quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 draait hierna nog zijn bekende afscheidslied en gaat dan ook
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
gestopt met opleiding.
Verplicht.
dus verder wel goed ofzo denk.
Jup (en een lieve mentor die niet door wilde geven aan school bestuur dat ik nek had gebroken. En ook dat niet even meld. Pas bij gesprek zegt ja bij iemand anders had ik het wel door gegeven maar bij jouw niet.)quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]Oew klote, vanwege je cijfers of zo?
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
Jup (en een lieve mentor die niet door wilde geven aan school bestuur dat ik nek had gebroken. En ook dat niet even meld. Pas bij gesprek zegt ja bij iemand anders had ik het wel door gegeven maar bij jouw niet.)
hij mocht mij nietquote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:23 schreef ToT het volgende:
[..]Hoezo dat laatste dan??? Dat is dus persoonlijk?
Daar kan je dan toch nog bezwaar tegen aantekenen. Jij hebt duidelijk een medische oorzaak waardoor je de benodigde punten niet hebt kunnen behalen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
Jup (en een lieve mentor die niet door wilde geven aan school bestuur dat ik nek had gebroken. En ook dat niet even meld. Pas bij gesprek zegt ja bij iemand anders had ik het wel door gegeven maar bij jouw niet.)
te laat doorgeven aan examen commissie.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar kan je dan toch nog bezwaar tegen aantekenen. Jij hebt duidelijk een medische oorzaak waardoor je de benodigde punten niet hebt kunnen behalen.
Ah ja, had ik vroeger ook met mijn mentrix. Ik lag continu overhoop met haar en ze belazerde me op elke mogelijke manier en weigerde rekening met me te houden wegens wat medische problemen in die tijd.quote:
Wat ga je nu doen?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
te laat doorgeven aan examen commissie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |