abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149320411
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:04 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

(Ik ben even Tom): Ja, nu gaat het nog wel maar over een jaar of tien is het echt een dikke reet geworden, ze heeft er aanleg voor. Daar moet je ook rekening mee houden.
'en ze heb een eigen huissie gekocht. Ik weet niet of ze wel wil verhuizen naar mijn boerderij.'
5 Ferrari's op videoband!
pi_149320444
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Geert heeft daar anders niet zoveel moeite mee :') Door de totale desinteresse van Berti lijkt het wel of ze überhaupt niet aan de vrouw wil.
Wat een ouwe viespeuk. Alle dames vol op de mond kussen hele tijd.
Dat heb ik Theo Tom en Jan nog niet zien doen.
pi_149320768
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 09:43 schreef Pandaplint het volgende:
Als ik Tom was geweest zou ik direct naar de plaatselijke boerenwinkel gegaan zijn om te grote overalls te kopen :')

Man man man, wat een tutjes }:|
Nee te kleine zodat de kont van Lotte nog beter uitkomt :9~
pi_149321942
quote:
4s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 01:28 schreef Godshand het volgende:

[..]

Aan de hele andere kant is het 2015 en kan je verwachten dat een partner niet meteen het beroep deelt.

Ik bedoel, als je als vrouw trouwt met een chirurg, ga je toch ook niet automatisch assisteren of anesthesie bedrijven? Nee je houdt gewoon je eigen baan (wat dat ook moge wezen)... Zelfde geld voor deze vrouwen, wel is dit middagje goed om te laten zien wat de boer de hele dag doet :)
Maar zijn werk gaat wel gewoon door en doordat hij van het programma de 3 dames daarbij ook op sleeptouw moet nemen gaat het werk ook een stuk minder vlot dan normaal. Tenzij zij ook actief zouden meehelpen. Dat je dan ook even bijspringt vind ik wel zo netjes.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 12:35:22 #105
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_149323070
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:04 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

(Ik ben even Tom): Ja, nu gaat het nog wel maar over een jaar of tien is het echt een dikke reet geworden, ze heeft er aanleg voor. Daar moet je ook rekening mee houden.
Wie leased er nou nog vrouwen voor een periode van tien jaar?
The more debt, the better
pi_149325307
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 11:50 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar zijn werk gaat wel gewoon door en doordat hij van het programma de 3 dames daarbij ook op sleeptouw moet nemen gaat het werk ook een stuk minder vlot dan normaal. Tenzij zij ook actief zouden meehelpen. Dat je dan ook even bijspringt vind ik wel zo netjes.
Als ik bij mijn vriend ben help ik ook vaak even mee, incl onflatteuze overall ;) Niet meer dan logisch lijkt me. Anders zit ik binnen te wachten tot hij eens klaar is ( wat als boer vrijwel nooit is ) en hij maar werkt. Terwijl als ik bijvoorbeeld meehelp bij het melken is hij een stuk eerder klaar.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_149328095
Ik vind het eigenlijk altijd vreemd dat de vrouwen in BZV geacht worden te helpen op de boerderij, het zal voor een deel wel zo gestuurd worden door de redactie, maar die boeren zoeken toch een vrouw en geen knecht?

Als ik zo'n boer was, ging ik andere dingen ondernemen met die vrouwen, het boeit toch niet of ze goed kunnen melken of ploegen. Bovendien zou ik het mooi vinden als de betreffende vrouw ook nog haar eigen beroep blijft doen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_149328320
De kont van Lotte O+
Land of the free. Home of the brave.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 15:42:06 #109
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_149328408
quote:
9s.gif Op maandag 2 februari 2015 20:35 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon een troosteloze teringbende.
Jezus inderdaad, dit lijkt Tsjernobyl wel man. :') Bij deze foto's verwacht je elk moment Jan Slagter om de misstanden in Roemeense weeshuizen aan de kaak te stellen.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 3 februari 2015 @ 15:49:52 #110
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_149328671
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:59 schreef Wolken het volgende:

[..]

Als ik bij mijn vriend ben help ik ook vaak even mee, incl onflatteuze overall ;) Niet meer dan logisch lijkt me. Anders zit ik binnen te wachten tot hij eens klaar is ( wat als boer vrijwel nooit is ) en hij maar werkt. Terwijl als ik bijvoorbeeld meehelp bij het melken is hij een stuk eerder klaar.
*O* Leuk voor je! ^)
pi_149329144
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 15:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind het eigenlijk altijd vreemd dat de vrouwen in BZV geacht worden te helpen op de boerderij, het zal voor een deel wel zo gestuurd worden door de redactie, maar die boeren zoeken toch een vrouw en geen knecht?

Als ik zo'n boer was, ging ik andere dingen ondernemen met die vrouwen, het boeit toch niet of ze goed kunnen melken of ploegen. Bovendien zou ik het mooi vinden als de betreffende vrouw ook nog haar eigen beroep blijft doen.
Het is bij ons iig ook een stukkie gezellugheid wat erbij is. Samen werken is gewoon leuker naast het feit dat het werk gewoon sneller af is als ik meehelp. De enige dag dat wij samen wat anders kunnen doen is op zondag, en dan tussen 11 en half 3, daarna moet hij weer terug zijn om te gaan melken/voeren. Als ik hem doordeweeks dus wat meer wil zien gebeurt dat dus tijdens het werk op de boerderij. Veel boeren kunnen gewoon niet vaak een dag vrij nemen en s'avonds zit er ook snel al niet veel leven in als ze de volgende dag er om 5 uur weer uit moeten, 7 dagen in de week. Maar daar kies je voor als partner van een boer vind ik.

quote:
17s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 15:49 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

*O* Leuk voor je! ^)
Ik zal je uitnodigen voor de bruiloft ;)
pi_149329180
quote:

Het is toch 'het leven' van zo'n boer, dus dat ze in die paar dagen een keer meekijken (en dan ook meteen wat doen) vind ik niet zo raar. Denk ook niet dat een gemiddelde boer z'n bedrijf een week stil kan leggen om alleen maar leuke uitstapjes met de vrouwen te ondernemen. En het is ook het format hè. Als een vermogende boer z'n dames een week uit zeilen neemt of zo krijg je een ander programma.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_149329422
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:59 schreef Wolken het volgende:

[..]

Ja maar dat komt uit jou zelf. Het zou geen moetje hoeven zijn ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_149329869
quote:
4s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:13 schreef Godshand het volgende:

[..]

Klopt, maar ik vind het wel iets wat erbij hoort als je een relatie aangaat met een boer. En dat er dan 3 dames staan die het belangrijker vinden om in hun mooie outfit het land op te gaan omdat ze nou eenmaal er mooi op willen staan vind ik dat gewoon stom.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 16:43:55 #115
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_149330521
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:04 schreef Wolken het volgende:

Ik zal je uitnodigen voor de bruiloft ;)
^O^
pi_149332512
quote:
4s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:13 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nou volgens mij hoort het wel bij het programma. Het is niet de bedoeling dat je in de logeerweek een bedrijfshulp inhuurt en je er een kleine vakantie van maakt. :P
  dinsdag 3 februari 2015 @ 18:46:47 #117
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_149334518
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 07:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Bertie is een pure autist :') Vraagt zich letterlijk sf of er geen handleiding is voor hoe je je aandacht tussen drie mensen moet verdelen.

Verder legt ze geen enkele vorm van contact, durft ze geen enkele beslissing te nemen en is er geen enkele vorm van diepgang te bespeuren.

Vervolgens noemt een van die vrouwen haar ook nog lekker spontaan en energiek of iets in die trant :') Nee, ik snap niet hoe je kan vallen op iets dat er niet is, vanuit dat opzicht heeft die Justin Bieber gewoon gelijk en ik heb het idee dat zij de enige is die er een beetje realistisch in staat.
Bertie komt in die gesprekjes met Yvon (of een redactielid) steeds heel anders over dan in gezelschap van haar drie kandidaten. Juist spontaan en niet autistisch.

Volgens mij is het haar gewoon te veel en is ze niet gewend om de hoofdrol te spelen in een gezelschap. Ze ziet er ook afgepeigerd en moe uit.
Stop the world, I want to get out.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 18:50:33 #118
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_149334685
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Akkerbouw? Daar hebben we toch niks van gezien?
Komt misschien ook door het seizoen. Ik snap sowieso niet waarom BZV de laatste tijd opeens niet meer in de (na)zomer wordt opgenomen, maar in de (bijna) winter. De sfeer wordt er daardoor niet beter op.
pi_149334872
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:46 schreef Lkw het volgende:

[..]

Bertie komt in die gesprekjes met Yvon (of een redactielid) steeds heel anders over dan in gezelschap met haar drie kandidaten. Juist spontaan en niet autistisch.

Vind je? Ik vind haar juist heel erg volgend en weinig initiatief tonen. Zo ook het voorstel om er nog een nachtje langer over te slapen kwam volgens mij van Yvon en niet van haarzelf. Echt alles komt uit voorzetjes...

Het zal me benieuwen of nog iets van haarzelf gaat tonen tijdens de 1 op 1 gesprekken.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 19:04:53 #120
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_149335312
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Vind je? Ik vind haar juist heel erg volgend en weinig initiatief tonen. Zo ook het voorstel om er nog een nachtje langer over te slapen kwam volgens mij van Yvon en niet van haarzelf. Echt alles komt uit voorzetjes...

Het zal me benieuwen of nog iets van haarzelf gaat tonen tijdens de 1 op 1 gesprekken.
Klopt ja, dat was een voorstel van Yvon. Vond het trouwens raar dat opeens de spelregels werden aangepast, maar goed, kan er natuurlijk ook niet echt mee zitten.

Maar je hebt waarschijnlijk gelijk dat ze in gezelschap vooral een volger is, geen sfeermaker. Misschien slaat ze ook een beetje dicht door de aanwezigheid van die camera's. En misschien is ze vooral gewoon een Zeeuw en niet zozeer een autist. Zeeuwen staan nu niet direct bekend om hun mondigheid en hun extraverte houding :)
  dinsdag 3 februari 2015 @ 19:07:41 #121
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_149335429
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:50 schreef Lkw het volgende:

[..]

Komt misschien ook door het seizoen. Ik snap sowieso niet waarom BZV de laatste tijd opeens niet meer in de (na)zomer wordt opgenomen, maar in de (bijna) winter. De sfeer wordt er daardoor niet beter op.
Ik zat er bij de laatste aflevering ook aan te denken. Zomerseizoen kan ook makkelijk.In mei de voorstelronde. In september bij het begin van tv-seizoen de brieven brengen.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_149336972
Ik denk dat als er een keer goed 'nee' tegen Geert gezegd wordt, dat hij lang niet zo 'gezellig' meer is, naar het een vervelende eikel word! Wil dat weleens meemaken, dat iemand zegt, hou nou maar eens ff op malloot.
  roze dinsdag 3 februari 2015 @ 19:49:12 #123
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149337103
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:50 schreef Lkw het volgende:

[..]

BZV in zomersfeer zou wel beter zijn ja.
Your beauty never ever scared me.
pi_149338446
Video uit kunnen kijken. We zaten er duidelijk niet bij. Berties vrouwen hadden een band en Theo is een leuke man waarmee ze veel gelachen hebben. Waarom krijgen wij dat niet te zien?

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 11:50 schreef Chai het volgende:

[..]

Hoe het nu is weet ik niet, maar jaren geleden kregen ze een onkostenvergoeding voor bv. de loonwerker die ingehuurd moest worden die week.

quote:

Ze helpen niet met het werk, maar draaien mee om wat van hem en zijn werk/leven te zien. En de boer hoopt te zien dat/of ze op de boerderij passen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:45 schreef Lanah het volgende:
Ik denk dat als er een keer goed 'nee' tegen Geert gezegd wordt, dat hij lang niet zo 'gezellig' meer is, naar het een vervelende eikel word! Wil dat weleens meemaken, dat iemand zegt, hou nou maar eens ff op malloot.
Hettie begon al met een halve afweer, werd deze week uitgezonden. Ze riepen ook dat je niet zonder kloppen de slaapkamer binnengaat.
pi_149338739
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:25 schreef Teslynd het volgende:
Video uit kunnen kijken. We zaten er duidelijk niet bij. Berties vrouwen hadden een band en Theo is een leuke man waarmee ze veel gelachen hebben. Waarom krijgen wij dat niet te zien?
Ik begrijp hier echt helemaal niks van.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')