quote:Op maandag 2 februari 2015 22:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Treur niet… neem ik wel over…
En zal ik STAaaaaaand and deliver draaien voor Fogel
Jah ik flikker hier ook aardig om, maar blijf nog wel ff naar Spezza luisteren.quote:Op maandag 2 februari 2015 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]ik ben doodmoe, zo nog ff rustig een blokje lopen en dan lekker
Ik had maar een uurtje willen draaien, maar het aantal luisteraars bleef stijgen, dus toch maar een half uurtje verlengdquote:Op maandag 2 februari 2015 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Jah ik flikker hier ook aardig om, maar blijf nog wel ff naar Spezza luisteren.
Is goedquote:Op maandag 2 februari 2015 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je daar mee start, dan luister ik die nog even voor ik een blokje ga hardlopen
quote:Op maandag 2 februari 2015 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Jah ik flikker hier ook aardig om, maar blijf nog wel ff naar Spezza luisteren.
quote:Op maandag 2 februari 2015 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had maar een uurtje willen draaien, maar het aantal luisteraars bleef stijgen, dus toch maar een half uurtje verlengd
Nu is het wat mij betreft wel mooi, nog even kort naar Spezza luisteren en dan echt even cool downen.
quote:Op maandag 2 februari 2015 22:27 schreef Spezza19 het volgende:
Kennen mensen toevallig deze nog? Nog? Nog? Nog?
Graag gedraaidquote:Op maandag 2 februari 2015 22:30 schreef ToT het volgende:
Hee thx voor de tunes Muis, voor zover ik ze heb meegekregen!
Jij voor het luisterenquote:
Maf ze muisquote:Op maandag 2 februari 2015 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
Spezz bedankt, ik sla het hardlopen over en ga nu rechtstreeks
quote:Op maandag 2 februari 2015 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
Truste Muis! Bedankt voor de tunesquote:Op maandag 2 februari 2015 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
Deze nog ff snel gedaan, met 15625 (near excellent) niet slecht voor een 40+ erquote:Op maandag 2 februari 2015 21:38 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Die klonk ook geweldig ja
Ik ben nu allemaal andere videos zoals je gehoortesten
Ik ben excellent![]()
Ja, op een of andere manier kapte ie hem af na 1 minuut… Straks dus nog maar een keerquote:Op maandag 2 februari 2015 22:43 schreef DieselTank het volgende:
Haha ik luister deze wel eens in nightcore versie
quote:Op maandag 2 februari 2015 22:49 schreef ToT het volgende:
Ik heb net een paar van die Hardcore filmpjes (o.a. waar die quote van net uit kwam) aan Lanie laten zien!
quote:Op maandag 2 februari 2015 22:58 schreef ToT het volgende:
Ah joy!
Ja mooi moment om alsnog af te haken, sorry; ik zak toch echt volkomen in elkaar hier.Trusten peeps, en de volgende keer luister ik uiteraard weer langer mee!
maf zequote:Op maandag 2 februari 2015 22:58 schreef ToT het volgende:
Ah joy!
Ja mooi moment om alsnog af te haken, sorry; ik zak toch echt volkomen in elkaar hier.Trusten peeps, en de volgende keer luister ik uiteraard weer langer mee!
Die heb je gemist ja…quote:Op maandag 2 februari 2015 22:59 schreef Fogel het volgende:
Zo, ik ben weer bijna kaal en schoon.
Heb ik staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand and deliver gemist?
Je hebt ook gabbertje gemist trouwensquote:Op maandag 2 februari 2015 23:03 schreef Fogel het volgende:
Wooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiii
Goh, wat ergquote:Op maandag 2 februari 2015 23:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je hebt ook gabbertje gemist trouwens
Dan moet je dat ook niet doenquote:Op maandag 2 februari 2015 23:14 schreef Rafeiro het volgende:
Zo laat op de avond nog een bak noodles wegwerken is niet echt fijn *burp*
En zag net buiten dat het morgen weer flink krabben wordt
ayayayaayayaaaayquote:Op maandag 2 februari 2015 23:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan moet je dat ook niet doen
Avond Raf
Alles goed? Behalve dan het vooruitzicht van raampjes krabbenquote:
Redelijk, iemand maakte vandaag een opmerking waarmee hij an sich de plank vrijwel volledig missloeg, maar me wel enorm aan het denken heeft gezet. En dan moet je dat weer min of meer loslaten. En daar ben ik zo ontzettend niet goed in.quote:Op maandag 2 februari 2015 23:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Alles goed? Behalve dan het vooruitzicht van raampjes krabben
Ah, das niet zo mooi…quote:Op maandag 2 februari 2015 23:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Redelijk, iemand maakte vandaag een opmerking waarmee hij an sich de plank vrijwel volledig missloeg, maar me wel enorm aan het denken heeft gezet. En dan moet je dat weer min of meer loslaten. En daar ben ik zo ontzettend niet goed in.
quote:Op maandag 2 februari 2015 23:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Redelijk, iemand maakte vandaag een opmerking waarmee hij an sich de plank vrijwel volledig missloeg, maar me wel enorm aan het denken heeft gezet. En dan moet je dat weer min of meer loslaten. En daar ben ik zo ontzettend niet goed in.
quote:
Het "probleem" kon ik me wel in vinden. Alleen staat de oorzaak, zo denk ik nu, volledig haaks op hetgeen die persoon denkt. Niet willen (angstig zijn/verkrampen) tegenover te graag willen pleasen, met vergelijkbare symptomen.quote:
Beetje erg druk op het moment, vandaag een nieuw project opgestart, morgen vlieg ik naar Italie voor een ander project en als ik terug ben heb ik 2 weken om een 3e project af te sluiten (terwijl ik nog 3 andere een beetje up to date moet houden). En da's alleen mijn werk, thuis ook zat te doen.quote:
Truste Uzunumaki's broerquote:Op maandag 2 februari 2015 23:39 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
dank voor de muziek spezz ik zal plat
Dat klinkt inderdaad erg drukquote:Op maandag 2 februari 2015 23:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Beetje erg druk op het moment, vandaag een nieuw project opgestart, morgen vlieg ik naar Italie voor een ander project en als ik terug ben heb ik 2 weken om een 3e project af te sluiten (terwijl ik nog 3 andere een beetje up to date moet houden). En da's alleen mijn werk, thuis ook zat te doen.
Maar verder alles OKGa wel zo even pitten, morgen ben ik zo'n 13 uur onderweg.
Bedankt alvast voor de muziek
Tja, dat probleem ken ik… Al deed ik niet zozeer om mensen te pleasen, maar meer omdat andere mensen dingen niet deden en ik dan als enige nog hart voor de zaak had om problemen op te willen lossen of klanten goed te helpen.quote:Op maandag 2 februari 2015 23:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
[..]
Het "probleem" kon ik me wel in vinden. Alleen staat de oorzaak, zo denk ik nu, volledig haaks op hetgeen die persoon denkt. Niet willen (angstig zijn/verkrampen) tegenover te graag willen pleasen, met vergelijkbare symptomen.
Ik wil veel te graag iedereen helpen en blijf dus maar ja en amen zeggen. Maar ik moet gewoon ook eens nee zeggen. Dan lever ik beter werk en doen die luie donders ook eens wat. (gechargeerd)
Nu loop ik voor 1,5 FTE het vuur uit de sloffen (bij wijze van), maar laat ik kwalitatief steken vallen.
Maar ik ga maar eens richting mijn bedjequote:
Crap.. Zit het weer in m'n hoofdquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Crap.. Zit het weer in m'n hoofd![]()
Morgeuh!
Whehehe vandaag helaas iets minder tijdquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]Moguh!
Gewoon wat leuke verzoekjes indienen![]()
Eigen radio kan nooit zo goed zijn als Gupquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whehehe vandaag helaas iets minder tijd*eigen radio aan momenteel
*
Coal chamber - Dark days op staanquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Eigen radio kan nooit zo goed zijn als Gup
He nog een ouwe bekendequote:
quote:
Ik bedoelde eigenlijk eerder iemand die ik ook nog ken van mijn iets actievere R49 dagen; maar dit kwam er ook wel grappig uit mehehehehquote:
Jaja......quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk eerder iemand die ik ook nog ken van mijn iets actievere R49 dagen; maar dit kwam er ook wel grappig uit meheheheh![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:20 schreef Spezza19 het volgende:
Dit is toch sowieso een bejaardenvereniging?
Of zit ik nu verkeerd?
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
Nou dan ga ik weer; als 20-er hoef ik dit niet te pikken *ow yeahhh throwing in the twenty card![]()
![]()
*
Eind DIT jaarquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Wacht maar...... eind volgend jaar......
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:22 schreef Melting het volgende:
:
[..]
Welkom bij bejaardensoos "De laatste adem".
Ik put hem uit tot de laatste dag verdeurie !!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Eind DIT jaarZe is van '85 dus ze mag nog 10 maanden genieten van die twintig kaart…
Ach, er zitten er een paar bij hier die zullen zeggen: I see your twenty and I'll raise you 40quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
Nou dan ga ik weer; als 20-er hoef ik dit niet te pikken *ow yeahhh throwing in the twenty card![]()
![]()
*
Dat mag, ik als 30-er heb de wijsheid om daar boven te staanquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik put hem uit tot de laatste dag verdeurie !!![]()
Ik al eind dit jaar.....quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, er zitten er een paar bij hier die zullen zeggen: I see your twenty and I'll raise you 40
Ach, die 49 in R49 was toch ook gebaseerd op de gemiddelde leeftijd van de DJ's?quote:
Using the wisdom card is something ugly people say...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat mag, ik als 30-er heb de wijsheid om daar boven te staan
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Using the wisdom card is something ugly people say...
Nee?whehehehe
![]()
JE BENT WEER DRIE DAGEN TE LAAT ROBDRIESSEN!!!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:08 schreef robdriessen het volgende:
MEVROUW MUIS, HOE LAAT BEGINT DE BINGOOO?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |