SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Toen ging het vrij goedquote:Op zondag 1 februari 2015 14:31 schreef PicoMMP het volgende:
Die TT heb ik eerder gezien, niet zo lang geleden.![]()
Vooralsnog speelt van Rhijn wel een prima pot.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ghazi is aardig om naar te kijken, maar vooral voorin is het drama qua communicatie en coördinatie.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Over de rest zullen we maar niet pratenquote:Op zondag 1 februari 2015 14:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ghazi is aardig om naar te kijken, maar vooral voorin is het drama qua communicatie en coördinatie.RED ONS HENNIEGOD![]()
Je zou toch verwacht dat deze jongen zijn stinkende best zou doen, met Sinkgraven erbij nu.quote:
Donderdag Sinkgraven basis!![]()
Van mij mag hetquote:Op zondag 1 februari 2015 14:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je zou toch verwacht dat deze jongen zijn stinkende best zou doen, met Sinkgraven erbij nu.
Donderdag Sinkgraven basis!![]()
Gelukkig. Mis niets, zo te horen.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Lucas rendeert pas wanneer de anderen renderen. Hij is nog niet zover om de ploeg op sleeptouw te nemen. Kan je hem niet kwalijk nemen![]()
Veltman is ook niet beter trouwens.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:04 schreef PicoMMP het volgende:
We krijgen nooit meer wat tegen sinds Van der Hoorn speelt![]()
Allemaal lood om oud ijzerquote:Op zondag 1 februari 2015 15:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Veltman is ook niet beter trouwens.![]()
Nou ik heb zo'n 100x liever Veltmanquote:Op zondag 1 februari 2015 15:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Veltman is ook niet beter trouwens.![]()
Die jongen komt geen tegenstander voorbij. Gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lucas rendeert pas wanneer de anderen renderen. Hij is nog niet zover om de ploeg op sleeptouw te nemen. Kan je hem niet kwalijk nemen![]()
Nou moet ik zeggen dat ik Toby ook niks meer vond toen Jantje eenmaal weg wasquote:Op zondag 1 februari 2015 15:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Toby was een verademing tov die 2 sukkels.![]()
Dat frank tactisch niet ingrijpt is echt bizar. Hij ziet toch ook wel dat het al weken voor geen meter loopt.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Tja ik zou eigenlijk niet zo 1-2-3 weten wat ik zou veranderenquote:Op zondag 1 februari 2015 15:09 schreef Catch22- het volgende:
Dat frank tactisch niet ingrijpt is echt bizar. Hij ziet toch ook wel dat het al weken voor geen meter loopt.![]()
Met vertrouwen te maken, iets wat ze niet hebben.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:11 schreef Smoofie het volgende:
Waar is dat (snel) drukzetten eigenlijk gebleven bij Ajax?![]()
Ongetwijfeld. Pure pech dat je dit jaar eindigt met 25 offdaysquote:Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
beste selectie in jarenquote:Op zondag 1 februari 2015 15:11 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Pure pech dat je dit jaar eindigt met 25 offdaysRED ONS HENNIEGOD![]()
25? Dat treft, dan hebben we er nog maar een paar te gaanquote:Op zondag 1 februari 2015 15:11 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Pure pech dat je dit jaar eindigt met 25 offdays![]()
Wel grappig dat Vitesse altijd goed tegen Ajax is maar voor de rest alles verliestAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Had ook weinig andere optiesquote:Op zondag 1 februari 2015 15:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met stijf links naar binnen dribbelen...
![]()
vitesse speelt niet goedquote:Op zondag 1 februari 2015 15:13 schreef Smoofie het volgende:
Wel grappig dat Vitesse altijd goed tegen Ajax is maar voor de rest alles verliestRED ONS HENNIEGOD![]()
VItesse is echt niet goed hoor, Ajax is meer dramatisch.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:13 schreef Smoofie het volgende:
Wel grappig dat Vitesse altijd goed tegen Ajax is maar voor de rest alles verliest![]()
Of spelen tegenstanders tegenwoordig tegen ons zo goed omdat we veel ruimte weggeven maar er ondertussen geen reet van bakken?quote:Op zondag 1 februari 2015 15:13 schreef Smoofie het volgende:
Wel grappig dat Vitesse altijd goed tegen Ajax is maar voor de rest alles verliest![]()
Wel fel en geven alles. Vergelijk dat met de wesstrijden tegen sch en grunquote:AFCA
punt naar voren met inschuivende controleurs en een 10 ofzo, dan komt de bal misschien eens bij milikquote:Op zondag 1 februari 2015 15:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja ik zou eigenlijk niet zo 1-2-3 weten wat ik zou veranderenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Calimero, is met elke club zo.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:13 schreef Smoofie het volgende:
Dit zei ik al vorig jaarquote:Op zondag 1 februari 2015 15:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Of spelen tegenstanders tegenwoordig tegen ons zo goed omdat we veel ruimte weggeven maar er ondertussen geen reet van bakken?
AFCA
Lijkt me niet zo gek inderdaad, met Riedewald en Bazoer danquote:Op zondag 1 februari 2015 15:14 schreef Catch22- het volgende:
[..]
punt naar voren met inschuivende controleurs en een 10 ofzo, dan komt de bal misschien eens bij milik![]()
![]()
ook dat zelfs niet. Ajax speelt nu net zo goed als pakweg NAC of een Spartaquote:Op zondag 1 februari 2015 15:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wel fel en geven alles. Vergelijk dat met de wesstrijden tegen sch en grunRED ONS HENNIEGOD![]()
matiger dan dit wordt t niet. Is toch niet om aan te glurenquote:Op zondag 1 februari 2015 15:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo gek inderdaad, met Riedewald en Bazoer danHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Kijk hoe fel ze zijn, en dan hebben wij kast Andersen die als hij fel wilt zijn omvalt als hij tegen de tegenstander loopt.AFCA
U mad?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Vitesse valt aan, Ajax pakt de bal af en schiet hem naar voren en Vitesse begint een nieuwe aanval. En dat heel de tijd.![]()
Andersen en Schöne.
Volgens mij kunnen we Sinkgraven gelijk in de basis verwachten binnenkort, wat een drama.![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Daar liepen nog spelers rond als Laudrup , Gronkjear en Dani .quote:Op zondag 1 februari 2015 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog erger dan jouw verafschuwde jaar onder Wouters?
Wat loopt er hier rond dan ? meisje Andersen en kabouter SchoneRED ONS HENNIEGOD![]()
Toen hadden we met dat wanbeleid wel betere spelersquote:Op zondag 1 februari 2015 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog erger dan jouw verafschuwde jaar onder Wouters?AFCA
Ze geven zo ook gewoon de 2e plek weg.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]Het is dan ook niet echt genieten, dit is gewoon de titel weggeven
Oh.![]()
je overschat Feyenoordquote:Op zondag 1 februari 2015 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze geven zo ook gewoon de 2e plek weg.![]()
Het effect van de Boer is een beetje uitgewerkt.
Ze jagen niet meer, ze durven niks meer. Man man man wat is dit slecht.Oh.![]()
Slechter dan dit kan dit nietquote:Op zondag 1 februari 2015 15:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat kan best kloppen want dat zeggen we al een jaar of watRED ONS HENNIEGOD![]()
Meh ik heb de afgelopen 10 jaar wel vaker zo'n slecht Ajax gezien hoor.quote:
Toen we verloren met 4-0 van Sparta etc.Oh.![]()
quote:Op zondag 1 februari 2015 15:25 schreef PicoMMP het volgende:
Misschien maar eens Zivkovic in de spits. Kan denk ik wat meer creëren dan Milik.
Echt een nuttige wissel ja.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Vergelijk de spelers eens.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meh ik heb de afgelopen 10 jaar wel vaker zo'n slecht Ajax gezien hoor.
Toen we verloren met 4-0 van Sparta etc.AFCA
Dit Ajax kan geeneens de bal 3 keer naar elkaar overspelenquote:Op zondag 1 februari 2015 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meh ik heb de afgelopen 10 jaar wel vaker zo'n slecht Ajax gezien hoor.
Toen we verloren met 4-0 van Sparta etc.RED ONS HENNIEGOD![]()
Kan misschien met zijn snelheid iets creëren wel.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:25 schreef PicoMMP het volgende:
Misschien maar eens Zivkovic in de spits. Kan denk ik wat meer creëren dan Milik.
Al gaat hij ook niet de kar trekken in dit matige elftal.Oh.![]()
Ik denk niet dat dit aan de Boer ligt. Hij heeft bewezen heel goed met jonge jongens te kunnen werken, maar de huidige selectie is gewoon leeg gekocht.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het effect van de Boer is een beetje uitgewerkt.
Ze jagen niet meer, ze durven niks meer. Man man man wat is dit slecht.![]()
Maar dat is altijd achteraf.quote:
Misschien zeggen we over 5 jaar ook wel dat we nu een elftal hadden met Klaassen, El Ghazi, Kishna, Andersen die dan bij grotere clubs spelenOh.![]()
welke counter? ze komen niet verder dan halverwege eigen helftquote:Op zondag 1 februari 2015 15:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
We spelen toch op de counter, kan je wat meer snelheid gebruiken dan die stijve hark.![]()
Dat heeft wel met vertrouwen te maken, want ze kunnen het echt wel hoor. Dat laten ze alleen veel te weinig zien.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dit Ajax kan geeneens de bal 3 keer naar elkaar overspelenOh.![]()
Gewoon een offday tochquote:Op zondag 1 februari 2015 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heeft wel met vertrouwen te maken, want ze kunnen het echt wel hoor. Dat laten ze alleen veel te weinig zien.RED ONS HENNIEGOD![]()
Er zit echt nog wel talent in deze groep hoor, ze spelen alleen zonder vertrouwen.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:26 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit aan de Boer ligt. Hij heeft bewezen heel goed met jonge jongens te kunnen werken, maar de huidige selectie is gewoon leeg gekocht.Oh.![]()
je krijgt pas vertrouwen als je die ballen goed speeltquote:Op zondag 1 februari 2015 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heeft wel met vertrouwen te maken, want ze kunnen het echt wel hoor. Dat laten ze alleen veel te weinig zien.![]()
Gewoon als hele ploeg keihard uit vorm.quote:
En dan mis je wel een Suarez oid die gewoon zich er langs frommelt en goals maakt zodat het hele team weer in vorm komt.Oh.![]()
al een heel jaar uit vormquote:Op zondag 1 februari 2015 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon als hele ploeg keihard uit vorm.
En dan mis je wel een Suarez oid die gewoon zich er langs frommelt en goals maakt zodat het hele team weer in vorm komt.
en Cruijff grijpt vooralsnog niet inRED ONS HENNIEGOD![]()
Doet pijn aan de ogen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Cruijff weet wel wat er mis is, maar Frank wil dat niet veranderen door koppigheid.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
al een heel jaar uit vorm
en Cruijff grijpt vooralsnog niet inOh.![]()
Als Cruijff echt iets wil dan is Frank morgen wegquote:Op zondag 1 februari 2015 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cruijff weet wel wat er mis is, maar Frank wil dat niet veranderen door koppigheid.RED ONS HENNIEGOD![]()
Milik heeft geen bal gehad.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
We spelen toch op de counter, kan je wat meer snelheid gebruiken dan die stijve hark.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Cruijff moet gewoon ff jaartje zelf trainer worden en ons leiden naar een nieuw tijdperk van betere middelmaatAFCA
Wie moeten we er dan neerzetten.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als Cruijff echt iets wil dan is Frank morgen weg
Opvolger is niet zo makkelijk gevonden.Oh.![]()
Clarencequote:Op zondag 1 februari 2015 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie moeten we er dan neerzetten.
Opvolger is niet zo makkelijk gevonden.AFCA
Ze wilden Rijkaardquote:Op zondag 1 februari 2015 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opvolger is niet zo makkelijk gevonden.
Rijkaard heeft eigenlijk overal gefaald op Barca na wat niet zijn verdienste wasRED ONS HENNIEGOD![]()
Dan kunnen we weer op naar een midweekse kwelling van Ajax.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:33 schreef Scorpie het volgende:
Nog 45 minuten pure kwelling en dan zit hete r weer op voor vandaag.Oh.![]()
Het ligt niet zozeer aan de Boer, die kan je toch moeilijk de schuld geven dat een pass over 3 meter niet aankomtquote:Op zondag 1 februari 2015 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opvolger is niet zo makkelijk gevonden.![]()
Met Rijkaard moet je ook een goede assistent er neer zettenquote:Op zondag 1 februari 2015 15:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze wilden Rijkaard
Rijkaard heeft eigenlijk overal gefaald op Barca na wat niet zijn verdienste wasOh.![]()
Wat een onzinquote:Op zondag 1 februari 2015 15:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze wilden Rijkaard
Rijkaard heeft eigenlijk overal gefaald op Barca na wat niet zijn verdienste was![]()
Wel als het tactisch niet klopt.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het ligt niet zozeer aan de Boer, die kan je toch moeilijk de schuld geven dat een pass over 3 meter niet aankomt
En de ploeg geen druk meer durft te zetten.Oh.![]()
Zal ik dat even zelf bepalenquote:Op zondag 1 februari 2015 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Rijkaard moet je ook een goede assistent er neer zetten![]()
Als trainer niet zoveel.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heeft die gepresteerd als trainer dan?
Maar hij is wel een echte Ajax-man en fungeerde tijdens zijn loopbaan al als verlengstuk van de trainer.
Dus dan ben je er eigenlijk al jarenlang mee bezig, niet in de functie, maar wel mee bezig.
Natuurlijk heeft hij weinig ervaring, maar als Rijkaard niet wil komen zie ik weinig andere opties.wooblabalurg![]()
dat heeft er geen moer mee te makenquote:Op zondag 1 februari 2015 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als het tactisch niet klopt.
En de ploeg geen druk meer durft te zetten.![]()
Clarence nam gelijk de benen toen Lowietje hem geen basisplaats kon belovenquote:Op zondag 1 februari 2015 15:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als trainer niet zoveel.
Maar hij is wel een echte Ajax-man en fungeerde tijdens zijn loopbaan al als verlengstuk van de trainer.
Dus dan ben je er eigenlijk al jarenlang mee bezig, niet in de functie, maar wel mee bezig.
Natuurlijk heeft hij weinig ervaring, maar als Rijkaard niet wil komen zie ik weinig andere opties.RED ONS HENNIEGOD![]()
Euh, okay.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Clarence nam gelijk de benen toen Lowietje hem geen basisplaats kon belovenwooblabalurg![]()
Jawel.quote:
Als je geen druk zet kan je nooit die bal snel veroveren en druk op de tegenstander houden.Oh.![]()
klopt welquote:Op zondag 1 februari 2015 15:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Clarence nam gelijk de benen toen Lowietje hem geen basisplaats kon beloven![]()
Stront kan geen druk zettenquote:Op zondag 1 februari 2015 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel.
Als je geen druk zet kan je nooit die bal snel veroveren en druk op de tegenstander houden.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik zie niet echt hoe die opmerking relevant was voor hetgeen waar je op reageerde.quote:wooblabalurg![]()
Echte Ajaxman toch ?quote:Op zondag 1 februari 2015 15:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zie niet echt hoe die opmerking relevant was voor hetgeen waar je op reageerde.RED ONS HENNIEGOD![]()
Neequote:Op zondag 1 februari 2015 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel.
Als je geen druk zet kan je nooit die bal snel veroveren en druk op de tegenstander houden.
een pass over 3 meter niet goed inspelen is niet hetzelfde als bal veroveren en druk zetten![]()
Nee dat heeft met vertrouwen te maken.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee
een pass over 3 meter niet goed inspelen is niet hetzelfde als bal veroveren en druk zetten
En of het middenveld goed staat en je dus voldoende afspeelmogelijkheden hebt.Oh.![]()
Oh zo, het is zeker geen Sjaak Swart.quote:
Maar ik zie in hem, net als in de Boer, wel iemand die weet hoe Ajax in elkaar steekt.
Meer dan een Martin Jol ofzo.wooblabalurg![]()
Seedorf moet dan wel niet meegaan in het dekken van vriendjesquote:Op zondag 1 februari 2015 15:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh zo, het is zeker geen Sjaak Swart.
Maar ik zie in hem, net als in de Boer, wel iemand die weet hoe Ajax in elkaar steekt.
Meer dan een Martin Jol ofzo.RED ONS HENNIEGOD![]()
WZAWZDB"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
dank je Hansquote:Op zondag 1 februari 2015 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat heeft met vertrouwen te maken.
En of het middenveld goed staat en je dus voldoende afspeelmogelijkheden hebt.![]()
Je bedoelt De Boer / Overmars / Jonk / Vd Sar?quote:Op zondag 1 februari 2015 15:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Seedorf moet dan wel niet meegaan in het dekken van vriendjeswooblabalurg![]()
Vooral de heer Overmarsquote:Op zondag 1 februari 2015 15:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je bedoelt De Boer / Overmars / Jonk / Vd Sar?RED ONS HENNIEGOD![]()
voor wie?quote:Op zondag 1 februari 2015 15:43 schreef Scorpie het volgende:
Wissel nou godverdomme die Andersen, Frank![]()
moet er eerst een kans voor ajax komen. anders wordt het weer zo'n mooie 0-0 als vorige weekquote:Op zondag 1 februari 2015 15:43 schreef Heeinz het volgende:
Aan het afmaken van Vitesse te zien gaan we dit gewoon winnen![]()
Godkanker kijk ze dan zo kk traag handelen, vitesse jaagt ze al 60 min af, en dan nog denken dat je tijd hebtAFCA
Maar dat moeten ze niet aan hem overlatenquote:Op zondag 1 februari 2015 15:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja die heeft het nu even zwaar. Deze selectie kan wel wat gebruiken.RED ONS HENNIEGOD![]()
Suggesties voor opvolgers?quote:Op zondag 1 februari 2015 15:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dat moeten ze niet aan hem overlatenwooblabalurg![]()
Echt he. Pure oogaids.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:44 schreef Smoofie het volgende:
Godkanker kijk ze dan zo kk traag handelen, vitesse jaagt ze al 60 min af, en dan nog denken dat je tijd hebt![]()
Ronald niet neequote:Op zondag 1 februari 2015 15:45 schreef Adames het volgende:
[..]
dan zijn de boertjes ook geen ajaciedenRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op zondag 1 februari 2015 15:44 schreef Smoofie het volgende:
Godkanker kijk ze dan zo kk traag handelen, vitesse jaagt ze al 60 min af, en dan nog denken dat je tijd hebt![]()
![]()
Eensch. Lijkt werkelijk nergens op.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:45 schreef TheArt het volgende:
Dit Ajax is al 3 maanden het slechtste wat ik onder De Boer ooit gezien heb.
Duels gaan verloren, passes komen niet aan.wooblabalurg![]()
Dat klopt wel, de dip duurt langquote:Op zondag 1 februari 2015 15:45 schreef TheArt het volgende:
Dit Ajax is al 3 maanden het slechtste wat ik onder De Boer ooit gezien heb.![]()
Milik heeft ook echt een zwaar ondankbare taak op deze manier. Ben wel benieuwd naar zijn aantal balcontacten (of enkelvoud..)
Wat een wijventeam heeft Ajax. Niet te zuinig. Het is maar goed dat ze tegen Vitesse mogen vandaag...Grootverdiener die ook de kleintjes Est.![]()
20 jaar geleden was ajax beter[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hij is er zelf ook niet blij meequote:Op zondag 1 februari 2015 15:46 schreef Lindgren. het volgende:
Milik heeft ook echt een zwaar ondankbare taak op deze manier. Ben wel benieuwd naar zijn aantal balcontacten (of enkelvoud..)
![]()
Spitsenprobleemquote:Op zondag 1 februari 2015 15:47 schreef Baconbus het volgende:
Hoe Vitesse nog niet voor staat is mij even ontgaan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is al maanden zo, altijd zo nonchalant of paniekerig. Nu was het wel handig feweest als je duels kon winnen met fysiekquote:Op zondag 1 februari 2015 15:47 schreef Scorpie het volgende:
Vitesse is zoveel feller. Ajax zo lamlendig.AFCA
die zakt dan meteen naar niveau Duartequote:Op zondag 1 februari 2015 15:49 schreef Baconbus het volgende:
Waarom speelt die Pröpper niet bij ons. Konden ze 4 jaar geleden al halen.![]()
Ik verheug me al op de volgende wedstrijdquote:Op zondag 1 februari 2015 15:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
1 per uur dus als er niet verlengd wordt is dit de enigeRED ONS HENNIEGOD![]()
Slechter kan het niet. Positief blijven"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Net als Hoesen kan hij er vrij weinig van.quote:
Voor meer spelers waar ik dat al eerder over zei kun je Ajacied422 altijd dm'en.![]()
![]()
komt ie weerquote:Op zondag 1 februari 2015 15:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit is al maanden zo, altijd zo nonchalant of paniekerig. Nu was het wel handig feweest als je duels kon winnen met fysiek![]()
Hoe worden we dan ooit beter.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
die zakt dan meteen naar niveau Duartewooblabalurg![]()
quote:Op zondag 1 februari 2015 15:49 schreef Scorpie het volgende:
Boilesen moet je echt gewoon verkopen. Wat een drama.Oh.![]()
Tja je kan zeggen wat je wil, maar er wordt niet heel slecht verdedigd.
Alleen het uitverdedigen en iets laten zien wat lijkt op opbouwen/aanvallen is niet om aan te zien![]()
Boilesen, ik zou geld geven als fdb hem vaker opstelt[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 1 februari 2015 15:51 schreef Heeinz het volgende:
Tja je kan zeggen wat je wil, maar er wordt niet heel slecht verdedigd.
Alleen het uitverdedigen en iets laten zien wat lijkt op opbouwen/aanvallen is niet om aan te zien![]()
![]()
![]()
Dat is een moeilijk verhaal, wat het nog spannend maakt is dat er zoveel ploegen nog slechter zijnquote:![]()
Behalve PSV, die zwijnen overal.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is een moeilijk verhaal, wat het nog spannend maakt is dat er zoveel ploegen nog slechter zijnwooblabalurg![]()
Ach en verdedigend staat het niet slecht, aldus Sky.quote:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Op dit moment kan je ze alle 10 wel vervangenquote:Op zondag 1 februari 2015 15:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Pröpper zou geen welkome toevoeging zijn?![]()
Zelfs Klaassen speelt slecht, dat wil wat zeggen.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op dit moment kan je ze alle 10 wel vervangenwooblabalurg![]()
Tja we hebben de laatste wedstrijden maar weinig de bal, en toch wordt er niet echt tegen ons gescoordquote:![]()
Natuurlijk. Uit de duels voetballen lukt dit Ajax al maanden niet meer. Als je dan spelers van 65 kilo hebt en geen felheidquote:
AFCA
De afgelopen 4 jaar niet en daarvoor ook een paar jaar niet, ik weet niet wanneer hun laatste kampioenschap wasquote:![]()
Omdat Ajax geen risico durft te nemenquote:Op zondag 1 februari 2015 15:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja we hebben de laatste wedstrijden maar weinig de bal, en toch wordt er niet echt tegen ons gescoordOh.![]()
Ik ook niet, en dat houd ik graag zo.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
De afgelopen 4 jaar niet en daarvoor ook een paar jaar niet, ik weet niet wanneer hun laatste kampioenschap waswooblabalurg![]()
Dat ligt meer aan de tegenstander dan aan de kwaliteit van het verdedigen.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja we hebben de laatste wedstrijden maar weinig de bal, en toch wordt er niet echt tegen ons gescoord![]()
quote:Op zondag 1 februari 2015 15:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Natuurlijk. Uit de duels voetballen lukt dit Ajax al maanden niet meer. Als je dan spelers van 65 kilo hebt en geen felheid![]()
![]()
En dan straks via El Ghazi per ongeluk een counter scoren en dan na afloop te horen krijgen dat 'de punten het belangrijkst zijn'
Ahaquote:Op zondag 1 februari 2015 15:54 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan de tegenstander dan aan de kwaliteit van het verdedigen.![]()
teken ik voor, blijft het tenminste nog een beetje spannendquote:Op zondag 1 februari 2015 15:54 schreef Lindgren. het volgende:
En dan straks via El Ghazi per ongeluk een counter scoren en dan na afloop te horen krijgen dat 'de punten het belangrijkst zijn'![]()
Wel als Diks scoort?quote:Op zondag 1 februari 2015 15:55 schreef KingRoland het volgende:
Als Labyrat niet scoort dan ben ik blijRED ONS HENNIEGOD![]()
Die hebben ook veel minder te doen qua type actiesquote:Op zondag 1 februari 2015 15:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit zijn NFL invloeden man, al die atleten daar en geen watjes![]()
Jawel, een geblokt schot van El Ghazi na rustquote:Op zondag 1 februari 2015 15:57 schreef TheArt het volgende:
Na 70 minuten nog geen één keer een schot op doel![]()
die gaat een paar miljoen inleveren, die speelt waar Zlatan speelt, zou leuk zijn als die ook mee komtquote:![]()
Geblokt maar toch op doel ja?quote:Op zondag 1 februari 2015 15:57 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Jawel, een geblokt schot van El Ghazi na rust![]()
Ja maar als andersen 10 kilo aankomt hoeft zijn loopvermogen en finesse niet weg te gaan. Hij wordt er alleen maar beter door.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die hebben ook veel minder te doen qua type actiesAFCA
Kijk wat je zegt hier. Een schot op doel die geblokt is?quote:Op zondag 1 februari 2015 15:57 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Jawel, een geblokt schot van El Ghazi na rust![]()
Hoesen als UI , dat zegt genoegquote:Op zondag 1 februari 2015 15:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kijk wat je zegt hier. Een schot op doel die geblokt is?RED ONS HENNIEGOD![]()
Overmars tegen de muur , hoofdingang bestormenquote:Op zondag 1 februari 2015 15:59 schreef RensAjacied het volgende:
Ajax is Ajax niet meer.
WIJ WILLEN AJAX TERUG!
Zo dat zijn duidelijke teksten.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hij had het niet tegen mij lulquote:Op zondag 1 februari 2015 15:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoesen als UI , dat zegt genoeg![]()
Met100%quote:Op zondag 1 februari 2015 16:00 schreef Tarado het volgende:
schot 2, knap hoor het gemiddelde gaat omhoogAFCA
Qui audet adipiscitur
Forum Opties Forumhop: Hop naar: