Het blijft bij de uitslag van Geert.quote:
quote:Op zondag 1 februari 2015 21:19 schreef maxmit het volgende:
Katherine is veels te leuk voor die kut van een bertie.
quote:Op zondag 1 februari 2015 21:18 schreef Fascination het volgende:
Waarom is Ciska er nog? Stap op dan als je geen klik voelt.
Ja, dat ie zo de deur open beukte zegmaarquote:Op zondag 1 februari 2015 21:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Voor het slapen gaan alle vrouwen op de mond zoenen?
Lekkere hockeyassquote:Op zondag 1 februari 2015 21:22 schreef maxmit het volgende:
Ik heb zo'n zin ineens om Lotte op die ass te petsen.
Lotte gaat eindigen met een Jort Kelder figuur.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:22 schreef maxmit het volgende:
Ik heb zo'n zin ineens om Lotte op die ass te petsen.
Onzeker en geen ruggengraat.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:18 schreef Fascination het volgende:
De lange met krullerig bobhaar is Ria.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:30 schreef SSJKliko het volgende:
Ik kan die twee blonde vrouwen bij Theo niet uit elkaar houden![]()
Jans blonde, die met de nog niet getoonde phoenix.quote:
Kan dikke huid zijn. Dat had een vroegere klasgenote van me: erg bleek en vrij stijf in het gezicht.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:43 schreef emayn het volgende: die blonde lijkt wel lam van de botox. NIets dat er beweegt in haar gezicht
Nee toch? Theo zoekt gezelligheid thuis.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:07 schreef Onnoman het volgende:
Theo is niet erg handig..
hij komt ook zo saai uit zn woorden..
bertie en theo vind ik wel prima bij elkaar passen eigenlijk
Ja ook gehoord.. maar het was nog vroeg waarschijnlijkquote:Op zondag 1 februari 2015 22:11 schreef ariehaan het volgende:
Heb ik het nu verkeerd gehoord, of had die ene bij boer Jan het nu echt over de "boomstam" van de schapen? Niemand opgevallen?
Jaquote:Op zondag 1 februari 2015 22:11 schreef ariehaan het volgende:
Heb ik het nu verkeerd gehoord, of had die ene bij boer Jan het nu echt over de "boomstam" van de schapen? Niemand opgevallen?
Als iemand je geen aandacht geeft (Bertie geeft haar geen aandacht), dan is er sowieso al geen klik. Ze baalt misschien ook...quote:Op zondag 1 februari 2015 21:18 schreef Fascination het volgende:
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:42 schreef Mozy het volgende:
Ik vind Rianne wel tof voor Jan. Die klikken best wel goed volgens mij.
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Theo is de enige waarvan ik vind dat hij echt met iemand de klik moet hebben. Hij moet echt een vrouw vinden
quote:
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:53 schreef MissJ het volgende:
nou kom op kutjes, jank niet zo, doe gewoon een overall aan zeg
quote:Op zondag 1 februari 2015 21:01 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ze doen wel erg giebelig, maar veel werk komt er niet uit...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |