Heb je al een indicatie gehad?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laten we eerst maar eens zien of de offertes ook zo tof zijn
Nee, dat vind ik wat lastig inschatten, op de site van degene die woensdag komt staan wel prijzen, maar dat zijn casco prijzen, en ik wil de boel ook afgewerkt hebben (en de oude dakkapel moet er af), dus het plaatje met slopen en afwerken zal er wel behoorlijk anders uitzien dan de cascoprijs.quote:
Kan me voorstellen, het is erg fraai aan het worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:33 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben er zo mee in m'n nopjes dat de ruimte op zolder optimaal wordt benut.![]()
En ik ben er ook heel blij mee dat we de dakkapel niet hebben opgesplitst.
Misschien had ik die zelfs niet eens moeten willen verven. Dat hout stak ook wel mooi tegen de schuine witte wand af. Maar het was net iets ander hout dan het blad; bovendien wil mijn lief eigenlijk alles wit en is het al heel wat dat er een steigerhouten blad mocht komen. Afijn, nu dus alles gegrond:quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:18 schreef mignonne het volgende:
Wat netjes zo! Ik vind het nu al heel mooi met alleen die spiegel (?) gegrond![]()
Jep. Er zit een klein lek in de toevoer naar de kranen. Misschien komt dat door de wasmachine die tijdens het wassen is gaan bewegen en mogelijk een tik tegen de leiding heeft gegeven. Geen idee. De wasmachine staat nu in ieder geval weer recht en ik hoop dat 'ie voortaan op zijn plek blijft staan (dat deed 'ie voorheen ook).quote:ben je er inmiddels achter waar het water vandaan komt?
Op de plek waar de schakelaar van verlichting van de douche zich bevind zou je na het wijzigen van de bekabeling (het er bij laten trekken van een aarde en een nul draad) waarschijnlijk wel een combinatie van een wandcontactdoos met wissel schakelaar laten monteren.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:13 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en we hadden eigenlijk om een stopcontact in de buurt van de wastafel boven het blad moeten vragen.Toch maar navragen of dat nog mogelijk is.
Dank voor het meedenken! Niet ideaal omdat we het liever tegen de achterwand hebben, maar jemig, wat moeten we anders met de elektrische tandenborstels en zo?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:18 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Op de plek waar de schakelaar van verlichting van de douche zich bevind zou je na het wijzigen van de bekabeling (het er bij laten trekken van een aarde en een nul draad) waarschijnlijk wel een combinatie van een wandcontactdoos met wissel schakelaar laten monteren.
Dat wordt dan wel een halfopbouw exemplaar..
Ik vind het superleuk dat jullie zo mee oeh- en ah-en!quote:
Is de wand waarin die schakelaar zit een metalstud of houtskelet wand o.i.d. ?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dank voor het meedenken! Niet ideaal omdat we het liever tegen de achterwand hebben, maar jemig, wat moeten we anders met de elektrische tandenborstels en zo?
Nee, gewoon gipsblokken.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:35 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Is de wand waarin die schakelaar zit een metalstud of houtskelet wand o.i.d. ?
Het ziet er heel mooi uit allemaal!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:10 schreef Claudia_x het volgende:
...
Intussen hebben wij de nieuwe rolgordijnen voor de dakramen binnen (zoekt iemand nog niet-verduisterende exemplaren?) en zijn we nog aan het nadenken over een oplossing voor het raam in de dakkapel. We denken nu aan twee zwarte, aluminium jaloezieën.
Als de maten voor Svtje niet goed zijn heb ik wel interesse. Onze dakvensters worden ongeveer net zo groot als die van jou gok ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:12 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Het ziet er heel mooi uit allemaal!
Heb je de rolgordijnen nog steeds over? zo ja wat zijn de maten?
Welnee, bijna net zo mooi!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:16 schreef RB42 het volgende:
Supermooi die ombouw, beter dan ik in SketchUp had zitten maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |