quote:Op zondag 1 februari 2015 04:42 schreef Fylax het volgende:
Ik ben 15.
Op een oude fiets moet je het leren.
Wil jij mij het leren?
quote:Op zondag 1 februari 2015 18:17 schreef ikeahotdog het volgende:
Ik ben 19.
Op een oude fiets moet je het leren.
Wil jij mij het leren?
Je zou haar anders niet afwijzenquote:Op zondag 1 februari 2015 19:13 schreef Catkiller het volgende:
Kijk die rimpeltrut met haar zelfmedelijden dan.
Maar dat komt door mijn lage eisen.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je zou haar anders niet afwijzen
Deze man weet. Ik ben 24 en mensen schatten mij nog altijd 20-21 en daarom kan ik nog altijd 15/16-jarige chickies hosselenquote:Op zondag 1 februari 2015 14:32 schreef TheMechanic het volgende:
Maakt niet uit. Ik lijk standaard een stuk jonger dan dat ik werkelijk ben. Ga ik nog de vruchten van plukken de rest van mijn leven.
27, oeff, dat is echt oud.quote:Op zondag 1 februari 2015 04:39 schreef ZarB het volgende:
Ik was vanavond uit. In een tent waar het 25+ zou moeten zijn maar toch.. er liepen van die jonge blommen, volle glorie, het leven voor zich.. en dan wij: 27. We zijn er en we dansen en het is leuk maar we zijn "oud". Je voelt het en je ziet het en hoe leuk je het ook hebt.. je bent geen 20 meer. Hoe oud je je ook voelt.
Dan kan je zeggen "je bent zo oud als je je voelt" e.d. maar needat is niet zo. Het wordt sneu
. Echt
Maar als 24-jarige 15/16-jarige meisjes willen scoren is dan ook wel diep triestquote:Op zondag 1 februari 2015 19:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Deze man weet. Ik ben 24 en mensen schatten mij nog altijd 20-21 en daarom kan ik nog altijd 15/16-jarige chickies hosselen
Je ziet het verkeerd, voor een 24-jarige is het te jong, maar omdat ik 20 lijk kan ik makkelijk wegkomen met 16-jarige chickies omdat het maar 3/4 jaar scheelt. Bazen wetenquote:Op zondag 1 februari 2015 19:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Maar als 24-jarige 15/16-jarige meisjes willen scoren is dan ook wel diep triest
Haha jij doen altijd alsof je zo'n gespierde buffel bent maar ze schatten je in als jong volwassene haha ectoquote:Op zondag 1 februari 2015 19:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Deze man weet. Ik ben 24 en mensen schatten mij nog altijd 20-21 en daarom kan ik nog altijd 15/16-jarige chickies hosselen
Lekker strak juistquote:Op zondag 1 februari 2015 19:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Maar als 24-jarige 15/16-jarige meisjes willen scoren is dan ook wel diep triest
Zarb ook als je haar in haar kont doet dus boeiequote:
En wie plukt daar de vruchten van?quote:Op zondag 1 februari 2015 19:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha jij doen altijd alsof je zo'n gespierde buffel bent maar ze schatten je in als jong volwassene haha ecto
Ik word ook altijd te jong geschatquote:Op zondag 1 februari 2015 19:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd, voor een 24-jarige is het te jong, maar omdat ik 20 lijk kan ik makkelijk wegkomen met 16-jarige chickies omdat het maar 3/4 jaar scheelt. Bazen weten
OPquote:Op zondag 1 februari 2015 20:19 schreef FokkenopFok het volgende:
Loop niet zo te mekkeren OP, je bent nog geen eens 30. Nu al een midlife crisis?
quote:Op zondag 1 februari 2015 19:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik train 4x per week maar mijn gezicht lijkt jong. Ze denken gewoon dat ik vroeg begonnen ben met trainenquote:Op zondag 1 februari 2015 19:52 schreef Catkiller het volgende:
Haha jij doen altijd alsof je zo'n gespierde buffel bent maar ze schatten je in als jong volwassene haha ecto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |