twitter:wilfredgenee twitterde op zaterdag 31-01-2015 om 23:08:30Wat een kloteweek voor alle fans van @SCCambuurLwd !!! #%£¥>+#¤!!! Tegelijk wel bijzonder dat de club al zo ver is dat je zo ziek kan zijn. reageer retweet
Genee zou Cambuur Clubwotsjer moeten worden.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:15 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
twitter:wilfredgenee twitterde op zaterdag 31-01-2015 om 23:08:30Wat een kloteweek voor alle fans van @SCCambuurLwd !!! #%£¥>+#¤!!! Tegelijk wel bijzonder dat de club al zo ver is dat je zo ziek kan zijn. reageer retweet
Hahaha lekker voor je!!!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:15 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Komt hij behoorlijk chagrijnig thuis, heeft ze vrouw ook nog eens lekkere wortelfrietjes en een balletje breed voor hemquote:
Diekstraquote:Op zondag 1 februari 2015 02:59 schreef Mani89 het volgende:
Stuit ik zomaar op deze pareltjes, mooie tijd was dat. Erik kom terug!
Daar is 'ie te aandachtsgeil voor.quote:Op zondag 1 februari 2015 04:13 schreef Sked het volgende:
66 alweer? Tijd om hem ook eens van de buis te knikkeren dan
fanfam3 years agoquote:Op zondag 1 februari 2015 02:59 schreef Mani89 het volgende:
Stuit ik zomaar op deze pareltjes, mooie tijd was dat. Erik kom terug!
Nee, tot het eind van het seizoen heet het nog Voetbal International. Daarna gaan ze onder een andere (nog onbekende) naam verder. Wij VI Hooligans zijn natuurlijk 110% anti VI.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:42 schreef Stofje het volgende:
Genoten van de Dijkstra-filmpjes, gaat keihard tegen Derksen in en da's best lekker. Ik zie VI zelden meer, ik ben op de één of andere suffe manier op maandag en vrijdag altijd verhinderd. Heet het nu al officieel Voetbal Insite?
Jup.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:04 schreef Caland het volgende:
Is dat Sofie?
Goddomme een geile milf dan.
Ik vond hem een beetje tam bij VI Oranje.quote:Op zondag 1 februari 2015 03:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Diekstra
Heeft tenminste een weerwoord tegen die seniele gek Johan Derksen
was getekend Old_Pal
Waarom denk je dat Hans het altijd over dolle duikavond heeft?quote:Op maandag 2 februari 2015 18:04 schreef Caland het volgende:
Is dat Sofie?
Goddomme een geile milf dan.
twitter:troostjohn twitterde op maandag 02-02-2015 om 19:07:55Redactie van RTL VI is echt asociaal. Terwijl ze feiten op papier hebben keiharde leugens verspreiden over mij ter beschadiging. reageer retweet
twitter:troostjohn twitterde op maandag 02-02-2015 om 19:10:10Red. RTL VI heeft niet t lef WAARHEID+ nieuwe bewijsbare successen+uitleg over FLOW+geluk te delen.Liever maken ze iemand met leugens kapot reageer retweet
twitter:troostjohn twitterde op maandag 02-02-2015 om 19:11:48Was net met open eerlijk net verzoek bij redactie bij studio als gast of publiek!De dame redactie+Hillenius oneerlijk+laf reageer retweet
twitter:troostjohn twitterde op maandag 02-02-2015 om 19:12:56Wat is die dame zelf ingenomen en houdt ze van t in stand houden van leugens en beschadigen ten onrechte v mensen! Wat een genot! reageer retweet
twitter:troostjohn twitterde op maandag 02-02-2015 om 19:17:49Weet je nog!Voorspeld 88emin Sneuer WK+goal Hunter bij VI Oranje.Hadden niet fatsoen en lef dat volgende uitzending te erkennen!! reageer retweet
twitter:troostjohn twitterde op maandag 02-02-2015 om 19:19:55Waarom denkt iedereen dat PSV Twente Vitesse in de laatste min scoorden+ wonnen dit weekend.Er is iets groters dan ons ego wat dat bepaalt. reageer retweet
twitter:troostjohn twitterde op maandag 02-02-2015 om 19:21:22RTL VI...tja over te graf van anderen heen scoren. Jeetje wat zijn zij innerlijk beschadigd in hun opvoeding om dat naar eer+geweten te doen reageer retweet
twitter:troostjohn twitterde op maandag 02-02-2015 om 19:23:57Jan Hillenius en de dame v redactie RTL VI...staan niet open voor waarheid en feiten. Wel over accepteen leugens en beschadiging mensen! reageer retweet
twitter:troostjohn twitterde op maandag 02-02-2015 om 19:26:31Tot slot..RTL VI. Respectloos!En ze blijven liever onwetend ipv open te staan voor nieuwe uitdagende feiten en kansen super boeiend v kijker reageer retweet
Ik ookquote:Op maandag 2 februari 2015 18:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond hem een beetje tam bij VI Oranje.
Toevallig was ik daar bij.
opheffen die club dit gebeurt nog niet eens bij Polderboys 7quote:Op maandag 2 februari 2015 19:58 schreef forzaudinese het volgende:
Wang traint mee met ADO ! Zullen ze het vast wel over gaan hebben toch?![]()
quote:Op maandag 2 februari 2015 19:47 schreef kalinhos het volgende:
twitter:troostjohn twitterde op maandag 02-02-2015 om 19:07:55Redactie van RTL VI is echt asociaal. Terwijl ze feiten op papier hebben keiharde leugens verspreiden over mij ter beschadiging. reageer retweet
twitter:troostjohn twitterde op maandag 02-02-2015 om 19:10:10Red. RTL VI heeft niet t lef WAARHEID+ nieuwe bewijsbare successen+uitleg over FLOW+geluk te delen.Liever maken ze iemand met leugens kapot reageer retweet
twitter:troostjohn twitterde op maandag 02-02-2015 om 19:11:48Was net met open eerlijk net verzoek bij redactie bij studio als gast of publiek!De dame redactie+Hillenius oneerlijk+laf reageer retweet
twitter:troostjohn twitterde op maandag 02-02-2015 om 19:12:56Wat is die dame zelf ingenomen en houdt ze van t in stand houden van leugens en beschadigen ten onrechte v mensen! Wat een genot! reageer retweet
twitter:troostjohn twitterde op maandag 02-02-2015 om 19:17:49Weet je nog!Voorspeld 88emin Sneuer WK+goal Hunter bij VI Oranje.Hadden niet fatsoen en lef dat volgende uitzending te erkennen!! reageer retweet
twitter:troostjohn twitterde op maandag 02-02-2015 om 19:19:55Waarom denkt iedereen dat PSV Twente Vitesse in de laatste min scoorden+ wonnen dit weekend.Er is iets groters dan ons ego wat dat bepaalt. reageer retweet
twitter:troostjohn twitterde op maandag 02-02-2015 om 19:21:22RTL VI...tja over te graf van anderen heen scoren. Jeetje wat zijn zij innerlijk beschadigd in hun opvoeding om dat naar eer+geweten te doen reageer retweet
twitter:troostjohn twitterde op maandag 02-02-2015 om 19:23:57Jan Hillenius en de dame v redactie RTL VI...staan niet open voor waarheid en feiten. Wel over accepteen leugens en beschadiging mensen! reageer retweet
twitter:troostjohn twitterde op maandag 02-02-2015 om 19:26:31Tot slot..RTL VI. Respectloos!En ze blijven liever onwetend ipv open te staan voor nieuwe uitdagende feiten en kansen super boeiend v kijker reageer retweet
Ik verwacht een basisplaats.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:58 schreef forzaudinese het volgende:
Jaquote:Op maandag 2 februari 2015 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij Erik Dijkstra toen nog ontmoet op het toilet?
*belandtquote:Op maandag 2 februari 2015 20:04 schreef Evertjan het volgende:
Cuadrado naar Chelsea voor 34 miljoen euro! Zeg het maar jongens goede aankoop? of beland deze jongen op de bank?
Hij hoefde niet eens in het midden te staan tijdens de rondo?quote:Op maandag 2 februari 2015 19:58 schreef forzaudinese het volgende:
En waarom stond er geen nummer 39 op zijn shirtquote:Op maandag 2 februari 2015 20:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hij hoefde niet eens in het midden te staan tijdens de rondo?
quote:Op maandag 2 februari 2015 20:23 schreef Grifte het volgende:
Eindelijk weer eens VI kijken, kom maar op met een topshowtje
Is hij op vakantie?quote:Op maandag 2 februari 2015 20:18 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben blij dat ONZE Johannes aanwezig is.
Helaas voor onze trouwe bondgenoot GGMM dat hij vandaag niet aanwezig is.
Staande ovatie zal die nooit krijgen.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:30 schreef Evertjan het volgende:
Wilfred doet dat leuk een staande prestatie
Leek net of ie met triest droevig brekend nieuws kwam.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:30 schreef Mani89 het volgende:
Die aankondiging voegt niks toe. En dat is mijn mening.
Nou op die snor ook welquote:Op maandag 2 februari 2015 20:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Jij zou wel een trucje kunnen doen op die vetkuif
Ja klopt, ik dacht dat Johan dood was ofzoquote:Op maandag 2 februari 2015 20:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Leek net of ie met triest droevig brekend nieuws kwam.
Wat een topper is datquote:Op maandag 2 februari 2015 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zal de speler van de week zijn? Ik gok op Simon Kibbeling.
Kaliquote:Op maandag 2 februari 2015 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zal de speler van de week zijn? Ik gok op Simon Kibbeling.
Dag of 40 - 45.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe lang is GGMM eigenlijk gebanned?
Is GGMM gebanned?quote:Op maandag 2 februari 2015 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar wel luistergenotquote:Op maandag 2 februari 2015 20:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Die intro kost ons gewoon 2 minuten kijkgenot.
De Schaik staat op het zelfde hoge dartsniveau als de Cuil en Hansie.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hans en De_Cuil bij het SBS-darten.
quote:Op maandag 2 februari 2015 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
laatste bezoek: 2 minuten, 26 seconden geleden.quote:
Ik las Koeman.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Co wil aanvallend voetbal.
Neemt Danny Koevermans als spitsentrainer.
Zou Gramulanion ook meelezen?quote:Op maandag 2 februari 2015 20:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
laatste bezoek: 2 minuten, 26 seconden geleden.
Hij leest mee. Dag Réné!
Tumorenquote:Op maandag 2 februari 2015 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft Schaik voor pukkels op zijn wangen joh.
En die presentatrice wil Jinek worden.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wilco wil Walter White worden.
Hahaha hij is verslaafd die paardenlulquote:Op maandag 2 februari 2015 20:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
laatste bezoek: 2 minuten, 26 seconden geleden.
Hij leest mee. Dag Réné!
Wilco Whitequote:Op maandag 2 februari 2015 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wilco wil Walter White worden.
Wie is dat?quote:Op maandag 2 februari 2015 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou Gramulanion ook meelezen?
Insinueer jij nu dat vrouwen in de keuken horen?quote:Op maandag 2 februari 2015 20:36 schreef Paxcon het volgende:
Gaat die vrouw er ook nog doorheen neuzelen
Wie?quote:Op maandag 2 februari 2015 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou Gramulanion ook meelezen?
Inkoppertje, ik had verwacht dat Stijn die zou maken.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lag daarom vandaag al dat treinverkeer rond Utrecht plat? Wat een domme stad..
Kali heeft de wissels een kaakslag bezorgd huehuequote:Op maandag 2 februari 2015 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat Siem de Jong is voor JR, is Gramulanion voor jou.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Gramulanion wordt door niemand gemist. Nobuddies missen we als kiespijn.
hihahoquote:Op maandag 2 februari 2015 20:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Kali heeft de wissels een kaakslag bezorgd huehue
Siem de Jong acteert de hardwerkende middenvelder.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat Siem de Jong is voor JR, is Gramulanion voor jou.
Als Kali tot zijn 40e blijft voetballen, verbreekt hij met gemak het kaartenrecord van Patrick Pothuizen.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kali scoorde de 6-4 bij Utrecht - Ajax.
Toen dacht iedereen dat hij een goede speler was.
quote:Op maandag 2 februari 2015 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De Kamps is ook lekker bezigquote:Op maandag 2 februari 2015 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Kali tot zijn 40e blijft voetballen, verbreekt hij met gemak het kaartenrecord van Patrick Pothuizen.
Roda JC ook .quote:Op maandag 2 februari 2015 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kali scoorde de 6-4 bij Utrecht - Ajax.
Toen dacht iedereen dat hij een goede speler was.
Qua spel verschillen die twee niet zoveel op dit moment hoor.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kali dacht ooit bij Ajax terecht te kunnen.
Toen tekende hij bij Roda.
Kraaij kreeg ik geloof ooit 20 wedstrijden schorsing.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:38 schreef KingRoland het volgende:
Toevallig een Marokkaan.
Ik wil hiermee niets suggereren.
Echt wel.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Qua spel verschillen die twee niet zoveel op dit moment hoor.
Helemaal nietquote:Op maandag 2 februari 2015 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Insinueer jij nu dat vrouwen in de keuken horen?
PAXCON PAXCON PAXCON
Kwam omdat er net een windvlaag was net toen hij de scheidsrechter een duwtje gaf.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kraaij kreeg ik geloof ooit 20 wedstrijden schorsing.
Kuch kritiekloze samenleving op de NPO kuchquote:Op maandag 2 februari 2015 20:40 schreef Evertjan het volgende:
deze beelden zag ik gisteren niet bij Sjek en Co
Wat een slap, Van de Looiaans antwoord.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Helemaal niet
Karina heeft bijvoorbeeld echt kijk op het spelletje
Volgens mij is de dominant in bed.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:41 schreef Kopsterk het volgende:
Helene wordt steeds beter. Met haar flinke tieten.
En kan niet koken. Wel bier halen.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Helemaal niet
Karina heeft bijvoorbeeld echt kijk op het spelletje
Samen met zijn kameraadje Ayoubquote:Op maandag 2 februari 2015 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
De volgende keer gaat Kali trainen met een bom om zijn middel
Ik ben het hier mee eens.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het was echt een waardeloos voetbalweekend.
niets mis mee man, beetje dollen met Stijntje en Cava, ouwe reusquote:Op maandag 2 februari 2015 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Live Eredivisie verslagen topic erbij
Heerlijk man.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Genieten van iedereen die mad wordt op fok.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Foto's van zalmsalade postenquote:Op maandag 2 februari 2015 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
niets mis mee man, beetje dollen met Stijntje en Cava, ouwe reus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op maandag 2 februari 2015 20:43 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden.
Ik vind je lekkaaaahhhhhhh !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Die bovenste is veel mooier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
AardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Lekker pittige Hollandse dame.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Niks mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
Echt een lekker lichaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was wel met zijn vriendin zei hij net. Dus misschien is het nu beter.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je zou eens avonds door de brievenbus moeten kijken dan zie je een zielige eenzame man
Plork.quote:
Sowieso wat manischquote:Op maandag 2 februari 2015 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog steeds denk je? Hij is wel wat hyper nu.
Hiermee moeten de kijkcijfers van FOX inmiddels verdubbeld zijn tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Dat is bij de meeste sporten zo Noberquote:Op maandag 2 februari 2015 20:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Degene met de meeste punten wint, het is net voetbal.
Dat is bij rugby, dat weet ik dan weer wel.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag toch alleen de bal breed en naar achteren?
Dat is gewoon hetzelfde als Ajax dus xD
quote:Op maandag 2 februari 2015 20:45 schreef KingRoland het volgende:
Wie maakt er een topic voor deze godin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
quote:Op maandag 2 februari 2015 20:45 schreef KingRoland het volgende:
Hoelang is ze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Piazon komt ook zoquote:Op maandag 2 februari 2015 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Southampton heeft wel een goede scouting zeg.
Rugby Six Nations is wel leuk om te kijkenquote:Op maandag 2 februari 2015 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is bij rugby, dat weet ik dan weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |