Als ik in de billen knijp verdenken ze altijd zo'n jong gastjequote:Op zondag 1 februari 2015 20:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je door die alzheimer om de haverklap hoe oud je daadwerkelijk bent.
Volgens mij heb jij best een leuk leven - voor een FOK!ker.quote:
Stiekem welquote:Op zondag 1 februari 2015 20:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij best een leuk leven - voor een FOK!ker.
Uiteraard, hij is admin.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij best een leuk leven - voor een FOK!ker.
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als ik in de billen knijp verdenken ze altijd zo'n jong gastje
Ik heb anders bij Danny niet het idee dat zijn leven geweldig is.quote:
RIP Willoowquote:Op zondag 1 februari 2015 20:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb anders bij Danny niet het idee dat zijn leven geweldig is.
kom haxballenquote:Op zondag 1 februari 2015 20:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
RIP Willoow
Zie je ergens volgend jaar wel weer verschijnen.
Ook wel eens met een kerel van 74 de discotheek binnen gestapt.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:26 schreef DemonRage het volgende:
Ik zag gisteren nog een (verdwaalde?) gast van ±60 uit z'n dak gaan in de kroeg, dus je bent nooit te oud om te stappen.
Met je vader ?quote:Op zondag 1 februari 2015 20:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ook wel eens met een kerel van 74 de discotheek binnen gestapt.
Zeg jij ja, dat jij op je 16e nou al als handpop gedragen kon wordenquote:Op zondag 1 februari 2015 21:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Niet strakker dan een 17 t/m 25 jarige. Fabels gelovenmaagd zijn
18 en 19 jarige chicksquote:Op zondag 1 februari 2015 19:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Deze man weet. Ik ben 24 en mensen schatten mij nog altijd 20-21 en daarom kan ik nog altijd 15/16-jarige chickies hosselen
Natuurlijk. Dat hangt helemaal samen met dit onderwerp.quote:Op zondag 1 februari 2015 08:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ooit wel eens bedacht dat het aan jezelf ligt?
Ik wijt het niet zozeer aan de tech crisis, maar meer aan mijn mentaliteit.quote:Op zondag 1 februari 2015 10:53 schreef Individual het volgende:
[..]
Dus afgestudeerd tijdens de tech crisis? Een paar jaar eerder had je de banen voor het uitzoeken zelfs zonder diploma..
Ik las "Eksters"quote:Op zondag 1 februari 2015 09:25 schreef Elan het volgende:
Eksten als "jonge blommen" gebruiken in het proces gaat je niet helpen TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |