quote:Op maandag 16 februari 2015 16:46 schreef jodelahity het volgende:
Voor de trekkiesZijn veel meer delen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:09 schreef Rabieluh het volgende:
Poep:Spiderman was here...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wowquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:39 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsof ie elektriciteitskabel raakt...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:39 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mijn versiequote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:39 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zij ook twee geniale kanalenquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:08 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Voor als je van nog meer van zulke wazige shit houdt: https://www.youtube.com/user/cyriak
Zitten best trippy animaties bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga kapot hier![]()
![]()
![]()
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
toen ik nog beltegoed had struinde ik marktplaats af voor deze dingenquote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:52 schreef Samael het volgende:
http://someoneatethis.tumblr.com/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga kapot hier![]()
![]()
![]()
🐱
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:07 schreef GekkePoes het volgende:
fout geplaatste advertentie ?
[ afbeelding ]
GC / Tactvol met banners, oa nu.nl en fok.nl, deel IIIquote:
Past hier ook primaquote:Op maandag 23 februari 2015 21:10 schreef µ het volgende:
[..]
[..]
GC / Tactvol met banners, oa nu.nl en fok.nl, deel III
quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:50 schreef hairybeardyman het volgende:
Godverdomme. Waarom gaat het nou nooit zo makkelijk in het echte leven?
Met verbazing, serieus, wat de hel.quote:
Schoolopdracht, lijkt me!quote:
Goddome ik ga kapot hierquote:
GVDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En:![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:17 schreef OuwePers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:45 schreef DemonRage het volgende:
[..]Ja jeetje, dat-ie er geen rekening mee houdt met dat daar een spiegel hangt, he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat dom!
![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:45 schreef DemonRage het volgende:
[..]Zoals die vent die een fluitketel op Ebay wilde verkopen, en in zijn blootje er een foto van had gemaakt, en niet gedacht had aan zijn reflectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐱
Is mis de grap even geloof ik.....quote:
Nu je het zegt.....quote:
Duitsland is zwart-rood-geel.quote:
ohjaquote:Op maandag 2 maart 2015 13:24 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Duitsland is zwart-rood-geel.
Dit is gewoon de Belgische vlag op z'n kant, wat opzich ook wel een fail is.
Ik vond het ongeveer zo hilarisch:quote:Op maandag 2 maart 2015 21:18 schreef GekkePoes het volgende:
http://www.bodyvisualizer.com
hilarisch als je extreme waarden invoert
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
smaken verschillenquote:Op maandag 2 maart 2015 21:29 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Ik vond het ongeveer zo hilarisch:
Niet dus
quote:Op maandag 2 maart 2015 21:29 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Ik vond het ongeveer zo hilarisch:
Niet dus
Die tweede is zielig... sneue hont.. en wat een gemene hont die andere.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:24 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha hij stond echt te wachten tot ie zn 'piemol' naar voren kon duwenquote:
Hoezo fout? De gemeente heeft een budgetoverschot en geeft geld weg aan alle mensen op het plein.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die fout maken ze wel vaker
http://www.dumpert.nl/med(...)naar_zierikzee_.html
Kickje [BNW], daar fappen ze op menselijke misère waarbij slachtoffers met elkaar vergeleken worden en hun afgescheurde ledematen als acteerwerk zien en schmink op een amputatie van 10 jaar geleden.quote:
zo blauwgepilt zijnquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Kickje [BNW], daar fappen ze op menselijke misère waarbij slachtoffers met elkaar vergeleken worden en hun afgescheurde ledematen als acteerwerk zien en schmink op een amputatie van 10 jaar geleden.
Hoe hij ook die bak dichtgooit alsof het niks isquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:44 schreef GekkePoes het volgende:
pinautomaat kraken terwijl er mensen toekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |