quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:32 schreef stinkie het volgende:
Gvd zelfs een duc verzekeren is duur. Ga van 12 naar 29
Geen koekjes meer tijdens een rit hoor, dat trekt bruin niet.
Nieuwe Suzuki Bandit.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:34 schreef Salatrel het volgende:
Help me eens wat is je normale fiets?
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:34 schreef Salatrel het volgende:
Help me eens wat is je normale fiets?
quote:
Mijn gewone motor:quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
waarom een aparte pekel fiets dan
Ga jij nog een andere motor kopen of niet? Had zo ongeveer m'n auto verkocht maar m'n ouders doen nazi over de wagen. Dus als ik wil blijven duiken (yes please) dan moet ik m'n eigen auto maar houden. Of met duikfles op je rug over de snelweg. Denk dat je dan asap van de weg wordt getrokken, als die fles valt gebeuren er ongelukken.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:41 schreef BlackLining het volgende:
Dat nieuwerwetsche stuk ABS-geremd tupperware als winterbrik, en dan een eckte Bandit N600 Mk1 als goeie fiets
auto, motor en ik duik. Life is perfectquote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:01 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ga jij nog een andere motor kopen of niet? Had zo ongeveer m'n auto verkocht maar m'n ouders doen nazi over de wagen. Dus als ik wil blijven duiken (yes please) dan moet ik m'n eigen auto maar houden. Of met duikfles op je rug over de snelweg. Denk dat je dan asap van de weg wordt getrokken, als die fles valt gebeuren er ongelukken.
Zie weer te veel foto's van Hurghada voorbij komen de laatste tijd.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:30 schreef stinkie het volgende:
[..]
auto, motor en ik duik. Life is perfect
red sea, je mag 'm hebbenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zie weer te veel foto's van Hurghada voorbij komen de laatste tijd.Red Sea is calling.
Dikke auto meenemen, 3x duikequipment inladen en de motoren op de aanhanger. Godverdomme bazenvakantie zou dat zijnquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:13 schreef BlackLining het volgende:
Ik vind het best zolang er ook maar mooi, strak, donker asfalt rondkronkelt.
BMW rijder gespot!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
de motoren op de aanhanger. Godverdomme bazenvakantie zou dat zijn
Die doen toch gewoon de auto in de topkoffer?quote:
Die moet leeg zijn he, poserquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die doen toch gewoon de auto in de topkoffer?
Ik zou het in jullie geval andersom doen. Kan ze mooi de onderdelen oprapen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Moeders laten rijden en zelf op de brommert erachteraan sukkelen.
Je bedoelt die halfgare koppeling van die Bandit die met 200 km/u voor ons rijdt?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik zou het in jullie geval andersom doen. Kan ze mooi de onderdelen oprapen.
De mijne haalt tenminste de 200quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je bedoelt die halfgare koppeling van die Bandit die met 200 km/u voor ons rijdt?
Gvdquote:Op zondag 1 februari 2015 02:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De mijne haalt tenminste de 200
De Bandit wel, maar blijf jij dan nog wel zitten door de windverplaatsing?quote:Op zondag 1 februari 2015 02:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De mijne haalt tenminste de 200
Conducteur krijgt klap met metalen voederbakquote:Op zondag 1 februari 2015 20:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/w(...)-een-fijn-leven.html
omdat ambtenarijquote:Op zondag 1 februari 2015 20:54 schreef Sounddragon het volgende:
Beetje jammer van die mechelse duitse herder..
En waarom komt die zut nu pas online?![]()
kansloos.. Maargoed, beter laat dan nooit. Laten we hopen dat social media zijn werk doet..quote:
quote:Op zondag 1 februari 2015 21:37 schreef Salatrel het volgende:
Met de fok! Knokploeg tegen de bandiet?
Nog een walvisjequote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw speeltje erbij voor mijn vader en mij.
Back-up/reserve/slecht weer motor.
Watquote:Op zondag 1 februari 2015 20:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Conducteur krijgt klap met metalen voederbak
Once you go red you never go back.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:13 schreef stinkie het volgende:
Zo eerste rit overleefd. Wat is dat ding klein. En licht. Ik mis het comfort van mijn fauteuil op de busa
En de gehele rit geen problemen ermee gehad?quote:Op maandag 2 februari 2015 13:13 schreef stinkie het volgende:
Zo eerste rit overleefd. Wat is dat ding klein. En licht. Ik mis het comfort van mijn fauteuil op de busa
je kan hem vast wel ruilen voor een ninja250...quote:Op maandag 2 februari 2015 13:13 schreef stinkie het volgende:
het is geen yamahaquote:Op maandag 2 februari 2015 16:00 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
En de gehele rit geen problemen ermee gehad?
[ afbeelding ]
Motorrijder? Checkquote:Op woensdag 4 februari 2015 01:13 schreef Amoeba het volgende:
Hebben mensen in een VW Golf een hekel aan motorrijders?
Gewoon even een Mjan doen danquote:Op woensdag 4 februari 2015 01:13 schreef Amoeba het volgende:
Hebben mensen in een VW Golf een hekel aan motorrijders? Ik reed over de rondweg van Eindhoven, trek goed weg bij een stoplicht, terwijl ik afrem voor het volgende verkeerslicht schiet een Golf met hoge snelheid rechts voorbij om vervolgens links vooraan bij het stoplicht te staan naast een andere auto.
Als ik vervolgens voor die auto rechts ga staan probeert hij nog vlug het gaatje dicht te rijden ook. Op dat moment had ik bar weinig om mijn uitlaat gegeven.
Gelukkig maar dat ik geen Mirjam heetquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Gewoon even een Mirjampje doen dan
Van de dijk af donderen?quote:
euh, het is wel voor een Duitser, maar hij gaat in NL gebruikt worden?quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:12 schreef loveli het volgende:
www.polo-motorrad.de ofzo.
www.louis.de
super tx!quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:17 schreef loveli het volgende:
Louis.de is meestal een tientje goedkoper dan de vergelijkbare winkel in NL (motozoom, vaak gewoon Louis prijzen +10 euro), Polo is ook el cheapo-er dan in NL, beide verzenden naar NL.
http://www.polo-motorrad.(...)ub-wetterschutz.html
https://www.louis.de/produkte/motorrad-abdeckplanen/350
Gaat de verzekering tof vinden.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:33 schreef Nero22 het volgende:
Ik heb net ook een mjan gedaan in de file.
Een mjan 2.0 dus?quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:33 schreef Nero22 het volgende:
Ik heb net ook een mjan gedaan in de file.
Nah man. Ik tikte de bumper aan met mijn uitlaat tijdens het draaien achterlangs. Die man in de auto had volgens mij niks in de gaten. Gauw verder gereden.quote:
Aldus de man die met licht rijbewijs op zware motoren rijdtquote:
Vreemd genoeg rijd ik alleen nog op m'n eigen motor.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Aldus de man die met licht rijbewijs op zware motoren rijdt
Dit.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:48 schreef BlackLining het volgende:
Schitterend mooi rijweer trouwens. Even nieuwe gaskabels erop knallen en dan maar eens een flink stuk toeren
nieuw nieuw of nieuw voor jou?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:25 schreef Den_Haag het volgende:
Dit weekend nieuwe motor kopen denk ik
Nieuw voor mij. Als ik direct 40% van mijn geld kwijt wil (afschrijving) dan ging ik wel in Monaco zuipenquote:
Geen Yamaha kopen dan he, anders ben je bij thuiskomst ook al 40% verlorenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nieuw voor mij. Als ik direct 40% van mijn geld kwijt wil (afschrijving) dan ging ik wel in Monaco zuipen
Koop een Duc joh.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:25 schreef Den_Haag het volgende:
Dit weekend nieuwe motor kopen denk ik
krijg je je boutjes inmiddels zelf al los of heb je daar nog steeds hulp bij nodig?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Geen Yamaha kopen dan he, anders ben je bij thuiskomst ook al 40% verloren
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
krijg je je boutjes inmiddels zelf al los of heb je daar nog steeds hulp bij nodig?
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:04 schreef BlackLining het volgende:
Heb het alleen voor elkaar gekregen om die stelbout bij het stuur af te breken
Die motor die jij laatst postte, is er ook eentje van mijn model. Dat is bouwjaar 94, dus niet zo gek dat dat niet past, toch?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:04 schreef BlackLining het volgende:
Had ook nog de gaskabels willen doen maar dat komt dan volgende keer wel weer. Alleen een beetje knudde dat de nieuwe koppelingshendel ("Brand new CNC-cut precision! Guaranteerd fit for Suzuki GSF600 '95-'99!") niet paste. Remhendel wel, dus nu heb ik een grijze en een zwarte hendel
De laatste keer dat ik zonder licht reed hebben ze me tot in mijn sokken gefouilleerd en mijn complete auto binnenstebuiten getrokkenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:47 schreef Dekatria het volgende:
Zonet staande gehouden, want m'n achterlicht deed het niet. Eenmaal bij aankomst thuis bleek'ie het dus weer wel te doen. Klotevorst.
Kreeg gelukkig een waarschuwing, geen bon
Morgen even nieuw lampje erin hannesen.
Da's best knap gezien het feit dat de Bandit 600 in 1995 geïntroduceerd isquote:Op zaterdag 7 februari 2015 01:32 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Die motor die jij laatst postte, is er ook eentje van mijn model. Dat is bouwjaar 94, dus niet zo gek dat dat niet past, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Oh haha, sorry. Ik las GSX600F, ipv GSF600quote:Op zaterdag 7 februari 2015 01:33 schreef BlackLining het volgende:
Da's best knap gezien het feit dat de Bandit 600 in 1995 geïntroduceerd is
Nope, ik heb geen GSX-F. Wel ooit op het punt gestaan er een te kopen maar nooit gehad ook.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 02:46 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Oh haha, sorry. Ik las GSX600F, ipv GSF600Die blauwe GSX600F was toch ook van jou? Of ben ik nu helemaal in de war?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Kijk ook even naar de contactjes, klinkt ook als een massaprobleempje.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:47 schreef Dekatria het volgende:
Zonet staande gehouden, want m'n achterlicht deed het niet. Eenmaal bij aankomst thuis bleek'ie het dus weer wel te doen. Klotevorst.
Kreeg gelukkig een waarschuwing, geen bon
Morgen even nieuw lampje erin hannesen.
Bedoel je deze?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 02:46 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Oh haha, sorry. Ik las GSX600F, ipv GSF600Die blauwe GSX600F was toch ook van jou? Of ben ik nu helemaal in de war?
Dat sowieso - achterlicht is 1 van de weinige lampjes die ik nog nooit vervangen heb. Meteen ff poetsen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kijk ook even naar de contactjes, klinkt ook als een massaprobleempje.
quote:Custom paint >Been crashed
Fresh paint >Been crashed
New plastics >Been crashed
Lots of new parts >Been crashed
Cosmetic flaws typical for its age >Been crashed
Converted to a streetfighter >Been crashed
mijn eerstequote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
[ afbeelding ]
Die hebben mijn pa en ik gekocht als reserve motor een week of twee terug.
Goddomme, die neemt zijn walvis bijnaam wel heel serieusquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
Koop een Duc joh.
k heb al een hele rit door Gouda zonder problemen gemaakt
Oh jee, wordt ie al ingeruildquote:Op maandag 2 februari 2015 13:13 schreef stinkie het volgende:
whut, doorwaai, nu?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:04 schreef BlackLining het volgende:
Zo, net naar huis gereden. Nieuwe koppelingskabel scheelt een hoop zeg. Heb het alleen voor elkaar gekregen om die stelbout bij het stuur af te brekenOm kwart voor zes in de auto gesprongen, met gevaar voor eigen rijbewijs naar MC Rijen gevlogen, en twee minuten voor sluitingstijd nog zo'n ding gescoord
Had ook nog de gaskabels willen doen maar dat komt dan volgende keer wel weer. Alleen een beetje knudde dat de nieuwe koppelingshendel ("Brand new CNC-cut precision! Guaranteerd fit for Suzuki GSF600 '95-'99!") niet paste. Remhendel wel, dus nu heb ik een grijze en een zwarte hendel
Wel weer heerlijk naar huis gereden. Alleen dat pak he. Op de K100 ging het nog wel met die enorme ruit ervoor, maar op een naked met -2 in je Difi California doorwaaipak is op zijn zachtst gezegd toch stervende hoeren koud te noemen
Was het maar gierigheid. Zeg maar gerust dat BL te failliet is voor een nieuw pak hoorquote:
Pomp dan ook niet zoveel geld in die motor van je, maar koop een nieuwere/beterequote:Op dinsdag 10 februari 2015 01:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Was het maar gierigheid. Zeg maar gerust dat BL te failliet is voor een nieuw pak hoor
zondag ook gereden. Het went. Wel lekker makkelijk sturen. Weegt niks, bochten zijn wel leukerquote:Op maandag 9 februari 2015 21:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Oh jee, wordt ie al ingeruild? Of heb je er ook nog wat positiefs over te zeggen?
die naïviteit van het denken te kunnen winnen. Aandoenlijkquote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:34 schreef Maegrim het volgende:
Blijft jammer dat we die rit geen sprintje hebben getrokken
Onderhoud heet dat. Moet met nieuwe motoren ook hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Pomp dan ook niet zoveel geld in die motor van je, maar koop een nieuwere/betere
Netjes gemiddelde voor je eerste jaarquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:25 schreef Nero22 het volgende:
De kleine gaat woensdag voor een beurt. 33,000 km op de teller. Ik kocht hem precies een jaar geleden met 17,500.
Alsof iemand dat ding wil aanraken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:31 schreef BlackLining het volgende:
Ik denk toch dat ik zo ook nog maar even op de fiets stap. Mooi weer hooren dan gaat ie weer even kortstondig naar de stal want ik wil hem tijdens carnaval hier absoluut niet aan de straat hebben staan
![]()
wrom nietquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:21 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik het clubje ga verlaten, met pijn in mijn hart gaat de motor de deur uit. Voorlopig mag én kan ik niet meer rijden![]()
Lang verhaal, korte versie: Operatie gehad, complicaties, opnieuw leren lopen.. Nog minimaal een jaar onder de pannen.quote:
Dat is kut.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Lang verhaal, korte versie: Operatie gehad, complicaties, opnieuw leren lopen.. Nog minimaal een jaar onder de pannen.
Zeker kut jaquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:27 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat is kut.Ik weet helaas ook een beetje hoe dat is (duurde bij mij gelukkig maar 6 maanden). Sterkte gewenst in ieder geval.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Lang verhaal, korte versie: Operatie gehad, complicaties, opnieuw leren lopen.. Nog minimaal een jaar onder de pannen.
Ach ja zo zit ik met een kapotte knipperlicht houder, echt fokking dom van mijzelf...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:04 schreef BlackLining het volgende:
Zo, net naar huis gereden. Nieuwe koppelingskabel scheelt een hoop zeg. Heb het alleen voor elkaar gekregen om die stelbout bij het stuur af te brekenOm kwart voor zes in de auto gesprongen, met gevaar voor eigen rijbewijs naar MC Rijen gevlogen, en twee minuten voor sluitingstijd nog zo'n ding gescoord
Wel weer heerlijk naar huis gereden. Alleen dat pak he. Op de K100 ging het nog wel met die enorme ruit ervoor, maar op een naked met -2 in je Difi California doorwaaipak is op zijn zachtst gezegd toch stervende hoeren koud te noemen
http://www.banggood.com/M(...)ble-XL-p-928419.htmlquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:49 schreef whY... het volgende:
oke even een update mijner zijde. Door de winter zonder hoes wordt de motor niet beter op. Hij startte op een gegeven moment niet meer. Nieuwe bougies en gelijk weer lopen! ik zag alleen dat mn olie een beetje dikkig is. Komt dat door bevriezing?
ik heb inderdaad een hoesje van die prijs, 's ochtends om half zeven ben ik te lui om dat eraf te halen, dus gaat hij er 's nachts niet op.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
http://www.banggood.com/M(...)ble-XL-p-928419.html
Herkenbaar.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:12 schreef whY... het volgende:
[..]
ik heb inderdaad een hoesje van die prijs, 's ochtends om half zeven ben ik te lui om dat eraf te halen, dus gaat hij er 's nachts niet op.
Zuur. Je loopt hier ook al een paar jaar mee toch?quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dikkig? Heeft het nog wel een normale olie-kleur?quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:49 schreef whY... het volgende:
oke even een update mijner zijde. Door de winter zonder hoes wordt de motor niet beter op. Hij startte op een gegeven moment niet meer. Nieuwe bougies en gelijk weer lopen! ik zag alleen dat mn olie een beetje dikkig is. Komt dat door bevriezing?
Ja, ik ga met deze temperaturen toch niet op de fiets manquote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:13 schreef KneusTeun het volgende:
Fokker gespot op de singel in Enschede
Tuna
geen kuip. Veel snelweg dan ga je dat wel missenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:34 schreef Yreal het volgende:
Iemand nog tips voor een andere motor? De kle is leuk, maar ik rij veel te veel snelweg voor dat ding. Wil toch meer vermogen, betere windbescherming, minder onderhoudsgevoelig en als het even kan abs. Oh, en alarmlichtenallroad vind ik leuk, maar ik heb iets te vaak het bos in gereden en wat gesloopt, dus helemaal handig is dat niet.
Denk zelf aan iets als een xjr1300. Jullie nog ideeën?
Daarom wil ik ook geen hoes, zo slecht voor de motor!quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:04 schreef BlackLining het volgende:
Zo'n hoes werkt niet. Sowieso blijft het vocht er onder hangen om fijn de boel te laten roesten. Dan moet je als je thuis komt ook nog die hoes gaan zoeken en er overheen trekken. En dan nog een keer er overheen trekken want weggewaaid. En dan nog een keer, want achterstevoren.
Vervolgens mag je 's ochtends in alle haast met je pak al aan die hoes eraf trekken, naar binnen brengen, terug naar de motor want sleutel vergeten, nog een heer naar binnen brengen. En dan die zeiknatte hoes, want regen, binnen leggen zodat ook daar alles nat wordt.
Nee, dat schiet niet op. De enige reden dat ik wel eens zo'n ding gebruik is omdat ze hier door de straat met strooiwagens rijden en het niet de eerste keer zou zijn dat de Bandit de volle laag vangt
[..]
Zuur. Je loopt hier ook al een paar jaar mee toch?
Edit: Sorry, pun not intended
Hij lijkt wat meer zilver, ik ga het van het weekend even vervangen. In december was het nog normaal dus het kan alleen in januari ergens gebeurd zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 06:40 schreef mjan het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dikkig? Heeft het nog wel een normale olie-kleur?
Kan ook gewoon vocht in je olie zijn, zou eens kijken of het weg gaat als je een lang stuk rijdt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:59 schreef whY... het volgende:
[..]
Hij lijkt wat meer zilver, ik ga het van het weekend even vervangen. In december was het nog normaal dus het kan alleen in januari ergens gebeurd zijn.
Bij van t' slot dat kut punt vlak voor de stoplichten. Ik werd nog bijna van me fiets gereden door een lesautoquote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:49 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Ja, ik ga met deze temperaturen toch niet op de fiets manWaar zag je me?
Edit: Oh wacht, staat erbij![]()
pics van de 2015 gs800 svpquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:35 schreef Dekatria het volgende:
De groeten vanuit LondenMorgen dus de motorshow, kijken of er ook daar bij de BMW stand vergrijzing is.
Ah daar, ja. Die lesauto zag mij ook maar nauwelijks geloof ik, hield mijn gas al een beetje in voor het geval datquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bij van t' slot dat kut punt vlak voor de stoplichten. Ik werd nog bijna van me fiets gereden door een lesauto
BMW K.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:34 schreef Yreal het volgende:
Iemand nog tips voor een andere motor? De kle is leuk, maar ik rij veel te veel snelweg voor dat ding. Wil toch meer vermogen, betere windbescherming, minder onderhoudsgevoelig en als het even kan abs. Oh, en alarmlichtenallroad vind ik leuk, maar ik heb iets te vaak het bos in gereden en wat gesloopt, dus helemaal handig is dat niet.
Denk zelf aan iets als een xjr1300. Jullie nog ideeën?
ik heb nog een fzr voor 1¤ /ccquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:06 schreef sylvesterrr het volgende:
Hi. Over 13 dagen mag ik afrijden en mag ik hopelijk een paar dagen erna een nieuw pasje ophalen.
Nog tips voor een beginnersmotor? Ik wil het ook voor woon-werkverkeer (35km enkele reis, waarvan 30+ km snelweg) gebruiken.
Ik dacht zelf aan een CBF600 of een GSX600F. Voor max ¤1500 moet ik ermee de weg op kunnen (dus niet voor 1300 kopen en nog voor 500 aan moeten sleutelen).Of moet ik toch mijn eisen/budget bijstellen?
Lichtelijk offtopic, die van mij heb ik uiteindelijk ingeruild.quote:
Je mag mijn GSX600F wel kopenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:06 schreef sylvesterrr het volgende:
Hi. Over 13 dagen mag ik afrijden en mag ik hopelijk een paar dagen erna een nieuw pasje ophalen.
Nog tips voor een beginnersmotor? Ik wil het ook voor woon-werkverkeer (35km enkele reis, waarvan 30+ km snelweg) gebruiken.
Ik dacht zelf aan een CBF600 of een GSX600F. Voor max ¤1500 moet ik ermee de weg op kunnen (dus niet voor 1300 kopen en nog voor 500 aan moeten sleutelen).Of moet ik toch mijn eisen/budget bijstellen?
Pink!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:44 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Je mag mijn GSX600F wel kopen600 euro, moet wel nieuwe koppelingsplaten hebben. Maar dat is iets van 100 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hwb je al iets nieuws op het oog?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:44 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Je mag mijn GSX600F wel kopen600 euro, moet wel nieuwe koppelingsplaten hebben. Maar dat is iets van 100 euro
Bedoel jij met poetsen nat maken?quote:
Ja, een Yamaha R6 uit 2001quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
hwb je al iets nieuws op het oog?
http://www.motoroccasion.nl/motoren/yamaha-yzf-r6-m1145611.htmlquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:24 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ja, een Yamaha R6 uit 2001
Zwart met rood.
En die ga je ook overspuiten?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:24 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ja, een Yamaha R6 uit 2001
Zwart met rood.
S1000rr en een zwaar gemodde TL1000S?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:50 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de koelkast: Welke motoren zijn dit?
Nee joh, zondequote:
Ok dan zonder ookquote:Op zondag 15 februari 2015 14:47 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Nee joh, zonde
Heb ik bij die andere toch ook niet gedaan? Of bedoel je wat het wegdek heeft gedaan?
Ariel ACEquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:50 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de koelkast: Welke motoren zijn dit?
Heb je al een specifieke motor op het oog, of gaat het je om een r6 in zijn algemeen?quote:Op zondag 15 februari 2015 14:47 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Nee joh, zonde
Heb ik bij die andere toch ook niet gedaan? Of bedoel je wat het wegdek heeft gedaan?
Die komt de firma Beun de Haas tzt wel langsbrengenquote:Op zondag 15 februari 2015 15:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Ariel ACE!
Wanneer kom je de koelkast brengen?
Waarvoor dankquote:Op zondag 15 februari 2015 19:00 schreef Salatrel het volgende:
zo ik ben ook thuisdikke 2x zo lang over gedaan als noodzakelijk zodat deka met korting kon reizen
Wat hoor je als je probeert te starten?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:49 schreef whY... het volgende:
Mijn motor heeft nog wat moeite met starten, na twee dagen stil staan start hij niet. Ik heb hem net wel kunnen aanlopen. Is dat dan de startmotor die niet meer goed is?
Hij pompt hem vol benzine en verder niks.quote:
Lichten gaan gewoon aan, hij pompt hem vol met benzine en daarna lijkt hij de druk niet kwijt te kunnen en loopt de startmoter geen rondje meer.quote:
Neequote:
Dat zegt vrij weinig. Hij heb veel juice nodig om broem te zeggen, niet zoveel om de lichten het te laten doen.quote:
Op het laatst alleen klik trrrr, maar net na het rondje (2 minuten) gelijk lopen klik broem.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:52 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nee
Hoor je de startmotor rondgaan of hoor je alleen een klik?
Kijk eens tussen je tank en motorquote:Op zondag 15 februari 2015 22:54 schreef whY... het volgende:
1986 Yamaha xj900 geen idee, ik denk carb.
4 carbs zo ver ik weetquote:
5ohm toch? ga ik even multichecken binnenkort.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:56 schreef Sounddragon het volgende:
Je accu is deaud.
Meet ook eens je laadspanning als hij loopt, misschien is je spanningsregelaar de boel aan het slopen.
Indien je geen multimeter bij de hand hebt kun je kijken of je lampen feller gaan branden als je gas geeft.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:56 schreef Sounddragon het volgende:
Je accu is deaud.
Meet ook eens je laadspanning als hij loopt, misschien is je spanningsregelaar de boel aan het slopen.
Hoe kom je nou weet bij Ohmquote:Op zondag 15 februari 2015 23:00 schreef whY... het volgende:
[..]
5ohm toch? ga ik even multichecken binnenkort.
Dat zij de motorboer xDquote:
accu. Leeftijd zegt niks. Ik heb dure merk krengen gehad die het najaar niet overleefden en goedkope 60¤ dingen die winterslang zonder ellende bleven werken.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:53 schreef whY... het volgende:
[..]
Op het laatst alleen klik trrrr, maar net na het rondje (2 minuten) gelijk lopen klik broem.
huh? doe maar 14.2 - 14.4 volt.. lager is niet genoeg, hoger is teveel, dan gaan dingen kapoet.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:00 schreef whY... het volgende:
[..]
5ohm toch? ga ik even multichecken binnenkort.
Bull.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Indien je geen multimeter bij de hand hebt kun je kijken of je lampen feller gaan branden als je gas geeft.
Dat doet mijn auto zelfs met een goede accu, dus dat zegt niks.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Indien je geen multimeter bij de hand hebt kun je kijken of je lampen feller gaan branden als je gas geeft.
dat zegt alleen dat ie laadt, verder niks. Zelfs bij mijn auto gebeurt dat.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
zelfs dat niet eensquote:Op zondag 15 februari 2015 23:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
dat zegt alleen dat ie laadt, verder niks. Zelfs bij mijn auto gebeurt dat.
Hoewel, die is Frans, daar is per definitie alles stuk
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
dat zegt alleen dat ie laadt, verder niks. Zelfs bij mijn auto gebeurt dat.
Hoewel, die is Frans, daar is per definitie alles stuk
Jawel, dat dynamo en spanningsregelaar het nog doen.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat doet mijn auto zelfs met een goede accu, dus dat zegt niks.
Wat?! soort van zelfde schuitje...quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:09 schreef Salatrel het volgende:
de XT doet het nog steeds prima en is recentelijk geen onderdelen verloren
Vanmiddag kleine beurt voor de kleine. Het enige dat ik nu weet dat vervangen moet worden is de nokkenaskettingspanner.quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:09 schreef Salatrel het volgende:
de XT doet het nog steeds prima en is recentelijk geen onderdelen verloren
Het is een Yamaha van mijquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:04 schreef Den_Haag het volgende:
Al die mensen met motorproblemen. Koop gewoon een Yamaha
Koolborstels van de startmotor overleden. Tientje en een uurtje werkquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:37 schreef whY... het volgende:
[..]
Wat?! soort van zelfde schuitje...
Mijne doet nu
Er zit genoeg juice in de accu, ik ga morgen nog even naar de brommerboer voor advies.
Motorboer zegt tot noch toe accu, die ligt nu in de druppellader, morgen hoor je meer van mequote:Op woensdag 18 februari 2015 15:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Koolborstels van de startmotor overleden. Tientje en een uurtje werk
mijn blok stopte er mee op de snelwegquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:17 schreef Vrieskist het volgende:
Sjonge jonge, wat voor een barrels rijdt iedereen hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.210 bij 297 mm
Het is nu mooi weerquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:39 schreef Vrieskist het volgende:
Wanneer is de winter voorbij trouwens, ik als mooi-weer-rijder wil ook weer los
Sucki?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:32 schreef Nero22 het volgende:
![]()
Nieuwe trend ook geloof ik. De merknaam zo op de flank.
Slechte ontwikkelingquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:32 schreef Nero22 het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Slechte ontwikkeling![]()
Nou ha. Gewoon naked rijden
Sucky sucky five dollahquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:32 schreef Nero22 het volgende:
Over treinen gesproken...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:46 schreef Salatrel het volgende:
maakt ducati ook treinen? ik mag namelijk sinds vandaag treinen wassen
quote:
Waarschijnlijk koolborstels ben ik achter. Morgen tik op het startmotorrelais en hopen dat ik in ieder geval het klushok haal.quote:
Dat ding wordt morgen bezorgd..... 3x raden wat er net gebeurde toen ik wegreed.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:22 schreef mstx het volgende:
Net maar even een nieuwe koppelingskabel besteld, die zag er niet helemaal gezond meer uit
Hij startte niet?quote:Op zondag 22 februari 2015 15:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat ding wordt morgen bezorgd..... 3x raden wat er net gebeurde toen ik wegreed.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
probeer er maar eens mee te sturen. Daar is een busa niks meequote:
Band lek?quote:
De volledige koppeling dondert er vanaf?quote:Op zondag 22 februari 2015 15:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat ding wordt morgen bezorgd..... 3x raden wat er net gebeurde toen ik wegreed.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu al?quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:59 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Vanmiddag kleine beurt voor de kleine. Het enige dat ik nu weet dat vervangen moet worden is de nokkenaskettingspanner.
En niet terugzwaaien hequote:Op zondag 22 februari 2015 14:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]zat je in blik?
Het was verdomme koud zeg
* BlackLining Jaloersquote:Op zondag 22 februari 2015 17:37 schreef Daantke het volgende:
Gisteren een Dr650 gekocht. Moet er nog een nieuw bandje opgooien maar ik schaam me nu al voor de buurt hier. Kolere wat een herrieRoyalJordanian is er niks bij.
Stuur maar op hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 10:24 schreef Den_Haag het volgende:
Vrijdag de nieuwe brommer ophalen. Hopelijk is de YZF verkocht voor die tijd. Niemand nog een leuke sportmotor voor erbij nodig?
Ik ga zaterdagquote:Op maandag 23 februari 2015 14:57 schreef BlackLining het volgende:
Gaat er nog iemand naar de Motorbeurs eigenlijk?
vr, za moet ik werken. Bovendien ben ik net vorig weekend in Londen naar de beurs geweestquote:Op maandag 23 februari 2015 14:57 schreef BlackLining het volgende:
Ik ga vrijdag.
En doet ie het nu wel?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:04 schreef Erasmo het volgende:
Over kabels gesproken, ik trek net dit beunwerkje uit de kabelboom:
[ afbeelding ]
Moest ook nog flink wat water in de accu gooien en heb hem daarna weer aan de lader gegooid, even een staalborsteltje langs de aansluitingen gehaald en daarna alles onder een berg vaseline begraven.quote:
uiteraard. Meteen donderdag. Rustig en nog niet alles verkocht..quote:Op maandag 23 februari 2015 14:57 schreef BlackLining het volgende:
Ik ga vrijdag. Nieuwe Alpine oordoppen laten aanmeten, misschien even wat rond kijken voor een leren pak en ik wil eigenlijk best eens die Zero S uitproberen
Hier ook donderdag.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:56 schreef Tunafish het volgende:
Donderdag rondwaggelen daar, kijken wat ik als opvolger van de Walvis wil.
Stukje rijden? Dikke kans dat het er vanzelf vanaf dondert.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:24 schreef Salatrel het volgende:
Ik krijgdde sleutel niet meer in de het sleutelgat van de topkoffer... Dat klepje zit vast (weersinvloeden Denk ik) iemand een idee?
Gelukkig is het het slot waarmee de koffer aan het rek vastzit dus ik kan de koffer nov wel gebruiken... Maarja dit slotje gebruik ik zelden en alle troep van het achterwiel spat erop
Ga je met de vertraagde gele slang, of met eigen vervoer?quote:
Eigen vervoer, de dag dat ik weer met die stink NS ga......quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:01 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Ga je met de vertraagde gele slang, of met eigen vervoer?
Misschien kan je wel meerijden als je wil, moet even kijken hoeveel volk er in de auto moet. En even overleggen met de directeur.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:41 schreef Tunafish het volgende:
Ik twijfel nog of ik op de motor ga of met de trein; met de motor heb ik een lading zooi die ik ergens moet achterlaten en beperkte ruimte om eventueel gekochte zooi mee te nemen, maar de trein kost voor een enkeltje al zo'n beetje evenveel als heen en weer met de motor
Als ik mee heen kan zou dat wel cool zijn, terug hoeft niet want ik blijf daarna nog even in Utrecht.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Misschien kan je wel meerijden als je wil, moet even kijken hoeveel volk er in de auto moet. En even overleggen met de directeur.
Zag je trouwens gister nog mooi oranje pakken
makkelijk met de trein lijkt mij?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:51 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik wil ook donderdag, maar heb om 14.00u examen in Haarlem.
aanhanger huren? Heb ik ik maar gedaan, lag sneeuwquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:39 schreef Den_Haag het volgende:
Hmm, vrijdag niet echt lekker weer om de motor op te halen
Ik woon in Utrecht. Dat is sowieso niet het probleem. Heeft het nog zin om rond 16u naar de beurs te gaan?quote:
Absoluut. Ding is open tot 10. Bovendien kan je op donderdagavond tenminste doorlopen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik woon in Utrecht. Dat is sowieso niet het probleem. Heeft het nog zin om rond 16u naar de beurs te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |