz | maandag 2 februari 2015 @ 12:23 |
Prima maar wat moet de NS er aan doen dan? | |
niels0 | maandag 2 februari 2015 @ 12:34 |
Hoeven ze niet. Laat het maar gaan sneeuwen. | |
xzaz | maandag 2 februari 2015 @ 12:36 |
Komt denk ik door Spoorwegen, enkel wordt 'Nederlandse spoorwegen' als enkelfout gezien. | |
#ANONIEM | maandag 2 februari 2015 @ 12:41 |
In een supermarkt neem je geen diensten af ![]() | |
Halveprijs | maandag 2 februari 2015 @ 12:41 |
De storing die vandaag plaatsvind heeft niets met de privatisering van de NS te maken. Het is prorail die verantwoordelijk is voor het verzorgen van een goed spoornet waarop ariva, veolia en de ns kunnen rijden. | |
HeatWave | maandag 2 februari 2015 @ 12:41 |
De dienst van het voor mij verzamelen van goederen zodat ik niet naar allerlei winkels hoef maar het is in 1 keer kan halen, is weldegelijk een dienst waar je voor betaalt. | |
twiFight | maandag 2 februari 2015 @ 12:44 |
Inmiddels al 26 extra taxies voor het station. De politie is maar even komen kijken ![]() | |
Fylax | maandag 2 februari 2015 @ 12:46 |
Taalnazi's ![]() | |
#ANONIEM | maandag 2 februari 2015 @ 12:51 |
Zo kan je het ook zien ![]() | |
HeatWave | maandag 2 februari 2015 @ 12:52 |
Misschien niet het beste voorbeeld. Maar met zoiets kan je als NS echt niet jaren blijven aankomen, dan moet je dus maar zorgen dat je leverancier de zaken op orde heeft. Hoe dan ook. Je maakt nu weer van jouw probleem het probleem van je klanten. jaar in, jaar uit. | |
Clashy | maandag 2 februari 2015 @ 12:54 |
Wat ben ik blij niet afhankelijk te zijn van de NS ![]() | |
niels0 | maandag 2 februari 2015 @ 13:00 |
Snap ik, maar je betaalt er ook een prijs voor. Ik ben m'n leven lang al afhankelijk van hen, en de luchtvaart, en taxies. Om lager vervoer zoals trams en MRTs maar niet te noemen. Om de hele zaak te relativeren voor mezelf heb ik het plan om de Monsoon RailRoad in India maar 'ns te nemen. | |
Sigaartje | maandag 2 februari 2015 @ 13:01 |
Wat ik me altijd afvraag: wat is een seinstoring??? wat is een wisselstoring?? Wat zijn dat voor termen? Gebruik ze die maar te pas en te onpas? En waarom moet dat hele treinverkeer een hele godsganse dag stilliggen? Waarom wordt ons dat nooit uitgelegd? | |
Clashy | maandag 2 februari 2015 @ 13:02 |
Welke prijs? Ik zit gewoon chill thuis voorlopig. Maar die vervoersmiddelen laten je niet zo vaak in de steek als de treinen. | |
Donnie-Brasco | maandag 2 februari 2015 @ 13:03 |
Na bijna 5 uur ben ik weer thuis. | |
twiFight | maandag 2 februari 2015 @ 13:04 |
Het is nu zelfs een storing in de bediening van de seinen en wissels. Dus de seinen en wissels zelf zijn niet stuk, ze kunnen alleen niet bediend worden. Ik neem aan dat je snapt dat zonder seinen het te gevaarlijk is om treinen te laten rijden en ze zonder dat de wissels goed staan ook nergens heen gaan. | |
thenxero | maandag 2 februari 2015 @ 13:04 |
Hoef vandaag niet naar een duffe meeting dankzij NS. Hulde aan NS ![]() | |
Donnie-Brasco | maandag 2 februari 2015 @ 13:05 |
Nog 1 jaar, student af en dan auto ![]() | |
Sigaartje | maandag 2 februari 2015 @ 13:05 |
Ik heb het sterke gevoel dat we gewoon voor de gek worden gehouden. | |
thenxero | maandag 2 februari 2015 @ 13:05 |
Zit er dan normaal een mannetje op een knopje te drukken om een sein op rood te zetten? ![]() | |
Montagui | maandag 2 februari 2015 @ 13:05 |
pff......was vanmorgen mooi op tijd met de trein in Utrecht....zal hopelijk straks toch wel opgelost zijn? Alhoewel het nu al wel best lang duurt. ![]() | |
niels0 | maandag 2 februari 2015 @ 13:07 |
Ik blijf voorlopig ook thuis. Beetje reismoe. Ik zal er toch weer aan moeten geloven over een maand of 2 zoiets. Thuis blijven hangen werkt bij mij niet. Op pad zijn kost me veel geld. Heb het er voor over. | |
twiFight | maandag 2 februari 2015 @ 13:07 |
Hou er maar rekening mee dat dit vandaag niet meer opgelost wordt. En dan ga ik er nog van uit dat ze het probleem wel kunnen oplossen. Maar de dienstregeling weer op gang krijgen is niet iets dat de NS kan. Ze zullen het laten uitlopen tot later vanavond, hier en daar wat intercities tussen de grote steden, en dan in de nacht alles laten vallen en 's ochtends weer als normaal beginnen. Dat is mijn voorspelling. | |
Montagui | maandag 2 februari 2015 @ 13:13 |
Klein beetje hoop? | |
#ANONIEM | maandag 2 februari 2015 @ 13:13 |
Klanten hebben alleen in dit geval geen andere keuze, dus makkelijk om het probleem te laten. | |
#ANONIEM | maandag 2 februari 2015 @ 13:28 |
![]() | |
#ANONIEM | maandag 2 februari 2015 @ 13:29 |
Blijkbaar zijn wissels zo gebouwd om kapot te gaan: http://www.dumpert.nl/med(...)oring_hilversum.html | |
#ANONIEM | maandag 2 februari 2015 @ 13:32 |
Bron: NOS Toch bijzonder, niet weten wat de oorzaak is, maar wél zeggen dat het niks met het winterweer heeft te maken. Als je de oorzaak niet weet, weet je ook niet of winterweer een factor is. | |
Q. | maandag 2 februari 2015 @ 13:34 |
Ik liep net over CS en er reed alweer aardig wat. | |
Q. | maandag 2 februari 2015 @ 13:34 |
Blijkbaar een piekspanning waardoor allerlei computers doorgebrand zijn. | |
#ANONIEM | maandag 2 februari 2015 @ 13:36 |
Een piekspanning verwacht je eerder rond kerst. | |
Travel. | maandag 2 februari 2015 @ 13:36 |
Is best logisch. Als je omroept dat er een trein vertrekt van spoor 3, dan wordt het een complete chaos bij spoor 3. | |
n0sferat2 | maandag 2 februari 2015 @ 14:20 |
Zeer zeker, maar ik ben blij dat ik de gok niet heb gewaagd. | |
Pharkus | maandag 2 februari 2015 @ 14:23 |
En dat nog wel op haan33's eerste schooldag. | |
niels0 | maandag 2 februari 2015 @ 14:23 |
Mooi zo. Blijf maar in je Tokkiedorpen. Prima systeem. Doet men toch nog wat goeds in NL. | |
trancethrust | maandag 2 februari 2015 @ 14:52 |
Het is de Prorail dat ervoor zorgt dat de klant niets te halen heeft bij de NS vanwege het falen van het spoornet. Dat was anders geweest zonder privatisering. | |
Pleasureman_Gunther | maandag 2 februari 2015 @ 14:54 |
![]() | |
tralalala | maandag 2 februari 2015 @ 15:02 |
NS heeft het vandaag zelfs voor elkaar gekregen om treinen te laten rijden naar Wageningen hoorde ik net op het nieuws. ![]() | |
Eenskijken | maandag 2 februari 2015 @ 15:19 |
Gelukkig nog wel een kopje koffie gekregen. | |
Domnivoor | maandag 2 februari 2015 @ 15:24 |
Jawel, dit is hem: ![]() | |
Halveprijs | maandag 2 februari 2015 @ 16:51 |
Je bedoelt dat we eigenlijk onze vertraging bij Prorail zouden moeten kunnen claimen? Prorail bestraft zou moeten kunnen worden. Probleem lijkt me dan het geld van een boete gaat ten koste van investeringen. Het ontslaan van functionarissen gaat te kosten van de kennis. (Ik ben geen voorstander van privatisering, maar vond de beschuldiging wat vaag omschreven.) | |
ymkandb | maandag 2 februari 2015 @ 17:05 |
Utrecht is helaas vaak een probleemgebied voor treinen. ![]() | |
Sigaartje | maandag 2 februari 2015 @ 17:07 |
Utrecht heeft een groot pluspunt: Er gaat een trein naar Amsterdam. | |
trancethrust | maandag 2 februari 2015 @ 18:01 |
In de vrije markt worden falende diensten door een klant afgestraft. Dat kan op het spoor helemaal niet. De huidige situatie is uitgemond in een deel waar vrij markt enigszins werkt (NS/Viola/Syntus/...), en een deel waarop vrije markt niet kan werken (Prorail). Het eerste deel werkt nog steeds slecht omdat klanten normaal geen keus hebben bij welke trein ze van A naar B nemen. Het tweede deel werkt slecht omdat er geen repercussies kunnen zijn voor slecht functioneren. [ Bericht 0% gewijzigd door trancethrust op 02-02-2015 18:20:36 ] | |
EttovanBelgie | maandag 2 februari 2015 @ 18:15 |
Jij wil in dit landje zesenveertig spoorlijnen naast elkaar? | |
Dagonet | maandag 2 februari 2015 @ 18:17 |
Maar goed, kamervragen over de problemen bij de NS. Half Noord Holland staat al de hele dag in de file vanwege één omgevallen vrachtwagen, waar zijn die kamervragen? | |
quinoahipster | maandag 2 februari 2015 @ 18:22 |
Idd, het gros van de tweede kamerleden neem ik echt niet meer serieus ![]() | |
Nobu | maandag 2 februari 2015 @ 18:28 |
Ja, niet dus. | |
niels0 | maandag 2 februari 2015 @ 18:48 |
God wat ben ik blij dat Schiphol er ten zuiden van ligt. | |
Aiciu | maandag 2 februari 2015 @ 18:54 |
Waarom bellen mensen niet gewoon vrienden of familie om ze op te komen halen? Of zeg ik nu iets heel geks? | |
Q. | maandag 2 februari 2015 @ 18:57 |
Die moeten gelukkig niet werken enzo. | |
AgLarrr | maandag 2 februari 2015 @ 19:00 |
In een vrije markt ontstaat er uiteindelijk een monopolie en wordt er helemaal niet meer afgestraft. Zodoende bestaat de vrije markt dan ook helemaal niet. Het netwerk in publieke handen en de gebruikers van dit netwerk in private handen werkt prima, o.a. ook in de E-sector, op voorwaarde dat het net dan naar behoren functioneert. Daar zit het probleem op het spoor. In dit geval begreep ik een instabiel IT systeem waardoor wissels en seinen plat gingen. Dit was de tweede keer al dit jaar, dus dat belooft nog wat. Prorail moet ff wat sheit updaten ofzo. Anywho, dat de NS daar als grootste spoorgebruiker ook de dupe van is eigenlijk jammerlijk. | |
Aiciu | maandag 2 februari 2015 @ 19:00 |
Er is altijd wel iemand vrij, willen ze niet, dan weet je meteen wat je aan ze hebt! | |
Zelfscanner | maandag 2 februari 2015 @ 20:07 |
![]() | |
Zelfscanner | maandag 2 februari 2015 @ 20:09 |
![]() | |
haan33 | maandag 2 februari 2015 @ 20:29 |
na 4u pas thuis gekomen | |
Eenskijken | maandag 2 februari 2015 @ 20:54 |
nee zelfscanner, je photoshop is niet leuk. | |
#ANONIEM | maandag 2 februari 2015 @ 21:48 |
Hahahahaha wat een pauperzooi ook dat OV. | |
ZarB | maandag 2 februari 2015 @ 21:56 |
Oh men. Het was zo dramatisch dat het ook wel weer grappig was. 1,5 uur op Amersfoort staan wachten. In 3 treinen gezeten die uiteindelijk toch niet reden. Toen maar naar huis gegaan ![]() | |
Eenskijken | maandag 2 februari 2015 @ 22:07 |
Je hebt dan nog geluk dat je nog naar huis kon. De meeste mensen zaten gewoon vast op een of ander station, ver weg van hun eigen stad. | |
ZarB | maandag 2 februari 2015 @ 22:12 |
Ja er gingen gelukkig wel treinen naar Amsterdam, wel flink vertraagd maar kon er wel komen.. Maar moest naar Rotterdam (vanuit het oosten), via amersfoort dus. Kon uiteindelijk alleen daar komen door via Amsterdam te gaan. ![]() | |
Halveprijs | maandag 2 februari 2015 @ 22:19 |
Utrecht centraal staat ook bovenaan qua aantal storingen: http://www.rijdendetreinen.nl/statistieken | |
Aberella | maandag 2 februari 2015 @ 22:20 |
Ik zat in uutje, hadden we bijna een FOK! meet ha ha ![]() | |
ZarB | maandag 2 februari 2015 @ 22:23 |
![]() | |
trancethrust | maandag 2 februari 2015 @ 22:30 |
Dat is doorgaans niet wat vrije-markt proponenten voor ogen hebben-- dat is een gevaar dat alleen ontkend wordt door liberatiers. Een gezonde vrije markt voorkomt inderdaad monopolies. Waarom zouden ze? Ze lopen al minstens 10 jaar zonder backupsysteem. Er is simpelweg geen negatieve feedbackkoppeling dat dat bedrijf motiveert beter te functioneren. Prorail is bij noodzaak een monopolie, en monopolies zouden nooit privaat moeten opereren (en dus nee, ik noem Prorail geen publiek bedrijf)-- die tak zou onder direct toezicht moeten staan van de minister van infrastructuur. En wat mij betreft de resterende zooi ook. Syntus was bijvoorbeeld een gigantisch slechte exploiteur van het traject Winterswijk-Arnhem, maar hoe kan ik ze dat duidelijk maken? De bus pakken kost me dagelijks 30 minuten, dat gaat te ver. | |
Donnie-Brasco | dinsdag 3 februari 2015 @ 08:29 |
Alles rijdt nog momenteel ![]() | |
Donnie-Brasco | dinsdag 3 februari 2015 @ 08:40 |
Wat ![]() Ik was ook uutje, van 8:00 tot 11:00. Toen maar weer naar huis gegaan. Klopt, achteraf was het best grappig. | |
AgLarrr | dinsdag 3 februari 2015 @ 09:08 |
Ja, goed punt. Hoewel je toch zou zeggen dat ze genoeg negatieve feedback krijgen. Maar inderdaad, publieke verantwoording middels een Stas of Minister zou een hele goede zaak zijn. Daar zijn we het helemaal eens. Tjah, je enige optie is toch door niet van hun diensten gebruik te maken.. Maar goed, de situatie op het spoor is wat dat betreft vreemd. Al die kleine clubs die half gesubsidieerd naast de NS opereren. Ik vond persoonlijk het spoor volledig in publieke handen helemaal zo gek nog niet. | |
twiFight | dinsdag 3 februari 2015 @ 09:11 |
Sturing danwel controle, direct of indirect, door de minister heeft geen zin als het de minister zelf is die alles maar de soep in laat lopen zonder daar consequenties aan te hangen. | |
#ANONIEM | dinsdag 3 februari 2015 @ 10:05 |
Mensen die met de trein reizen verdienen niet beter. | |
roodborst | dinsdag 3 februari 2015 @ 11:38 |
![]() | |
Asphyx | dinsdag 3 februari 2015 @ 11:44 |
Rij maar lekker tegen een betonnen muur aan met je auto. | |
roodborst | dinsdag 3 februari 2015 @ 13:32 |
En het liefst met 200 km/h. | |
twiFight | dinsdag 3 februari 2015 @ 13:52 |
Fok leert het ook nooit he... élke keer weer blijven reageren op een troll. Blijkbaar verdient Fok de trolls. | |
Domnivoor | maandag 2 maart 2015 @ 21:16 |
Dat was 2 februari. Nu is het 2 maart, en het is weer eens zo ver ![]() http://www.rtvutrecht.nl/(...)rond-utrecht-cs.html | |
Domnivoor | maandag 30 mei 2016 @ 18:56 |
Het is weer zover. Prorail adviseert me om mijn woonplaats te mijden ![]() http://www.rtvutrecht.nl/(...)trecht-centraal.html | |
KingRoland | dinsdag 31 mei 2016 @ 08:50 |
100% correct. Mensen met verstand in KLB dat ik dit mag meemaken. | |
KingRoland | dinsdag 31 mei 2016 @ 08:54 |
Hoorde ik toen ook van een vriend in Utrecht. Wat een drama ![]() De NS faalt gewoon als bedrijf. | |
#ANONIEM | dinsdag 31 mei 2016 @ 21:44 |
Geen idee wat hier lekker aan is. Ik was het ook geenszins van plan. [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2016 21:45:10 ] | |
Domnivoor | zondag 25 september 2016 @ 16:21 |
Vandaag meer dan een uur gewacht op een trein die niet kwam. Teleurgesteld heb ik maar weer uitgecheckt. En dat kost dan weer 10 euro ![]() | |
Domnivoor | zondag 25 september 2016 @ 21:18 |
Even de klantenservice gebeld. Ik krijg in elk geval die 10 euro (instaptarief) terug. | |
#ANONIEM | zondag 25 september 2016 @ 21:50 |
![]() | |
vogeltjesdans | zondag 25 september 2016 @ 22:45 |
Niet snappen dat dit gewoon ordinaire geldbesparing is. Net zoals dat de trein van Amsterdam naar Maastricht al jaren elke zondagavond strontvol zit. Overal staan kilometers trein op elk groot station, maar dat inzetten kost geld. Vanavond ook weer. Door een 'verstoring' hoefden er tientallen treinen niet te rijden. Wat heeft dat voor geld bespaard. Maar wel mensen als varkens vervoeren. Lekker staan van Amsterdam tot Weert. Vieze flikkers. Ze moesten de hele 'top' van ns ophangen. | |
Rezania | zondag 25 september 2016 @ 23:02 |
Naar Maastricht willen. ![]() | |
GhpH | maandag 26 september 2016 @ 00:04 |
In en uitchecken op zelfde station kost geen geld | |
twiFight | maandag 26 september 2016 @ 00:41 |
Wel na een bepaalde tijd. Dan gaan ze er vanuit dat je naar een ander station bent gereisd en weer terug. En voor die dienst (denken ze) kunnen ze niet zien wat je gereisd hebt en boeken ze dan een standaard bedrag af. Anders zou je gratis heen en weer kunnen reizen als je bij je tussentijdse reisdoel niet in en uitcheckt. | |
Domnivoor | maandag 26 september 2016 @ 06:02 |
Ja, als je na een uur uitcheckt schrijven ze 10 euro af. | |
vogeltjesdans | maandag 26 september 2016 @ 11:14 |
Flikker zijn ![]() Maar zeg dat maar tegen al die kutstudenten die de trein zondagavond bevolken. En dat is al zeker 3 jaar zo, ns doet er gewoon geen kut aan. |