Ik vind o.a. de kaartenmakers en de mensen die de foto data analiseren zeer de moeite waard om te volgen. Ook interessant zijn misdaadscenario's en argumenten die iemand daar voor aanvoerd, net als voor verdwalen en ongeluk e.d. Allemaal interessant genoeg om te volgen.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:48 schreef Lutalo het volgende:
@Grijzemassa en @Gorraay, blijf zelf posten, dan is het voor jullie twee de moeite waard om mee te lezen?
Het geeft toch niet als je niet alles meeleest? Eh, bedankt voor de mededeling dat je niet (meer) meeleest als iemand 1 keer ( op verzoek) een droom plaatst, maar of (en wat) je meeleest weet verder toch niemand? Dat wordt toch niet geregistreerd en getoond?quote:Op maandag 2 februari 2015 14:10 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik vind o.a. de kaartenmakers en de mensen die de foto data analiseren zeer de moeite waard om te volgen. Ook interessant zijn misdaadscenario's en argumenten die iemand daar voor aanvoerd, net als voor verdwalen en ongeluk e.d. Allemaal interessant genoeg om te volgen.
Dromen, glazen bollen en horoscopen niet.
Ik post net als de dromers mijn mening, jij hoeft daar ook niet perse op te reageren hoor, kan je ook over heen lezenquote:Op maandag 2 februari 2015 14:23 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Het geeft toch niet als je niet alles meeleest? Eh, bedankt voor de mededeling dat je niet (meer) meeleest als iemand 1 keer ( op verzoek) een droom plaatst, maar of (en wat) je meeleest weet verder toch niemand? Dat wordt toch niet geregistreerd en getoond?
Oh, het was alvast een waarschuwing, voor het geval dat?quote:Op maandag 2 februari 2015 14:26 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik post net als de dromers mijn mening, jij hoeft daar ook niet perse op te reageren hoor, kan je ook over heen lezen
Bovendien verdraai je mijn woorden, ik zei als het topic verandert in een podium voor .....
Das niet het zelfde als 1 post over dromen
Maak er van waar jij blij van wordt.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:31 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Oh, het was alvast een waarschuwing, voor het geval dat?
Zodat we er rekening mee kunnen houden, als we willen dat je blijft meelezen, zoiets?
Och de meeste dromen zijn bedrog toch? Alhoewel ik toch veel dingen in die dromen tegenkom die ik zelf ook in gedachten had. Maar dat houd ik dan maar voor mij.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:06 schreef bladwijzer het volgende:
Er zullen geen senario's te bedenken zijn die bij de families zelf al niet door het hoofd gespookt hebben.
Onnodig idd om dat hier in een smeuïg verhaalvorm (met droom als excuus om lekker veel details er in te verwerken) neer te zetten.
Niet mijn stijl.maar ja ook niet verboden denk ik
Nou ja dat bedoel ik ook te zeggen. Kwestie van fatsoen om niet alles wat je kan bedenken hier op te schrijven. Maar als het een droom is van iemand die zichzelf erg belangrijk maakt met haar dromen kan het allemaal wel.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:10 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Och de meeste dromen zijn bedrog toch? Alhoewel ik toch veel dingen in die dromen tegenkom die ik zelf ook in gedachten had. Maar dat houd ik dan maar voor mij.
Niet kies voor de betrokken personen. Het is al erg genoeg zonder er van alles bij te fantaseren onder het mom van dromen.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:06 schreef bladwijzer het volgende:
Er zullen geen scenario's te bedenken zijn die bij de families zelf al niet door het hoofd gespookt hebben.
Onnodig idd om dat hier in een smeuïg verhaalvorm (met droom als excuus om lekker veel details er in te verwerken) neer te zetten.
Niet mijn stijl.maar ja ook niet verboden denk ik
Ik vind toch dat er een grensoverschrijdend verschil is.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:23 schreef Lutalo het volgende:
Alsof er in nietdroomscenario's geen 'smeuïge' verhalen hier de revue gepasseerd zijn...
Alsof God ( in cynische bewoordingen) er niet bij gehaald is..
Alsof de kledingkeuze voor de wandeling er niet bijgehaald is..
Enz.
precies.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet kies voor de betrokken personen. Het is al erg genoeg zonder er van alles bij te fantaseren onder het mom van dromen.
Ik heb hier wel meer van dat soort verhalen gelezen, dit is niet de eerste mogelijke voorstelling van zaken, ervaringen en gevoelens.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:30 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Ik vind toch dat er een grensoverschrijdend verschil is.
In haar verhaal omschrijft ze gevoelens van K en L, de manier waarop ze afscheid van familieleden genomen zouden hebben, pijn en angstervaringen zeer gedetailleerd en op de persoon toegespitst.
Ja het is ook makkelijk scoren op die manier. Het zal wel niet de laatste keer zijn ook.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:36 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Ik heb hier wel meer van dat soort verhalen gelezen, dit is niet de eerste mogelijke voorstelling van zaken, ervaringen en gevoelens.
Ik heb niet het idee dat de meeste forummers hier posten om makkelijk te scoren, zoals jij dat noemt.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:39 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Ja het is ook makkelijk scoren op die manier. Het zal wel niet de laatste keer zijn ook.
Ik denk dat jij je geen enkele voorstelling kan maken van mijn intenties. En dat hoeft ook niet.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:42 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat de meeste forummers hier posten om makkelijk te scoren, zoals jij dat noemt.
Als je hier met die intentie leest, kan ik me voorstellen dat je dit topic aan je voorbij wilt laten gaan.
Mijn reactie op haar droomscenario is dat het makkelijk scoren is en verder onzin.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:12 schreef Lutalo het volgende:
@Doorgaan dwingt je toch niet om persee in haar dromen mee te gaan?
Er wordt toch op haar gereageerd/vragen gesteld en die doet ze toch niet af met ' bekijk het maar, 't is mijn droom en dat is de absolute waarheid'.
Ja, er zijn heel veel mogelijkheden waardoor de vrouwen om het leven kunnen zijn gekomen. Is voor jou o-handel een optie?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:31 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Tja alles kan. Wie weet zijn ze een groepje straalbezopen koffieplukkers tegengekomen en is dat uit de hand gelopen. Het was 1 april afsluiting van het plukseizoen en dat wordt uitgebreid in de kroeg gevierd. Daarna lopen die koffieplukkers via de trails terug naar hun huis. Of ze slapen eerst hun roes uit in de bush
Idd een gok, en niet meer dan wat franje.quote:Op maandag 2 februari 2015 05:59 schreef Perico het volgende:
[..]
Wat een hilarische gok is dat zeg. Mijn oma van 90 woont nog steeds thuis, dusss..
Dat was mijn vraag. Bedankt voor het antwoord.quote:Mensen die op de zaak zitten en de dossiers kennen, heb ik verwittigd.
Je hebt dat inderdaad gezegd, maar als die zekerheid berust op de aanname, dat een eventuele manipulator iets niet weet, en daarom een spoor zou achterlaten op de kaart, is het volgens mijn logica geen zekerheid. Die kan er alleen zijn, als het ook onmogelijk is met welke technische kennis dan ook.quote:[..]
Er is geen noodzaak tot deze hyperbool. Het enige dat ik al die tijd heb gezegd, is dat je zekerheid kunt hebben, dat al die foto's rechtstreeks van de geheugenkaart afkomstig zijn, of dat er een station tussen heeft gezeten.
Die hyperbool was natuurlijk provocerend bedoeld. Maar ik bouwde ermee voort op de aanname dat zo'n hypothetische manipulator iets niet weet. Als dat geen aanname is, maar een zekerheid, moet je logischerwijs die persoon kennen.quote:Meer niet, maar wel een belangrijk iets. Ik heb niet voor niets het woord hypothetisch voor manipulator gezet. Het is een onderzoekspunt, dat de moeite waard is.
Ik bedoelde uniek puur letterlijk: de enige (met wat dan ook). In dit geval de enige die een bepaald iets weet.quote:[..]
Als er iemand hier rare kronkels maakt, qua logica... je hebt de verkeerde voor je. Ja, er bestaan mensen die graag aandacht willen hebben, of uniek gevonden willen worden, of erkenning willen hebben.
En die zouden het voor mekaar kunnen krijgen dat ze melding maken van een onverifieerbare bijzondere vondst, of van een geheime bron in Boquete die iets opzienbarends meldt, of die gaan paden intekenen die er niet zijn, of wat dan ook, om maar in de schijnwerper te staan, aandacht of medestanders te krijgen. Misschien gebruiken ze er wel een kloon voor.
Maar ik ben het tegenovergestelde. Ik vind dit soort discussies al erg onplezierig. Als ik op dit moment voor altijd mij zou afwenden van de zaak, zou ik er niet om malen. Ik wens alle expeditiegangers veel plezier, aandacht, erkenning, schouderklopjes en sponsoring toe.
Of juist niet natuurlijk, als ze daar wars van zijn
O ja OH dat had je me gevraagd, ik denk dat het niet volledig uit te sluiten is maar het is ook niet het eerste dat in me op zou komen.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:22 schreef gynaika het volgende:
Op het volgende punt had ik eerder nog geen antwoord van je gekregen:
[..]
Ja, er zijn heel veel mogelijkheden waardoor de vrouwen om het leven kunnen zijn gekomen. Is voor jou o-handel een optie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |