dan plak ik straks vast aan de brug als ik met mijn zwangere hond ga lopenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pas maar op dat je dan geen bloem wordt
flauw garpje
Hugoquote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan plak ik straks vast aan de brug als ik met mijn zwangere hond ga lopen
Ik hoop dat Hugo de weg naar huis weet
NEE LUL.quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
NEE LUL.
Ik haat mensen als jij
HET IS VRIJDAG AVOND...
Net als mensen die zeggen op zondagnacht; ja tis al maandagstfu gast... dat betekent STRAKS weer werken ipv morgen
hihiquote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:49 schreef Spezza19 het volgende:
Voor jou dan speciaal een vrijdagsliedje
Was toch zo'n reclame met een dikke vrouw die haar hondje kwijt was omdat ze op hem ging zitten ofzo?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo heet mijn hond echt
Al toen we hem kregen Y
die van mij is een te heet gewassen herderquote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Was toch zo'n reclame met een dikke vrouw die haar hondje kwijt was omdat ze op hem ging zitten ofzo?
Hugo? HUGO?
quote:
Om dit tijdstip is dat inderdaad schoppenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik was ff wat naar bed schoppen hier
quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 draait hierna nog zijn bekende afscheidslied en gaat dan ook
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
gestopt met opleiding.
Verplicht.
dus verder wel goed ofzo denk.
Jup (en een lieve mentor die niet door wilde geven aan school bestuur dat ik nek had gebroken. En ook dat niet even meld. Pas bij gesprek zegt ja bij iemand anders had ik het wel door gegeven maar bij jouw niet.)quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]Oew klote, vanwege je cijfers of zo?
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
Jup (en een lieve mentor die niet door wilde geven aan school bestuur dat ik nek had gebroken. En ook dat niet even meld. Pas bij gesprek zegt ja bij iemand anders had ik het wel door gegeven maar bij jouw niet.)
hij mocht mij nietquote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:23 schreef ToT het volgende:
[..]Hoezo dat laatste dan??? Dat is dus persoonlijk?
Daar kan je dan toch nog bezwaar tegen aantekenen. Jij hebt duidelijk een medische oorzaak waardoor je de benodigde punten niet hebt kunnen behalen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
Jup (en een lieve mentor die niet door wilde geven aan school bestuur dat ik nek had gebroken. En ook dat niet even meld. Pas bij gesprek zegt ja bij iemand anders had ik het wel door gegeven maar bij jouw niet.)
te laat doorgeven aan examen commissie.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar kan je dan toch nog bezwaar tegen aantekenen. Jij hebt duidelijk een medische oorzaak waardoor je de benodigde punten niet hebt kunnen behalen.
Ah ja, had ik vroeger ook met mijn mentrix. Ik lag continu overhoop met haar en ze belazerde me op elke mogelijke manier en weigerde rekening met me te houden wegens wat medische problemen in die tijd.quote:
Wat ga je nu doen?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
te laat doorgeven aan examen commissie.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:58 schreef ToT het volgende:
Tenzij je er Beëlzebubbles van maakt natuurlijk!
quote:
Begrijp ik ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:05 schreef xBubbles het volgende:
[..]!
Ik heb echt mixed feelings, mis m'n cliënten maar ben ook blij klaar te zijn
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:25 schreef EggsTC het volgende:
Rise and SHINE! https://thepiratebay.se/
Vet logo ook
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:25 schreef EggsTC het volgende:
Rise and SHINE! https://thepiratebay.se/
Vet logo ook
"Maar ik zou het fijn vinden als u even daarheen gaat"quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:26 schreef ToT het volgende:
Net weer ff een paintje gemaakt!
[ afbeelding ]
Whehehe!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
"Maar ik zou het fijn vinden als u even daarheen gaat"
Ik ook, schijnt wel BNW-gerelateerd te zijn.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:32 schreef Karzai het volgende:
Ik ben nou toch wel benieuwd wat voor nieuw hij had
level 32, en 2 keer 31quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij hoort DESTINY TE SPELEN!!1
hihi
Yes... you!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
level 32, en 2 keer 31
Heb even geen zin meer om te levelen
Staat er nog wat leuks op het programma vanavond?
Hey CA.quote:
Ik draai vanavond.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
level 32, en 2 keer 31
Heb even geen zin meer om te levelen
Staat er nog wat leuks op het programma vanavond?
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Yes... you!
CA achter de knoppen !
Hey Melting alles goedquote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Hey CA.
[..]
Ik draai vanavond.Weet niet of je dat wel leuk vind.
Karzaiquote:
ToT is er ook nogquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Nee man, niks staat aangesloten
[..]
Hey Melting alles goed
Ja jij had altijd leuke radio toch
[..]
KarzaiHeel lang geleden ja
[..]
ToT is er ook nog
Ik vind het wel leuk, maar ik kan niet voor andere spreken natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey Melting alles goed
Ja jij had altijd leuke radio toch
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, maar ik kan niet voor andere spreken natuurlijk.
Maar vanavond weer eens feestmuziekjes draaien.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben vast aan het voorbereiden
Ik moet op alles voorbereid zijn bij een Voute showquote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo erg is het niet hoor. Ben nu nummers aan het selecteren.
Zet de Schrobbelèr dan maar vast klaar.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet op alles voorbereid zijn bij een Voute show
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:10 schreef Karzai het volgende:
ik ben alvast de polonaise aan het oefenen
Had dat een kwartier geleden gezegtquote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Zet de Schrobbelèr dan maar vast klaar.
Hebben jullie geen supermarkten met slijterij?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had dat een kwartier geleden gezegt
Nu is Gall & Gall al 11 minuten dicht
Dan moet ik naar het centrum.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Hebben jullie geen supermarkten met slijterij?
Niets moet hè?quote:
ow daar hou ik wel vanquote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, maar ik kan niet voor andere spreken natuurlijk.
Maar vanavond weer eens feestmuziekjes draaien.
Ik heb wel IJ-bier op voorraadquote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Niets moet hè?
Daarom zorg ik dus altijd voor een voorraad.
quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:21 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Tsja
En iedere woensdag vrij, dus ik mag niet klagen!
Ruilen?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:21 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Tsja
En iedere woensdag vrij, dus ik mag niet klagen!
Doe ik ook zeker niet...ik klaag alleen over de enorme hoeveelheid tussenuren die we hebbenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee..... klagen zou ik dan ook niet doen.
Neeeeeeeequote:
Ghehehequote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:30 schreef Melting het volgende:
Man man man..... er zitten weer wat nummers tussen!
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:30 schreef Melting het volgende:
Man man man..... er zitten weer wat nummers tussen!
quote:
Het kan erger hoorquote:
Ik heb hem niet gezien, en ik zou er zeker niet voor naar New York gaanquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de smurfen film (in New York) toch wel best aardig vond
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:06 schreef Melting het volgende:
Zo.... ingetuned. Was nog even nummers aan het uitzoeken.
En ik draai dit nog geheel vrijwillig ookquote:
WTF?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Doet me een beetje aan de shellshock patienten uit de eerste wereldoorlog denken
Ook nog vietnam veteranen gezien die zo schokten en schoptenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Doet me een beetje aan de shellshock patienten uit de eerste wereldoorlog denken
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ik draai dit nog geheel vrijwillig ook
Nee..... Barbarella.....quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:11 schreef MaryMouse het volgende:
Jullie allemaal te jong voor de Pinup club?
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:11 schreef MaryMouse het volgende:
Jullie allemaal te jong voor de Pinup club?
Je hebt wel een heel goed geheugen, de brieven interesseerden mij niet zoquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:11 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Die brieven toen ook:
"Ik ben een knakworstverkoper, altijd als ik naar uw programma kijk, koken mijn worstjes te lang en knappen ze open. Hoe los ik dit op?"
- "Nou meneer de worstjesverkoper; dan prikt u gaatjes in uw worstjes zodat het SAP er UIT kan stromen!"________________________________________!!!!!!!
Hehehe ach er zijn een paar dingen die zo cheesy waren, dat ze me bij zijn gebleven.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je hebt wel een heel goed geheugen, de brieven interesseerden mij niet zo
Wel droogquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ach er zijn een paar dingen die zo cheesy waren, dat ze me bij zijn gebleven.
Zo ook een chick die in een reuzenrad ging strippen. Het rad draaide langzaam, en zij kwam langzaam steeds hoger, en dan krijg je zo'n voice over over dat ze ons langzaam naar het hoogtepunt brengt!![]()
![]()
2 jaar geleden live gezien op een 90's feestje.quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ach er zijn een paar dingen die zo cheesy waren, dat ze me bij zijn gebleven.
Zo ook een chick die in een reuzenrad ging strippen. Het rad draaide langzaam, en zij kwam langzaam steeds hoger, en dan krijg je zo'n voice over over dat ze ons langzaam naar het hoogtepunt brengt!![]()
![]()
Oei, de spiced Gold is errug lekker en 200% beter te drinken dan het uitsluitend mixbare Jack Danielsquote:
Alestorm zingt niet voor niets over Captain Morgan's revenge!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, de spiced Gold is errug lekker en 200% beter te drinken dan het uitsluitend mixbare Jack Daniels
Opvallend dat de Captain Morgan's met cola gemixed is en de Jack Daniels met ijs gedronken wordtquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Alestorm zingt niet voor niets over Captain Morgan's revenge!
En Jack Daniels en dergelijken vind ik echt ranzig!
idd ja!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Opvallend dat de Captain Morgan's met cola gemixed is en de Jack Daniels met ijs gedronken wordt
Past alleen niet in de stijl die ik nu draaiquote:
Neuh was ook geen verzoekje!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Past alleen niet in de stijl die ik nu draai
Lee Towers, Anita Meijer etcquote:
En ik wordt helemaalquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat vind ik beter te verteren dan dit nummer!
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Strak plan! Misschien hebben ze in Botswana geen Radio49!
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
De juiste Glee versiequote:
cuba librequote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Noord Korea kan je ook proberenquote:
Nee, ik ben zo dol op het eten daar als dat er al isquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noord Korea kan je ook proberen
Niet Fout genoegquote:
Dit is wel het dieptepunt van deze spontane show hoorquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit is wel het dieptepunt van deze spontane show hoor
En dan kunnen jullie denk ik al wel raden welk nummer hierna komtquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:34 schreef ToT het volgende:
This one is dedicayted to oll the rayvers in the naytion!
Polleke Elstak?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dan kunnen jullie denk ik al wel raden welk nummer hierna komt
Uhhh.....We're going to Ibiza?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dan kunnen jullie denk ik al wel raden welk nummer hierna komt
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze show is mede mogelijk gemaakt door de muziek van Outpost76
[ afbeelding ]
Paarden met shellshock verschijnselenquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Paarden met shellshock verschijnselen
Hoeren, neuken, nooit meer werken?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
Hierna speciaal voor Melting
[ afbeelding ]
Jij gaat door voor de senseoquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoeren, neuken, nooit meer werken?
Turbo natuurlijk!
Als ze van dit jaar zijn.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:43 schreef Rafeiro het volgende:
OEH zo Vout.
Carnavaleske verzoekjes zijn optioneel?
Ben nog ff een film kijken.
Die van onno en die over wakker worden zitten vast al in je lijst ik ga even kijkenquote:
Pffffffffffquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:46 schreef ToT het volgende:
Jump for joy is niet altijd handig!Huwelijksaanzoek op Ibiza 'valt' in duigen na tragisch ongeluk
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:49 schreef ToT het volgende:
Oef, we hebben nog 11 minuten om dit goed door te lezen: 'Hoe haal ik dat kutnummer uit mijn kop?'
Je mag zo 2 uur naar Vout luisterenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:49 schreef ToT het volgende:
Oef, we hebben nog 11 minuten om dit goed door te lezen: 'Hoe haal ik dat kutnummer uit mijn kop?'
Die lijkt wel heel erg op roodkapje uit mijn FoBoquote:
Ow ik wist ff niet dat je die daar had staan!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die lijkt wel heel erg op roodkapje uit mijn FoBo
Ik denk dat het op dezelfde locatie genomen is.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die lijkt wel heel erg op roodkapje uit mijn FoBo
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik wist ff niet dat je die daar had staan!
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
En ik kan naar eer en geweten zeggen dat van de 19 nummers die op mijn playlist stonden, ik er maar drie kende en had voordat ik naar Radio 49 begon te luisteren
Daar ga je met mijn wachtmuziekje aan tijfelenquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar ga je met mijn wachtmuziekje aan tijfelen
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
Voor Prinses Beatrix, die vandaag jarig is
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:00 schreef ToT het volgende:
Hee thx voor de tunes Muis.......geloof ik!
Ik vond het wel een leuk uurtjequote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:00 schreef Melting het volgende:
Dank voor de leuke muziekjes, Muisje.
Je weet dat dat meestal véél Vout's betekend toch?quote:
Já veel vuotsquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je weet dat dat meestal véél Vout's betekend toch?
quote:
quote:
dank muis en outpostquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze show is mede mogelijk gemaakt door de muziek van Outpost76
[ afbeelding ]
PSY Gangnam Stylequote:
Glee versie van Dr. Bernardquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij bedankt voor het aanhoren
[ afbeelding ]
Geniet vast
Ik mis kwartjes denk ikquote:
Dat is wel heul lang ja,quote:
Oh die had ik gemaakt naar aanleiding van het zoveelste gezeik van Quinsy Gario.quote:
Karzai en ik zijn van boven de rivieren hèquote:
The horrorquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:10 schreef Rafeiro het volgende:
Zal ik er een weekje bij plakken, lijkt me wel leuk
Ik weet....... jullie moeten gewoon een keer carnaval meemaken. Joof is een keer hier geweest, en is er nog zat van.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Karzai en ik zijn van boven de rivieren hè
Ik ook.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:13 schreef DieselTank het volgende:
Carnaval tja.... Ik ben meer van de kermis![]()
wij hebben hoge cultuurquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Karzai en ik zijn van boven de rivieren hè
Vooral omdat kermis meer dagen is sta je sochtends 10 uur weer in de kroegquote:
en we noemen het Koeltoerquote:
volgend jaarquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet....... jullie moeten gewoon een keer carnaval meemaken. Joof is een keer hier geweest, en is er nog zat van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |