Ik voelde me nooit oud op mijn 27ste... ik had een van mijn beste jaren op mijn 30ste.. tot ik verliefd werd op een schone Oosterse... Dat ging goed, anderhalf mooie jaren lang...quote:Op zondag 1 februari 2015 04:39 schreef ZarB het volgende:
Ik was vanavond uit. In een tent waar het 25+ zou moeten zijn maar toch.. er liepen van die jonge blommen, volle glorie, het leven voor zich.. en dan wij: 27. We zijn er en we dansen en het is leuk maar we zijn "oud". Je voelt het en je ziet het en hoe leuk je het ook hebt.. je bent geen 20 meer. Hoe oud je je ook voelt.
Dan kan je zeggen "je bent zo oud als je je voelt" e.d. maar needat is niet zo. Het wordt sneu
. Echt
Ooit wel eens bedacht dat het aan jezelf ligt?quote:Op zondag 1 februari 2015 04:57 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Ik voelde me nooit oud op mijn 27ste... ik had een van mijn beste jaren op mijn 30ste.. tot ik verliefd werd op een schone Oosterse... Dat ging goed, anderhalf mooie jaren lang...
En toen was ik ineens 32... had intussen mijn HEAO diploma gehaald, maar had de banen niet voor het uitzoeken.
Pas toen voelde ik me oud... eerder niet, ik was een jonge God...
En nu voel ik me weer ongeveer hetzelfde een aantal korte en langere relaties verder. Nu ben ik 45 jaar, en ben weer helemaal de oude. En geheid kan ik weer veel mooie vrouwen scoren, tenminste zolang ik het serieus meen.
Maar mooi alleen is niet goed genoeg meer... ik wil nu iemand waarmee ik denk het de rest van mijn leven te kunnen uithouden. En dat is als zoeken als in een hooiberg. Maar liever blijven zoeken dan steeds weer iemand die het bijna is, maar niet helemaal.
Held.quote:Op zondag 1 februari 2015 04:57 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Ik voelde me nooit oud op mijn 27ste... ik had een van mijn beste jaren op mijn 30ste.. tot ik verliefd werd op een schone Oosterse... Dat ging goed, anderhalf mooie jaren lang...
En toen was ik ineens 32... had intussen mijn HEAO diploma gehaald, maar had de banen niet voor het uitzoeken.
Pas toen voelde ik me oud... eerder niet, ik was een jonge God...
En nu voel ik me weer ongeveer hetzelfde een aantal korte en langere relaties verder. Nu ben ik 45 jaar, en ben weer helemaal de oude. En geheid kan ik weer veel mooie vrouwen scoren, tenminste zolang ik het serieus meen.
Maar mooi alleen is niet goed genoeg meer... ik wil nu iemand waarmee ik denk het de rest van mijn leven te kunnen uithouden. En dat is als zoeken als in een hooiberg. Maar liever blijven zoeken dan steeds weer iemand die het bijna is, maar niet helemaal.
Haha, je had mijn moeder kunnen zijnquote:Op zondag 1 februari 2015 04:39 schreef ZarB het volgende:
Ik was vanavond uit. In een tent waar het 25+ zou moeten zijn maar toch.. er liepen van die jonge blommen, volle glorie, het leven voor zich.. en dan wij: 27. We zijn er en we dansen en het is leuk maar we zijn "oud". Je voelt het en je ziet het en hoe leuk je het ook hebt.. je bent geen 20 meer. Hoe oud je je ook voelt.
Dan kan je zeggen "je bent zo oud als je je voelt" e.d. maar needat is niet zo. Het wordt sneu
. Echt
Over 10 jaar zeg je precies hetzelfde over de dan 27 jarige.quote:Op zondag 1 februari 2015 04:39 schreef ZarB het volgende:
. Echt
Dus afgestudeerd tijdens de tech crisis? Een paar jaar eerder had je de banen voor het uitzoeken zelfs zonder diploma..quote:Op zondag 1 februari 2015 04:57 schreef EricOscuro het volgende:
Nu ben ik 45 jaar
Bij het linedancen speelt dat waarschijnlijk gewoon wat minderquote:Op zondag 1 februari 2015 12:32 schreef Aberella het volgende:
Ik weet niet in welke tenten jij nog gaat stappen maar ik heb hier echt nog nooit last van gehad.
Scheelt ook als je met een groep bent van dezelfde leeftijd.
quote:Op zondag 1 februari 2015 04:42 schreef Fylax het volgende:
Ik ben 15.
Op een oude fiets moet je het leren.
Wil jij mij het leren?
quote:Op zondag 1 februari 2015 18:17 schreef ikeahotdog het volgende:
Ik ben 19.
Op een oude fiets moet je het leren.
Wil jij mij het leren?
Je zou haar anders niet afwijzenquote:Op zondag 1 februari 2015 19:13 schreef Catkiller het volgende:
Kijk die rimpeltrut met haar zelfmedelijden dan.
Maar dat komt door mijn lage eisen.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je zou haar anders niet afwijzen
Deze man weet. Ik ben 24 en mensen schatten mij nog altijd 20-21 en daarom kan ik nog altijd 15/16-jarige chickies hosselenquote:Op zondag 1 februari 2015 14:32 schreef TheMechanic het volgende:
Maakt niet uit. Ik lijk standaard een stuk jonger dan dat ik werkelijk ben. Ga ik nog de vruchten van plukken de rest van mijn leven.
27, oeff, dat is echt oud.quote:Op zondag 1 februari 2015 04:39 schreef ZarB het volgende:
. Echt
Maar als 24-jarige 15/16-jarige meisjes willen scoren is dan ook wel diep triestquote:Op zondag 1 februari 2015 19:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Deze man weet. Ik ben 24 en mensen schatten mij nog altijd 20-21 en daarom kan ik nog altijd 15/16-jarige chickies hosselen
Je ziet het verkeerd, voor een 24-jarige is het te jong, maar omdat ik 20 lijk kan ik makkelijk wegkomen met 16-jarige chickies omdat het maar 3/4 jaar scheelt. Bazen wetenquote:Op zondag 1 februari 2015 19:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Maar als 24-jarige 15/16-jarige meisjes willen scoren is dan ook wel diep triest
Haha jij doen altijd alsof je zo'n gespierde buffel bent maar ze schatten je in als jong volwassene haha ectoquote:Op zondag 1 februari 2015 19:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Deze man weet. Ik ben 24 en mensen schatten mij nog altijd 20-21 en daarom kan ik nog altijd 15/16-jarige chickies hosselen
Lekker strak juistquote:Op zondag 1 februari 2015 19:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Maar als 24-jarige 15/16-jarige meisjes willen scoren is dan ook wel diep triest
Zarb ook als je haar in haar kont doet dus boeiequote:
En wie plukt daar de vruchten van?quote:Op zondag 1 februari 2015 19:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha jij doen altijd alsof je zo'n gespierde buffel bent maar ze schatten je in als jong volwassene haha ecto
Ik word ook altijd te jong geschatquote:Op zondag 1 februari 2015 19:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd, voor een 24-jarige is het te jong, maar omdat ik 20 lijk kan ik makkelijk wegkomen met 16-jarige chickies omdat het maar 3/4 jaar scheelt. Bazen weten
OPquote:Op zondag 1 februari 2015 20:19 schreef FokkenopFok het volgende:
Loop niet zo te mekkeren OP, je bent nog geen eens 30. Nu al een midlife crisis?
quote:Op zondag 1 februari 2015 19:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik train 4x per week maar mijn gezicht lijkt jong. Ze denken gewoon dat ik vroeg begonnen ben met trainenquote:Op zondag 1 februari 2015 19:52 schreef Catkiller het volgende:
Haha jij doen altijd alsof je zo'n gespierde buffel bent maar ze schatten je in als jong volwassene haha ecto
Als ik in de billen knijp verdenken ze altijd zo'n jong gastjequote:Op zondag 1 februari 2015 20:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je door die alzheimer om de haverklap hoe oud je daadwerkelijk bent.
Volgens mij heb jij best een leuk leven - voor een FOK!ker.quote:
Stiekem welquote:Op zondag 1 februari 2015 20:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij best een leuk leven - voor een FOK!ker.
Uiteraard, hij is admin.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij best een leuk leven - voor een FOK!ker.
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als ik in de billen knijp verdenken ze altijd zo'n jong gastje
Ik heb anders bij Danny niet het idee dat zijn leven geweldig is.quote:
RIP Willoowquote:Op zondag 1 februari 2015 20:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb anders bij Danny niet het idee dat zijn leven geweldig is.
kom haxballenquote:Op zondag 1 februari 2015 20:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
RIP Willoow
Zie je ergens volgend jaar wel weer verschijnen.
Ook wel eens met een kerel van 74 de discotheek binnen gestapt.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:26 schreef DemonRage het volgende:
Ik zag gisteren nog een (verdwaalde?) gast van ±60 uit z'n dak gaan in de kroeg, dus je bent nooit te oud om te stappen.
Met je vader ?quote:Op zondag 1 februari 2015 20:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ook wel eens met een kerel van 74 de discotheek binnen gestapt.
Zeg jij ja, dat jij op je 16e nou al als handpop gedragen kon wordenquote:Op zondag 1 februari 2015 21:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Niet strakker dan een 17 t/m 25 jarige. Fabels gelovenmaagd zijn
18 en 19 jarige chicksquote:Op zondag 1 februari 2015 19:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat hangt helemaal samen met dit onderwerp.quote:Op zondag 1 februari 2015 08:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ooit wel eens bedacht dat het aan jezelf ligt?
Ik wijt het niet zozeer aan de tech crisis, maar meer aan mijn mentaliteit.quote:Op zondag 1 februari 2015 10:53 schreef Individual het volgende:
[..]
Dus afgestudeerd tijdens de tech crisis? Een paar jaar eerder had je de banen voor het uitzoeken zelfs zonder diploma..
Ik las "Eksters"quote:Op zondag 1 februari 2015 09:25 schreef Elan het volgende:
Eksten als "jonge blommen" gebruiken in het proces gaat je niet helpen TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |