Je lichaam wordt actiever, fitter. Afvallen gaat misschien niet heel hard op die manier, maar fitter word je wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:35 schreef Etsu het volgende:
Morgen ga ik wel biertjes klappen met pax en johannes, dus ben dan weer geen meter opgeschoten
Je doet trainen niet teniet door bier te drinken.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:35 schreef Etsu het volgende:
Morgen ga ik wel biertjes klappen met pax en johannes, dus ben dan weer geen meter opgeschoten
waarvoor ga jij inschrijven voor het bacheloressay?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je doet trainen niet teniet door bier te drinken.Afvallen gaat natuurlijk langzamer, maar je conditie en spiermassa wordt niet slechter als je niet gezond eet.
dat is zat. Met jouw training heb je echt geen 200gram eiwit per dag nodigquote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:52 schreef Etsu het volgende:
Dacht ik met m'n goede gedrag naar de supermarkt te gaan om o.a. kwark te halen, vergeet ik kwark.
Wel eieren en kip gekocht. En groenten.
Kunnen we weddenschappen op deze obsessie zetten?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:52 schreef Etsu het volgende:
Dacht ik met m'n goede gedrag naar de supermarkt te gaan om o.a. kwark te halen, vergeet ik kwark.
Wel eieren en kip gekocht. En groenten.
Nee. Die verlies jij gegarandeerd.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kunnen we weddenschappen op deze obsessie zetten?
Geen idee. Wanneer moet dat?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
waarvoor ga jij inschrijven voor het bacheloressay?
Dat idee heb ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:22 schreef Tchock het volgende:
Ik heb echt geen idee waar ik over moet schrijven. Enige rechtsgebied waar ik het idee van heb dat er een beetje van weet is Europees belastingrecht.
parkeerbelastingquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing. Zometeen maar even kijken, een onderwerp heb ik toch nog niet.
Als ik ergens niets voor kan verzinnen is het wel vpb...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:32 schreef Tchock het volgende:
Vpb kan ik ook wel een onderwerp bij verzinnen denk ik.
Dan sta je op en zeg je met duidelijke stem: "Godverdomme Ties, doe niet zo kinderachtig".quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:40 schreef underground1009 het volgende:
Een van de grote vrienden van Ets en Pax zit hier bij computercriminaliteit z'n vaste gedrag te vertonen![]()
(Jullie weten wie ik bedoel)
M.?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:40 schreef underground1009 het volgende:
Een van de grote vrienden van Ets en Pax zit hier bij computercriminaliteit z'n vaste gedrag te vertonen![]()
Ja leukquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan sta je op en zeg je met duidelijke stem: "Godverdomme Ties, doe niet zo kinderachtig".
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:40 schreef underground1009 het volgende:
Jemig wat een rommelquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan 1 set van 20x. Die met schouders lukte me niet helemaal. Halverwege gekapt omdat het pijn deed. Volgende keer beter
Ook meteen schema voor de komende weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |