SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Uit het niets? Die zijn zo voorspelbaar dat je de klok erop gelijk kan zettenquote:Op zondag 1 februari 2015 14:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik mis wel de sneren naar PSV die uit het niets komen.
doet die ook, maar blijkbaar heb jij een andere opvatting van normaalquote:Op zondag 1 februari 2015 14:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, hij kan beter gewoon normaal doen.
Alleen maar getroll, mensen fitten op elkaar etc.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoe zou dit anders zijn met GGMM?
quote:
Ik bedoel dat ze niet eens spelen.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uit het niets? Die zijn zo voorspelbaar dat je de klok erop gelijk kan zetten
achter zijn rug om belachelijk makenquote:Op zondag 1 februari 2015 14:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uit het niets? Die zijn zo voorspelbaar dat je de klok erop gelijk kan zetten
Ja, nee, klopt, dat doen alleen GGMM en ligt alleen aan hem.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen maar getroll, mensen fitten op elkaar etc.
Gewoon hoe het niet moet zijn, vooral bij Ajax, Feyenoord of PSV wedstrijden.
Ofniet GGMM?
Mr bigstar is niet meer rullevantquote:Op zondag 1 februari 2015 14:58 schreef Zipportal het volgende:
GGMM is een pisvlek. Dit geheel Ruud Terzijde.
Die gaan binnen no time over NEC heen.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Roda komt weer in de problemen.
Als mod moet je beter weten.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, nee, klopt, dat doen alleen GGMM en ligt alleen aan hem.
quote:Op zondag 1 februari 2015 14:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die gaan binnen no time over NEC heen.
- hafcfan
Haha! En hij is aan het f5'en.quote:
Hafcfan dacht vorig seizoen dat Vitesse kampioen kon worden.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die gaan binnen no time over NEC heen.
- hafcfan
ramosquote:Op zondag 1 februari 2015 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Bans zijn automatische dm bans tegenwoordigquote:Op zondag 1 februari 2015 14:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die is gebanned. Maar hij reageert niet op mijn dm
hafcfan heeft niet zoveel verstand van voetbal.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hafcfan dacht vorig seizoen dat Vitesse kampioen kon worden.
quote:Op zondag 1 februari 2015 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha! En hij is aan het f5'en.
GGMM heeft écht niets te doen.
captaincookie ook.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind je mad overkomen. Wat zurig.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:58 schreef Adames het volgende:
[..]
doet die ook, maar blijkbaar heb jij een andere opvatting van normaal
Maakt niet uit, ik vind mooiquote:Op zondag 1 februari 2015 14:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit of ik dit mooi of lelijk vind..
Srs?quote:Op zondag 1 februari 2015 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bans zijn automatische dm bans tegenwoordig
vraag me dat ook afquote:Op zondag 1 februari 2015 15:00 schreef Adames het volgende:
[..]
captaincookie ook.
waar is die vent eigenlijk
CaptainCookie is een jongen waarbij het hart op de juiste plek zit.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:00 schreef Adames het volgende:
[..]
captaincookie ook.
waar is die vent eigenlijk
Slaat ook nergens op. Dannyquote:Op zondag 1 februari 2015 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij vond Uth een waardeloze spitsquote:Op zondag 1 februari 2015 15:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
hafcfan heeft niet zoveel verstand van voetbal.
Nee echt? Niet relevant.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die is allang geen mod meer joh.
Zielig dit maarjaquote:Op zondag 1 februari 2015 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen idee. Ik hoor het net.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op. Danny
Waarom heeft Rene ban?
Rienstra ging het ook niet redden bij PEC.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij vond Uth een waardeloze spits
110% anti vitesse?quote:Op zondag 1 februari 2015 15:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik vind mooiEn dat wil wat zeggen als het over Vitesse gaat
Nu dat hij gebanned is, kan hij eindelijk weer met zijn moeke naar de kerk. Komt niets goed van dat jongetje.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mr bigstar is niet meer rullevant
Vitesse speelt het beste voetbal van Nederland aldus jij.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is dat 'ie voor PSV staat, anders had ik nu gemene opmerkingen gemaakt.quote:
eens.quote:
proberen aan de hand van een forumpost iemands stemming te bepalen, is blijkbaar moeilijker voor je dan je zelf denkt.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind je mad overkomen. Wat zurig.
Deze mening onderschrijf ik nog steeds.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vitesse speelt het beste voetbal van Nederland aldus jij.
geel zwart hertquote:Op zondag 1 februari 2015 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
CaptainCookie is een jongen waarbij het hart op de juiste plek zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eredivisie is zo verschrikkelijk kut, dit is de 2e wedstrijd vandaag die ik kijk.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vitesse speelt het beste voetbal van Nederland aldus jij.
Feyenoord staat nu 5 punten achter op Ajax.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:01 schreef Doublepain het volgende:
Als Ajax verliest, staat Feyenoord 2de toch?
-beleid. De rest ervan kan me niet boeienquote:
Dit is voor mij de 1e en ik verveel me echt dood. Nog geen leuke actie gezien.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eredivisie is zo verschrikkelijk kut, dit is de 2e wedstrijd vandaag die ik kijk.
Ik heb zin om mezelf de kogel te geven.
We komen vanzelf in de buurt een keertjequote:Op zondag 1 februari 2015 15:02 schreef Adames het volgende:
[..]
die vrije trap leek er een beetje op. heel klein beetje
ah ok, ik schrok al..quote:Op zondag 1 februari 2015 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord staat nu 5 punten achter op Ajax.
We tellen 't gewoon als schot.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:02 schreef Adames het volgende:
[..]
die vrije trap leek er een beetje op. heel klein beetje
Zeker de inteeltkerk , eigenaren zijn Gramulanion en Bart Simpsonquote:Op zondag 1 februari 2015 15:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nu dat hij gebanned is, kan hij eindelijk weer met zijn moeke naar de kerk. Komt niets goed van dat jongetje.
haha madquote:Op zondag 1 februari 2015 15:01 schreef Adames het volgende:
[..]
proberen aan de hand van een forumpost iemands stemming te bepalen, is blijkbaar moeilijker voor je dan je zelf denkt.
Was ik gisteravond ook, niets mis mee!quote:Op zondag 1 februari 2015 15:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aangeschoten, niks aan het handje
sympathiek van jequote:Op zondag 1 februari 2015 15:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
We tellen 't gewoon als schot.
quote:
Zijn op 1 na laatste postquote:Op zondag 1 februari 2015 15:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op. Danny
Waarom heeft Rene ban?
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:25 schreef GGMM het volgende:
Waarom worden mijn posts verwijderd? Die van Tjacka laat je staan. Dan herhaal ik het en dan mag het niet.
Vreemde mod ben je.
Preciesquote:Op zondag 1 februari 2015 15:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was ik gisteravond ook, niets mis mee!
Na afloop naar WijZijnVoetbal zeker.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zeker de inteeltkerk , eigenaren zijn Gramulanion en Bart Simpson
Hij klinkt daar mad.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Zijn op 1 na laatste post
[..]
de plaatselijke idiotenkroegquote:Op zondag 1 februari 2015 15:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Na afloop naar WijZijnVoetbal zeker.
is t ook nog eens echt door drizztquote:Op zondag 1 februari 2015 15:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Zijn op 1 na laatste post
[..]
Doe dan.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:03 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb zin om met accuzuur mijn ogen uit te spoelen als ik zo naar Ajax kijk.
nou nouquote:Op zondag 1 februari 2015 15:03 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb zin om met accuzuur mijn ogen uit te spoelen als ik zo naar Ajax kijk.
Na PSV hebben die echt niks meer gepresteerd.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen hoeven niet altijd op hun impulsen in te gaanquote:
Je kan nu ook echt voetbal zien op fox sports 4quote:Op zondag 1 februari 2015 15:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen hoeven niet altijd op hun impulsen in te gaan
Wat is daar opquote:Op zondag 1 februari 2015 15:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je kan nu ook echt voetbal zien op fox sports 4
Nope.quote:
Udinese-Juventusquote:
Wolfsburg had een beetje geluk, Bayern maakt ze wel in de volgende keer. Misschien in de Bekerfinale?quote:Op zondag 1 februari 2015 15:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bundesliga was geen genot deze week
Ik hoop het.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wolfsburg had een beetje geluk, Bayern maakt ze wel in de volgende keer. Misschien in de Bekerfinale?
Dat kanquote:Op zondag 1 februari 2015 15:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar had hij zelf iets anders over te zeggen.
quote:
Het is onmogelijk dat clubs groeien tot een betere ploeg.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat een nep spel man dit kan toch nooit
Doet hij nu ook vage kampioensuitspraken waarvan iedereen weet dat ze niet kloppen?quote:Op zondag 1 februari 2015 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paul is vandaag niet voor Utrecht. Paul is vandaag voor Vitesse
Ze hebben over 2013/14 verlies geleden.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
is het succes van Pec blijvend, of kakt het komend seizoen in.. Vraag ik mij weleens af.
Ja, paar ton.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze hebben over 2013/14 verlies geleden.
Alsof er kritiek komt op Utrechtquote:Op zondag 1 februari 2015 15:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wordt weer een zware avond met kritieken bij Studio Voetbal.
Peter Bosz zit er ook vanavondquote:Op zondag 1 februari 2015 15:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wordt weer een zware avond met kritieken bij Studio Voetbal.
quote:Op zondag 1 februari 2015 15:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax ontsnapt gewoon 2 wedstrijden constant.
Daarom zeg ik het ook. Bedankt Ad.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof er kritiek komt op UtrechtKritiekloos kliekje.
Verrassing...quote:
Ze hebben een Guus Geluk nodig.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Door meer uit te geven dan er binnenkomt denk ik.
Tijd voor de 0-1 dus.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
xDquote:Op zondag 1 februari 2015 15:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze hebben een Guus Geluk nodig.
Wij kijken ook.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat zou dom zijn dan gaan de straks in de problemen komen..quote:Op zondag 1 februari 2015 15:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Door meer uit te geven dan er binnenkomt denk ik.
Frankdeboermetvierschalen.jpgquote:Op zondag 1 februari 2015 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Dit Ajax is echt een schandalige vertoning.
quote:Op zondag 1 februari 2015 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Dit Ajax is echt een schandalige vertoning.
What else, overkomt Vitesse en Ajax nu al te vaakquote:Op zondag 1 februari 2015 15:14 schreef Ludacriss het volgende:
Vitesse beter, Ajax wint uiteindelijk dus.
Joh.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zou dom zijn dan gaan de straks in de problemen komen..
Gezien de laatste wedstrijden een kwestie van heel veel tijd, maar uiteindelijk... ja.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Kwestie van tijd voordat Vitesse scoort
Even zonder dollen, het is nu wel mooi geweest met dat succes in Zwolle.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zou dom zijn dan gaan de straks in de problemen komen..
Sinkgraven zit niet op de bankquote:Op zondag 1 februari 2015 15:15 schreef Scorpie het volgende:
Wissel alsjeblieft die Andersen, wat een fucking debiel.
quote:Op zondag 1 februari 2015 15:14 schreef Ludacriss het volgende:
Vitesse beter, Ajax wint uiteindelijk dus.
Dat wilde Heerenveen en daar had Ajax geen problemen mee.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die is deze speelronde al in actie gekomen, dus lijkt me sws niet dat die mag spelen.
Ze worden daar wel wat arrogant ja.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Even zonder dollen, het is nu wel mooi geweest met dat succes in Zwolle.
Nee, gewoon nee. Eerst die beker voor de tweede maal binnen halenquote:Op zondag 1 februari 2015 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Even zonder dollen, het is nu wel mooi geweest met dat succes in Zwolle.
Dit is tot zover wel het diepepunt, ja. Wat een ellende.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Schöne zeg. Christus, wat een idioot slechte wedstrijd. Dit is misschien wel de meest dramatische van de afgelopen weken.
Ja dat mag van mij welquote:Op zondag 1 februari 2015 15:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee. Eerst die beker voor de tweede maal halen
Ik wil wel wat spelers hebben uit Zwolle bij Den Haagquote:Op zondag 1 februari 2015 15:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze worden daar wel wat arrogant ja.
Nee, bekerwedstrijd tegen Vitesse. Was by far het ergste.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Schöne zeg. Christus, wat een idioot slechte wedstrijd. Dit is misschien wel de meest dramatische van de afgelopen weken.
Toen was ik zo zeldzaam dronken dat ik me er zo goed als niets van kan herinneren, ideaalquote:Op zondag 1 februari 2015 15:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, bekerwedstrijd tegen Vitesse. Was by far het ergste.
Ik heb het over Schöne.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, bekerwedstrijd tegen Vitesse. Was by far het ergste.
Ik wil van elke club wel wat spelers.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil wel wat spelers hebben uit Zwolle bij Den Haag
Mwaaaaahhh....quote:Op zondag 1 februari 2015 15:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik wil van elke club wel wat spelers.
quote:Voor Kevin Strootman zit het seizoen erop. AS Roma-trainer Rudi Garcia bevestigde zaterdag dat de Nederlander door een nieuwe knieblessure pas volgende jaargang weer in actie kan komen.
De Franse oefenmeester besprak na de 1-1 tegen Empoli de kwetsuur van Strootman. 'Zijn nieuwe blessure is, zeker na de zware blessure die hij hiervoor had, voor ons een catastrofe. Dit seizoen zien we hem niet meer in actie', zo luidde de vervelende boodschap van Garcia. De middenvelder moet zich zodoende focussen op de jaargang 2015/16.
In maart 2014 scheurde Strootman de kruisband van zijn linkerknie af, van die blessure keerde hij in november terug. In de competitiewedstrijd tegen Fiorentina van vorige week zondag kreeg hij echter een tik op diezelfde knie. In eerste instantie leek de nieuwe blessure mee te vallen, maar bij het operatief verwijderen van littekenweefsel kwam kraakbeenschade aan het licht.
Het was de tweede domper voor AS Roma van de avond. Juan Iturbe, die tegen Empoli al in de eerste helft geblesseerd uitviel, bleek de kruisband van zijn rechterknie te hebben afgescheurd. Daarnaast zou er ook sprake zijn van schade aan zijn enkelbanden. De revalidatie van de Argentijn gaat zo'n negen maanden duren.
Al heel het seizoen.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:18 schreef Tarado het volgende:
Man man man wat is dit slecht van Ajax zeg
Ja zondequote:Op zondag 1 februari 2015 15:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Einde van Strootman dus? Erg sneu voor die jongen.
Gewoon keihard doen hoorquote:Op zondag 1 februari 2015 15:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Lekker en of andere middelmatige chick in beeld.
Ach hij zal er best aardig zijn bankrekening mee kunnen vullen.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:20 schreef hafcfan het volgende:
Emanuelson zit zelfs bij Atalanta op de bank. Daar gaat het ook niet lekker mee.
Del Grosso en Moralez aan de linkerkant zijn geen slechte spelers.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:20 schreef hafcfan het volgende:
Emanuelson zit zelfs bij Atalanta op de bank. Daar gaat het ook niet lekker mee.
2 derby's verliezen in een weekquote:Op zondag 1 februari 2015 15:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Roda Jc ook achter tegen MVV.
Roda kan een directe terugkeer via de nummer 1 plek wel vergeten nu.
Ajax kan er niks van.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:21 schreef Tyron het volgende:
ik ben er pas net kan iemand mij een samenvatting geven van de eerste helft
ajax domineert, vitesse valt aanquote:Op zondag 1 februari 2015 15:21 schreef Tyron het volgende:
NEC nu 12 punten voor op Roda, virtueel. Eindhoven op 9 punten van NEC maar die blijven dat kunstje niet volhouden.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Roda Jc ook achter tegen MVV.
Roda kan een directe terugkeer via de nummer 1 plek wel vergeten nu.
Ajax man man man slecht, Vitesse degelijk.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:21 schreef Tyron het volgende:
Er is niet gescoord, dit maakt dat de tussenstand 0-0 is. Het gras ligt er goed bij. De lijnen zijn goed zichtbaarquote:Op zondag 1 februari 2015 15:21 schreef Tyron het volgende:
Hebben ook niet zo'n heel slecht team alleen te weinig scorend vermogen.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:21 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Del Grosso en Moralez aan de linkerkant zijn geen slechte spelers.
Zelfde verhaal als vorige weekquote:Op zondag 1 februari 2015 15:21 schreef Tyron het volgende:
Ajax heeft rode broeken aan. Verder is er niets gebeurd.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:21 schreef Tyron het volgende:
Misschien moet ie het WK handbal gaan kijken.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ronald de Boer
Die moeten ze royeren met zijn constante Qatar-lobby. Blatterhond.
Tsja.. als je 4-5-1 speelt.. spelen nu 4-4-2, Denis is wel een leuk spitsje, verder is die Moralez en hebben ze Bonaventura die wel een aardig balletje kan trappen.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hebben ook niet zo'n heel slecht team alleen te weinig scorend vermogen.
Ik word zo moe van die he, en ehhhh...quote:Op zondag 1 februari 2015 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ronald de Boer
Die moeten ze royeren met zijn constante Qatar-lobby. Blatterhond.
ROBBENquote:Op zondag 1 februari 2015 15:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt, alleen de echte wereldspelers raken geblesseerd.
Spugen naar de scheids, genot.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:26 schreef HulkHeld het volgende:
Over Roda gesproken, wat heeft die Anco Jansen gedaan? Hij krijgt een gele kaart, vervolgens direct rood, geapplaudisseerd ofzo?
Spugen naar scheidsquote:Op zondag 1 februari 2015 15:26 schreef HulkHeld het volgende:
Over Roda gesproken, wat heeft die Anco Jansen gedaan? Hij krijgt een gele kaart, vervolgens direct rood, geapplaudisseerd ofzo?
cumshotten naar de refquote:Op zondag 1 februari 2015 15:26 schreef HulkHeld het volgende:
Robben zal door het verlies van strootman uit respect nog beter spelen.quote:
quote:
Dan kun je nog beter een schoen gooien, krijg je slechts geel voor.quote:
Arda gooide 'm wel mooi óver de grensrechter heen.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[..]
Dan kun je nog beter een schoen gooien, krijg je slechts geel voor.
Ook het verlies tegen Wolfsburg speelt een rolquote:Op zondag 1 februari 2015 15:27 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Robben zal door het verlies van strootman uit respect nog beter spelen.
quote:'Verliezen kan altijd. Maar 4-1, dat is toch wel een kleine shock', reageerde Robben na de wedstrijd.
Kan wel aardig ballen verder.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anco Jansen is sowieso niet zo'n geliefde speler.
Cillessen gaat nu ook voortaan penalties pakken.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:27 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Robben zal door het verlies van strootman uit respect nog beter spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |