He nog een ouwe bekendequote:
quote:
Ik bedoelde eigenlijk eerder iemand die ik ook nog ken van mijn iets actievere R49 dagen; maar dit kwam er ook wel grappig uit mehehehehquote:
Jaja......quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk eerder iemand die ik ook nog ken van mijn iets actievere R49 dagen; maar dit kwam er ook wel grappig uit meheheheh![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:20 schreef Spezza19 het volgende:
Dit is toch sowieso een bejaardenvereniging?
Of zit ik nu verkeerd?
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
Nou dan ga ik weer; als 20-er hoef ik dit niet te pikken *ow yeahhh throwing in the twenty card![]()
![]()
*
Eind DIT jaarquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Wacht maar...... eind volgend jaar......
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:22 schreef Melting het volgende:
:
[..]
Welkom bij bejaardensoos "De laatste adem".
Ik put hem uit tot de laatste dag verdeurie !!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Eind DIT jaarZe is van '85 dus ze mag nog 10 maanden genieten van die twintig kaart…
Ach, er zitten er een paar bij hier die zullen zeggen: I see your twenty and I'll raise you 40quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
Nou dan ga ik weer; als 20-er hoef ik dit niet te pikken *ow yeahhh throwing in the twenty card![]()
![]()
*
Dat mag, ik als 30-er heb de wijsheid om daar boven te staanquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik put hem uit tot de laatste dag verdeurie !!![]()
Ik al eind dit jaar.....quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, er zitten er een paar bij hier die zullen zeggen: I see your twenty and I'll raise you 40
Ach, die 49 in R49 was toch ook gebaseerd op de gemiddelde leeftijd van de DJ's?quote:
Using the wisdom card is something ugly people say...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat mag, ik als 30-er heb de wijsheid om daar boven te staan
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Using the wisdom card is something ugly people say...
Nee?whehehehe
![]()
JE BENT WEER DRIE DAGEN TE LAAT ROBDRIESSEN!!!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:08 schreef robdriessen het volgende:
MEVROUW MUIS, HOE LAAT BEGINT DE BINGOOO?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |