Ja, op een of andere manier kapte ie hem af na 1 minuut… Straks dus nog maar een keerquote:Op maandag 2 februari 2015 22:43 schreef DieselTank het volgende:
Haha ik luister deze wel eens in nightcore versie
quote:Op maandag 2 februari 2015 22:49 schreef ToT het volgende:
Ik heb net een paar van die Hardcore filmpjes (o.a. waar die quote van net uit kwam) aan Lanie laten zien!
quote:Op maandag 2 februari 2015 22:58 schreef ToT het volgende:
Ah joy!
Ja mooi moment om alsnog af te haken, sorry; ik zak toch echt volkomen in elkaar hier.Trusten peeps, en de volgende keer luister ik uiteraard weer langer mee!
maf zequote:Op maandag 2 februari 2015 22:58 schreef ToT het volgende:
Ah joy!
Ja mooi moment om alsnog af te haken, sorry; ik zak toch echt volkomen in elkaar hier.Trusten peeps, en de volgende keer luister ik uiteraard weer langer mee!
Die heb je gemist ja…quote:Op maandag 2 februari 2015 22:59 schreef Fogel het volgende:
Zo, ik ben weer bijna kaal en schoon.
Heb ik staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand and deliver gemist?
Je hebt ook gabbertje gemist trouwensquote:Op maandag 2 februari 2015 23:03 schreef Fogel het volgende:
Wooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiii
Goh, wat ergquote:Op maandag 2 februari 2015 23:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je hebt ook gabbertje gemist trouwens
Dan moet je dat ook niet doenquote:Op maandag 2 februari 2015 23:14 schreef Rafeiro het volgende:
Zo laat op de avond nog een bak noodles wegwerken is niet echt fijn *burp*
En zag net buiten dat het morgen weer flink krabben wordt
ayayayaayayaaaayquote:Op maandag 2 februari 2015 23:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan moet je dat ook niet doen
Avond Raf
Alles goed? Behalve dan het vooruitzicht van raampjes krabbenquote:
Redelijk, iemand maakte vandaag een opmerking waarmee hij an sich de plank vrijwel volledig missloeg, maar me wel enorm aan het denken heeft gezet. En dan moet je dat weer min of meer loslaten. En daar ben ik zo ontzettend niet goed in.quote:Op maandag 2 februari 2015 23:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Alles goed? Behalve dan het vooruitzicht van raampjes krabben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |