Hoe lang duurt het voordat iemand anders thuiskomt?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:38 schreef Tchock het volgende:
Ik heb geen sleutel dus kan het huis niet in. Ben op het balkon geklommen om te kijken of daar een deur open was, maar nee. En nu heeft iemand het raam naar het portiek achter me dicht gedaan dus zit ik opgesloten op mijn eigen balkon.
Goed moment om te gaan fokken jaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:38 schreef Tchock het volgende:
Ik heb geen sleutel dus kan het huis niet in. Ben op het balkon geklommen om te kijken of daar een deur open was, maar nee. En nu heeft iemand het raam naar het portiek achter me dicht gedaan dus zit ik opgesloten op mijn eigen balkon.
Geen idee. Al mijn huisgenoten nemen hun telefoon niet op.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:41 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het voordat iemand anders thuiskomt?
Geen idee, heb je een studieboek mee? Lekker studeren!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
En Ties, suggesties wat ik anders kan doen op een balkon?
Alles wat de media zegt is waar.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is bovendien niet eens waar. Als je de uitspraak leest zie je dat enkel het zonder gegronde reden geheimhouden van de identiteit van een tipgever onrechtmatig is.
Welke oefeningen heb je gedaan?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:55 schreef Etsu het volgende:
Ik heb gefitnesst jongens. Halfuur met begeleiding en kwartier alleen. Toen in sauna gezeten.
Ik voel me vet gezond nu.
oja, de sauna. Daarom ging ik ook altijd...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:55 schreef Etsu het volgende:
Ik heb gefitnesst jongens. Halfuur met begeleiding en kwartier alleen. Toen in sauna gezeten.
Ik voel me vet gezond nu.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:59 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Welke oefeningen heb je gedaan?
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:50 schreef Yreal het volgende:
Nog altijd geen wettenbundels van kpmg of lolo kunnen spotten...
Kenmerkend dat ze zoveel machine voorschrijven, je zou ook freeweight kunnen overwegen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan 1 set van 20x. Die met schouders lukte me niet helemaal. Halverwege gekapt omdat het pijn deed. Volgende keer beter
Ook meteen schema voor de komende weken.
Ik weet het niet. Ik heb aangegeven dat ik wil afvallen en dat ik wat meer spiermassa wil opbouwen, dus dan maar zo.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Kenmerkend dat ze zoveel machine voorschrijven, je zou ook freeweight kunnen overwegen.
Wanneer ga je weer?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik heb aangegeven dat ik wil afvallen en dat ik wat meer spiermassa wil opbouwen, dus dan maar zo.
Ik doe maar gewoon wat ze zeggen, zal vast goed zitten.
quote:
Nog niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:30 schreef Yreal het volgende:
[..]![]()
Ook al helemaal health junkie met alleen maar kip, biefstuk, eieren, rijst, havermout, groente en kwark?
Je lichaam wordt actiever, fitter. Afvallen gaat misschien niet heel hard op die manier, maar fitter word je wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:35 schreef Etsu het volgende:
Morgen ga ik wel biertjes klappen met pax en johannes, dus ben dan weer geen meter opgeschoten
Je doet trainen niet teniet door bier te drinken.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:35 schreef Etsu het volgende:
Morgen ga ik wel biertjes klappen met pax en johannes, dus ben dan weer geen meter opgeschoten
waarvoor ga jij inschrijven voor het bacheloressay?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je doet trainen niet teniet door bier te drinken.Afvallen gaat natuurlijk langzamer, maar je conditie en spiermassa wordt niet slechter als je niet gezond eet.
dat is zat. Met jouw training heb je echt geen 200gram eiwit per dag nodigquote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:52 schreef Etsu het volgende:
Dacht ik met m'n goede gedrag naar de supermarkt te gaan om o.a. kwark te halen, vergeet ik kwark.
Wel eieren en kip gekocht. En groenten.
Kunnen we weddenschappen op deze obsessie zetten?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:52 schreef Etsu het volgende:
Dacht ik met m'n goede gedrag naar de supermarkt te gaan om o.a. kwark te halen, vergeet ik kwark.
Wel eieren en kip gekocht. En groenten.
Nee. Die verlies jij gegarandeerd.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kunnen we weddenschappen op deze obsessie zetten?
Geen idee. Wanneer moet dat?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
waarvoor ga jij inschrijven voor het bacheloressay?
Dat idee heb ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:22 schreef Tchock het volgende:
Ik heb echt geen idee waar ik over moet schrijven. Enige rechtsgebied waar ik het idee van heb dat er een beetje van weet is Europees belastingrecht.
parkeerbelastingquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing. Zometeen maar even kijken, een onderwerp heb ik toch nog niet.
Als ik ergens niets voor kan verzinnen is het wel vpb...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:32 schreef Tchock het volgende:
Vpb kan ik ook wel een onderwerp bij verzinnen denk ik.
Dan sta je op en zeg je met duidelijke stem: "Godverdomme Ties, doe niet zo kinderachtig".quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:40 schreef underground1009 het volgende:
Een van de grote vrienden van Ets en Pax zit hier bij computercriminaliteit z'n vaste gedrag te vertonen![]()
(Jullie weten wie ik bedoel)
M.?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:40 schreef underground1009 het volgende:
Een van de grote vrienden van Ets en Pax zit hier bij computercriminaliteit z'n vaste gedrag te vertonen![]()
Ja leukquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan sta je op en zeg je met duidelijke stem: "Godverdomme Ties, doe niet zo kinderachtig".
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:40 schreef underground1009 het volgende:
Jemig wat een rommelquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan 1 set van 20x. Die met schouders lukte me niet helemaal. Halverwege gekapt omdat het pijn deed. Volgende keer beter
Ook meteen schema voor de komende weken.
Ik ook. Was met andere dingen bezig. Gelukkig nog plek zat.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:08 schreef Yreal het volgende:
Vergeet ik nog bijna me in te schrijven...
Ik was nummer 3 van 6 op 5 minuten na 6e...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook. Was met andere dingen bezig. Gelukkig nog plek zat.
Ik elfde van de veertien.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik was nummer 3 van 6 op 5 minuten na 6e...
Erfrechtquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
IB-DGA en Erfrecht. En bacheloressay. Verder klaar voor dit jaar.
Moet te doen zijn toch?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bestuursrecht 2, rechtsfilosofie, pfe, rechtsgeschiedenis, essay
Jajoh, en nog stage lopen, afstuderen op het hbo en daar nog 3 vakken. Nieuwe high score in de maak...quote:
Ik ga niet happen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jajoh, en nog stage lopen, afstuderen op het hbo en daar nog 3 vakken. Nieuwe high score in de maak...
Juist een topvak. Iedereen loopt gewoon te zeiken omdat ze het niet snappen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:34 schreef Tchock het volgende:
Ik heb geen zin in IB-DGA. Lijkt me weinig aan en iedereen zegt dat het heel moeilijk is.
Schrijf het dan ook ergens op, klaphark.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:39 schreef Yreal het volgende:
6x btw aangifte, 6de keer loggin vergeten
Dat vak onderscheidt de diehard fiscalisten van de casual minor-flikkersquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:34 schreef Tchock het volgende:
Ik heb geen zin in IB-DGA. Lijkt me weinig aan en iedereen zegt dat het heel moeilijk is.
Rechtsfilosofie is leuk!!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bestuursrecht 2, rechtsfilosofie, pfe, rechtsgeschiedenis, essay
Valt wel mee, het is gewoon niet zo interessant.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:34 schreef Tchock het volgende:
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:43 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Dat vak onderscheidt de diehard fiscalisten van de casual minor-flikkers
Het wachtwoord dient te bevatten : 1 hoofdletter, 4 kleine letters, 1 nummer, 3 tekens die niet in uw oude wachtwoord voorkwamenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Schrijf het dan ook ergens op, klaphark.
Dus je bent gewoon kansloos als je oude wachtwoord Abcdefghijklmnopqrstuvwxyz1±!@#$%^&*()-+;[]'\/>< was?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het wachtwoord dient te bevatten : 1 hoofdletter, 4 kleine letters, 1 nummer, 3 tekens die niet in uw oude wachtwoord voorkwamen
Zulke systemen mogen ze per direct afschieten met zulke ridicule eisen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het wachtwoord dient te bevatten : 1 hoofdletter, 4 kleine letters, 1 nummer, 3 tekens die niet in uw oude wachtwoord voorkwamen
Ha die Joosie. Klaar voor donderdag?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zulke systemen mogen ze per direct afschieten met zulke ridicule eisen.
Wat denk je zelluf? Man, man, man, man.. 6 uur mijn nest uit om rond 9 uur braaf FAR te kunnen volgen. Prachtig, ik zeg prachtig!quote:
Bij de Leij zal blij zijn met je aanwezigheid.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat denk je zelluf? Man, man, man, man.. 6 uur mijn nest uit om rond 9 uur braaf FAR te kunnen volgen. Prachtig, ik zeg prachtig!
Hij zal merken dat ik aanwezig benquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij de Leij zal blij zijn met je aanwezigheid.
Rechtsgeschiedenis 1quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:55 schreef nadiyaa het volgende:
Wat is jullie lievelingseerstejaarsvak? Dan weet ik alvast wat ik ga kiezen volgend ' blok'.
Geen een eigenlijk. Bestuursrecht 1 ofzo. De rest vond ik kak.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:55 schreef nadiyaa het volgende:
Wat is jullie lievelingseerstejaarsvak? Dan weet ik alvast wat ik ga kiezen volgend ' blok'.
Aansprakelijkheidsrecht. Sowieso een van de leukste vakken van de bachelor.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:55 schreef nadiyaa het volgende:
Dat klopt, want in de minor zit het niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:43 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Dat vak onderscheidt de diehard fiscalisten van de casual minor-flikkers
Dus je hebt 3 vakken en dan nog hertentamen straf2oud?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:58 schreef Joosie200 het volgende:
Maar voordat het donderdag is, eerst maar morgen Recht & info en Geschiedenis van de Europese rechtswetenschap aka Rechtsgeschiedenis 1 all over again volgen. Ben benieuwd
Heb er een hard hoofd in. Vind het een beetje droog.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hij zal merken dat ik aanwezig ben
[..]
Rechtsgeschiedenis 1![]()
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen een eigenlijk. Bestuursrecht 1 ofzo. De rest vond ik kak.
Helaas een postpropedeusevak.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aansprakelijkheidsrecht. Sowieso een van de leukste vakken van de bachelor.
Di 3-feb 09:00–11:00 Strafrecht 3 (nieuw Formeel Strafrecht) HC Aquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus je hebt 3 vakken en dan nog hertentamen straf2oud?
Druk.
oquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klopt, want in de minor zit het niet.
Klinkt cru en alsof ik rechten niet leuk vind ofzo, maar in het eerste jaar is bij ons heel erg basic en daar vond ik geen ruk aan. Had bij burgerlijk1 wel twee colleges over personen-, familie- en erfrecht en dat vond ik wel leuk. Daarom ben ik voor notarieel gegaan en daar heb ik geen spijt van.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:59 schreef nadiyaa het volgende:
[..]
Heb er een hard hoofd in. Vind het een beetje droog.
[..]
Ben benieuwd!
[..]
Helaas een postpropedeusevak.
Ga je straf3 of straf2oud (her)tentamen doen?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Di 3-feb 09:00–11:00 Strafrecht 3 (nieuw Formeel Strafrecht) HC A
15:00–17:00 Computercriminaliteit HC
Wo 4-feb 11:00–13:00 Recht en Informatiemanagement HC
13:00–15:00 Europese Rechtswetenschap HC
Do 5-feb 09:00–11:00 Fiscale Aspecten van Registergoederen HC
13:00–15:00 Strafrecht 3 (nieuw Formeel Strafrecht) WG03
Allebei natuurlijk. Straf3 eerste kans is eind maart al, straf 2 oud tweede kans op mijn verjaardag in aprilquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga je straf3 of straf2oud (her)tentamen doen?
Als je straf3 haalt, ben je een van de weinigen/de eerste die 2x straf3 op z'n cijferlijst heeft staan.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Allebei natuurlijk. Straf3 eerste kans is eind maart al, straf 2 oud tweede kans op mijn verjaardag in april
Iemand moet de eerste zijnquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je straf3 haalt, ben je een van de weinigen/de eerste die 2x straf3 op z'n cijferlijst heeft staan.
Ken alleen maar mensen die 123 of 122 hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |