Inderdaad, hij zou nog alle panelen kunnen vervangen voor glas.quote:
Dat zal nog niet meevallen, dan moet je de halve deur verzagenquote:Op zondag 10 mei 2015 06:44 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Inderdaad, hij zou nog alle panelen kunnen vervangen voor glas.
Das zonde, dacht dat het losse panelen waren.quote:Op zondag 10 mei 2015 07:50 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
Dat zal nog niet meevallen, dan moet je de halve deur verzagen. Panelen zitten niet met latten vast namelijk. Zou het ook een beetje zonde vinden om eerlijk te zijn.
In de meeste gevallen zijn het geen losse panelen.quote:Op zondag 10 mei 2015 08:20 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Das zonde, dacht dat het losse panelen waren.
Ja, helaas wel tijdelijk want we hebben toch echt die extra slaapkamer nodig in de toekomst. Ziet er voor nu wel ruim uit inderdaad;)quote:Op zondag 10 mei 2015 11:24 schreef Vonkenboer het volgende:
Het is wel een hele verbetering qua ruimte !
Bij mijn appartementje hetzelfde: ik ga mn mooie camera niet blootstellen aan het stofgeweld van een verbouwingquote:Op maandag 4 mei 2015 23:30 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Bedankt. Ja het gaat uitstekend naar ons idee. De meest recente planning geeft aan dat het begin augustus dusdanig ver af moet zijn dat we kunnen verhuizen. En dan komt er uiteraard een uitgebreide fotoshoot met onze spiegelreflexcamera ipv al die wazige telefoonfoto's
quote:Op zondag 10 mei 2015 21:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
En de nedap deurklinken ook! Same here
quote:Op zondag 10 mei 2015 22:36 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik het goed heb gezien zijn het deze, die zijn van philips en niet van nedap. Heb dezelfde voor mijn vader gekocht en geplaatst, vandaar dat ik het weet.
Volgens mij zijn het die jaquote:Op zondag 10 mei 2015 22:36 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik het goed heb gezien zijn het deze, die zijn van philips en niet van nedap. Heb dezelfde voor mijn vader gekocht en geplaatst, vandaar dat ik het weet.
Bedankt. Jij bent ook een enorme inspiratie voor ons trouwensquote:Op zondag 10 mei 2015 21:04 schreef Gieliovd het volgende:
Jullie zijn lekker bezig! Kijk met plezier mee
Schroefje aan de onderkant verwijderen, klinken verwijderen, stift indrukken en dan komt er aan de kant van de stift een rond stelschroefje tevoorschijn (zie je het rondje op de foto?), deze aandraaien tot je de gewenste dikte hebt en dan weer terug monteren, niet te strak stellen. Metalen bevestigingsijzertjes voor de schilden die op de deur zitten geslagen eventueel vast zetten met twee kleine schroefjes indien nodig.quote:Op maandag 11 mei 2015 13:03 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het die jaZe lijken er in elk geval heel veel op. Ze zitten wel een beetje los sommige, misschien kan ik dat nog een keer wat strakker zetten.
[..]
Bedankt. Jij bent ook een enorme inspiratie voor ons trouwensVooral je eerste topic was een bron van goeie tips.
Ik vroeg me een paar dagen geleden hetzelfde afquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:24 schreef Nightquest777 het volgende:
Roze plafond is niet lelijk:
[ afbeelding ]
En een paar millimeter egaline doet wonderen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vraagje: ik wil de muren mooi egaliseren in de badkamer zodat de onderste 2 meter met tegels gedaan kan worden, en het bovenste stukje plus plafond gestuct kan worden oid. Kan ik dat gewoon met roodband doen, of raden jullie iets anders aan?
Inderdaad, beter met een product op cementbasisquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:01 schreef Knuppel1983 het volgende:
Beter met cement. Als gips vochtig wordt laat het los. Waarbij ik moet toegeven dat ik het zelf ook met roodband heb gedaan en dat hangt nog steeds. Wel goed voorsmeren.
Als je niet teveel hoeft te overbruggen kun je ook muur en tegel met de lijmkam insmeren, zgn butteringfloat methode.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |