Ja, maar je treedt in concurrentie met andere bedrijven en zal daardoor dus gewoon vpb moeten betalen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:09 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Er bestaan toch ook al daklozenopvang en voedsel dat in arme landen woedt verspreid en zo. Die betalen ook amper tot geen belasting. Ken genoeg mensen die een stichting hebben en daarmee zonder winstoogmerk opereren en San heb je belastingvoordeel.
Betekent of betekend is net zo lang typen. Als je het niet automatisch weet dan is er sprake van onkunde. Dat het bij jou zo werkt zegt meer over jou.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:09 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Als je gewoon snel wat typt kan dat er best wel insluipen ook al weet je wel precies hoe het werkt. Althans bij mij wel en dan haal ik het er in een korte nacontrole uit.
Feesten met gratis entree en goedkope of gratis spelende artiesten mogen toch ook draaien? Weggeefwinkels net zo goed.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:11 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ja, maar je treedt in concurrentie met andere bedrijven en zal daardoor dus gewoon vpb moeten betalen.
Ja kutleven haha.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:12 schreef Travel. het volgende:
[..]
Betekent of betekend is net zo lang typen. Als je het niet automatisch weet dan is er sprake van onkunde. Dat het bij jou zo werkt zegt meer over jou.
Oke, je richt je bedrijf wel buiten NL op toch he? Scheelt ons een hoop geld.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:14 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Feesten met gratis entree en goedkope of gratis spelende artiesten mogen toch ook draaien? Weggeefwinkels net zo goed.
Aan geld denken terwijl dit juist zorgt dat geld niet meer nodig gaat zijn.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:16 schreef Travel. het volgende:
[..]
Oke, je richt je bedrijf wel buiten NL op toch he? Scheelt ons een hoop geld.
Oke, veel succes toi toi toi kan niet fout gaan gr.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:16 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Aan geld denken terwijl dit juist zorgt dat geld niet meer nodig gaat zijn.
Uit de tbs kliniek. Spanje is natuurlijk maar een dekmantel die ik online gebruik.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:20 schreef Stimorol- het volgende:
Hey Bob,
Waaruit was jij ook alweer ontsnapt? Ik volg het soms niet meer. nu zit je weer in Spanje?
TBS? Waarom zat je in een TBS kliniek dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:23 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Uit de tbs kliniek. Spanje is natuurlijk maar een dekmantel die ik online gebruik.
Valt allemaal reuze mee. Paar kleine moorden maar.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
TBS? Waarom zat je in een TBS kliniek dan?
WAT MIS IK ALLEMAAL
Kinderen dus, oh valt nog mee.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:24 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Valt allemaal reuze mee. Paar kleine moorden maar.
Ow, wie heb je vermoord dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:24 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Valt allemaal reuze mee. Paar kleine moorden maar.
Ja paar kinderen die vervelend liepen te doe. Als je 6 jaar oud bent weet je heus wel dat je niet moet gaan lopen schreeuwen buiten. en toen begonnen de ouders raar genoeg moeilijk te doen dus die ook maar meteen opgeruimd.quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:29 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja paar kinderen die vervelend liepen te doe. Als je 6 jaar oud bent weet je heus wel dat je niet moet gaan lopen schreeuwen buiten. en toen begonnen de ouders raar genoeg moeilijk te doen dus die ook maar meteen opgeruimd.
Ik heb iig geen geschiedenis van slaapwandelen en ook niet met origami veel ervaring. If ik ben onwetend van mi . Slaap wandel gedrag en he. Tijdens ook nog een cursus hierin gevolgd.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:47 schreef jodelahity het volgende:
Misschien slaapwandel je en maak je hartjes van je met sperma doordrenkte doekjes.
Daar heb je dus (heeeeeeel) veel geld voor nodig. Die hotels en akkers bouwen en onderhouden zichzelf nietquote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:39 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Non profit hotels all inclusive oa. Non profit is amper belasting en zelf voedsel verbouwen en geen winst maken betekend ultiem lage prijzen kunnen hanteren waardoor ik dus zeer goedkoop onderdak en voedsel kan aanbieden. Zeg maar een goed doel.
;'). Laat ook maar. Ik ga niet meer in discussie met mensen die alleen maar negatief ipv oplossingsgericht kunnen denken. Ik zet het op en bewijs dan mijn gelijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:54 schreef havanagila het volgende:
[..]
Daar heb je dus (heeeeeeel) veel geld voor nodig. Die hotels en akkers bouwen en onderhouden zichzelf niet
Doe jezelf een lol ga terug naar de betreffende hulpinstantie. Dit gaat hem echt niet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |