Ik hoop het ook! Als er nu iets niet goed is, dan annuleren we de boel maar. Maar pff, als ik dit tevoren had geweten. De aannemer is ook not amused.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:20 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Ah, ja. Zes weken gewacht op tegels die nooit bestelf bleken, lekkende kraan ontvangen (bleek een defect geretourneerd exemplaar), verkeerd model inbouwdouchekraan, etc.
Snel naar Meester Smeetr gegaan en daar de boel gehaald. Binnen vijf werkdagen alles in huis.
Maar goed, hoop dat het voor jullie beter afloopt
Nee, want dan kunnen we niet meer goed bij een van de deuren in de knieschotten. In het verleden hebben we zelf wel eens een bureau over de volle breedte van een nis gemaakt en je moet dan toch een vorm van ondersteuning in het midden hebben. Dus je ontkomt niet aan een poot, een schraag of een kastje. Ik vind het zo een prima oplossing. (Het staat op de foto trouwens nog niet recht allemaal.)quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:06 schreef Barrah het volgende:
Yay!
Is het nog een idee om ooit een vast bureau over de hele breedte te maken? Dan benut je de ruimte nog beter en staat ook nog ruimer.
We moesten sowieso nog even wachten, want de douchedeur moet nog ingemeten worden en op maat worden gemaakt. De douche boeit ons ook niet zo heel erg, want we kunnen een verdieping lager douchen. Zo'n enorme ramp is het dus niet allemaal. Ik vind het vooral vervelend dat de wastafel er nog niet is, want de kast zou maandag worden gemaakt. Ik weet niet of dat nu nog door kan gaan. Maar goed, die wastafel is er waarschijnlijk donderdag.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:09 schreef laziness het volgende:
Wat wordt het mooi!
Hoe lang moet je gezien het sanidump probleem nu wachten tot het af is?
De binnenmaten zijn 106,7 cm voor de grote ramen en 43,2 cm voor de kleine ramen. Een klein en groot raam samen zijn van buitenkant kozijn tot buitenkant kozijn precies 180 cm.quote:
Ja, en dan aan het plafond ophangen en ver genoeg voor de ramen laten hangen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:36 schreef Leandra het volgende:
Dan is het waarschijnlijk idd het eenvoudigst om iets van 1.80 te nemen.
Dit iets: http://www.keje.nl/Raamdecoratiequote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:21 schreef Claudia_x het volgende:
We weten ook nog niet wat we voor de ramen in de werkkamer willen hangen. Ik dacht aanvankelijk aan houten jaloezieën, maar die zijn zo duur, vooral als je geen standaardmaat hebt.
Oh, wat tof! Ga ik naar kijken. Zo te zien hebben ze alleen wittinten.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:48 schreef PJ het volgende:
[..]
Dit iets: http://www.keje.nl/Raamdecoratie
Het valt binnen de glaslatten en daarmee lijkt het net alsof het onderdeel van het raam zelf maakt. Ook geen gedoe meer met dat ramen niet open kunnen etc.
[ afbeelding ]
Zonweringstunter.nl in Purmerend is hier onder andere dealer van. Het is niet heel duur ¤100 per raam ongeveer.
Volgens mij kan je elke kleur krijgen die je wilt maar dan moet je wel wat extra betalen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, wat tof! Ga ik naar kijken. Zo te zien hebben ze alleen wittinten.
Hebben jullie ze ook?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:00 schreef PJ het volgende:
[..]
Volgens mij kan je elke kleur krijgen die je wilt maar dan moet je wel wat extra betalen.
Nog niet, maar ik ga ze in ons nieuwe huis wel nemen. Ik heb ze reeds 'live' gezien en was erg onder de indruk van dat als je het niet weet je niet ziet dat het niet bij raam hoort.quote:
Zien de zijkanten er niet wat goedkoop uit? (Niet dat onze kozijnen nou zo prachtig zijn.)quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:05 schreef PJ het volgende:
Nog niet, maar ik ga ze in ons nieuwe huis wel nemen. Ik heb ze reeds 'live' gezien en was erg onder de indruk van dat als je het niet weet je niet ziet dat het niet bij raam hoort.
Nee, valt erg mee.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zien de zijkanten er niet wat goedkoop uit? (Niet dat onze kozijnen nou zo prachtig zijn.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |