abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 24 februari 2015 @ 12:49:10 #176
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_149986413
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 12:44 schreef danny081 het volgende:
-knip in moeilijk lang verhaal-

Doe ik iets verkeerd?
Ja je hebt een xbox gekocht.
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_149986463
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 12:44 schreef danny081 het volgende:
Ik vind net dit topic dus excuses als ik in herhaling val.
Ik heb dus gta gespeeld op de xbox 360, online geprobeerd maar geen enkele missie was mogelijk omdat er nooit iemand joinde. En als ik joinde kon ik alleen maar racen of deathmatch doen. Dus heb ik dat opgegeven. Nu toch maar weer gekocht voor de xbox one en een nieuwe poging gedaan. Wederom hetzelfde.

Ik speel al gta vanaf de eerste top down view en het is een heerlijk spel.
Maar de online versie snap ik gewoon niet. Waarom koop je niet een race spel als je wilt racen en een shooter als je wilt deathmatchen. Ik bedoel racespellen zijn beter ontwikkelt en dus uitgebreider. Het deathmatch gedeelte in gta is ook niet echt gebasseerd op skills lijkt me. Behalve dan in de First person mode die je op de next gen kan gebruiken. Maar in die mode is de besturing gewoon kut in verhouding met andere fos games.

Dus mijn vraag is; waarom zou je dan gta online spelen? Mis ik iets dat gigantisch cool is? Of is er gewoon niet meer dan een beetje racen en deathmatch? Ik wil graag online spelen maar ik krijg de indruk dat er zonder vrienden gewoon geen zak aan is. Ik heb wel vrienden maar die spelen geen gta online, en eerlijk gezegd wil ik ook gewoon lekker alleen spelen. Als lone ranger zeg maar. Tijdje dat bountyhunten geprobeerd en dat vond ik enigzins leuk maar ja dat gaat ook vervelen.
Doe ik iets verkeerd?
Dit is het playstation topic.
Hier spelen we met elkaar Online, ik weet niet hoe ze het op de xbox One doen.
Als ik jou was zou ik het daar even vragen
pi_149986493
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 12:44 schreef danny081 het volgende:
Ik vind net dit topic dus excuses als ik in herhaling val.
Ik heb dus gta gespeeld op de xbox 360, online geprobeerd maar geen enkele missie was mogelijk omdat er nooit iemand joinde. En als ik joinde kon ik alleen maar racen of deathmatch doen. Dus heb ik dat opgegeven. Nu toch maar weer gekocht voor de xbox one en een nieuwe poging gedaan. Wederom hetzelfde.

Ik speel al gta vanaf de eerste top down view en het is een heerlijk spel.
Maar de online versie snap ik gewoon niet. Waarom koop je niet een race spel als je wilt racen en een shooter als je wilt deathmatchen. Ik bedoel racespellen zijn beter ontwikkelt en dus uitgebreider. Het deathmatch gedeelte in gta is ook niet echt gebasseerd op skills lijkt me. Behalve dan in de First person mode die je op de next gen kan gebruiken. Maar in die mode is de besturing gewoon kut in verhouding met andere fos games.

Dus mijn vraag is; waarom zou je dan gta online spelen? Mis ik iets dat gigantisch cool is? Of is er gewoon niet meer dan een beetje racen en deathmatch? Ik wil graag online spelen maar ik krijg de indruk dat er zonder vrienden gewoon geen zak aan is. Ik heb wel vrienden maar die spelen geen gta online, en eerlijk gezegd wil ik ook gewoon lekker alleen spelen. Als lone ranger zeg maar. Tijdje dat bountyhunten geprobeerd en dat vond ik enigzins leuk maar ja dat gaat ook vervelen.
Doe ik iets verkeerd?
tl;dr

GAM / [GTA Online] [Xbox 360 ONLY] #13 Tijd voor heists?
pi_149986571
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 12:49 schreef Grielen het volgende:

[..]

Ja je hebt een xbox gekocht.
Ik heb ook een ps4 en een game pc. Ik geef nu eenmaal de voorkeur aan de xbox controller.
pi_149986603
quote:
12s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 12:50 schreef DutchOven het volgende:

[..]

Dit is het playstation topic.
Hier spelen we met elkaar Online, ik weet niet hoe ze het op de xbox One doen.
Als ik jou was zou ik het daar even vragen
Ok dat wist ik niet thanks.
pi_149986625
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 12:52 schreef danny081 het volgende:

[..]

Ik heb ook een ps4 en een game pc. Ik geef nu eenmaal de voorkeur aan de xbox controller.
Okdoei :W
  dinsdag 24 februari 2015 @ 12:56:18 #182
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_149986726
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 12:52 schreef danny081 het volgende:

[..]

Ik heb ook een ps4 en een game pc. Ik geef nu eenmaal de voorkeur aan de xbox controller.
Maar qua prestaties is de xbox de mindere broeder van deze 3. Ik vind persoonlijk de ps4 het prettigste werken qua bediening en online. Ook omdat het marktaandeel groter is en hij toch populairder is. Dus als je een ps4 had gekocht (de xbox controller is nu bijna gelijk aan de dualshock 4 geloof ik) had je dit probleem niet gehad.

De ps4 crew is een actieve groep mensen die samen leuke activiteiten doen online. Iedereen is welkom. Dus je kunt je xbox nog omruilen voor de ps4
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 12:59:20 #183
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_149986872
In onze crew wordt er (over het algemeen) niet gebeukt.
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_149986938
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 12:56 schreef Grielen het volgende:

[..]

Maar qua prestaties is de xbox de mindere broeder van deze 3. Ik vind persoonlijk de ps4 het prettigste werken qua bediening en online. Ook omdat het marktaandeel groter is en hij toch populairder is. Dus als je een ps4 had gekocht (de xbox controller is nu bijna gelijk aan de dualshock 4 geloof ik) had je dit probleem niet gehad.

De ps4 crew is een actieve groep mensen die samen leuke activiteiten doen online. Iedereen is welkom. Dus je kunt je xbox nog omruilen voor de ps4
Ben het helemaal met je eens dat de ps4 de krachtigere console is. Maar omdat ik oorspronkelijk een pc gamer ben ben ik een beetje bevooroordeeld. Ik blijf de controller van de xbox fijner vinden maar de ps4 heeft ook weer heel leuke andere dingen. Ik doe nu eenmaal meer met mijn xbox. Maar ik ben een verzamelaar en wil gewoon alles hebben zodat ik over alles een eerlijke mening kan hebben. En niet als een fanboy zonder ervaring met de andere console gaat zeggen dat hij slecht is. Daarbij wil ik ze gewoon allemaal hebben.

Maar het was een algemene vraag die verder geen betrekking had op welk platform het was. En die is beantwoord waarvoor dank.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 13:01:04 #185
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_149986955
Als je een ps4 koopt kun je wel een training van Durex krijgen. Dan maakt ie gewoon ff een factuurtje
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_149986976
EVEN HERHALEN !!!! :


BELANGRIJK

FOK! is 1 van de weinige crews waar je een warm welkom krijgt en niet gelijk wordt uitgescholden!

Zet altijd je beste beentje voor doe je best en blijf positief. Als iemand iets zegt wat je niet prettig vind geef dit aan.

Niet klagen zeuren de hoop opgeven of constant vragen stellen.
Let ook een beetje op je taalgebruik houd het netjes en gezellig.
Aggressieve houdingen worden hier absoluut niet getoloreert.

Wij geloven dat volwassen en leeftijd los van elkaar staat.
Dus ongeacht de leeftijd verwachten wij een volwassen houding.
Ik wil niet gamen en een klaslokaal op de achtergrond horen.

Zet altijd je beste beentje voor doe je best en blijf positief.
Als iemand iets zegt wat je niet prettig vind geef dit aan.
De crew is onze trots wees er dus ook openbaar trots op.
In matches altijd je best doen en nooit zomaar leaven.
Probeer ook altijd crewleden zoveel mogelijk te helpen.
Inzet voor de crew en de motivatie om beter te worden.
pi_149987786
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:01 schreef kamikazebanaan het volgende:
EVEN HERHALEN !!!! :


BELANGRIJK

FOK! is 1 van de weinige crews waar je een warm welkom krijgt en niet gelijk wordt uitgescholden!

Zet altijd je beste beentje voor doe je best en blijf positief. Als iemand iets zegt wat je niet prettig vind geef dit aan.

Niet klagen zeuren de hoop opgeven of constant vragen stellen.
Let ook een beetje op je taalgebruik houd het netjes en gezellig.
Aggressieve houdingen worden hier absoluut niet getoloreert.

Wij geloven dat volwassen en leeftijd los van elkaar staat.
Dus ongeacht de leeftijd verwachten wij een volwassen houding.
Ik wil niet gamen en een klaslokaal op de achtergrond horen.

Zet altijd je beste beentje voor doe je best en blijf positief.
Als iemand iets zegt wat je niet prettig vind geef dit aan.
De crew is onze trots wees er dus ook openbaar trots op.
In matches altijd je best doen en nooit zomaar leaven.
Probeer ook altijd crewleden zoveel mogelijk te helpen.
Inzet voor de crew en de motivatie om beter te worden.
Mooi gesproken, zo is het maar!
pi_149987829
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 12:53 schreef danny081 het volgende:

[..]

Ok dat wist ik niet thanks.
Ruil je Xbox om voor de PS4 en join onze crew. Wij zijn dagelijks online en we spelen heel vaak FIFA.
pi_149988385
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:25 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Ruil je Xbox om voor de PS4 en join onze crew. Wij zijn dagelijks online en we spelen heel vaak FIFA.
Ik bedank je voor het aanbod met alle respect. Maar ik zal wel een doodzonde begaan als ik je nu vertel dat ik mijn ps4 ga verkopen aan een neefje. En een nintendo wiiu ga kopen.

Ik speel spellen als cod op de xbox, en spellen als skyrim op de pc. Dan blijft er voor mij niet veel ruimte over om nog op de ps4 te spelen. Vandaar nu de wiiu om met mijn vrouw samen mario enzo te kunnen spelen.
Ik twijfel nog om de ps4 weg te doen maar ik doe er bijna niets mee omdat voor mij persoonlijk de xbone fijner is ondanks dat de ps4 een krachtiger apparaat is. Voor graphics gebruik ik de pc.

Maar bedankt voor het aanbod.
pi_149988845
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:40 schreef danny081 het volgende:

om met mijn vrouw samen mario enzo te kunnen spelen.
Dat is toevallig! Ik heet Mario en ik speel dolgraag met je vrouw.
pi_149988894
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:55 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Dat is toevallig! Ik heet Mario en ik speel dolgraag met je vrouw.
_O_ _O_

terug op niveau
pi_149992016
We gaan allemaal een wiiu halen, zodat we met zijn allen met danny's vrouw kunnen spelen *O*
pi_149992381
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 15:30 schreef PicoMMP het volgende:
We gaan allemaal een wiiu halen, zodat we met zijn allen met danny's vrouw kunnen spelen *O*
Das prima, meer tijd voor mij om te gamen.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 16:14:21 #194
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_149993719
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_149994043
quote:
OOOOHHH BOBBERBOB IK BEN ZO BLIJ!!!!!!!!!!!!!!
  dinsdag 24 februari 2015 @ 16:22:42 #196
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_149994057
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 16:22 schreef kamikazebanaan het volgende:

[..]

OOOOHHH BOBBERBOB IK BEN ZO BLIJ!!!!!!!!!!!!!!
ICH AUCH O+
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 16:23:14 #197
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_149994077
Maar die servers zullen dan toch 2 weken plat liggen :')

Net als toen met online :')
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 16:33:09 #198
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_149994544
quote:
IK HEB DE HEISTS AL *O*

BETATESTER VOOR ROCKSTARS :7 8-) B-) (8> *)
pi_149994645
Heists :')

4-man-missies :')
  dinsdag 24 februari 2015 @ 16:38:32 #200
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_149994822
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 16:33 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

IK HEB DE HEISTS AL *O*

BETATESTER VOOR ROCKSTARS :7 8-) B-) (8> *)
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')