SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Toen ging het vrij goedquote:Op zondag 1 februari 2015 14:31 schreef PicoMMP het volgende:
Die TT heb ik eerder gezien, niet zo lang geleden.![]()
Vooralsnog speelt van Rhijn wel een prima pot.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ghazi is aardig om naar te kijken, maar vooral voorin is het drama qua communicatie en coördinatie.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Over de rest zullen we maar niet pratenquote:Op zondag 1 februari 2015 14:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ghazi is aardig om naar te kijken, maar vooral voorin is het drama qua communicatie en coördinatie.RED ONS HENNIEGOD![]()
Je zou toch verwacht dat deze jongen zijn stinkende best zou doen, met Sinkgraven erbij nu.quote:
Donderdag Sinkgraven basis!![]()
Van mij mag hetquote:Op zondag 1 februari 2015 14:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je zou toch verwacht dat deze jongen zijn stinkende best zou doen, met Sinkgraven erbij nu.
Donderdag Sinkgraven basis!![]()
Gelukkig. Mis niets, zo te horen.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Lucas rendeert pas wanneer de anderen renderen. Hij is nog niet zover om de ploeg op sleeptouw te nemen. Kan je hem niet kwalijk nemen![]()
Veltman is ook niet beter trouwens.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:04 schreef PicoMMP het volgende:
We krijgen nooit meer wat tegen sinds Van der Hoorn speelt![]()
Allemaal lood om oud ijzerquote:Op zondag 1 februari 2015 15:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Veltman is ook niet beter trouwens.![]()
Nou ik heb zo'n 100x liever Veltmanquote:Op zondag 1 februari 2015 15:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Veltman is ook niet beter trouwens.![]()
Die jongen komt geen tegenstander voorbij. Gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lucas rendeert pas wanneer de anderen renderen. Hij is nog niet zover om de ploeg op sleeptouw te nemen. Kan je hem niet kwalijk nemen![]()
Nou moet ik zeggen dat ik Toby ook niks meer vond toen Jantje eenmaal weg wasquote:Op zondag 1 februari 2015 15:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Toby was een verademing tov die 2 sukkels.![]()
Dat frank tactisch niet ingrijpt is echt bizar. Hij ziet toch ook wel dat het al weken voor geen meter loopt.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Tja ik zou eigenlijk niet zo 1-2-3 weten wat ik zou veranderenquote:Op zondag 1 februari 2015 15:09 schreef Catch22- het volgende:
Dat frank tactisch niet ingrijpt is echt bizar. Hij ziet toch ook wel dat het al weken voor geen meter loopt.![]()
Met vertrouwen te maken, iets wat ze niet hebben.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:11 schreef Smoofie het volgende:
Waar is dat (snel) drukzetten eigenlijk gebleven bij Ajax?![]()
Ongetwijfeld. Pure pech dat je dit jaar eindigt met 25 offdaysquote:Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
beste selectie in jarenquote:Op zondag 1 februari 2015 15:11 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Pure pech dat je dit jaar eindigt met 25 offdaysRED ONS HENNIEGOD![]()
25? Dat treft, dan hebben we er nog maar een paar te gaanquote:Op zondag 1 februari 2015 15:11 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Pure pech dat je dit jaar eindigt met 25 offdays![]()
Wel grappig dat Vitesse altijd goed tegen Ajax is maar voor de rest alles verliestAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Had ook weinig andere optiesquote:Op zondag 1 februari 2015 15:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met stijf links naar binnen dribbelen...
![]()
vitesse speelt niet goedquote:Op zondag 1 februari 2015 15:13 schreef Smoofie het volgende:
Wel grappig dat Vitesse altijd goed tegen Ajax is maar voor de rest alles verliestRED ONS HENNIEGOD![]()
VItesse is echt niet goed hoor, Ajax is meer dramatisch.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:13 schreef Smoofie het volgende:
Wel grappig dat Vitesse altijd goed tegen Ajax is maar voor de rest alles verliest![]()
Of spelen tegenstanders tegenwoordig tegen ons zo goed omdat we veel ruimte weggeven maar er ondertussen geen reet van bakken?quote:Op zondag 1 februari 2015 15:13 schreef Smoofie het volgende:
Wel grappig dat Vitesse altijd goed tegen Ajax is maar voor de rest alles verliest
Forum Opties Forumhop: Hop naar: