Ik vind haar inmiddels ook steeds leuker.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:33 schreef elkravo het volgende:
[..]
Zij probeert er iets van de maken - dit is hoe ze is, open en misschien creatief. Zij bakt gewoon een taart, of maakt iets, ik vind dat gewoon lekker creatief. In ieder geval niet suf en nietszeggend.
Wat bij geert steigert en bij bertie weigertquote:Op maandag 2 februari 2015 19:45 schreef MissJ het volgende:
http://www.538.nl/program(...)belt-met-geile-geert
![]()
Tja, omdat het al dagen regent en wat modderig is? Zo'n betonnen erf wat je vaak ziet vind ik eigenlijk veel troostelozer. Maar ja, het is maar wat je gewend bent natuurlijk. Haar huis is echt prachtig van binnen en van buiten en er mag best wat op het erf staan, kom op het is het platteland! En ze heeft gewoon veel spullen door haar autohobby.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:35 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon een troosteloze teringbende.
Vind het best meevallen voor zo'n groot terreinquote:Op maandag 2 februari 2015 20:35 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ik totaal niet, eigenlijk.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:35 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Ciska? Wijf met ballen? Ze zegt geen kak..quote:Op maandag 2 februari 2015 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind haar inmiddels ook steeds leuker.
Al vind ik puur op interesses gebaseerd Ciska het beste passen. Wijf met ballen, duikt de kroeg met Bertie wel in.
Maar ik heb geen idee wat Bertie zoekt...
Het geeft een aardig net beeld van een boerderij, waar je nu eenmaal veel dingen hebt die niet in een laatje passen. Bende is niet dat er dingen buiten staan, maar dat het buiten een zootje is en dat is hier niet het geval.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:35 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet het er op het gemiddelde boerenerf uit wat de schaalvergrotingsslag niet heeft gemaakt. Je kunt nu eenmaal niet alles binnenzetten en je hele erf wekelijks maaien.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:35 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Aan de hele andere kant is het 2015 en kan je verwachten dat een partner niet meteen het beroep deelt.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:20 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Aan de andere kant had Tom er misschien vanuit kunnen gaan dat de dames zelf al hadden bedacht dat je op een boerderij misschien wel eens vies wordt voordat ze schreven.
Ja als je dezelfde jas hebt is het geen wonder natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:17 schreef emayn het volgende:
Nou, ik snap wel wat de dames in Bertie zien hoor! Heb ook niet zoveel met die meisje-meisjes, maar een stoer wijf? Zonder dat getrut en gemier over uiterlijk, maar gewoon niet te beroerd om vies te worden, jaaaa!!!
Heb ook dezelfde jas als Bertie, dat scheelt. Alleen is de mijne geel.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja als je dezelfde jas hebt is het geen wonder natuurlijk.
Bertie is een pure autistquote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:17 schreef emayn het volgende:
Nou, ik snap wel wat de dames in Bertie zien hoor! Heb ook niet zoveel met die meisje-meisjes, maar een stoer wijf? Zonder dat getrut en gemier over uiterlijk, maar gewoon niet te beroerd om vies te worden, jaaaa!!!
Heb ook dezelfde jas als Bertie, dat scheelt. Alleen is de mijne geel.
Misschien doet ze daarom ook mee met dit programma, het is tenslotte ook voor de mensen die niet echt makkelijk aan de man of vrouw komen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 07:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Bertie is een pure autistVraagt zich letterlijk sf of er geen handleiding is voor hoe je je aandacht tussen drie mensen moet verdelen.
Lekker kontje die Lotte.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:11 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vond het achterwerk van Lotte ook wel prima hoor. Maar ik had het niet verwacht aangezien de rest van haar lichaam erg slank is. Maar ik denk sowieso dat Lotte afvalt. Ik denk dat ze nog iets te jong is en te weinig ervaring heeft voor Tom. Het was wel een aanfluiting dat ze geen overall aan wilden. Je schrijft op een boer. Wat hadden ze dan verwacht? En de vrouwen van Tom staan overal goed in. Al trekken die een vuilniszak aan.
Bij Bertie en de vrouwen snap ik niet helemaal waar Esther die vlinders vandaan haalt. Ze hebben nauwelijks gesproken met elkaar en Bertie is totaal niet op haar gemak. En dan die boerderij. Wat een ouwe troep.
(Ik ben even Tom): Ja, nu gaat het nog wel maar over een jaar of tien is het echt een dikke reet geworden, ze heeft er aanleg voor. Daar moet je ook rekening mee houden.quote:
Geert heeft daar anders niet zoveel moeite meequote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien doet ze daarom ook mee met dit programma, het is tenslotte ook voor de mensen die niet echt makkelijk aan de man of vrouw komen.
Ik denk dat ze zich kapot ergert aan de drukte in huis. Camera lui en 3 vrouwen en soms Yvonquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Geert heeft daar anders niet zoveel moeite meeDoor de totale desinteresse van Berti lijkt het wel of ze überhaupt niet aan de vrouw wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |