1 | MM_avg + IMDb_avg/2 + (MM_votes - avg_MM_votes)/std_MM_votes + (IMDB_votes - avg_IMDB_votes)/std_IMDB_votes |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze lijst is echter nog niet definitief: voordat we van start gaan kunnen films in of uit de lijst van 128 films gestemd worden. Hebben jullie daarom niet films die toegevoegd moeten worden, of juist films die verwijderd moeten worden? Over een week maak ik de stand op en kunnen we van start gaan.
Hier een link naar alle 2014-releases.
Ikzelf zou in ieder geval graag deze films erbij zien:
Ain't Them Bodies Saints
Tian Zhu Ding (A Touch of Sin)
Disappearance of Eleanor Rigby: Him & Her, The (lijkt me handiger als één film te behandelen)
Congress, The
[ Bericht 0% gewijzigd door vinnypassy op 01-02-2015 18:58:27 ]
Alleen Vol. II heeft een 2014-release, maar lijkt me beter inderdaad.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:06 schreef Gorro het volgende:
Ik neem aan dat Nymphomaniac: Vol. II op beide films slaat?
Ah, ik zie het nu op IMDb. Op MovieMeter maken ze geen onderscheid tussen de twee films, dus nam aan dat hij in NL als 1 film uitgegeven was.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:45 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
Alleen Vol. II heeft een 2014-release, maar lijkt me beter inderdaad.
Ik heb wel beide films in één blu-rayhoesje gekocht.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:35 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ah, ik zie het nu op IMDb. Op MovieMeter maken ze geen onderscheid tussen de twee films, dus nam aan dat hij in NL als 1 film uitgegeven was.
Uiteraard steun.quote:
Dat lijken me typisch films die dit jaar een DVD release gaan krijgen en dus volgende jaar mee kunnen doen. Hoewel je altijd het risico loopt dat er geen officiele NL release komt. Zelfde geldt voor Coherence.quote:I Origins
The Guest (krijgt geen NL-release? Bij genoeg steun mag die meedoen)
Maakt het nog uit of je Him of Her eerst kijkt? En er is ook een Them versie gemaakt toch?quote:Op zondag 1 februari 2015 17:37 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
Ik heb wel beide films in één blu-rayhoesje gekocht.Maar The Disappearence of Eleanor Rigby (aanrader trouwens, als je tijd kunt vinden) is ook zo'n tweeluik dat eigenlijk beter is als één geheel. Bij Nymphomaniac is dat hetzelfde, want die is duidelijk in tweeën geknipt.
Je moet ze allebei kijken. En echt apart, niet de versie die van beiden 1 heeft gemaakt.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:41 schreef Gorro het volgende:
[..]
Maakt het nog uit of je Him of Her eerst kijkt? En er is ook een Them versie gemaakt toch?
Apart kijken inderdaad en niet die Them-versie. Eerst Him, dan Her.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:41 schreef Gorro het volgende:
[..]
Maakt het nog uit of je Him of Her eerst kijkt? En er is ook een Them versie gemaakt toch?
Inderdaad, stonden niet op de MM-releases. Lucy mag je nomineren - op eigen risico - maar ik neem aan dat je dat bij deze doet?quote:Op zondag 1 februari 2015 18:42 schreef Falco het volgende:
Vreemd dat Boyhood mist. Steun natuurlijk.
Verder mis ik ook lollermovie Lucy?
Geldt wat mij betreft hetzelfde voor als bij The Guest, die ook geen NL-release kreeg. Bij genoeg steun mogen ze van mij meedoen.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:40 schreef Saviola het volgende:
Wil ik erbij maar geen idee of deze een NL release hadden (telt België ook?)
The Frame
Copenhagen
Palo Alto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemmen:
• Stemmen doe je door je favoriet vet te maken.
• Stem alleen als je beide films hebt gezien.
• Wijzigingen en aanvullingen graag plaatsen in een nieuwe post.
• Ronde sluit zondag 15 februari 12.00u.
VOORRONDE
1. Vi är bäst! - Metro Manila
2. Vénus a la Fourrure, La - Eliza Graves
3. Rio 2 - Zulu
4. The Guest - Horns
5. Clouds of Sils Maria - Boxtrolls, The
6. Sabotage - Double, The
7. Migliore Offerta, La - What If
8. Stockholm - Tracks
9. I Origins - Rover, The
[ Bericht 0% gewijzigd door vinnypassy op 08-02-2015 13:54:43 ]
Ja sorry. Gone Girl is best nog op me gegroeid, dat donkere en slechte in de mens is wel mijn ding. Terwijl dat einde van Stockholm... Tsjah, dat zit me nog steeds wat dwars.quote:
Hoewel ik The November Man niet heb gezien, snap ik op basis van de omschrijving en cijfers op imdb er dan weer helemaal niets van dat die film lijkt te winnen van het vrij briljante Mommy.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:36 schreef planethugo het volgende:
zie ik hier nu dat sommige Pompeii beter vonden dan X-Men... ieder z'n mening maar daar begrijp ik niets van
12. 12 Years a Slave - Judge, Thequote:
quote:
Ik neem aan dat je 25 maart bedoelt?quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:58 schreef vinnypassy het volgende:
[ afbeelding ]
Stemmen:
• Stemmen doe je door je favoriet dikgedrukt te maken.
• Stem alleen als je beide films hebt gezien.
• Wijzigingen en aanvullingen graag plaatsen in een nieuwe post.
• Ronde sluit woensdag 15 maart 21.00u.
Ja, dat snapte ik ook al niet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:57 schreef ohnikua het volgende:
Meeeeh, The Grand Budapest eruit tegen zo'n matige film
Yes.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je 25 maart bedoelt?
Ik ben ook wel blij met mezelf, het zijn mijn nummers 2 en 1.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:18 schreef ohnikua het volgende:
1. Her - Boyhood (mijn nummers 1 en 2 van 2014 tegen elkaar)
Is je stem voor Whiplash? Je hebt nu op beide films gestemd.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:21 schreef Flugel83 het volgende:
Bizar dat Interstellar de finale haalt zeg. Whiplash is eveneens opmerkelijk maar daar kan ik nog mee leven.
Whiplash - Interstellar
Ik ook niet, maar dan ga ik toch duidelijk voor Whiplash. Vrij goede film.quote:Op donderdag 9 april 2015 01:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Interstellar dan maar. Onder protest. Ben het niet niet eens met deze finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |