4-man-missies is idd wel beetje gay, krijg je altijd van die mensen die niks doen, of expres 10 minuten wachtenquote:
niet binnen de fok! crewquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
4-man-missies is idd wel beetje gay, krijg je altijd van die mensen die niks doen, of expres 10 minuten wachten
PS4quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
6 man missies in je eentje oplossen geeft wel een fijn gevoel!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
4-man-missies is idd wel beetje gay, krijg je altijd van die mensen die niks doen, of expres 10 minuten wachten
Ik pak vast een bak popcorn en wacht op de reacties....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:41 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
6 man missies in je eentje oplossen geeft wel een fijn gevoel!
Je moeder geeft een fijn gevoel!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:41 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
6 man missies in je eentje oplossen geeft wel een fijn gevoel!
Zoiets?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:04 schreef Kalebatz het volgende:
[..]
Ik pak vast een bak popcorn en wacht op de reacties....
ik pak vast een bak popcorn en wacht op je moederquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:04 schreef Kalebatz het volgende:
[..]
Ik pak je moeder vast en wacht op de popcornquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:04 schreef Kalebatz het volgende:
[..]
Inderdaad!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:46 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik pak vast een bak popcorn en wacht op je moeder
zoiets?
Ik pak vast je moeder en wacht op de popcornquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:04 schreef Kalebatz het volgende:
[..]
Niet zo raar toch, meeste missies zijn ook maar voor 4 of zelfs 2 man. En anders blijft er van die 250k ook maar weinig over als je dat met 12 man moet delen.quote:
Heists zijn dus gewoon missies. Moesten we daar zo lang op wachtenquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:01 schreef budvar het volgende:
[..]
Niet zo raar toch, meeste missies zijn ook maar voor 4 of zelfs 2 man. En anders blijft er van die 250k ook maar weinig over als je dat met 12 man moet delen.
Met 10 man een bank overvallen lijkt me ook niet echt nuttigquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heists zijn dus gewoon missies. Moesten we daar zo lang op wachten
Jij lijkt me ook niet echt nuttigquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:09 schreef Leonos het volgende:
[..]
Met 10 man een bank overvallen lijkt me ook niet echt nuttig
Blijkbaar jaquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja wat dacht jij dan?????quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Weet niet zeker of het 250k is maar denk dat zoiets gaat worden, kan me niet voorstellen dat R* je daar in 1 keer een paar miljoen mee laat verdienen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:42 schreef Grielen het volgende:
250k dat is ook de moeite niet. Kun je beter violent duct gaan doen
de stem niet, de acties welquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:44 schreef hoink581 het volgende:
Voor eenieder die de stem van Barry de Beuker mist.
KLB / RADIO KLB #1 20.00 - 23.30, live op GutterFM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |