Wat zal het allemaal gaaf worden dan bij jullie. Even door nog maar dan zijn jullie wel echt klaar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
[..]
Wat zou je precies met je zolder willen laten doen?
Ah, dat is dan ook behoorlijk ingrijpend! Maar als je een prefab dakkapel neemt en bijv. net op vakantie gaat als ze aan het klussen zijn, dan zit je niet zo lang met de overlast.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:14 schreef Cathmar het volgende:
Onze zolder heeft 1 grote kamer met achter een dakkapel. Ideaal wordt dit ooit: twee slaapkamers, dakkapel aan de voorkant erbij en een badkamer/douche ruimte. Washok (cv etc) hebben we al en dat blijft zoals het is.
Dat krijg je als ze dagelijks bij je over de vloer komen. Je kunt nog zo goed afwassen, je blijft uit dezelfde koffiekopjes drinken hèquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:04 schreef Claudia_x het volgende:
Vandaag geen ombouw trouwens; dat wordt morgen. De aannemer is helaas toch nog te ziek. (Ik ben zelf ook ziek.)
quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:26 schreef Barrah het volgende:
[..]
Dat krijg je als ze dagelijks bij je over de vloer komen. Je kunt nog zo goed afwassen, je blijft uit dezelfde koffiekopjes drinken hè
Dat is Early Dew van Flexa!quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:12 schreef Roomsnoes het volgende:
Wat heb je een prachtige kleur op de muur! Mooi licht, en kleur mooi met de witte plinten! Welke is dat? Ik zoek nog wat inspiratie voor de woonkamer.
Oh, die is niet gek! Zit 'ie ook lekker?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:04 schreef Z het volgende:
Dit vind ik een mooie.
http://www.punt040.nl/nl/(...)eikcQCFSXnwgodqKAAlg
Ook als namaak beschikbaar. Scheelt ¤ 1.900,-
http://www.retroeurope.co(...)iikcQCFQLMtAodP3UAFw
Jemig dat is wel balen zegquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:50 schreef Claudia_x het volgende:
Goed nieuws en slecht nieuws!
Het goede nieuws is dat ze vandaag alle stucloop en zo aan het weghalen zijn. De troep gaat weg en wij kunnen de zolder gaan inrichten.
Het slechte nieuws is dat de bestelling bij Sanidump verkeerd lijkt te lopen. Ze zijn de bon kwijt en de douchedeur is helemaal niet in bestelling genomen. Nu is het de vraag of dat ook voor de overige spullen geldt, dus de wastafel en douchekranen. Laten we het hopen van niet, want dan kan de aannemer maandag de ombouw voor de wasmachine meteen afmaken. De bedoeling is dat hij daarna nog één keer terugkomt voor de tegels, het ophangen van de douchedeur en nog wat andere kleine klussen in huis.
Ik vrees met ernstige vrezen dat dit gaat betekenen dat ik nog een paar weken het waterreservoir van de droger een verdieping lager kan legen.Pfft, en dit nadat eerst de verkeerde kleur tegels was besteld. Ik werd net ook nog niet al te netjes te woord gestaan door de bestelafdeling.
Sanidump... hm, klinkt ook niet al te vertrouwwekkend. Dank voor de waarschuwing en hopelijk komt het toch nog goed! Zo niet, dan kun je misschien een korting afdwingen. Succes!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:50 schreef Claudia_x het volgende:
Het goede nieuws is dat ze vandaag alle stucloop en zo aan het weghalen zijn. De troep gaat weg en wij kunnen de zolder gaan inrichten.
Het slechte nieuws is dat de bestelling bij Sanidump verkeerd lijkt te lopen. Ze zijn de bon kwijt en de douchedeur is helemaal niet in bestelling genomen. Nu is het de vraag of dat ook voor de overige spullen geldt, dus de wastafel en douchekranen. Laten we het hopen van niet, want dan kan de aannemer maandag de ombouw voor de wasmachine meteen afmaken. De bedoeling is dat hij daarna nog één keer terugkomt voor de tegels, het ophangen van de douchedeur en nog wat andere kleine klussen in huis.
Ik vrees met ernstige vrezen dat dit gaat betekenen dat ik nog een paar weken het waterreservoir van de droger een verdieping lager kan legen.Pfft, en dit nadat eerst de verkeerde kleur tegels was besteld. Ik werd net ook nog niet al te netjes te woord gestaan door de bestelafdeling.
Oh wat irritant!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ah, ja. Zes weken gewacht op tegels die nooit bestelf bleken, lekkende kraan ontvangen (bleek een defect geretourneerd exemplaar), verkeerd model inbouwdouchekraan, etc.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |