abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149309451

Ze heeft wel een erg leuk boerderijtje
L'enfer, c'est les autres
pi_149310126
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:33 schreef elkravo het volgende:

[..]

Zij probeert er iets van de maken - dit is hoe ze is, open en misschien creatief. Zij bakt gewoon een taart, of maakt iets, ik vind dat gewoon lekker creatief. In ieder geval niet suf en nietszeggend.
Ik vind haar inmiddels ook steeds leuker.

Al vind ik puur op interesses gebaseerd Ciska het beste passen. Wijf met ballen, duikt de kroeg met Bertie wel in.

Maar ik heb geen idee wat Bertie zoekt...
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_149310663
Katherine is gewoon een slijmlijer en bezitterig haantje. Zie haar geen enkele poging wagen om met die anderen te converseren.
pi_149310692
quote:
Wat bij geert steigert en bij bertie weigert _O_
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_149310704
quote:
9s.gif Op maandag 2 februari 2015 20:35 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon een troosteloze teringbende.
Tja, omdat het al dagen regent en wat modderig is? Zo'n betonnen erf wat je vaak ziet vind ik eigenlijk veel troostelozer. Maar ja, het is maar wat je gewend bent natuurlijk. Haar huis is echt prachtig van binnen en van buiten en er mag best wat op het erf staan, kom op het is het platteland! En ze heeft gewoon veel spullen door haar autohobby.
  roze maandag 2 februari 2015 @ 21:43:41 #81
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149310888
quote:
[ afbeelding ]
Vind het best meevallen voor zo'n groot terrein
Your beauty never ever scared me.
pi_149311005
Liever zo'n terrein dan eens steriele bende hoor. Vind het wel sfeer hebben.
pi_149311322
Ieder zijn ding natuurlijk :P
Ik zou er niet tegen kunnen.
  maandag 2 februari 2015 @ 21:57:49 #84
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_149311543
quote:
[ afbeelding ]
Vind ik totaal niet, eigenlijk. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_149313289
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 21:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vind haar inmiddels ook steeds leuker.

Al vind ik puur op interesses gebaseerd Ciska het beste passen. Wijf met ballen, duikt de kroeg met Bertie wel in.

Maar ik heb geen idee wat Bertie zoekt...
Ciska? Wijf met ballen? Ze zegt geen kak..
pi_149314854
Bertie: zonde dat ze er niks van kan maken! En geen enkel idee en initiatief heeft. Het lijkt mij dat je een hoop te kletsen hebt met andere om je heen die je nog niet kent..je bent daar immers voor hetzelfde. Wat is er gek aan om wat achtergronden uit te wisselen? Esther trekt mij het meest, wel lief leuk wijffie. Maar snap echt niet wat zij in Bertie ziet! Vaak bedonderd door mannen? Wil ze toch stiekem stoere arm om zich heen? Snap sowieso niet van lesbo's dat ze op vrouwen vallen en dan zo'n manwijf kiezen. Vind Bertie een saai en onverzorgd uiterlijk hebben, wat Esther zelf niet heeft!
Ciska kan beter zelf baan vrij maken, als ze toch denkt...dit word m niet.
En Katherine vind ik een kutstem hebben. Buiten het gefröbel om, wat ik ook te truttig voor woorden vind. Verder is ze wel aardig.

Geert: dolle boel daar. Zou het beter vinden als zo'n vrouw eens zegt van joh Geert, zó kan die wel weer! Kijken of hij dan nog zo vrolijk is? Als iemand een keer nee tegen Geert zegt! Ik denk dat het dan een graftakkelul word. Egocentrisch opdringerig mannetje.
Wel leuke humoristische vrouwen! Leuk om te zien!

Theo: boring...... Alleen die donkere vrouw is wel te doen. Die 2 blonde Ria en..? Ben de namen kwijt.. dat zijn een stel wanhopige bitches! Elkaar lopen afsnauwen. Lopen klagen. Bah. Die donder je toch zo de deur uit!

Jan: wel leuke aardige gast. Komt over als een redelijke vent. Ik wil de tattoo van de draak zien! Kijken of t echt zo'n immens ding is. Rianne is de enige die praat, de rest hangt er maar wat bij of stelt een onnozele vraag.

Tom: boring..... die tutjes moeten lekker op kantoor blijven zitten, en Rimke wil ik meer van zien. Tom zelf vind ik zomaar een saaie kneus. En overdreven knap issie ook niet, het karakter maakt hem er ook niet mooier op. Vind het geen open vriendelijke gezellige knul.
En die meiden snap ik wel, ik zit ook niet graag onder de modder, maar ik schrijf dan ook geen boer! Dan kun je viezigheid verwachten! Niet zeiken dus!
pi_149316580
quote:
[ afbeelding ]
Het geeft een aardig net beeld van een boerderij, waar je nu eenmaal veel dingen hebt die niet in een laatje passen. Bende is niet dat er dingen buiten staan, maar dat het buiten een zootje is en dat is hier niet het geval.
pi_149316762
quote:
[ afbeelding ]
Zo ziet het er op het gemiddelde boerenerf uit wat de schaalvergrotingsslag niet heeft gemaakt. Je kunt nu eenmaal niet alles binnenzetten en je hele erf wekelijks maaien.
know'm sayin?
word? word.
pi_149316806
Nou, ik snap wel wat de dames in Bertie zien hoor! Heb ook niet zoveel met die meisje-meisjes, maar een stoer wijf? Zonder dat getrut en gemier over uiterlijk, maar gewoon niet te beroerd om vies te worden, jaaaa!!!
Heb ook dezelfde jas als Bertie, dat scheelt. Alleen is de mijne geel.
pi_149316867
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:20 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Aan de andere kant had Tom er misschien vanuit kunnen gaan dat de dames zelf al hadden bedacht dat je op een boerderij misschien wel eens vies wordt voordat ze schreven.
Aan de hele andere kant is het 2015 en kan je verwachten dat een partner niet meteen het beroep deelt.

Ik bedoel, als je als vrouw trouwt met een chirurg, ga je toch ook niet automatisch assisteren of anesthesie bedrijven? Nee je houdt gewoon je eigen baan (wat dat ook moge wezen)... Zelfde geld voor deze vrouwen, wel is dit middagje goed om te laten zien wat de boer de hele dag doet :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 01:28:19 #91
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_149316871
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 01:17 schreef emayn het volgende:
Nou, ik snap wel wat de dames in Bertie zien hoor! Heb ook niet zoveel met die meisje-meisjes, maar een stoer wijf? Zonder dat getrut en gemier over uiterlijk, maar gewoon niet te beroerd om vies te worden, jaaaa!!!
Ja als je dezelfde jas hebt is het geen wonder natuurlijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_149316896
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja als je dezelfde jas hebt is het geen wonder natuurlijk.
:')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 01:48:24 #93
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_149316996
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 01:31 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')
Alleen is de hare geel.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_149317646
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 01:17 schreef emayn het volgende:
Bertie is een pure autist :') Vraagt zich letterlijk sf of er geen handleiding is voor hoe je je aandacht tussen drie mensen moet verdelen.

Verder legt ze geen enkele vorm van contact, durft ze geen enkele beslissing te nemen en is er geen enkele vorm van diepgang te bespeuren.

Vervolgens noemt een van die vrouwen haar ook nog lekker spontaan en energiek of iets in die trant :') Nee, ik snap niet hoe je kan vallen op iets dat er niet is, vanuit dat opzicht heeft die Justin Bieber gewoon gelijk en ik heb het idee dat zij de enige is die er een beetje realistisch in staat.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_149318341
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 07:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Bertie is een pure autist :') Vraagt zich letterlijk sf of er geen handleiding is voor hoe je je aandacht tussen drie mensen moet verdelen.

Misschien doet ze daarom ook mee met dit programma, het is tenslotte ook voor de mensen die niet echt makkelijk aan de man of vrouw komen.
pi_149318913
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 12:11 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vond het achterwerk van Lotte ook wel prima hoor. Maar ik had het niet verwacht aangezien de rest van haar lichaam erg slank is. Maar ik denk sowieso dat Lotte afvalt. Ik denk dat ze nog iets te jong is en te weinig ervaring heeft voor Tom. Het was wel een aanfluiting dat ze geen overall aan wilden. Je schrijft op een boer. Wat hadden ze dan verwacht? En de vrouwen van Tom staan overal goed in. Al trekken die een vuilniszak aan.

Bij Bertie en de vrouwen snap ik niet helemaal waar Esther die vlinders vandaan haalt. Ze hebben nauwelijks gesproken met elkaar en Bertie is totaal niet op haar gemak. En dan die boerderij :') . Wat een ouwe troep.
Lekker kontje die Lotte.
Heerlijk dik :9~

Als ze een overall aan had, kon ze haar lekkere kont niet showen.
Ze had speciaal een kort jasje gekocht.
Bij die andere 2 zie je geen ass met hun lange jas. Ze hebben zeker een platte reet.
5 Ferrari's op videoband!
pi_149319247
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 09:45 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Lekker kontje die Lotte.

(Ik ben even Tom): Ja, nu gaat het nog wel maar over een jaar of tien is het echt een dikke reet geworden, ze heeft er aanleg voor. Daar moet je ook rekening mee houden.
pi_149319273
Bij alle boerenvrouwen loopt het tot nu toe niet van een leien dakje. Ik denk dat vrouwen er meer moeite mee hebben om voor de tv 'op jacht te gaan'. Dat ligt vrouwen niet. Die wachten tot de ander het initiatief neemt.
pi_149320114
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 09:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Misschien doet ze daarom ook mee met dit programma, het is tenslotte ook voor de mensen die niet echt makkelijk aan de man of vrouw komen.
Geert heeft daar anders niet zoveel moeite mee :') Door de totale desinteresse van Berti lijkt het wel of ze überhaupt niet aan de vrouw wil.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_149320394
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Geert heeft daar anders niet zoveel moeite mee :') Door de totale desinteresse van Berti lijkt het wel of ze überhaupt niet aan de vrouw wil.
Ik denk dat ze zich kapot ergert aan de drukte in huis. Camera lui en 3 vrouwen en soms Yvon :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')