Ja, maar de adder heeft wel een stuk minder upgrades (geen spoiler, geen bumpers, e.d.)quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:30 schreef Faazz het volgende:
Sws moet deze glitch ook wat kunnen opleveren met Adder.
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:13 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Of je moeder vs paarse dildos, met veel dikke dildos
Van mamma mag hetquote:Op donderdag 12 februari 2015 09:26 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al :-) Je mag nog helemaal geen gta spelen.
Neequote:Op donderdag 12 februari 2015 16:49 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
Maar mag je van je mamma ook naar Syrië ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:33 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Nee
en toch doe je hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ruig verhaalquote:Op maandag 16 februari 2015 12:08 schreef ChuuniSyndroom het volgende:
Wat een waanzin die deathmatch waar 1 iemand achter een hek je staat kapot te schieten en op het moment dat je spawned gewoon weerOh ja: Zelf heb je geen wapens dus. Is zo'n 100000rp 10000cash level
quote:Op maandag 16 februari 2015 12:08 schreef ChuuniSyndroom het volgende:
Wat een waanzin die deathmatch waar 1 iemand achter een hek je staat kapot te schieten en op het moment dat je spawned gewoon weerOh ja: Zelf heb je geen wapens dus. Is zo'n 100000rp 10000cash level
Laat je moeder maar oppassen, doen we haar even grof na werktijdquote:Op maandag 16 februari 2015 12:26 schreef ChuuniSyndroom het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Heb me al voorgenomen om zo'n grof level te maken na werktijd. Dus pas maar op.
Nee dit kan nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:16 schreef dimmak het volgende:
Hey kinders, ik heb een vraag. Is het mogelijk om eigen muziek af te spelen (dmv een radio station) tijdens GTA 5? Ik las wel dat je met een USB stick muziek kan afspelen via de PS zelf, maar dan hoor je toch steeds je radio stations er doorheen?
Inderdaad belachelijkquote:Op maandag 16 februari 2015 12:08 schreef ChuuniSyndroom het volgende:
Kan niet, althans op PS3. Bij Burnout Paradise kon je opgeslagen muziek via de XMB afspelen ingame. Deze verving dan de radio.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:16 schreef dimmak het volgende:
Hey kinders, ik heb een vraag. Is het mogelijk om eigen muziek af te spelen (dmv een radio station) tijdens GTA 5? Ik las wel dat je met een USB stick muziek kan afspelen via de PS zelf, maar dan hoor je toch steeds je radio stations er doorheen?
Ja bij Motorstorm kon het ook op die manier maar dat is z'n vraag niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:35 schreef ChuuniSyndroom het volgende:
[..]
Kan niet, althans op PS3. Bij Burnout Paradise kon je opgeslagen muziek via de XMB afspelen ingame. Deze verving dan de radio.
Ik wilde hem het idee meegeven dat het dan in ieder geval op die manier zou werken. Ik was ook niet zeker of dit niet kon op de PS4.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ja bij Motorstorm kon het ook op die manier maar dat is z'n vraag niet.
Bij GTA kan het niet, misschein op de PC
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:34 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Inderdaad belachelijk![]()
Fuck al die custom maps![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:38 schreef ChuuniSyndroom het volgende:
[..]
Ik wilde hem het idee meegeven dat het dan in ieder geval op die manier zou werken. Ik was ook niet zeker of dit niet kon op de PS4.
PC zou sowieso kunnen, gewoon muziek aanzetten via iTunes en de radio muten
PS4 versie heeft echt veel nieuwe bazen muziek. Yes, ZZ Top en meerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:59 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zit wel echt veel kutmuziek in GTA5
Terecht!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:03 schreef ChuuniSyndroom het volgende:
[..]
PS4 versie heeft echt veel nieuwe bazen muziek. Yes, ZZ Top en meer![]()
Rihanna![]()
![]()
Ik luister dan ook uitsluitend Los Santos Rock Radio
Hoeveel missies deze character open heeft staan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:41 schreef fetss het volgende:
Misschien een stomme vraag maar waar staat het getal voor als je wisselt tussen karakter in de story mode?
Ja Mirror Park isquote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:00 schreef ChuuniSyndroom het volgende:
[..]
Soulwax FM oké, maar Non Stop Pop is plebejer tier.
Mirror Park
wat een kk herriequote:
Aidsquote:
Doe het dan goedquote:
Ik dacht voor het aantal openstaande missies voor deze characterquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:41 schreef fetss het volgende:
Misschien een stomme vraag maar waar staat het getal voor als je wisselt tussen karakter in de story mode?
Volgens mij geeft dat aan hoeveel openstaande missies er nog zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:41 schreef fetss het volgende:
Voor het aantal openstaande missies van die persoonquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:41 schreef fetss het volgende:
Het lijkt me dat dat getal staat voor het aantal openstaande missies.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:41 schreef fetss het volgende:
inderdaad een stomme vraag maar het antwoord is simpel:quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:41 schreef fetss het volgende:
Ik geloof voor het aantal missies dat je nog open hebt staan..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:41 schreef fetss het volgende:
Ja je hebt een xbox gekocht.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:44 schreef danny081 het volgende:
-knip in moeilijk lang verhaal-
Doe ik iets verkeerd?
Dit is het playstation topic.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:44 schreef danny081 het volgende:
Ik vind net dit topic dus excuses als ik in herhaling val.
Ik heb dus gta gespeeld op de xbox 360, online geprobeerd maar geen enkele missie was mogelijk omdat er nooit iemand joinde. En als ik joinde kon ik alleen maar racen of deathmatch doen. Dus heb ik dat opgegeven. Nu toch maar weer gekocht voor de xbox one en een nieuwe poging gedaan. Wederom hetzelfde.
Ik speel al gta vanaf de eerste top down view en het is een heerlijk spel.
Maar de online versie snap ik gewoon niet. Waarom koop je niet een race spel als je wilt racen en een shooter als je wilt deathmatchen. Ik bedoel racespellen zijn beter ontwikkelt en dus uitgebreider. Het deathmatch gedeelte in gta is ook niet echt gebasseerd op skills lijkt me. Behalve dan in de First person mode die je op de next gen kan gebruiken. Maar in die mode is de besturing gewoon kut in verhouding met andere fos games.
Dus mijn vraag is; waarom zou je dan gta online spelen? Mis ik iets dat gigantisch cool is? Of is er gewoon niet meer dan een beetje racen en deathmatch? Ik wil graag online spelen maar ik krijg de indruk dat er zonder vrienden gewoon geen zak aan is. Ik heb wel vrienden maar die spelen geen gta online, en eerlijk gezegd wil ik ook gewoon lekker alleen spelen. Als lone ranger zeg maar. Tijdje dat bountyhunten geprobeerd en dat vond ik enigzins leuk maar ja dat gaat ook vervelen.
Doe ik iets verkeerd?
tl;drquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:44 schreef danny081 het volgende:
Ik vind net dit topic dus excuses als ik in herhaling val.
Ik heb dus gta gespeeld op de xbox 360, online geprobeerd maar geen enkele missie was mogelijk omdat er nooit iemand joinde. En als ik joinde kon ik alleen maar racen of deathmatch doen. Dus heb ik dat opgegeven. Nu toch maar weer gekocht voor de xbox one en een nieuwe poging gedaan. Wederom hetzelfde.
Ik speel al gta vanaf de eerste top down view en het is een heerlijk spel.
Maar de online versie snap ik gewoon niet. Waarom koop je niet een race spel als je wilt racen en een shooter als je wilt deathmatchen. Ik bedoel racespellen zijn beter ontwikkelt en dus uitgebreider. Het deathmatch gedeelte in gta is ook niet echt gebasseerd op skills lijkt me. Behalve dan in de First person mode die je op de next gen kan gebruiken. Maar in die mode is de besturing gewoon kut in verhouding met andere fos games.
Dus mijn vraag is; waarom zou je dan gta online spelen? Mis ik iets dat gigantisch cool is? Of is er gewoon niet meer dan een beetje racen en deathmatch? Ik wil graag online spelen maar ik krijg de indruk dat er zonder vrienden gewoon geen zak aan is. Ik heb wel vrienden maar die spelen geen gta online, en eerlijk gezegd wil ik ook gewoon lekker alleen spelen. Als lone ranger zeg maar. Tijdje dat bountyhunten geprobeerd en dat vond ik enigzins leuk maar ja dat gaat ook vervelen.
Doe ik iets verkeerd?
Ok dat wist ik niet thanks.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:50 schreef DutchOven het volgende:
[..]
Dit is het playstation topic.
Hier spelen we met elkaar Online, ik weet niet hoe ze het op de xbox One doen.
Als ik jou was zou ik het daar even vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |