abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 maart 2015 @ 22:21:17 #251
4330 PJ
Tja.....
pi_150401726
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 22:16 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben nu wel heel benieuwd. Ik zou ze wel eens in het echt willen zien. Waar heb jij ze gezien, in Purmerend?
Cantekoogweg 21
1442 LG Purmerend (NH)

Op 1e etage zit in de winkel een Ruiter dakkapellen showroom. Een van deze opstelling heeft de Keje's er in zitten. Ik ging er kijken voor de dakkapellen en wilde rolluiken laten installeren maar toen ik dit zag was ik gelijk om. Scheelde ook waanzinnig in de prijs.
pi_150401923
Dank voor de tip!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 8 maart 2015 @ 00:05:13 #253
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_150406023
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 22:24 schreef Claudia_x het volgende:
Dank voor de tip!
Ook namens mij :Y
Spoilers!
  Moderator zondag 8 maart 2015 @ 00:38:00 #254
5428 crew  miss_sly
pi_150407133
Wij hebben op ieder raam een rolgordijn hangen. Het gordijn wordt door een koord begeleid, dus het hangt niet los als je het raam in kiepstand hebt staan. Je hebt dan wel bovenaan op het kozijn de rol van het gordijn, maar dat vind ik niet storend.

De optie hierboven vind ik wel mooier!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 8 maart 2015 @ 01:04:12 #255
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_150408030
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:48 schreef PJ het volgende:

[..]

Dit iets: http://www.keje.nl/Raamdecoratie

Het valt binnen de glaslatten en daarmee lijkt het net alsof het onderdeel van het raam zelf maakt. Ook geen gedoe meer met dat ramen niet open kunnen etc.

[ afbeelding ]

Zonweringstunter.nl in Purmerend is hier onder andere dealer van. Het is niet heel duur ¤100 per raam ongeveer.
Je hebt deze ook wel zonder de witte geleiders. Google maar eens op 'ingespannen plisse'. Wij hebben het ook in een dakkapel met kantelramen. Het valt precies binnen de glaslatten. Kostte wel iets meer dan die 100 euro maar dan heb je ook wel een heel andere uitstraling.
  zondag 8 maart 2015 @ 17:12:50 #256
171890 Chicolate
Chemicals
pi_150423281
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, dat filiaal is het inderdaad.
Grappig, dat filiaal werd me juist aangeraden door een keukenboer :').

Mooie optie van die zonwering! Lijkt me stiekem wel handig voor onze balkondeuren, hopelijk houden wij daar ook budget voor over.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_150592750
Na alle gedoe met Sanidump kunnen ze vandaag weer even flink aan de slag. Hoofdtaak is het maken van de ombouw voor de wasmachine en droger en al het leidingwerk dat nodig is om de wastafel en kraan aan te sluiten. Dit is het blad:

Verder staan er nog kleine klusjes op het programma voor vandaag. Ze komen hierna nog één keer terug om de vloer in de douche af te maken (de tegels van Sanidump die bij zijn besteld, zijn vertraagd), de douchekraan te monteren en de douchedeur op te hangen. Komende woensdag wordt de ruimte voor de douchedeur opgemeten door een extern bedrijf.

Intussen hebben wij de nieuwe rolgordijnen voor de dakramen binnen (zoekt iemand nog niet-verduisterende exemplaren?) en zijn we nog aan het nadenken over een oplossing voor het raam in de dakkapel. We denken nu aan twee zwarte, aluminium jaloezieën.
pi_150592792
Dat blad moet nog een keer gelakt worden (dat is al één keer gebeurd). En de deurtjes in de ombouw zijn nu nog onbewerkt. Ik denk dat ik die ga witten, want ik kan me niet voorstellen dat het mooi wordt als het één grote houtkolos wordt. Maar ik ga het even afwachten.
pi_150597421
Oh, en ik moet dat nachtkastje rechts hebben met wireless charging!

pi_150597654
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:45 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en ik moet dat nachtkastje rechts hebben met wireless charging!

[ afbeelding ]
Dat kastje is niet wireless! ;( Die staat nu al op de site, en daar moet je zelf een stekkerblok in leggen (en die opening in de la is voor de kabel van je eigen oplader.

Kastje: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80227014/
"In de lade is plaats voor een verdeeldoos voor je laders. Stekkers kunnen tussen de achterkant van de lade en het achterpaneel door worden geleid."
pi_150597729
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:51 schreef Chicolade het volgende:

[..]

Dat kastje is niet wireless! ;( Die staat nu al op de site, en daar moet je zelf een stekkerblok in leggen (en die opening in de la is voor de kabel van je eigen oplader.

Kastje: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80227014/
"In de lade is plaats voor een verdeeldoos voor je laders. Stekkers kunnen tussen de achterkant van de lade en het achterpaneel door worden geleid."
In de begeleidende tekst staat dat de serie pas per april beschikbaar is.

De Wireless Charging collectie bestaat uit een aantal nieuwe stijlvolle meubels met ingebouwd draadloos oplaadstation, zoals het SELJE nachtkasje en de RIGGAD bureaulamp. (...) Om een smartphone of tablet draadloos op te laden, moet deze beschikken over de zogenoemde Qi standaard. Heeft het toestel deze ingebouwde functie niet, dan biedt IKEA speciale VITAHULT oplaadhoesjes die je eenvoudig om je iPhone of Samsung toestel doet. Je legt je smartphone of tablet vervolgens op het plusteken en voila, het toestel laadt op. Alle Wireless Charging producten hebben bovendien een USB-uitgang, zodat je ook andere apparatuur eenvoudig kan aansluiten en opladen.
pi_150597853
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:53 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Gaan ze dan 2 kastjes met dezelfde naam maken, of leggen ze gewoon een wireless charger in een bestaand kastje? Want in het plaatje staat dat dit het SELJE nachtkastje is, en die is nu dus met stekkerblok. Ik wil hem ook namelijk! :P
pi_150597928
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:55 schreef Chicolade het volgende:

[..]

Gaan ze dan 2 kastjes met dezelfde naam maken, of leggen ze gewoon een wireless charger in een bestaand kastje? Want in het plaatje staat dat dit het SELJE nachtkastje is, en die is nu dus met stekkerblok. Ik wil hem ook namelijk! :P
Misschien komt er gewoon een tweede variant van hetzelfde kastje?

Overigens bieden ze ook andere opties, zoals deze draadloze opladers die je gewoon in huis kunt leggen zonder dat het fucking lelijk staat:

En deze die je zelf in je meubels kunt bouwen!

pi_150597978
Godverdomme wat is het toch tof om in de 21e eeuw te leven.
pi_150604564
Tussenstand:

vrijdag 13 maart 2015 @ 18:07:07 #266
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_150606191
Very nice O+
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_150606482
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 17:21 schreef Claudia_x het volgende:
Tussenstand:

[ afbeelding ]
Mooie wastafel zeg!
  vrijdag 13 maart 2015 @ 19:53:58 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150609617
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:53 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

De Wireless Charging collectie bestaat uit een aantal nieuwe stijlvolle meubels met ingebouwd draadloos oplaadstation, zoals het SELJE nachtkasje en de RIGGAD bureaulamp. (...) Om een smartphone of tablet draadloos op te laden, moet deze beschikken over de zogenoemde Qi standaard. Heeft het toestel deze ingebouwde functie niet, dan biedt IKEA speciale VITAHULT oplaadhoesjes die je eenvoudig om je iPhone of Samsung toestel doet. Je legt je smartphone of tablet vervolgens op het plusteken en voila, het toestel laadt op. Alle Wireless Charging producten hebben bovendien een USB-uitgang, zodat je ook andere apparatuur eenvoudig kan aansluiten en opladen.
Oeh, dat wireless charging is echt briljant, ik heb een Xperia Z3 met zo'n charging cover.... gewoon de telefoon op de charge plate leggen en hij laadt O+

Maar als Ikea dat op die manier gaat leveren denk ik dat ze een hele slimme zet doen :Y

En wat wordt je zolder fraai O+

Ik heb gisteren iemand laten komen om een offerte te maken voor een dakkapel met schuine kap (als ik dat er door krijg bij de gemeente.... :X ) en woensdag komt nummer 2.
Met een beetje mazzel heb ik dan voor de zomer 5,5 meter dakkapel ipv de huidige 2.75 8-)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_150610540
Er moet nog flink gewit worden; ik ga alles wit verven op het blad na. Maar dit is dan het idee! De foto's zijn slecht belicht; ik maak morgen betere.

Idee:

Uitvoering:

De wastafel staat meer in het midden omdat anders het raam niet helemaal open kan. Verder moeten de schapjes er nog in (die trekken we toch niet helemaal door) en moet er nog iets met de deuren gebeuren waardoor ze goed dichtvallen.

En de spotjes en douchekraan zitten erin:

pi_150610611
Oh, en we hadden eigenlijk om een stopcontact in de buurt van de wastafel boven het blad moeten vragen. :X Toch maar navragen of dat nog mogelijk is.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 20:14:24 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150610678
Wow O+ :9~
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_150610682
Wat een perfecte oplossing zo zeg. Heel goed bedacht. Wordt mooi!
Met een meidenkwartet
pi_150611264
Heel mooi! ♡
:)
pi_150611448
Nu nog greepjes zoeken voor de deuren. Ik denk dat ik liever greepjes heb dan knoppen.

-Edit- Hmja, toch maar knoppen. Greepjes zijn zo lelijk.

[ Bericht 28% gewijzigd door Claudia_x op 13-03-2015 20:45:13 ]
pi_150614460
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 19:53 schreef Leandra het volgende:

Ik heb gisteren iemand laten komen om een offerte te maken voor een dakkapel met schuine kap (als ik dat er door krijg bij de gemeente.... :X ) en woensdag komt nummer 2.
Met een beetje mazzel heb ik dan voor de zomer 5,5 meter dakkapel ipv de huidige 2.75 8-)
Helemaal overheen gelezen. Wat tof!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')