Dat is in kralingen, het is dan de 10km loop die het blok afsluit, alleen dit jaar niet zag ik netquote:Welk blok is dat dan? Ik woon in bovengenoemd Laurenskwartier, op een steenworp van de Coolsingel, en kan tijdens evenementen altijd wel gewoon weg via bijvoorbeeld de Goudsesingel.
Richting oost kan jij tijdens de marathon nog, zuid is praktisch onmogelijkquote:Op maandag 2 februari 2015 07:14 schreef Breuls het volgende:
[..]
Welk blok is dat dan? Ik woon in bovengenoemd Laurenskwartier, op een steenworp van de Coolsingel, en kan tijdens evenementen altijd wel gewoon weg via bijvoorbeeld de Goudsesingel.
soms op Rijnmond.nl als er events zijn zie je veel klagers.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:26 schreef Breuls het volgende:
Ik krijg dan niet zo veel mee van het klagen, denk ik.
De marathon is volgens mij het enige evenement dat voor bewoners rondom het centrum echt belemmerend is. De meeste andere evenementen kom je nog wel de stad uit met eigen vervoer.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
soms op Rijnmond.nl als er events zijn zie je veel klagers.
Klopt maar ook het racen en het carnaval heeft tegenstanders. O.a ivm geluid en moeilijker parkerenquote:Op maandag 2 februari 2015 11:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De marathon is volgens mij het enige evenement dat voor bewoners rondom het centrum echt belemmerend is. De meeste andere evenementen kom je nog wel de stad uit met eigen vervoer.
Ja en mensen die elk geweldsincident in de gehele provincie in de weken rond het carnaval, aan het carnaval toewijzen.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
Klopt maar ook het racen en het carnaval heeft tegenstanders. O.a ivm geluid en moeilijker parkeren
zoietsquote:Op maandag 2 februari 2015 11:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja en mensen die elk geweldsincident in de gehele provincie in de weken rond het carnaval, aan het carnaval toewijzen.
Route-technisch is dit juist de beste route.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Richting oost kan jij tijdens de marathon nog, zuid is praktisch onmogelijk
De overige evenementen zijn minder problematisch, bij de Marathon is het probleem vooral dat zowel blaak, coolsingel, als beide bruggen zijn afgesloten. Dat kan route-technisch beter
Ja, lekker boeiend.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:59 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Route-technisch is dit juist de beste route.Voor de marathon dan. Ivm mogelijk record.
Vind de marathon altijd wel cool hoor. Hier in Noord nooit zo'n last van en ik fiets graag even naar het Kralingse bos om mijn familielid die meeloopt toe te juichen en een banaan te geven.quote:
Daarvoor was ie toch ook al best prima? Ik ben er nog niet geweest nu het is verbouwd.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De Lidl bij station Rotterdam Noord is trouwens echt enorm opgeknapt. Erg fijne winkel nu.
Ter info.
Ik vond het daarvoor aan de kleine/drukke kant. Wij reden liever door naar de Lidl daar in de Spaanse Polder, ook omdat je daar naast een Plus hebt voor spul dat je niet bij de Lidl kan vinden.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:25 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Daarvoor was ie toch ook al best prima? Ik ben er nog niet geweest nu het is verbouwd.
Best raar was dat trouwens, na een jaar alweer ruim een week dicht voor verbouwing om dat leegstaande stuk erbij te trekken. Ik gok dat dat iets met de huur van dat leegstaande stuk te maken had. Eerst te duur en na een jaar toch de prijs omlaag gegaan oid.
Tuurlijk, maar van de voorverpakte hummus vind ik deze wel een van de betere.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:25 schreef Isegrim het volgende:
Die maak ik liever zelf, nog tien keer lekkerder. Maar op het werk heb ik die van de Lidl wel eens idd.
Nee dat mag nietquote:Op maandag 2 februari 2015 15:08 schreef Toekito het volgende:
Mag ik uit de OP, slaap met in DH dan hier.
Ah ok, ik ga altijd overdag op rustig tijdstip en nooit in weekend, dus dan had ik daar geen last van.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vond het daarvoor aan de kleine/drukke kant. Wij reden liever door naar de Lidl daar in de Spaanse Polder, ook omdat je daar naast een Plus hebt voor spul dat je niet bij de Lidl kan vinden.
Nu met dat nieuwe gedeelte voelt het een stuk ruimer aan. 8 kassa's. Veel fijner boodschappen doen.
Die ja.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:19 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ah ok, ik ga altijd overdag op rustig tijdstip en nooit in weekend, dus dan had ik daar geen last van.
Die in Overschie kwam ik vroeger ook vaak. Je bedoelt toch die op de Burgemeester Baumannlaan? Met de parkeergarage eronder en Plus en Hema verderop.
quote:Op maandag 2 februari 2015 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die ja.
Ik ben nog vrij nieuw in Rotterdam dus weet nog niet precies alle wijken te benoemen
Alleen maar liefde tijdens het zomercarnavalquote:Op maandag 2 februari 2015 11:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja en mensen die elk geweldsincident in de gehele provincie in de weken rond het carnaval, aan het carnaval toewijzen.
quote:Op maandag 2 februari 2015 23:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Alleen maar liefde tijdens het zomercarnaval
[ afbeelding ]
Jaarlijkse dagje uit van Johnny en Anita.quote:Op maandag 2 februari 2015 23:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee joh! Was een heel ding op Geen Stijl.quote:
Oh ja, ik zie het in de URL. Geheel aan mij voorbij gegaan.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee joh! Was een heel ding op Geen Stijl.
Yup, alleen als je een nieuw deel start moet je wel de OP uit de wiki kopiëren wil je de veranderingen zien.quote:Op woensdag 4 februari 2015 07:36 schreef Isegrim het volgende:
Iedereen kan zelf de wiki aanpassen toch?
hahahahahahaquote:Op maandag 2 februari 2015 23:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een supergezellig mensen. Daar zou je toch zo mee op stap willen in onze mooie stad.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:54 schreef Kaas- het volgende:
Komende vrijdag de Van Rossums op bezoek in... Rotterdam.
De eigenaren gaan daar verder ja, maar volgens mij noemen ze het geen doorstart van Perron. Gewoon iets nieuws van de nieuwe eigenaren. Nieuw tijdperk.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:46 schreef Vaatwastablet het volgende:
Klopt het dat Perron verhuist naar het pand van de oude HMH? Toffler was gister drukker dan normaal.
P+R Capelsebrugquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:11 schreef Phone8 het volgende:
Oke, ik ga jullie lastig vallen met een vraag. Maandag aanstaande ga ik naar Rotterdam. Nu ben ik van plan redelijk optijd te vertrekken, uurtje of 8, en nu woon ik in het uiterste stukje van het Oosten. Dus heb ik een rit voor de boeg van pak hem beet 2 uur. Prima! Dagje Rotterdam; altijd leuk!
Maar, mijn vraag is als volgt; waar kan je je auto het beste parkeren? Ik wil namelijk ook geen vermogen kwijt zijn aan parkeer kosten. In Amsterdam bijvoorbeeld heb je naast het CS een parkeer gebouw, waar je voor 10,- 24u kan parkeren.
Anyone tips?
Thnx!
P+R Slingequote:Op donderdag 19 februari 2015 10:35 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
P+R Capelsebrug
P+R Kralingse Zoom
P+R Beverwaard
Een paar uur in Alexander verblijvenquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:24 schreef DarkerThanBlack het volgende:
P+R Alexander, eerst P+R dat je tegen komt als je vanuit het oosten komt en daarnaast groot genoeg om daar ook nog een paar uur te verblijven en je boodschappen te doen.
Dat klinkt wel goed. Heb je eventueel meer info? Zag al wel bij een hotel waar je kon parkeren. Maar ik blijf een nederlander, dus als het gratis is is altijd goed:)quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:26 schreef Kaas- het volgende:
Mijn flat in Crooswijk (aardig centraal) heeft een parkeerplaats waar praktisch altijd ruimte is en die gratis is.
Zie pm.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:36 schreef Phone8 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed. Heb je eventueel meer info? Zag al wel bij een hotel waar je kon parkeren. Maar ik blijf een nederlander, dus als het gratis is is altijd goed:)
Geen idee. Ik blijf liever thuis.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:45 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Yo pik. Ben van het weekend in Rdam. Tips voor de zaterdagnacht?
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geen idee. Ik blijf liever thuis.
Als dat vanmiddag al gebeurd is, dan zit 'ie nu alweer lekker in De Kuip hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Tsjonge wat zijn sommige voetbalsupporters toch ontzettende sukkels. Groepje van 4 gasten liep vanmiddag op de Boompjes, richting Maasboulevard. Onderweg bier drinken, bierflesjes op straat smijten. Vervolgens lopen ze beneden langs, toeristen intimideren en lastig vallen. Slaan ze linksaf, de Rederijbrug over, besluit een van die gozers om een spiegel van een langsrijdende auto kapot te slaan. Had die ene gast dus mooi niet gezien dat er een politie-auto achter reedDus die mag de wedstrijd missen vanuit een arrestanten-cel op een politiebureau.
[ afbeelding ]
Echt? Was rond een uurtje of half 5.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:13 schreef KillemWieft het volgende:
Als dat vanmiddag al gebeurd is, dan zit 'ie nu alweer lekker in De Kuip hoor.
Mja.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:51 schreef Isegrim het volgende:
Ik begrijp zulk gedrag niet.Vind dat eng.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik de bestuurder was had ik mogelijk uit woede hem doodgereden, alleen mag dat niet en zal ik het in praktijk toch niet doen, grote mond dat ik heb.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Tsjonge wat zijn sommige voetbalsupporters toch ontzettende sukkels. Groepje van 4 gasten liep vanmiddag op de Boompjes, richting Maasboulevard. Onderweg bier drinken, bierflesjes op straat smijten. Vervolgens lopen ze beneden langs, toeristen intimideren en lastig vallen. Slaan ze linksaf, de Rederijbrug over, besluit een van die gozers om een spiegel van een langsrijdende auto kapot te slaan. Had die ene gast dus mooi niet gezien dat er een politie-auto achter reedDus die mag de wedstrijd missen vanuit een arrestanten-cel op een politiebureau.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mja.Ja, dat heb ik dan ook wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt, nieuwe tent van dezelfde mensen. Maar Perron is nog niet dicht. Ergens midden april is de laatste week.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:46 schreef Vaatwastablet het volgende:
Klopt het dat Perron verhuist naar het pand van de oude HMH? Toffler was gister drukker dan normaal.
Da's wel wat overdreven.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
(binnen 300 meter van elkaar zijn er 5, en dan weet ik niet zeker of ik er nog wat vergeet).
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:22 schreef Isegrim het volgende:
Ja, er is echt een burgerhype gaande.
Je kent LHO. Die is getalenteerd als het gaat om overdrijven.
Bedoel je Pickles? Die moet ik nog steeds proberen. Is-ie goed?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:31 schreef richolio het volgende:
In de Markthal zit een heel leuke burgerzaak.
Pickles ja! Zelf qua eten weet ik het niet, heb er alleen wat gedronken, maar het zag er in ieder geval goed uit. De hele zaak is wel heel leuk qua decoratie en ambiance enzoquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:33 schreef Breuls het volgende:
[..]
Bedoel je Pickles? Die moet ik nog steeds proberen. Is-ie goed?
Super druk, trage service, je zit bijelkaar op schoot, smaak niet bijzonder, goedkope kwaliteit broodje, patat alsof je chips aan het eten bent maar dan harder. Coleslaw tja 1 hap weg. Hamburg aan de witte de with is vele malen beter.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:33 schreef Breuls het volgende:
[..]
Bedoel je Pickles? Die moet ik nog steeds proberen. Is-ie goed?
De straal begint natuurlijk in het middelpunt (of daar het dichtste bij), dus bij die bij het postkantoorquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:25 schreef Breuls het volgende:
Het is wel meer dan 400 meter van de Hoogstraat naar de Oude Binnenweg.
Even op afstandmeten gekeken en ze vallen alle 6 binnen een straal van 318 meterquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:18 schreef NedKelly het volgende:
[..]
De straal begint natuurlijk in het middelpunt (of daar het dichtste bij), dus bij die bij het postkantoorIk ga mee in de bewering van LHO over de straal.
Niet alleen burgers, maar echt (ook écht en eenvoudig) eten in het algemeen. Ben daar wel erg blij meequote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:12 schreef Breuls het volgende:
Wel vind ik het trouwens een goede ontwikkeling dat er meer serieuze burgerzaken bij komen. Mooi tegenwicht tegen de fastfoodburgers. Heeft iemand bijvoorbeeld Ellis, bij het Centraal Station, al eens geprobeerd? Heb daar vrijdag een prima burgertje op. En Hamburg op de Witte de With is ook erg lekker.
Oh jee, dan komen de alto's en kunstzinnigen van allerlei kunstacademies weer uit hun holen en die dan heel zweverig of semi-intellectueel proberen te doen, alleen maar om erbij te willen horen omdat ze anders toch niets voorhanden hebben.quote:
Interessant. CUL collega RobinOok is op de Nieuwe Binnenweg geweest bij een andere burger toko en pende haar ervaringen op.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:56 schreef DarkerThanBlack het volgende:[..]
Super druk, trage service, je zit bijelkaar op schoot, smaak niet bijzonder, goedkope kwaliteit broodje, patat alsof je chips aan het eten bent maar dan harder. Coleslaw tja 1 hap weg. Hamburg aan de witte de with is vele malen beter.
Het huidige College van B&W wil eigenlijk ook van dat ding af, maar McDonald's heeft volgens een contract tot maar liefst het jaar 2044 het recht om die vreetbunker daar te laten staan.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:31 schreef richolio het volgende:
In de Markthal zit een heel leuke burgerzaak. Die McDonalds op de Coolsingel, die bij het oude Postkantoor, wordt dus
[ afbeelding ]
Mij kan het niet echt boeien. Zet er wat interessanters neer zou ik zeggen. Alhoewel hij er leuker uit ziet, en toch vrijdag- en zaterdagnacht na het stappen veel bezoek krijgt.
Mensen die ik ken die zowel bij de burgerclub als pickels hebben gegeten vinden burgerclub beter.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:41 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Oh jee, dan komen de alto's en kunstzinnigen van allerlei kunstacademies weer uit hun holen en die dan heel zweverig of semi-intellectueel proberen te doen, alleen maar om erbij te willen horen omdat ze anders toch niets voorhanden hebben.
[ afbeelding ]
De laatste keer was met het IFFR aka het Rotterdamse Film Festival in februari dat dit volk te zien was.
[..]
Interessant. CUL collega RobinOok is op de Nieuwe Binnenweg geweest bij een andere burger toko en pende haar ervaringen op.
Okay, maar ik keek naar loopafstand en van de ene naar de andere is grofweg 900 meter. Het is niet zo dat je vanaf de Bijenkorf maar 318 meter hoeft te lopen naar elke Mac.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Even op afstandmeten gekeken en ze vallen alle 6 binnen een straal van 318 meter
Als je dus pakweg bij de bijenkorf staat heb je binnen 318 meter 6 MC's om uit te kiezen. Dat is meer dan in de hele provincie Groningen![]()
Ik heb vandaag voor de verandering het oude Pannenkoekenhuis bezocht en een geweldig lekker burger daar bestelt en verorbert.quote:Op woensdag 4 maart 2015 06:37 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Mensen die ik ken die zowel bij de burgerclub als pickels hebben gegeten vinden burgerclub beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |