Aan geld denken terwijl dit juist zorgt dat geld niet meer nodig gaat zijn.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:16 schreef Travel. het volgende:
[..]
Oke, je richt je bedrijf wel buiten NL op toch he? Scheelt ons een hoop geld.
Oke, veel succes toi toi toi kan niet fout gaan gr.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:16 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Aan geld denken terwijl dit juist zorgt dat geld niet meer nodig gaat zijn.
Uit de tbs kliniek. Spanje is natuurlijk maar een dekmantel die ik online gebruik.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:20 schreef Stimorol- het volgende:
Hey Bob,
Waaruit was jij ook alweer ontsnapt? Ik volg het soms niet meer. nu zit je weer in Spanje?
TBS? Waarom zat je in een TBS kliniek dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:23 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Uit de tbs kliniek. Spanje is natuurlijk maar een dekmantel die ik online gebruik.
Valt allemaal reuze mee. Paar kleine moorden maar.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
TBS? Waarom zat je in een TBS kliniek dan?
WAT MIS IK ALLEMAAL
Kinderen dus, oh valt nog mee.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:24 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Valt allemaal reuze mee. Paar kleine moorden maar.
Ow, wie heb je vermoord dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:24 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Valt allemaal reuze mee. Paar kleine moorden maar.
Ja paar kinderen die vervelend liepen te doe. Als je 6 jaar oud bent weet je heus wel dat je niet moet gaan lopen schreeuwen buiten. en toen begonnen de ouders raar genoeg moeilijk te doen dus die ook maar meteen opgeruimd.quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:29 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja paar kinderen die vervelend liepen te doe. Als je 6 jaar oud bent weet je heus wel dat je niet moet gaan lopen schreeuwen buiten. en toen begonnen de ouders raar genoeg moeilijk te doen dus die ook maar meteen opgeruimd.
Ik heb iig geen geschiedenis van slaapwandelen en ook niet met origami veel ervaring. If ik ben onwetend van mi . Slaap wandel gedrag en he. Tijdens ook nog een cursus hierin gevolgd.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:47 schreef jodelahity het volgende:
Misschien slaapwandel je en maak je hartjes van je met sperma doordrenkte doekjes.
Daar heb je dus (heeeeeeel) veel geld voor nodig. Die hotels en akkers bouwen en onderhouden zichzelf nietquote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:39 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Non profit hotels all inclusive oa. Non profit is amper belasting en zelf voedsel verbouwen en geen winst maken betekend ultiem lage prijzen kunnen hanteren waardoor ik dus zeer goedkoop onderdak en voedsel kan aanbieden. Zeg maar een goed doel.
;'). Laat ook maar. Ik ga niet meer in discussie met mensen die alleen maar negatief ipv oplossingsgericht kunnen denken. Ik zet het op en bewijs dan mijn gelijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:54 schreef havanagila het volgende:
[..]
Daar heb je dus (heeeeeeel) veel geld voor nodig. Die hotels en akkers bouwen en onderhouden zichzelf niet
Doe jezelf een lol ga terug naar de betreffende hulpinstantie. Dit gaat hem echt niet worden.
Dat is het hem juist. Jezelf voor de gek houden en dromen dat je wel even een hotelketen van de grond krijgt, veel negatiever en juist niet oplossingsgericht gaat het niet worden.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:57 schreef badtripbob het volgende:
[..]
;'). Laat ook maar. Ik ga niet meer in discussie met mensen die alleen maar negatief ipv oplossingsgericht kunnen denken. Ik zet het op en bewijs dan mijn gelijk.
Waarom ga je er van uit dat jouw perceptie van Badtripbob's leven, die uiteindelijk inderdaad uitmondt in een probleem, ook die van Badtripbob is? Mag Badtripbob niet gewoon gelukkig zijn met hoe hij zijn leven inricht? Is het daarbij écht van belang dat dit allemaal echt is?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:17 schreef havanagila het volgende:
[..]
Dat is het hem juist. Jezelf voor de gek houden en dromen dat je wel even een hotelketen van de grond krijgt, veel negatiever en juist niet oplossingsgericht gaat het niet worden.
Als je oplossingsgericht wil zijn, meld je dan gewoon bij de instantie waar je vertrokken bent en probeer je behandeling uit te zitten. Kun je dan een reëel plan opzetten.
quote:Op zondag 1 februari 2015 09:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom ga je er van uit dat jouw perceptie van Badtripbob's leven, die uiteindelijk inderdaad uitmondt in een probleem, ook die van Badtripbob is? Mag Badtripbob niet gewoon gelukkig zijn met hoe hij zijn leven inricht? Is het daarbij écht van belang dat dit allemaal echt is?
Hij mag gerust gelukkig zijn met wat hij nu doet. Grote kans alleen dat zijn fantastische plannen in het water kijken en dan is het de vraag of meneer nog gelukkig is. En dan laten we buiten beschouwing dat het dan misschien wel weer bergafwaarts is gegaan door de tegenslagquote:Op zondag 1 februari 2015 09:34 schreef voederbietel het volgende:
Waarom ga je er van uit dat jouw perceptie van Badtripbob's leven, die uiteindelijk inderdaad uitmondt in een probleem, ook die van Badtripbob is? Mag Badtripbob niet gewoon gelukkig zijn met hoe hij zijn leven inricht? Is het daarbij écht van belang dat dit allemaal echt is?
Jij kent mij niet eens en doet uitspraken die je uit je duim zuigt.quote:Op zondag 1 februari 2015 10:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij mag gerust gelukkig zijn met wat hij nu doet. Grote kans alleen dat zijn fantastische plannen in het water kijken en dan is het de vraag of meneer nog gelukkig is. En dan laten we buiten beschouwing dat het dan misschien wel weer bergafwaarts is gegaan door de tegenslag
De tijd zal het leren bob. Ik hoop dat het lukt. En of het nu wel of niet zal lukken, het zal in ieder geval een goed topic op Fok! opleveren.quote:Op zondag 1 februari 2015 11:04 schreef badtripbob het volgende:
Jij kent mij niet eens en doet uitspraken die je uit je duim zuigt.
Kan je goed met mensen omgaan Bob? En spreek je ook goed genoeg Spaans? Volgens mij zijn dat de grootste hobbels die je moet overbruggen voor zo'n hotel. Naast een zak geld voor het huren/kopen van een gebouw.quote:Op zondag 1 februari 2015 11:04 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Jij kent mij niet eens en doet uitspraken die je uit je duim zuigt.
Ben jij de enige veganist in de familie?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:44 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Noch mijn ouders noch iemand in de familie heeft psychotische klachten gehad.
Is dat niet bij alles en iedereen?quote:Op zondag 1 februari 2015 10:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Grote kans alleen dat zijn fantastische plannen in het water vallen en dan is het de vraag of meneer nog gelukkig is.
Het?quote:En dan laten we buiten beschouwing dat het dan misschien wel weer bergafwaarts is gegaan door de tegenslag
Niet bij mij. Als ik een goed idee heb lukt de uitvoering me meestal wel. Daarom is het ook een goed idee, anders is het een kutidee want is het niet uitvoerbaar in de praktijk, wat het waardeloos maakt.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is dat niet bij alles en iedereen?
[..]
Het?
De tegenslag?
Wat een ongelofelijk onzin zeg. Maar hou het jezelf vooral voor hoor, dan kom je er welquote:Op zondag 1 februari 2015 18:38 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Niet bij mij. Als ik een goed idee heb lukt de uitvoering me meestal wel. Daarom is het ook een goed idee, anders is het een kutidee want is het niet uitvoerbaar in de praktijk, wat het waardeloos maakt.
Ja, alleen lijkt mij zoiets minder bevorderlijk voor iemand die al eens door een depressie en suïcidale gedachten is geplaagd.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:36 schreef voederbietel het volgende:
Is dat niet bij alles en iedereen?
Het?
De tegenslag?
Wat kan er mis gaan met een hotel oprichten in het buitenland? Helemaal niks lijkt me. toi toi toi ts.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk onzin zeg. Maar hou het jezelf vooral voor hoor, dan kom je er wel.
Wat?quote:Op zondag 1 februari 2015 21:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk onzin zeg. Maar hou het jezelf vooral voor hoor, dan kom je er wel.
Je eigen kunnen als graadmeter voor haalbaarheid hanteren poe poequote:
Ik begrijp je nog steeds niet maar okequote:Op maandag 2 februari 2015 08:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je eigen kunnen als graadmeter voor haalbaarheid hanteren poe poe.
er zit helaas een verdrietige waarheid in dit verhaal... maar een verder platform krijgt TS niet meer na dit topicquote:Op maandag 2 februari 2015 00:02 schreef E-Dubble het volgende:
Ik ben niet enorm actief op fok dus ik vraag me of dit soort topics serieus zijn of het alleen maar trollen is ?
Als je verdomme het abusers topic maar met rust laat, bob 4 president.quote:Op maandag 2 februari 2015 08:25 schreef Re het volgende:
[..]
er zit helaas een verdrietige waarheid in dit verhaal... maar een verder platform krijgt TS niet meer na dit topic
En dat is waar ik over valquote:Op maandag 2 februari 2015 08:19 schreef jodelahity het volgende:
Ik stel gewoon dat een plan niet fantastisch is als het toch niet uitvoerbaar is en van tevoren weet je dat meestal al wel enigszinsDus heb ik gelukkig niet zovaak dat een idee van me faalt
Waarom is dit nou weer een verdrietige waarheid? Als Bob dit niet met een geschiedenis van drugsgebruik had gedaan, had iedereen hem toegejuicht dat hij in z'n eentje met weinig financiële middelen via Duitsland een bestaan is Spanje probeert op te bouwen. Als het iets is, is het wellicht een goed voorbeeld voor andere, in zelfmedelijden verzwelgende users hier, dat je zelfs met een door psychoses geteisterd brein, opgefokt door amfetaminen en gesust door THC, je dromen kunt najagen zonder bij voorbaat de handdoek in de ring te gooien.quote:Op maandag 2 februari 2015 08:25 schreef Re het volgende:
[..]
er zit helaas een verdrietige waarheid in dit verhaal... maar een verder platform krijgt TS niet meer na dit topic
Die gozer zat in een inrichting, niet alleen door zijn drugsgebruik, die jongen is psychisch helemaal ziek, gevlucht uit een inrichting waar hij is opgenomen door een rechtelijke machtiging... en jij gaat dat even wegwuiven met, maar als hij niet aan de drugs zat dan....quote:Op maandag 2 februari 2015 08:59 schreef voederbietel het volgende:
Waarom is dit nou weer een verdrietige waarheid? Als Bob dit niet met een geschiedenis van drugsgebruik had gedaan, had iedereen hem toegejuicht dat hij in z'n eentje met weinig financiële middelen via Duitsland een bestaan is Spanje probeert op te bouwen.
Het punt hier is niet dat hij onder invloed van drugs deze punten onderneemt, maar zoals Re. al aangaf hij een psychiatrische patiënt is die is ontsnapt uit een inrichting.quote:Op maandag 2 februari 2015 08:59 schreef voederbietel het volgende:
Als Bob dit niet met een geschiedenis van drugsgebruik had gedaan, had iedereen hem toegejuicht dat hij in z'n eentje met weinig financiële middelen via Duitsland een bestaan is Spanje probeert op te bouwen. Als het iets is, is het wellicht een goed voorbeeld voor andere, in zelfmedelijden verzwelgende users hier, dat je zelfs met een door psychoses geteisterd brein, opgefokt door amfetaminen en gesust door THC, je dromen kunt najagen zonder bij voorbaat de handdoek in de ring te gooien.
Als je graag platformen wil sluiten mag je w.d.b. ook alle NieuweNier-, Demon_from_Heaven-, en/of Fylax topics in R&P wel preventief dicht gooien.
Nee maar dat zeg ik ook nietquote:Op maandag 2 februari 2015 08:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En dat is waar ik over val. Jouw kunnen is niet de graadmeter voor haalbaarheid voor een ander. In zowel negatieve als positieve zin.
Zelfs al was dit trollen, dan verzin je dit allemaal niet zomaar. Dan alsnog zit er een reden achter en wss een deel realiteit.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:02 schreef E-Dubble het volgende:
Ik ben niet enorm actief op fok dus ik vraag me of dit soort topics serieus zijn of het alleen maar trollen is ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |