Ik ook. Was met andere dingen bezig. Gelukkig nog plek zat.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:08 schreef Yreal het volgende:
Vergeet ik nog bijna me in te schrijven...
Ik was nummer 3 van 6 op 5 minuten na 6e...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook. Was met andere dingen bezig. Gelukkig nog plek zat.
Ik elfde van de veertien.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik was nummer 3 van 6 op 5 minuten na 6e...
Erfrechtquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
IB-DGA en Erfrecht. En bacheloressay. Verder klaar voor dit jaar.
Moet te doen zijn toch?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bestuursrecht 2, rechtsfilosofie, pfe, rechtsgeschiedenis, essay
Jajoh, en nog stage lopen, afstuderen op het hbo en daar nog 3 vakken. Nieuwe high score in de maak...quote:
Ik ga niet happen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jajoh, en nog stage lopen, afstuderen op het hbo en daar nog 3 vakken. Nieuwe high score in de maak...
Juist een topvak. Iedereen loopt gewoon te zeiken omdat ze het niet snappen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:34 schreef Tchock het volgende:
Ik heb geen zin in IB-DGA. Lijkt me weinig aan en iedereen zegt dat het heel moeilijk is.
Schrijf het dan ook ergens op, klaphark.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:39 schreef Yreal het volgende:
6x btw aangifte, 6de keer loggin vergeten
Dat vak onderscheidt de diehard fiscalisten van de casual minor-flikkersquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:34 schreef Tchock het volgende:
Ik heb geen zin in IB-DGA. Lijkt me weinig aan en iedereen zegt dat het heel moeilijk is.
Rechtsfilosofie is leuk!!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bestuursrecht 2, rechtsfilosofie, pfe, rechtsgeschiedenis, essay
Valt wel mee, het is gewoon niet zo interessant.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:34 schreef Tchock het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |