Dat is het hem juist. Jezelf voor de gek houden en dromen dat je wel even een hotelketen van de grond krijgt, veel negatiever en juist niet oplossingsgericht gaat het niet worden.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:57 schreef badtripbob het volgende:
[..]
;'). Laat ook maar. Ik ga niet meer in discussie met mensen die alleen maar negatief ipv oplossingsgericht kunnen denken. Ik zet het op en bewijs dan mijn gelijk.
Waarom ga je er van uit dat jouw perceptie van Badtripbob's leven, die uiteindelijk inderdaad uitmondt in een probleem, ook die van Badtripbob is? Mag Badtripbob niet gewoon gelukkig zijn met hoe hij zijn leven inricht? Is het daarbij écht van belang dat dit allemaal echt is?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:17 schreef havanagila het volgende:
[..]
Dat is het hem juist. Jezelf voor de gek houden en dromen dat je wel even een hotelketen van de grond krijgt, veel negatiever en juist niet oplossingsgericht gaat het niet worden.
Als je oplossingsgericht wil zijn, meld je dan gewoon bij de instantie waar je vertrokken bent en probeer je behandeling uit te zitten. Kun je dan een reëel plan opzetten.
quote:Op zondag 1 februari 2015 09:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom ga je er van uit dat jouw perceptie van Badtripbob's leven, die uiteindelijk inderdaad uitmondt in een probleem, ook die van Badtripbob is? Mag Badtripbob niet gewoon gelukkig zijn met hoe hij zijn leven inricht? Is het daarbij écht van belang dat dit allemaal echt is?
Hij mag gerust gelukkig zijn met wat hij nu doet. Grote kans alleen dat zijn fantastische plannen in het water kijken en dan is het de vraag of meneer nog gelukkig is. En dan laten we buiten beschouwing dat het dan misschien wel weer bergafwaarts is gegaan door de tegenslagquote:Op zondag 1 februari 2015 09:34 schreef voederbietel het volgende:
Waarom ga je er van uit dat jouw perceptie van Badtripbob's leven, die uiteindelijk inderdaad uitmondt in een probleem, ook die van Badtripbob is? Mag Badtripbob niet gewoon gelukkig zijn met hoe hij zijn leven inricht? Is het daarbij écht van belang dat dit allemaal echt is?
Jij kent mij niet eens en doet uitspraken die je uit je duim zuigt.quote:Op zondag 1 februari 2015 10:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij mag gerust gelukkig zijn met wat hij nu doet. Grote kans alleen dat zijn fantastische plannen in het water kijken en dan is het de vraag of meneer nog gelukkig is. En dan laten we buiten beschouwing dat het dan misschien wel weer bergafwaarts is gegaan door de tegenslag
De tijd zal het leren bob. Ik hoop dat het lukt. En of het nu wel of niet zal lukken, het zal in ieder geval een goed topic op Fok! opleveren.quote:Op zondag 1 februari 2015 11:04 schreef badtripbob het volgende:
Jij kent mij niet eens en doet uitspraken die je uit je duim zuigt.
Kan je goed met mensen omgaan Bob? En spreek je ook goed genoeg Spaans? Volgens mij zijn dat de grootste hobbels die je moet overbruggen voor zo'n hotel. Naast een zak geld voor het huren/kopen van een gebouw.quote:Op zondag 1 februari 2015 11:04 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Jij kent mij niet eens en doet uitspraken die je uit je duim zuigt.
Ben jij de enige veganist in de familie?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:44 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Noch mijn ouders noch iemand in de familie heeft psychotische klachten gehad.
Is dat niet bij alles en iedereen?quote:Op zondag 1 februari 2015 10:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Grote kans alleen dat zijn fantastische plannen in het water vallen en dan is het de vraag of meneer nog gelukkig is.
Het?quote:En dan laten we buiten beschouwing dat het dan misschien wel weer bergafwaarts is gegaan door de tegenslag
Niet bij mij. Als ik een goed idee heb lukt de uitvoering me meestal wel. Daarom is het ook een goed idee, anders is het een kutidee want is het niet uitvoerbaar in de praktijk, wat het waardeloos maakt.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is dat niet bij alles en iedereen?
[..]
Het?
De tegenslag?
Wat een ongelofelijk onzin zeg. Maar hou het jezelf vooral voor hoor, dan kom je er welquote:Op zondag 1 februari 2015 18:38 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Niet bij mij. Als ik een goed idee heb lukt de uitvoering me meestal wel. Daarom is het ook een goed idee, anders is het een kutidee want is het niet uitvoerbaar in de praktijk, wat het waardeloos maakt.
Ja, alleen lijkt mij zoiets minder bevorderlijk voor iemand die al eens door een depressie en suïcidale gedachten is geplaagd.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:36 schreef voederbietel het volgende:
Is dat niet bij alles en iedereen?
Het?
De tegenslag?
Wat kan er mis gaan met een hotel oprichten in het buitenland? Helemaal niks lijkt me. toi toi toi ts.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk onzin zeg. Maar hou het jezelf vooral voor hoor, dan kom je er wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |