Cantekoogweg 21quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:16 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben nu wel heel benieuwd. Ik zou ze wel eens in het echt willen zien. Waar heb jij ze gezien, in Purmerend?
Je hebt deze ook wel zonder de witte geleiders. Google maar eens op 'ingespannen plisse'. Wij hebben het ook in een dakkapel met kantelramen. Het valt precies binnen de glaslatten. Kostte wel iets meer dan die 100 euro maar dan heb je ook wel een heel andere uitstraling.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:48 schreef PJ het volgende:
[..]
Dit iets: http://www.keje.nl/Raamdecoratie
Het valt binnen de glaslatten en daarmee lijkt het net alsof het onderdeel van het raam zelf maakt. Ook geen gedoe meer met dat ramen niet open kunnen etc.
[ afbeelding ]
Zonweringstunter.nl in Purmerend is hier onder andere dealer van. Het is niet heel duur ¤100 per raam ongeveer.
Grappig, dat filiaal werd me juist aangeraden door een keukenboerquote:
Dat kastje is niet wireless!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:45 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en ik moet dat nachtkastje rechts hebben met wireless charging!
[ afbeelding ]
In de begeleidende tekst staat dat de serie pas per april beschikbaar is.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:51 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Dat kastje is niet wireless!Die staat nu al op de site, en daar moet je zelf een stekkerblok in leggen (en die opening in de la is voor de kabel van je eigen oplader.
Kastje: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80227014/
"In de lade is plaats voor een verdeeldoos voor je laders. Stekkers kunnen tussen de achterkant van de lade en het achterpaneel door worden geleid."
Gaan ze dan 2 kastjes met dezelfde naam maken, of leggen ze gewoon een wireless charger in een bestaand kastje? Want in het plaatje staat dat dit het SELJE nachtkastje is, en die is nu dus met stekkerblok. Ik wil hem ook namelijk!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
In de begeleidende tekst staat dat de serie pas per april beschikbaar is.
Misschien komt er gewoon een tweede variant van hetzelfde kastje?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:55 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Gaan ze dan 2 kastjes met dezelfde naam maken, of leggen ze gewoon een wireless charger in een bestaand kastje? Want in het plaatje staat dat dit het SELJE nachtkastje is, en die is nu dus met stekkerblok. Ik wil hem ook namelijk!
Oeh, dat wireless charging is echt briljant, ik heb een Xperia Z3 met zo'n charging cover.... gewoon de telefoon op de charge plate leggen en hij laadtquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
In de begeleidende tekst staat dat de serie pas per april beschikbaar is.
De Wireless Charging collectie bestaat uit een aantal nieuwe stijlvolle meubels met ingebouwd draadloos oplaadstation, zoals het SELJE nachtkasje en de RIGGAD bureaulamp. (...) Om een smartphone of tablet draadloos op te laden, moet deze beschikken over de zogenoemde Qi standaard. Heeft het toestel deze ingebouwde functie niet, dan biedt IKEA speciale VITAHULT oplaadhoesjes die je eenvoudig om je iPhone of Samsung toestel doet. Je legt je smartphone of tablet vervolgens op het plusteken en voila, het toestel laadt op. Alle Wireless Charging producten hebben bovendien een USB-uitgang, zodat je ook andere apparatuur eenvoudig kan aansluiten en opladen.
Helemaal overheen gelezen. Wat tof!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:53 schreef Leandra het volgende:
Ik heb gisteren iemand laten komen om een offerte te maken voor een dakkapel met schuine kap (als ik dat er door krijg bij de gemeente....) en woensdag komt nummer 2.
Met een beetje mazzel heb ik dan voor de zomer 5,5 meter dakkapel ipv de huidige 2.75![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |