Moet je ook nog voor je koffie betalen?quote:Op maandag 2 februari 2015 17:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Vrijwillig centen verdienen, ja graag, maar zo werkt het bij vrijwilligerswerk niet.
Dat krijg je met die moderne shit. Op de pc is er niets aan de hand en werkt alles prima.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:36 schreef MadMaster het volgende:
Wat is de boel hier allejezus traag (op laptop) en via tablet werken links helemaal niet meer.
Leuk al die gadgets de laatste tijd, draagt wel bij aan de beschikbaarheid...
Niet, daar werkt het ook retetraag...quote:Op maandag 2 februari 2015 17:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat krijg je met die moderne shit. Op de pc is er niets aan de hand en werkt alles prima.
Nee, ik moet het wel zelf zettenquote:Op maandag 2 februari 2015 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je ook nog voor je koffie betalen?
Alleen op maandag zit ik daar, andere dagen doe ik andere dingen.quote:
Ik blijf bezig, maar niets concreets op het moment...quote:Op maandag 2 februari 2015 17:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Alleen op maandag zit ik daar, andere dagen doe ik andere dingen.
Had jij trouwens al iets qua werk weer op het oog chuf?
quote:Op maandag 2 februari 2015 18:46 schreef Deisyy het volgende:
Dat heb ik gemerkt, mijn mobiele versie is kapot.
quote:Op maandag 2 februari 2015 17:38 schreef Kingstown het volgende:
Dat krijg je met die moderne shit. Op de pc is er niets aan de hand en werkt alles prima.
+1quote:Op maandag 2 februari 2015 18:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Afschaffen die mobiele versie, scheelt een boel kutposts.
Mobiele rotzooiquote:Op maandag 2 februari 2015 18:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
+1
Die mobiele versie zorgt constant voor problemen en dan gaan mensen nog mekkeren ook.
quote:Op maandag 2 februari 2015 18:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Afschaffen die mobiele versie, scheelt een boel kutposts.
quote:Op maandag 2 februari 2015 18:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
+1
Die mobiele versie zorgt constant voor problemen en dan gaan mensen nog mekkeren ook.
nou zegquote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 15:31 schreef drakin het volgende:
Friesland staat bovenaan!
Vanmorgen artikel in de krant, meeste vrijwilligerswerk van heel NL wordt in Friesland gedaan.Daar is ook het meeste ontwikkelingshulp te doen, dus dat vult elkander perfect aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik voel mij soms veel te jong voor dit topicquote:Op maandag 2 februari 2015 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist de enige 3 die nog nooit een smartphone hebben gebruikt
breek me de bek niet openquote:Op maandag 2 februari 2015 19:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar is ook het meeste ontwikkelingshulp te doen, dus dat vult elkander perfect aan
Die smartphone terreur hebben wij idd niet aan meegedaan. FANN wrs ook niet.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:13 schreef chufi het volgende:
Juist de enige 3 die nog nooit een smartphone hebben gebruikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |